Page 1 of 1

Japan Racing wheels ir D2 coilovers

Posted: 16 Sep 2016, 10:28
by kalencikas
Sveiki visi atstovauju sias dvi firmas

Japan racing ratu galite pasiziureti :http://jr-wheels.com/
jai nerandat su tinkamu etu arba norimi ratai neturi tinkamu jums skyliu nenusiminkit pradziai parasykit man arba paskambinkit
greiciausiai galesiu padeti :)

Toliau ydomesnioji dalis D2 coiloveriai galima gauti street , drift,pro drift, circuit, drag , ir visas kitas ju modifikacijas
Taipat galime pasiulyti oriniu pakabu komplektu
https://d2racingsport.eu
Coilus galima gauti daugumai modeliu

kad mazdaug galetut orentuotis keliu modeliu kainos:
Drift Coilover Kit
Nissan SILVIA S13 1989-1994 1050e
Nissan SILVIA S14 1995-1997 1050e

kontaktai
Sigitas
nr 860029239

Re: Japan Racing wheels ir D2 coilovers

Posted: 19 Sep 2016, 10:33
by znd
Kartu su coilais dokumentacija bus , kuri tiktu praeiti tech. apziurai ? :mrgreen:

Re: Japan Racing wheels ir D2 coilovers

Posted: 19 Sep 2016, 17:48
by kalencikas
TUV sertifikata turi, to manau turetu pilnai uztekti:)

Re: Japan Racing wheels ir D2 coilovers

Posted: 20 Sep 2016, 16:27
by enrgy
Jei bus camber plate'ai arba aukštis reguliuosis ne iš spyruoklės, o susukinėjant štoką į apatinę dalį, jokie TUV sertifikatai nepadės ir technikinės nepraeis.

Re: Japan Racing wheels ir D2 coilovers

Posted: 20 Sep 2016, 18:21
by gess
enrgy wrote:Jei bus camber plate'ai arba aukštis reguliuosis ne iš spyruoklės, o susukinėjant štoką į apatinę dalį, jokie TUV sertifikatai nepadės ir technikinės nepraeis.

O tai jei is spyruokles reguliuojasi, tai tipo ok? Gal zinai kodel?

Re: Japan Racing wheels ir D2 coilovers

Posted: 21 Sep 2016, 00:09
by saukstas
enrgy wrote:Jei bus camber plate'ai arba aukštis reguliuosis ne iš spyruoklės, o susukinėjant štoką į apatinę dalį, jokie TUV sertifikatai nepadės ir technikinės nepraeis.
Tikrai įdomu, kuo remiantis taip yra.

Re: Japan Racing wheels ir D2 coilovers

Posted: 21 Sep 2016, 11:48
by enrgy
Kaip tik neseniai visi diskutavom po vieno žmogaus technikinės ėjimo, kai nepraleido su normaliais coilais. Jei yra camber plates arba reguliavimas per apatinę amortiko dalį, tai traktuojama kaip konstrukcinis pakeitimas. Jei coilas yra visokių pigių ta-technix principu, kai nėra camber plate ir aukštis reguliuojasi tik per spyruoklę, to neskaito kaip konstrukcinio pakeitimo ir turint TUV praleidžia (o gal ir šiaip praleistų). Paradoksali situacija, kai su potencialiai galinčiais sulūžti coilais praleidžia, o įsidėjus quality daiktą jau nebetinka. Konkrečių punktų apibrėžiančių šitą dalyką neturiu, teisiog pavyzdys iš patirties.

Re: Japan Racing wheels ir D2 coilovers

Posted: 21 Sep 2016, 14:20
by znd
:D bet cia tik Lietuvoj. Toks bishki bardakas, kai kuriusoe institucijose, kurios nenori niekur judet, o tik sedet viduramziuose ir nieko nepasiulo tobulejanciai autoindustrijai :D

Kitas variantas yra gauti brezinius is gamintojo, patvirtinancius gaminio atitikima tam tikrai transporto priemonei. Ir toks dalykas europoj praeina. Nes toki coilai kaip BC ar D2 neturi TUV. Bet daug kas gave brezinius ir paaiskinima is gamintojo praejo tech vakaru europoj :D
Ne faktas kad tai suveiks Lietuvoj. BEt siuo metu bandau gaut tuos popierius ir paziuret :D

Re: Japan Racing wheels ir D2 coilovers

Posted: 21 Sep 2016, 18:06
by Dovke
Bananų šalis :D

Re: Japan Racing wheels ir D2 coilovers

Posted: 21 Sep 2016, 18:23
by Gytis-JDM
Ir ne kitaip. Skelbia per automaną kad pagaliau galbūt atsiras galimybė praeiti T.A. su coilais, bet parašinėja keleta straipsnių ir viskas tuom baigiasi. Čia gi geriau susidėt pigiausius kiniškus amortus negu kokybiškus ir savo funkciją atliekančius coilus. Lygiai tapati situacija ir su rhd registravimu. Gyrėsi, kad bus pagal europą bet kaip nėra taip ir nėra. :)

Re: Japan Racing wheels ir D2 coilovers

Posted: 21 Sep 2016, 20:55
by laimonas
Kad praeiti TA su ne std amortizatoriais pirma turėtų būti sertifikuotos įmones dokumentas užtikrinantis kad šie amortizatoriai sumontuoti nepažeidžiant gamintojo pakabos veikimo eigos,taigi to dar reiks ilgokai palaukti.

Re: Japan Racing wheels ir D2 coilovers

Posted: 22 Sep 2016, 18:50
by gess
laimonas wrote:Kad praeiti TA su ne std amortizatoriais pirma turėtų būti sertifikuotos įmones dokumentas užtikrinantis kad šie amortizatoriai sumontuoti nepažeidžiant gamintojo pakabos veikimo eigos,taigi to dar reiks ilgokai palaukti.
Tai juk Vok. TUV popieriuose nurodyta kiek mm leidziama su minetais coilais pazemint auto. Tai ismatuot galima juk, nereikia kazkokiu patvirtinimu.

Re: Japan Racing wheels ir D2 coilovers

Posted: 22 Sep 2016, 22:03
by laimonas
tai kai atvaziuosi i ta su jau zeminta pakaba kas ir nuo kur pamatuos,kur yra duomenu baze?

Re: Japan Racing wheels ir D2 coilovers

Posted: 23 Sep 2016, 01:40
by gess
laimonas wrote:tai kai atvaziuosi i ta su jau zeminta pakaba kas ir nuo kur pamatuos,kur yra duomenu baze?

Tai tegu leidzia atvaziuot pries ir po :)

Re: Japan Racing wheels ir D2 coilovers

Posted: 23 Sep 2016, 07:32
by laimonas
dar tegul meduoliu iskepa :wink: