Keramine danga CERAKOTE dengiu kolektorius, turbinas, stumoklius, radiatorius ir k.t.

Irankiai, audio, buitine technika ir dar kazkas...
User avatar
Cerakote
Posts: 1
Joined: 24 May 2017, 12:50
Contact:

Keramine danga CERAKOTE dengiu kolektorius, turbinas, stumoklius, radiatorius ir k.t.

Postby Cerakote » 24 May 2017, 13:30

Sveiki,
bičiulis parekomendavo parašyti jūsų forume.
Sakė, kad žmonės ieško šios paslaugos ir nežino, kad tai galima Lietuvoje padaryti.

CERAKOTE yra unikali keraminio pagrindo danga kuria galima dengti metalus (aliuminį, titaną, nerūdyjanį plieną ir kt.), polimerus (PVC, ABS, kaproloną, nailoną), medį. NIC Industries sukurta formulė suteikia nepaprastą atsparumą trinčiai, dylimui, atmosfros poveikiui. Ypač tinkama apsaugant nuo korozijos, cheminių medžiagų poveikio, tokių kaip: valikliai, WD-40, alkoholis, acetonas, benzinas, dažų nuėmėjai ir kt. . Įvairūs dandymai, atlikti laboratorijoje rodo, kad CERAKOTE pirmauja keraminių dangų rinkoje. (žiūr. testavimo skiltį www puslapyje arba pas amerikonus)

Su Cerakote dirbu nuo 2014 m. pagrinde su ginklais. Esu sertifikuotas dengėjas / aplikatorius.
Teko jau ir kolektorių, motociklo dalių ne vieną padengti ir kitų dalių.

Pati danga ganėtinai plona ir skirstoma i kelias kategorijas.
Yra specialių stumoklių ir vožtvų viršui - PISTON COAT, Turbinoms - TURBINE COAT, radiatoriams - pagerina šilumos atidavimą,
Stumoklių ir kitų judančių dalių dengimui - MICRO SLICK ir t.t.

Jei susidomesite rašykite, skambinkit - papasakosiu daugiau, patarsiu.
Turiu paskyra FB ten visokias naujienas skelbiu, taip pat puslapį www pagal produkto pavadinimą.

Sagarbiai
Darius

P.S.
jau klausia žmones per FB. tai papostnu kiek info čia:
Cerakote™ Black Velvet C-7300 is most commonly used on headers an exhaust components for OEM and aftermarket motorcycles and passenger vehicles.
Due to growing interest in the heavy duty truck market, Black Velvet C-7300 was tested on a Class 8 truck exhaust system.
For this test a coated exhaust was cycled through a series of temperature changes representative of a Class 8 exhaust temperatures as seen in typical use.
The exhaust gas was initially heated to 565°C and maintained at the temperature for a duration of 30 minutes. The average temperature drop between the exhaust gas and skin temperature was 205°C.
Next, the exhaust gas temperature was elevated to 835°C and held constant for 30 minutes. At this point, the temperature drop between skin and exhaust gas was recorded at 425°C.
At exhaust gas temperatures of 565°C and 835°C, the Cerakote™ Black Velvet C-7300 contributed to temperature drops of 38% and 52% respectively.
After completing the test, the coating was analyzed to confirm that no change in gloss, colour, or adhesion occurred.
Overall Cerakote™ Black Velvet C-7300 exhibited no signs of degradation at elevated temperatures and performed as well as a thermal barrier.
Cerakote.lt - certified applicator
Kiekvienas žino tiek, kiek jo galva išmano. (O.CH.)

Return to “Kita”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest