Garažo statyba: Best Practices
Garažo statyba: Best Practices
Sveiki, planuoju statyti garažą. Noriu nepadaryti klaidų kurių po to negalėsiu pataisyti arba bus brangu pataisyti. Todėl renku info: kokias klaidas padarėte, ko vengtumėte, kokius įdomius sprendimus priėmėte, ir pan.
Garažo paskirtis - megėjiškas auto ruošimas sportui.
Keletas punktų, kad pradėt diskusiją:
1. Koks optimaliausas garažo dydis. Arba kitaip tarant kiek minimum metrų laisvos vietos reikia aplink auto, kad būtų patogu atlikti visus darbus.
2. Koks optimalus garažo aukštis (bus keliamas variklis su grandinine gerve).
3. Apšvietimas. Skaičiau temą šiame forume apie apšvietimą, bet ten 3 metų senumo, gal yra inovacijų toj srity?
4. Ar darot skysčių nubėgimo lataką? Spėju jis reikalingas tik jei įvažiuoji su snieguota mašina?
5. Garažo vartai. Dėti vartus su durimis ar be? Ar yra minusų su durimis?
6. Garažas bus nešildomas. Už/prieš?
7. Variklio kėlimui bus naudojama sija su važinėjančia grandinine gerve. Važinės į šonus. Už/prieš?
8. Kaip pakelti auto greitai ir pigiai . Dideli keltuvai atkrenta...ar yra be jų kokios nors inovacijos kurias naudojate?
Na ir visą kitą apie ką nepagalvojau. Dėkui.
Garažo paskirtis - megėjiškas auto ruošimas sportui.
Keletas punktų, kad pradėt diskusiją:
1. Koks optimaliausas garažo dydis. Arba kitaip tarant kiek minimum metrų laisvos vietos reikia aplink auto, kad būtų patogu atlikti visus darbus.
2. Koks optimalus garažo aukštis (bus keliamas variklis su grandinine gerve).
3. Apšvietimas. Skaičiau temą šiame forume apie apšvietimą, bet ten 3 metų senumo, gal yra inovacijų toj srity?
4. Ar darot skysčių nubėgimo lataką? Spėju jis reikalingas tik jei įvažiuoji su snieguota mašina?
5. Garažo vartai. Dėti vartus su durimis ar be? Ar yra minusų su durimis?
6. Garažas bus nešildomas. Už/prieš?
7. Variklio kėlimui bus naudojama sija su važinėjančia grandinine gerve. Važinės į šonus. Už/prieš?
8. Kaip pakelti auto greitai ir pigiai . Dideli keltuvai atkrenta...ar yra be jų kokios nors inovacijos kurias naudojate?
Na ir visą kitą apie ką nepagalvojau. Dėkui.
Re: Garažo statyba: Best Practices
Dėl kėlimo, tai yra toks dalykas kaip Juick Jack https://www.quickjacklift.co.uk/. Pats nebandęs, bet pvz. Mighty Car Mods tokį jau ilgai naudoja ir gerai atsiliepia.
Re: Garažo statyba: Best Practices
Didokas, ir brangus. Nepatogu palysti po masina. As galvoju apie kazka tokio: https://myliftstand.com/ . Vienintele jo problema, kad ratu nenuimsi. Bet jeigu reikia nuimti tai tada kisi jack'us ir patrauki situos. Su sitais bent jau stabiliau keliasi nei ant jack'u.
Re: Garažo statyba: Best Practices
as pasidariau pusduobe,paskutiniu momentu pries betonuojant sumasciau,tai buvo geriausias mano garazo sprendimas.Keltuvas daug vietos uzima,o pilna duobe padaryt ir sunku ir nepigu gerai padaryt,as yleidau metaline bone 1.2m gylio,2m ilgio,90cm plocio,tad sausa kaip dribsniai,mano darbams pilnai uztenka,aisku jei prireiktu vienu metu dirbt per visa masinos ilgy,tai sudetinga,nes darau masina realiai po viena asy.Pasidariau paruosima as tos pusduobes zirkliniam duobiniam keltuvui,dar kol kas jo neturiu,kol kas poreikio stipraus ir nera,bet ka gali zinot.Garazo dydis 7m ilgio x 6m,bet daryciau 1m ilgesny,nes darbastaliai priekyje,noretusi daugiau laisves,dydis priklauso kiek tu ten ka laikysi,deliosi,darbastaliu kiek,cia nera nesalisko patarimo,vietos buna tik per mazai,per daug nebus.Sildymui statykis burzuike,nes be sildymo prazusi.Apsvietimui naudoju Led lempas,kur stumdo po 3.5eu,sviecia jau 2 metai,tai negailai jei kokia ir nusprogs uz tokia kaina,kabinau ant lubu 10vnt,aukstis 2.7m,sviesos sociai.Vartu su durim nedek,jei yra galimybe daryt yejima kitur ir jie bus naudojami retai,tik pakelt masina yvaryt,turiu omeny ne serviso rezimu,nes durys stipriai isbrangina vartus,gali pasiskambint kokiai firmai,dafiga bl,tad jei yra galimybe daryt duris kitur,tai vienareiksmiskai,nes dar durys vartuose ir sandaruma mazina.Nubegimo jokio nedariau,nes tai yra garazas sau ir masina ziema tik stovi,nevarinejama pirmyn atgal,nera tikslo,nebent ateity servisa darysi.
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Garažo statyba: Best Practices
Dekui uz atsakymus. Idomus pastebejimai. Ar duobe patogi dirbti? Nes gaunasi kad atsitupes arba atsiklaupes joje darbuojiesi? Kaip suprantu pasistatai masina kad asis butu per duobes vidury ir ilipineji per duobes prieki/gala?
Del burzuikes irgi idomu, nesinori tureti kazko degancio garaze del saugumo. Gal kokio tepalinio radiatoriaus uztektu su kokiu sildanciu vejeliu?
Ar uztenka 2.7 metru aukscio variklio isemimui?
Beja del darbastalio, kiek teko matyti daug kur metaliniai jie. Gal kas turit medzio pavirsiaus? Kaip del patvarumo, virinimo, svorio laikymo ir pan.?
Del burzuikes irgi idomu, nesinori tureti kazko degancio garaze del saugumo. Gal kokio tepalinio radiatoriaus uztektu su kokiu sildanciu vejeliu?
Ar uztenka 2.7 metru aukscio variklio isemimui?
Beja del darbastalio, kiek teko matyti daug kur metaliniai jie. Gal kas turit medzio pavirsiaus? Kaip del patvarumo, virinimo, svorio laikymo ir pan.?
Re: Garažo statyba: Best Practices
Pas mane mediniai,darbe ant tokio metalo lakta prisukau,kur intensyvus darbas ant darbastalio,duobej dirbu atsisedes ,aukscio gervei man sociai,nebent mikriukus remontuosi,o kuom blogai burzuike?juk ne denzo kolonke kad bijotum jos,tepalo pecius irgi gerai,bet as malku sociai turiu,tai uztai ir staciau burzuike.Jei is apacios labai daug ketini dirbt,pilna duobe aisku geriau,man kazkaip uztenka.
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Garažo statyba: Best Practices
nubėgimo nereikia, vistiek visus skysčius išleisi į tam skirtus indus, sniegą nukasi. jei privarvės ištirpus - išsivalysi, neproblema.
pločio/aukščio rekomendacijų neturiu, bet kiek įmanoma didesnį. skaičiuok kad mašina užima 20kvm, likę praėjimams, stelažams, darbastaliams ir t.t. tai jeigu norėsi dirbt atsidaręs duris skaičiuok minimum 50kvm vienai "darbo vietai".
aš už pakeliamus vartus, nes atidaromus žiemą reikia būtinai nukast, nes neatsidarys. man gerokai patogiau. kainų skirtumo nežinau, tai spėju pagal biudžetą spręsk pats.
jeigu nėra duobės tai su 1-2 low profile hidrauliniais domkratais gali užsimest mašiną ant jackstandų ir dirbt, tikrai mažam garaže nerasčiau vietos žirkliniams keltuvams. motorus ir dėžes kilnot drąsiai galima mašiną ant ožių užsimetus.
motorui traukt nėra nieko patogiau už paprastą variklio kraną, nes pakėlus su grandine prie lubų ir prireikus pastumt mašiną pirmyn/atgal bus žopa.
todėl visada viskas remiasi į laisvą lygių grindų plotą.
pločio/aukščio rekomendacijų neturiu, bet kiek įmanoma didesnį. skaičiuok kad mašina užima 20kvm, likę praėjimams, stelažams, darbastaliams ir t.t. tai jeigu norėsi dirbt atsidaręs duris skaičiuok minimum 50kvm vienai "darbo vietai".
aš už pakeliamus vartus, nes atidaromus žiemą reikia būtinai nukast, nes neatsidarys. man gerokai patogiau. kainų skirtumo nežinau, tai spėju pagal biudžetą spręsk pats.
jeigu nėra duobės tai su 1-2 low profile hidrauliniais domkratais gali užsimest mašiną ant jackstandų ir dirbt, tikrai mažam garaže nerasčiau vietos žirkliniams keltuvams. motorus ir dėžes kilnot drąsiai galima mašiną ant ožių užsimetus.
motorui traukt nėra nieko patogiau už paprastą variklio kraną, nes pakėlus su grandine prie lubų ir prireikus pastumt mašiną pirmyn/atgal bus žopa.
todėl visada viskas remiasi į laisvą lygių grindų plotą.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Garažo statyba: Best Practices
Variklio kranas uzima labai daug vietos. Kadangi gerve deciau ant sijos, tai iskelus varikli su gerve galetum pastumti i sona ir nuleisti, masinos stumti nereiktu.
Re: Garažo statyba: Best Practices
Dėl pakėlimo, tai tėvukas susikonstravęs ekonominį variantą. Tarybiniai hidrauliai iš savivarčių ir nuo kažkurio rusiško traktoriaus hidraulinis siurblys su valdymu. Gali kelt vieną ašį, gali abi. Pasikėlus užkiši ožius dėl saugumo. Kai nėra mašinos, užmetus pasigamintą plokšte, naudojamas ir kaip reguliuojamo aukščio stalas. Arba tiesiog suleidi į žeme (paskutinė foto, tik ten dar skersiniai uždėti, jie nusiima)
Dėl variklio keltuvo, tai aš už kraną... kai nenaudojamas jis labai kompaktiškai kampe guli, užkeltom kojom, o gervė tai jokio mobilumo.Pontiac Fiero GT (GM small block 5.7 swap)
Porsche 944 89m 2.7
Porsche 944 89m 2.7
Re: Garažo statyba: Best Practices
Apie toki pakelima as ir svajoju, bet jei neturi tu detaliu pigiai is kazkur tai gautusi gan brangiai...
Re: Garažo statyba: Best Practices
Mes tai iš metalo laužynų susirinkom. Ten jiem atveži panašų kiekį metalo, pagal svorį ir apsikeiti. Dar koki "dezinfekcini" vidinio vartojimo skystį pridedi, tai ką panašaus kai gauna, patys paskambina, kad turi.
Pontiac Fiero GT (GM small block 5.7 swap)
Porsche 944 89m 2.7
Porsche 944 89m 2.7
Re: Garažo statyba: Best Practices
Dirbu labai mažame (apie 28 kv. m.) garaže, tiesiog toks buvo jau, kai namą pirkau. Durys iš šonų beveik atsidaro. Tai pirmiausias dalykas, kurį galėčiau patart - kuo daugiau vietos pasidarysi, tuo geriau gyvensi Aš net galvoju griaut nafik vieną sieną ir pasididint garažą kiemo sąskaita.
Tai keletas tipsų:
Tai keletas tipsų:
- lygios grindys - FTW. Vis tiek reiks atsiklaupt, atsigult, kažką parident ar panašiai - nu labai malonu.
- grindų danga - ne plikas betonas! Betonas baisiai dulka. Naudojau nebrangius wasserepoxiid dažus. Kas porą metų uždedu papildomą sluoksnį, ir vėl viskas gražu. Kitam dažymui svarstysiu apie kažkokį industrinį variantą, nes dabartinis bijo stabdžių skysčio, o jo neišeina išvengt.
grindų danga - šviesi. Balta yra FTW! Matosi visas purvas, tai lengva švariai išsišluot ir maloniai tvarkoje darbuotis. O taip pat baltos grindys išsklaido šviesą - labai mažai šešėlių, puikus matomumas po mašina palindus ar pan. - plačios lentynos - įsimūryk lentynoms kokių 60-80cm ilgio profilius visu garažo perimetru. Kiek vietos bebūtų, puikiai nukraus visus daiktus. Aš jau pastatytame garaže su cheminiais ankeriais sudėjau 10mm strypus ir pirkausi L formos profilinius lentynos laikiklius, kas kainuoja nemažai, tai čia tau būtų sutaupymas ir papildomų kvadratų sandėliavimui pasidarymas. Ant tokio tipo lentynų laikau net variklius ir pavarų dėžes
- kalbant apie lentynas - pasidaryk ir ratų/padangų sandėliavimui "lentynas". Kai šeimoj yra trys mašinos, ir viena jų - sportinė su keletu komplektų ratų, tai nesunkiai ratų vietų skaičiaus poreikis pasiekia 20, kas yra maždaug 5 metrai. Pas mane yra 4 metrai lentynos ir vietos ten ratams vis pritrūkstu.
- stelažai - kartais senukuose arba ermitaže būna nesveikos akcijos stelažams. Po 30 eur nusipirkau 3 po 250kg lentynai (4 lentynos) ir 2 po 125kg. Kg apytikriai, bet maždaug įsivaizduojat - nu tokie jau neblogi. Tai vieną mažą pasidėjau į garažą, o likusiais užstačiau sandėliuką. Garaže ant jo laikau dažniausiai naudojamus dalykus ir susipirktas detales mod'ams. Jei garažas būtų kokių 40 kv.m., turėčiau pasistatęs kokius tris iš viso - mažiau reiktų kopėčiomis laipiot į lentynas prireikus kokio retai naudojamo daikto.
- darbastaliai - kai reikėjo susitvert stalus, susivirinau iš profilių rėmą ir uždėjau paprasčiausius 20kažkiek mm. storio pušinius skydus iš depo - laikinai, nes sezono pradžioj niekad nebūna pinigų, reikėjo ekonominio varianto. Tai iki šiol dar gyvi man tie skydai, nors ir virinau ant jų, ir gręžiojau kiaurai, ir su kuvalda mojavau. Kai jau visai ateis laikas keisti dažniausiai naudojamą (per porą metų dažniausiai naudojamas tikrai visko matė, įskaitant ir liepsnas), tiesiog pasikeisiu skydą už 5 eurus, ir uždėsiu 2mm metalinę skardą (kur kas didesnis tvirtumas + įžeminimas virinant). Nenoriu storesnio daikto, nes labai patogu tą stalą tiesiog išsinešt į lauką dulkiniems darbams.
- sieninė juosta įrankiams - ftw. Nėr geriau nei einant pro šalį ištiest ranką ir pasiimt, ko prireikė, be stalčių darinėjimo ar panašiai. Susikabinau 2 m. ilgio pagrindinėj zonoj ir dar pasidariau dvi mažas įrankių juostas kitoje darbinėje zonoje.
- šviesa - per daug irgi vargu, ar bus pas mane dabar yra 8 ilgosios dienos šviesos lempos (po 2 strypus kiekvienoj) + 6 parduotuviniai kvadratai. Kai iš garažo išeini į lauką naktį, kurį laiką apgraibom slenki Bet kuo daugiau šviesos - tuo maloniau ir dirbti.
- muzika. Nu nedėkit tų senų perdžiančių kolonėlių. Buvau nusipirkęs microlab'us į darbo kambarį, bet laikinai, iki kol surasiu kokį chlamą, pasistačiau garaže. Po pirmo vakaro darbo kambariui nusprendžiau naudot ausines (vis tiek šeimynai neprigrosi), o garaže palikti tuos microlabus
- kompas - pasidaryk kompui vietą garaže. Tikriausiai su tuo kompu nebraižysi, bet garantuotai su juo norėsi ar manual'ą atsiverst, ar paieškot kokios info / sprendimų, užsakyt detalės, socialinius tinklus pacheck'int ir pan.
Re: Garažo statyba: Best Practices
Labai geros įžvalgos. Dažant grindis užteko vieno sluoksnio ar kelis teko daryti? Kaip tik atšilus orams planuoju grindis pagaliau nusidažyt, tai tavo variantas atrodo visai neblogas.saukstas wrote: ↑28 Mar 2020, 23:53grindų danga - ne plikas betonas! Betonas baisiai dulka. Naudojau nebrangius wasserepoxiid dažus. Kas porą metų uždedu papildomą sluoksnį, ir vėl viskas gražu. Kitam dažymui svarstysiu apie kažkokį industrinį variantą, nes dabartinis bijo stabdžių skysčio, o jo neišeina išvengt.
grindų danga - šviesi. Balta yra FTW! Matosi visas purvas, tai lengva švariai išsišluot ir maloniai tvarkoje darbuotis. O taip pat baltos grindys išsklaido šviesą - labai mažai šešėlių, puikus matomumas po mašina palindus ar pan.
Dar dėl garažo dydžio galiu pridėti savo įžvalgų:
Pas mane garažas nepilni 40 kvadratų - ilgis ir plotis po 6 m. su trupučiu. Į ilgį tikrai norėtųsi bent +1 m., nes garažo gale pasistačiau eilę stelažų ir mažokai vietos iš mašinos priekio ir galo lieka. Į plotį viskas ok, jei tik vieną mašiną laikyti ten planas. Norint dvi mašinas patogiai laikyti ir nebraukyt šonų praeinant, norėtųsi kokių 8 m. pločio.
Re: Garažo statyba: Best Practices
Galvoju daryt 6x8. Išplanavimas toks. Tik galvoju, gal stelažą geriau priekyje dėti ir šonuose palikti daugiau vietos? Bet tada mažas stelažas būtų.
Mastęlis: vienas langelis - 25cm.
Mastęlis: vienas langelis - 25cm.
Re: Garažo statyba: Best Practices
Stalas geriau per vidurį ir ilgesnis. Daiktus gali susidėti virš jo lentynose/sienelės ar po juo. Kampe įsispaudus bus bėdos dirbant su dideliais ilgais nepatogiais daiktais.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Garažo statyba: Best Practices
Good point. Stala i kampa dejau nes norejau LABAI daug erdves priekyje. Bet manau uzteks ir 2m.
Re: Garažo statyba: Best Practices
Stalą daryčiau per visą plotį. Pas mane 3m, bet pritvirtintas spaustvas, šmirgelis ir pusė ploto beveik nebėra.O jei pradedi kažką meistraut, tuoj vietos pritrūksta.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Re: Garažo statyba: Best Practices
Ai, beje, jei yra galimybė - pasidaryk visiškai atskirą sandėliuką. Pvz. daržo daiktus kelčiau į kokią 2 x 1 pašiūrę - garaže nuo jų tik purvas byrės, o intensyvaus naudojimo sezonu pritrepsėsi žemių. Garažas yra hobio erdvė, ten nesusijusiems su automobiliu rakandams labai ne vieta, o ir neteisingai skatina žmoną talpint į garažą panašius į jau sudėtus daiktus ))
Idėją apie stalą priekyje per visą ilgį labai užskaitau. Laikui bėgant tų įrengimų ant jo atsiras vis daugiau, ir nebeturėsi vietos. Dažnai naudojamiems daiktams užteks vieno stelažo palei sieną, nu max 2, jei dar ir detales nori laikyti. O visa kita kelčiau nuo grindų ant lentynų. Taip sutaupysi daugybę darbinės erdvės.
Idėją apie stalą priekyje per visą ilgį labai užskaitau. Laikui bėgant tų įrengimų ant jo atsiras vis daugiau, ir nebeturėsi vietos. Dažnai naudojamiems daiktams užteks vieno stelažo palei sieną, nu max 2, jei dar ir detales nori laikyti. O visa kita kelčiau nuo grindų ant lentynų. Taip sutaupysi daugybę darbinės erdvės.
Pirmasis dažymas buvo iš 2 ar 3 sluoksnių, nebepamenu tiksliai. Mintis ta, kad pirmas sluoksnis yra daromas atskiedus skysčiau - susigeria į pliką betoną, jį suriša ir padaro kietesnę "bazę" pradžiai. O kiti sluoksniai papildo tvirtumą ir užbaigia spalvinį padengimą.
Re: Garažo statyba: Best Practices
Hmm, 6 metrų stalas, sakot? na būtų fainai, reiks pagalvot kaip pigiau tokį pasidaryt.
Re: Garažo statyba: Best Practices
kaip tik nereiks pjaustyt 6 metrų ilgio profilio Tik kojas, ir kampams 45º. Jaučiu, tilpsi į €100, jei metalą ir medį pats pirksi.
Re: Garažo statyba: Best Practices
Dėl grindų dažų tai gavau iš kelininkų kur ženklina gatves, ten lyg po 35kg, pasiėmiau du kibirus 60m2 riebu sluoksnį uzvariau ant betono ir daba be problemų šluoti gali. o dažų gavau tiesiog pamačiau kad dažo pristojau, sako vakare pasuksim, lyg po 40eenrgy wrote: ↑02 Apr 2020, 13:45Labai geros įžvalgos. Dažant grindis užteko vieno sluoksnio ar kelis teko daryti? Kaip tik atšilus orams planuoju grindis pagaliau nusidažyt, tai tavo variantas atrodo visai neblogas.saukstas wrote: ↑28 Mar 2020, 23:53grindų danga - ne plikas betonas! Betonas baisiai dulka. Naudojau nebrangius wasserepoxiid dažus. Kas porą metų uždedu papildomą sluoksnį, ir vėl viskas gražu. Kitam dažymui svarstysiu apie kažkokį industrinį variantą, nes dabartinis bijo stabdžių skysčio, o jo neišeina išvengt.
grindų danga - šviesi. Balta yra FTW! Matosi visas purvas, tai lengva švariai išsišluot ir maloniai tvarkoje darbuotis. O taip pat baltos grindys išsklaido šviesą - labai mažai šešėlių, puikus matomumas po mašina palindus ar pan.
Dar dėl garažo dydžio galiu pridėti savo įžvalgų:
Pas mane garažas nepilni 40 kvadratų - ilgis ir plotis po 6 m. su trupučiu. Į ilgį tikrai norėtųsi bent +1 m., nes garažo gale pasistačiau eilę stelažų ir mažokai vietos iš mašinos priekio ir galo lieka. Į plotį viskas ok, jei tik vieną mašiną laikyti ten planas. Norint dvi mašinas patogiai laikyti ir nebraukyt šonų praeinant, norėtųsi kokių 8 m. pločio.
Re: Garažo statyba: Best Practices
bet jie bijo tirpikliu,o siaip as ir issidazes jais
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Garažo statyba: Best Practices
Žiauriai gera tema
Pas mane pagal projektą toks papaišytas, gal kas pagal savo patirtį turit pastebėjimų gal su trejais vartais prigrybavau ar šiaip ką geriau pakeist, kol dar nepastatytas? Iki gelžbetonio plokščių 3m aukštis pagal projektą, tie du langai dėl šviesos palubėj 80cm aukščio, palangė 2,2m aukšty, šildymą galvoju daryt grindininį, keltuvo kogero nebus, nebent koksnors kurio nereik į žemę tvirtint ir vienoj vietoj laikyt, tą gilesnę sieną ir sieną su langais galvoju išnaudot stalui/lentynom ir t.t.
Labiausiai nesu tikras ar aukštis normalus, ar kelt aukščiau, ir gal kažką daryt kitaip su garažo vartais. Mintis buvo turėt galimybę įsivaryt tris mašinas esant reikalui, todėl ir trys vartai, nes nežinau ar patogu įvažiuot jei jų būtų mažiau. Serviso funkcijos garažas neatliks, kasdieninėms mašinoms yra atskira stoginė, tai vartų kasdien irgi nedarinėsiu, labiau pasikrapštymams dėl savęs tas garažas, pakonstruot kąnors įdomaus vakarais.
Pas mane pagal projektą toks papaišytas, gal kas pagal savo patirtį turit pastebėjimų gal su trejais vartais prigrybavau ar šiaip ką geriau pakeist, kol dar nepastatytas? Iki gelžbetonio plokščių 3m aukštis pagal projektą, tie du langai dėl šviesos palubėj 80cm aukščio, palangė 2,2m aukšty, šildymą galvoju daryt grindininį, keltuvo kogero nebus, nebent koksnors kurio nereik į žemę tvirtint ir vienoj vietoj laikyt, tą gilesnę sieną ir sieną su langais galvoju išnaudot stalui/lentynom ir t.t.
Labiausiai nesu tikras ar aukštis normalus, ar kelt aukščiau, ir gal kažką daryt kitaip su garažo vartais. Mintis buvo turėt galimybę įsivaryt tris mašinas esant reikalui, todėl ir trys vartai, nes nežinau ar patogu įvažiuot jei jų būtų mažiau. Serviso funkcijos garažas neatliks, kasdieninėms mašinoms yra atskira stoginė, tai vartų kasdien irgi nedarinėsiu, labiau pasikrapštymams dėl savęs tas garažas, pakonstruot kąnors įdomaus vakarais.
Re: Garažo statyba: Best Practices
mano nuomone tavo atveju geriau būtų dveji vartai, platesni. 2.50 vartams mažoka, reikia labai taikyti. trys mašinos tilptų be problemų, per vidurį statyti mažiausiai naudojamą.
ir langų. daugiau langų. daugiau šviesos, nes šviesos niekada nebus perdaug (išskyrus kai virš darbastalio pasikabini pramoninę LED lempą ir apanki)
ir langų. daugiau langų. daugiau šviesos, nes šviesos niekada nebus perdaug (išskyrus kai virš darbastalio pasikabini pramoninę LED lempą ir apanki)
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming