Taigi dave tau spade suprasti - nesileisk i kalbas jei pries tai bent pasidometi tingi Ne vienas SR'as UK vaziuoja su 400ag ant standartiniu viduriu 2 ir daugiau metu. Aisku jo resursas ne kaip standarto, bet cia aplamai toks kriterijus ne vietoje. Tuo tarpu US scena laikosi pozicijos, kad ant standarto neprotinga atsukti 550ag, bet va 500 tai dar normaliai Aisku velenus pakeisti reikia.Niokas wrote: kalbeta buvo apie resursa,o jo tikrai nebeliks kaip standarto, kai bus 350ag,ir atsiprasau kad uzpisu
kita vertus geri tie sr lengvi, kompaktiski, bet tarkim nusispajunam i resursa ir atkrauk is orginaliu nisano daliu kad laikytu bent 500asilu ant 400m ir neriektu pust beliakiek,b. vargu va cia ir istato klizmele normalia sitie ja-poniski motorai .
BMW e46 318i Turbo
Re: BMW e46 318i Turbo
Re: BMW e46 318i Turbo
Ji gerai lekia sakiau bet resurso jokio nu jai tik wazinet ramiai iki 1,5 apsuku o jai suki iki 8 tai jau aisku wiskas . Tai geriau jau nisana rb 25 i bmw imest ir be dideliu islaidu warinet
s13 ....
boost?....
boost?....
Re: BMW e46 318i Turbo
Nu kaip tu, suprasdamas, gali sneket apie pripuciama slegi lygindamas 2.0 I4 ir kad ir ta pati 2.5 I6. AISKU kad tam I4 reikes daugiau slegio tam paciam galingumui. nereikia cia svaiguliuot.Niokas wrote: ... ir neriektu pust beliakiek,b. vargu va cia ir istato klizmele normalia sitie ja-poniski motorai .
Re: BMW e46 318i Turbo
zinoma lyginant du motrus identiskom degimo kamerom,vostuvais,liftu,persidengimu,portais vienas i-4 kitas i-6 tai cia nera ka gincytis, bet jai vienas sohc kitas dohc ,cia jau visai kitaip,tada isiskaiciuja ,jai sukonkretint m20 ir sr tai ju kekvieno cilindro pralaidumai tikrai ne vienodi ir tikrai ne m20 naudai (standartinio zinoma),bet cia gi zmogus m40 ar m43 nori turbint ar koki tai...
Re: BMW e46 318i Turbo
Turbink pamatisim dar wiena bmw kuri walit tik protingai darik nes as dabar bmw 3,5 warikli turbinu ir desiu i opel commodore. Ir istiesu stokinis wariklis lkaiko 0,5 be jokiu problemu tik ecu imesk
s13 ....
boost?....
boost?....
Re: BMW e46 318i Turbo
nenusisnekek ka? jei suda darei/darai tai niekas niekad nelaikys! zinau 2vnt standartiniu m20 kurie vaziuoja be jokiu problemu su 0.7 ir 0.75 bar! ir ne po 2 dienasleonard wrote:Turbink pamatisim dar wiena bmw kuri walit tik protingai darik nes as dabar bmw 3,5 warikli turbinu ir desiu i opel commodore. Ir istiesu stokinis wariklis lkaiko 0,5 be jokiu problemu tik ecu imesk
e30
Re: BMW e46 318i Turbo
Kiekwienas turi sawo nomone . As sukau iki galo iki 9 tuks apsuku kol swaistiklius nenurowe ir wa.... Na bet sistiek dabar turbinu 3.5 i retro car
s13 ....
boost?....
boost?....
Re: BMW e46 318i Turbo
su protu galima ir 8,5krpm atsukt ir uzpust 2 kaskokiu ant standarto ir nelus,bet cia tikrai ne pavyzdys kaip reiketu daryt,ir nesipykit negrazu o tas 3,5 tures apsoliuciai dyzelines charakteristikas,iskyrus ekonomija(bus kaip ir turi but-jokios)),cia jau gerai ar blogai spresk pats,
Re: BMW e46 318i Turbo
Vhytas wrote:Pvz m10 kiek girdejau yra geriausiai turbinamas mataras o tia yra senas 1.6l 1.8l yra vienas m10 variklis iki 500ag turbintas tiap, kad nereik cia kliedet, kad kaikuriom masinom yra geriau ir likt neturbintom tieisog nesamone
sutiku kad m10 geriausias varijantas turbina, bet daug pinigu kainuoja tiek arkliu is jos isgaut....
o visdelto atmosferkes geriau uz turbo
Re: BMW e46 318i Turbo
jeigu "leonard" darosi m30 tai gana tiketina kad laiko 0,5bar nes siaip jeigu gera atsimenu tai m30 varikliai turi kaltinius vidurius kurie kaip zinoma gali atlaikyti daug arkliu bet manau kad teisingai darant visitek reikia bent jau tarpine su smeigem/varztais galvos keitsStrim wrote:nenusisnekek ka? jei suda darei/darai tai niekas niekad nelaikys! zinau 2vnt standartiniu m20 kurie vaziuoja be jokiu problemu su 0.7 ir 0.75 bar! ir ne po 2 dienasleonard wrote:Turbink pamatisim dar wiena bmw kuri walit tik protingai darik nes as dabar bmw 3,5 warikli turbinu ir desiu i opel commodore. Ir istiesu stokinis wariklis lkaiko 0,5 be jokiu problemu tik ecu imesk
Re: BMW e46 318i Turbo
Jei Leonardo M30 bus toks pat kaip buvo jo M20 turbo (kuris nepabego nuo stock audi 1.9tdi) tai tikrai vertas demesio !!!!!! Turbo procese reiktu pasidomet kas per dalykas yra ta DETONACIJA. Nes sukant motora iki 9K rpm su stock matuokle, 1bar papildomu slegiu, ir stock purkstukais manau cia proto negale progresuoja.
E30coupe m20b25 turbo
E39touring m52b28
E39touring m52b28
Re: BMW e46 318i Turbo
jo m20 buvo ziauriai nepavykes, geriau leonardui reiktu del atmosferke kokia ;]
Re: BMW e46 318i Turbo
tik pasidomek kiek tie 500ag kainuoja.Vhytas wrote:Pvz m10 kiek girdejau yra geriausiai turbinamas mataras o tia yra senas 1.6l 1.8l yra vienas m10 variklis iki 500ag turbintas tiap, kad nereik cia kliedet, kad kaikuriom masinom yra geriau ir likt neturbintom tieisog nesamone
Re: BMW e46 318i Turbo
leonard wrote:Kiekwienas turi sawo nomone . As sukau iki galo iki 9 tuks apsuku kol swaistiklius nenurowe ir wa.... Na bet sistiek dabar turbinu 3.5 i retro car
jeigu galvoj tuscia kad tiek suki,su stock N/A svaistikliais,tai ner ko noreti,kad nelaiko.
Re: BMW e46 318i Turbo
:D formules 1 technologiju prisiskaites galvoja uzdes turbina pustels 1 bara ir tures 500ag biski jus pasidomekit kas kaip daroma buvo kad isgaut tuos arklius tada cia galiam bus rasinet apie ji ir lygint su kitais nes nemanau kad cia kas nors isvis turi tiek pinigu ir ziniu kad ji bent iki 300ag uzsuktzygasbmw wrote:tik pasidomek kiek tie 500ag kainuoja.Vhytas wrote:Pvz m10 kiek girdejau yra geriausiai turbinamas mataras o tia yra senas 1.6l 1.8l yra vienas m10 variklis iki 500ag turbintas tiap, kad nereik cia kliedet, kad kaikuriom masinom yra geriau ir likt neturbintom tieisog nesamone
Re: BMW e46 318i Turbo
o isvis ten ne 1.9 su trupuciu pas toki bmw variklis eina?jei taip tai ten katastrofa ne motoras
Gs430
Re: BMW e46 318i Turbo
wanadoo wrote:o isvis ten ne 1.9 su trupuciu pas toki bmw variklis eina?jei taip tai ten katastrofa ne motoras
m44 tai ten jo 1.9is bet siaip nera jie labai blogi bet siaip pagal visus parametrus m44 alkuninis velenas geresnis negu m42[nezinau kodel]
o m42 tai yra 1.8is
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: BMW e46 318i Turbo
nu as kiek esu skaites tai velenas turintis daug atsvaru yra geresnis, o M42 butent toks ir yra...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: BMW e46 318i Turbo
romkasponka wrote:nu as kiek esu skaites tai velenas turintis daug atsvaru yra geresnis, o M42 butent toks ir yra...
tai turbut as sumaisiau m44 su m42
Re: BMW e46 318i Turbo
As netoks durnas, kaip tu atrodai ir savo vaikisku paistalu cia nekliedek apie formules nascar ir pan. ok ? As kazkur rasiau apie tai, kad tiek ag uzpumpuot N/A yra pigu? Greita ? Paprasta kaip, kad tu sakai uzputei 1bar'a ir viskas ?? Ar truputi haliucinaciju veikiamas esi ?Tomsius wrote::D formules 1 technologiju prisiskaites galvoja uzdes turbina pustels 1 bara ir tures 500ag biski jus pasidomekit kas kaip daroma buvo kad isgaut tuos arklius tada cia galiam bus rasinet apie ji ir lygint su kitais nes nemanau kad cia kas nors isvis turi tiek pinigu ir ziniu kad ji bent iki 300ag uzsuktzygasbmw wrote:tik pasidomek kiek tie 500ag kainuoja.Vhytas wrote:Pvz m10 kiek girdejau yra geriausiai turbinamas mataras o tia yra senas 1.6l 1.8l yra vienas m10 variklis iki 500ag turbintas tiap, kad nereik cia kliedet, kad kaikuriom masinom yra geriau ir likt neturbintom tieisog nesamone
Last edited by Vhytas on 03 Dec 2009, 19:36, edited 1 time in total.
Go For Violet!
Re: BMW e46 318i Turbo
nu tai papostink cia apie ta,piguma.
Re: BMW e46 318i Turbo
vhytai ,tu pats ri daug kas ziuru maiso m10 ir m12 cia daug maz skirtumas kaip desra ir sena varo- nauja daro kodel?
ogi kad tai totaliai skirtingi motorai tik naudojantys tuos pacius blokus(m10 based) bet nei alkune nei svaistikliai nei stumai niekas realiai nevienoda
keli skirtumai: m10 su karamyslais sohc motoras. m12 direct tapet dohc(galva kardinaliai kitokia).
m10 lenciuginis. m12 dantraciais paskirstymas nuo alkunes (f1 technologija,nes ir motoras f1 leke)
rev limiteriai m10 6,5k+. m12 kaikuriuos iki 12,5krpm suko.
cia biski spec
http://www.youtube.com/watch?v=pCdJYocX ... re=related smagaus ziurejimo, jai kas dar nemate turetu but idomu
gal ir nebebus minciu kad m10 "skirtas turbint"
ogi kad tai totaliai skirtingi motorai tik naudojantys tuos pacius blokus(m10 based) bet nei alkune nei svaistikliai nei stumai niekas realiai nevienoda
keli skirtumai: m10 su karamyslais sohc motoras. m12 direct tapet dohc(galva kardinaliai kitokia).
m10 lenciuginis. m12 dantraciais paskirstymas nuo alkunes (f1 technologija,nes ir motoras f1 leke)
rev limiteriai m10 6,5k+. m12 kaikuriuos iki 12,5krpm suko.
cia biski spec
http://www.youtube.com/watch?v=pCdJYocX ... re=related smagaus ziurejimo, jai kas dar nemate turetu but idomu
gal ir nebebus minciu kad m10 "skirtas turbint"
- GiedriusBMW
- Posts: 27
- Joined: 01 Aug 2005, 03:57
- Location: Vilnius
Re: BMW e46 318i Turbo
biski geresne kokybe
Re: BMW e46 318i Turbo
dar daugiau geros kokybes foto http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html , ir ciut i apacia, ir bus fotkiu, Yspudinga
89' Volvo 760 2.3Turbo Wagon Mafia - for fun 270hp
89' Volvo 740 2.3 + 60mm - 410hp
89' Volvo 740 2.3 + 60mm - 410hp