Subaru variklis (gal iseis koks hybridas)

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Subaru variklis (gal iseis koks hybridas)

Postby wrx » 29 Oct 2007, 23:24

Kaip zinia, EJ205 variklio blokas yra open deck. O tai jau yra problema darant >350ag.
Ideja tokia: paimti legacy 93 metu 2.0 ltr turbo bloka, kuris yra closed deck ir pakeisti.
Klausimas: ar tiks legacy blokas vietoj wrx bloko? Gal kas domejosi?

Nors kitur randu, kad pas wrx'us jau yra closed deck. :roll:

User avatar
spade
Posts: 5006
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Postby spade » 30 Oct 2007, 10:43

Pas wrx'a tikrai open. Pas ta 2,5 berods semiclosed.
Kiek domejausi - legacy blokas turetu tikti... jei tu ji rasi ;)
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
e91
IbizaTDI [abandoned]
SV650S [crashed]
WRXwagon [stolen]
LTSR.LT [dead]

Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
ramas
Posts: 617
Joined: 10 Jun 2007, 09:42
Location: Prienai

Postby ramas » 30 Oct 2007, 11:01

imk sti motora ir nereiks nieko gimdyt,paprogramuosi kompa ir turesi 350ag

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Postby Conan » 30 Oct 2007, 11:05

ramas wrote:imk sti motora ir nereiks nieko gimdyt,paprogramuosi kompa ir turesi 350ag

genialu :D
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Postby wrx » 30 Oct 2007, 13:28

ramas wrote:imk sti motora ir nereiks nieko gimdyt,paprogramuosi kompa ir turesi 350ag

man nereikia sti motoro ir negana 350 ag.
sti motoras lietuvoj kazkur ~6000-8000 litu.
Legacy bloka radau.
Siaip ideja tokia:
Stumokliai, svaistikliai, voztuvau, veleneliai 272, voztuvu spyruokles, tepalo siurblys.
Tikslas - sukti bent iki 8500 rpm.
Dar vienas dalykas: NASIOC'e radau info, kad pas wrx'us alkuninis yra cast :shock: Dar reiktu pamastyti ka daryti su alkuniniu, jei jis tikrai "spizinis".

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Postby wrx » 30 Oct 2007, 13:33

spade wrote:Pas wrx'a tikrai open. Pas ta 2,5 berods semiclosed.
Kiek domejausi - legacy blokas turetu tikti... jei tu ji rasi ;)

cia kazkada radau inete pardavime wrx'a dalimis. 2002 ar 2003 metu, tai blokas nuotraukoje buvo closed :roll:

User avatar
spade
Posts: 5006
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Postby spade » 30 Oct 2007, 14:00

Closed tokiu metu bus nebent jei tai japoniska STi...

Del alkuninio. Imho gali nesukt galvos. Taip, cast (nors as nesu tuo visai tikras, kad jis ne kaltinis) yra silpnesnis kazkiek bet pas wrxa jis labai gerai palaikomas ir nemanau, kad iki 500Ag galetu kelti bent menkiausiu problemu...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
e91
IbizaTDI [abandoned]
SV650S [crashed]
WRXwagon [stolen]
LTSR.LT [dead]

Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Postby wrx » 30 Oct 2007, 14:20

spade wrote:Closed tokiu metu bus nebent jei tai japoniska STi...

Del alkuninio. Imho gali nesukt galvos. Taip, cast (nors as nesu tuo visai tikras, kad jis ne kaltinis) yra silpnesnis kazkiek bet pas wrxa jis labai gerai palaikomas ir nemanau, kad iki 500Ag galetu kelti bent menkiausiu problemu...

ok, tada alkunini paliekam kol kas ramybeje.
Dabar dar klausimas del suspaudimo laipsnio. Siaip pas wrx'a yra 8:1. Galima pirkti kitokius svaistiklius ir daryti 8.5:1. Ar verta?

Pamastymui: wrx'o bloke nelaiko cilindrai (tiesiog skyla). Tai gal tada pasilikti ta open deck'a so sudeti Darton cilindrus? Kiek atsikasiau info, naujas open deck'as 2.0 ltr, yra kur kas patvaresnis uz senaji 2.5L open deck'a. Nuomoniu yra ivairiu.

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Postby Minde_Kei » 30 Oct 2007, 15:44

wrx wrote:
spade wrote:Closed tokiu metu bus nebent jei tai japoniska STi...

Del alkuninio. Imho gali nesukt galvos. Taip, cast (nors as nesu tuo visai tikras, kad jis ne kaltinis) yra silpnesnis kazkiek bet pas wrxa jis labai gerai palaikomas ir nemanau, kad iki 500Ag galetu kelti bent menkiausiu problemu...

ok, tada alkunini paliekam kol kas ramybeje.
Dabar dar klausimas del suspaudimo laipsnio. Siaip pas wrx'a yra 8:1. Galima pirkti kitokius svaistiklius ir daryti 8.5:1. Ar verta?

Pamastymui: wrx'o bloke nelaiko cilindrai (tiesiog skyla). Tai gal tada pasilikti ta open deck'a so sudeti Darton cilindrus? Kiek atsikasiau info, naujas open deck'as 2.0 ltr, yra kur kas patvaresnis uz senaji 2.5L open deck'a. Nuomoniu yra ivairiu.


as balsuociau uz didesni suspaudimo laipsni ~iki 9 turetu buti ok. tik aisku po to mapinimas ko gero sudetingesnis
..

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Postby wrx » 30 Oct 2007, 16:07

ramas wrote:tik idomu kur leksi su tais 500ag :D .man 350 beveik per dauk..

lengviau ir saugiau isnaudoti 350 is 500, nei 350 is 350.

User avatar
spade
Posts: 5006
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Postby spade » 30 Oct 2007, 16:49

wrx wrote:ok, tada alkunini paliekam kol kas ramybeje.
Dabar dar klausimas del suspaudimo laipsnio. Siaip pas wrx'a yra 8:1. Galima pirkti kitokius svaistiklius ir daryti 8.5:1. Ar verta?
Manau kad nesigilink i ta suspaudimo laipsni (man siaip keista, kodel visi kas darosi variklius i ji taip susikoncentruoja). Koks gausis toks.
Beje, kalbant apie svaistiklius, tai isvis nera ka kalbet apie suspaudimo laipsni... tam yra stumokliai/galva. Reiktu koncentruotis i stroke / rod lenght ratio. Protingi zmones sako, kad jis turetu buti ~1,75.

Tai kokie ten yra svaistikliu ilgiu pasirinkimai? Ir koks stroke? Std?

Pamastymui: wrx'o bloke nelaiko cilindrai (tiesiog skyla). Tai gal tada pasilikti ta open deck'a so sudeti Darton cilindrus? Kiek atsikasiau info, naujas open deck'as 2.0 ltr, yra kur kas patvaresnis uz senaji 2.5L open deck'a. Nuomoniu yra ivairiu.
Hmmm... Dartonai bus matyt stipriau nei kad 2,0 closed dekas. Ale bet - jei ash daeryciausi varikli, tai isties nezinau kas lietuvoje tau juos normaliai sudetu. Nebent siustis plika bloka is uz balos...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
e91
IbizaTDI [abandoned]
SV650S [crashed]
WRXwagon [stolen]
LTSR.LT [dead]

Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Postby wrx » 30 Oct 2007, 19:11

spade wrote: Hmmm... Dartonai bus matyt stipriau nei kad 2,0 closed dekas. Ale bet - jei ash daeryciausi varikli, tai isties nezinau kas lietuvoje tau juos normaliai sudetu. Nebent siustis plika bloka is uz balos...

tai va, sitoj vietoj as visiskai zalias. Ten sudetinga sudeti?
Siaip komplektas dartonu kainuoja apie 350usd.

O cia biski siaip:
siandien pagaliau gavau savo performance box'a.
Pradzioj matavau su legacy: 0-100kmh per 7.6s.
Galinguma legacy parode 144kW i ratus. variklio yra 180kW. Tai is to seka, kad transmisijos nuostoliai = 36kW

Tada persedau i wrx'a (taip svorius pakeiciau). Bele koks startas, be launch control ir t.t. parode: 0-100 per 5.5s.
Galingumas - 205 kW at the wheels.
Is to galima daryti prielaida, kad variklio galingumas gali buti apie 240kW, o tai lygu ~326 ag
Sakyciau kaip su stock IC, stock purkstukais, lieva programa - neblogai.

rks
Posts: 278
Joined: 02 Feb 2006, 15:37
Location: VNO
Contact:

Postby rks » 30 Oct 2007, 20:53

wrx wrote:lengviau ir saugiau isnaudoti 350 is 500, nei 350 is 350.


Nebuchiau toks tikras. yra riba kuria perzhengus nei saugu, nei lengva ishnaudoti.
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Postby wrx » 30 Oct 2007, 21:00

rks wrote:
wrx wrote:lengviau ir saugiau isnaudoti 350 is 500, nei 350 is 350.

Nebuchiau toks tikras. yra riba kuria perzhengus nei saugu, nei lengva ishnaudoti.

nu negi visiems taip gaila tu arkliu?
Nesakau kad vazinesiu su 500, bet bent 400 reikia.

P.S. saugiau turejau omeny bus varikliui, o ne vairuotojui.

rks
Posts: 278
Joined: 02 Feb 2006, 15:37
Location: VNO
Contact:

Postby rks » 30 Oct 2007, 21:32

wrx wrote:nu negi visiems taip gaila tu arkliu?
Nesakau kad vazinesiu su 500, bet bent 400 reikia.


Tikrai ne gaila. Netgi dzhiaugiuosi, del tokio projekto. Baisu del lago, nes periferijos nebepakeisi. O sumazhinus boost'a del saugumo, tas lagas nesumazhes. Nepataikysi begio - duobe, nuo zhemesniu apsuku akseleruojiesi - duobe. Shiek tiek abejoju del to +100 HP rezervo naudos. Teko buti pavezhintam su EVO +500 HP, tuo remdamasis ir darau tokias ishvadas.

Zhinoma ash shiek tiek ish kitos perspektyvos zhiuriu ir nelabai galiu komentuoti tokiu variklio harakteristiku tinkamuma zhiedui ir etc, kur tu ji planuoji naudoti.
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Postby wrx » 30 Oct 2007, 21:39

Kadangi man zemos apsukos kaip ir neaktualu (nevaziuosiu ant zvyro), o planuoju sukti varikli iki 8,5k rpm, taip manau kad ir GT30 turba bus kaip tik. Aisku, ji 500 ag nepasieks. Bet nera tikslas butent 500.
O jei bus lagas - bus ir anti-lag jei prireiks :D

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Postby romkasponka » 30 Oct 2007, 21:54

o tai deze laikys? :)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Postby wrx » 30 Oct 2007, 21:58

romkasponka wrote:o tai deze laikys? :)

siuo atveju neaktualu. Deze bus kumsteline.
Kol kas padiskutuokim tik apie varikli.

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Postby romkasponka » 30 Oct 2007, 22:07

kokie shvaistikliai ir stumokliai bus, spyruokles voztuvu ir manau kompensatoriu nebus?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Postby wrx » 30 Oct 2007, 22:14

romkasponka wrote:kokie shvaistikliai ir stumokliai bus, spyruokles voztuvu ir manau kompensatoriu nebus?

hidrauliniu kompensatoriu ir taip nera.
Stumokliai ir svaistikliai nebus is brangiausiu, bet ir ne is pigiausiu.
stumokliai rinksiuos is wiseco, CP arba cobbtuning
svaistikliai eagle arba cobbtuning
voztuvai greiciausiai crower
voztuvu spyruokles (+retainers) costworth
veleneliai 272: crower
nauji indeklai, varztai, tarpines, greddy paskirstymo dirzas, cobb arba cosworth nasesnis tepalo siurblys.
Taip pat montuojamas tepalo ausinimas.

User avatar
Eli
Posts: 1122
Joined: 24 Apr 2003, 13:27
Location: Vilnius

Postby Eli » 31 Oct 2007, 02:33

spade wrote:nezinau kas lietuvoje tau juos normaliai sudetu.


O.T.

Hondom jau antra bloka maciau kaip dare. Pirmas gavosi ir dar vieno prireike :lol:


Eli
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside

User avatar
ramas
Posts: 617
Joined: 10 Jun 2007, 09:42
Location: Prienai

Postby ramas » 31 Oct 2007, 11:05

skyvu ,veleneliu nepamirsk.gerai butu pakeist reguliuojamais.

User avatar
spade
Posts: 5006
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Postby spade » 31 Oct 2007, 11:07

wrx wrote:tai va, sitoj vietoj as visiskai zalias. Ten sudetinga sudeti?
Siaip komplektas dartonu kainuoja apie 350usd.
Isivaizduok: kai deda paprastas gilzes, tai isgrezia buvusias (kurios tarkim kokiu 3mm storio) ir ipresuoja kitas. Blokas tokiu atveju is esmes nepazeidziamas.

Tuo tarpu kai dedamos tokios kaip darton, tai ten tokie grezimo skersmenys ir gyliai, kad cilindrai isvis nugreziami, o gilzes is esmes juos paskui ir atstoja.
Tai darant bloko apacia turetu buti prisukta prie masyvaus metalo luito - ir tai visas blokas issivaiksto ir po to reikia slifuoti visas plokstumas bei alkuninio... hmmm kaip ta skyle vadinasi... jei nori kad butu gerai.

siandien pagaliau gavau savo performance box'a.
Susigundei :lol:

Is to galima daryti prielaida, kad variklio galingumas gali buti apie 240kW, o tai lygu ~326 ag
Pats gi zinai, kad tie parodymai labai jau priklauso nuo to kokia mase ivedi...

rks tai kazkaip pastaruoju metu viskam priestarauja... problemos darbe ar asmeniniam gyvenime? :roll:
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
e91
IbizaTDI [abandoned]
SV650S [crashed]
WRXwagon [stolen]
LTSR.LT [dead]

Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Postby wrx » 31 Oct 2007, 11:21

ramas wrote:skyvu ,veleneliu nepamirsk.gerai butu pakeist reguliuojamais.

veleneliai bus keiciami. Reguliuojamu nesu mates i subaru.
spade wrote:Tuo tarpu kai dedamos tokios kaip darton, tai ten tokie grezimo skersmenys ir gyliai, kad cilindrai isvis nugreziami, o gilzes is esmes juos paskui ir atstoja.

na kad gilzes pakeicia cilindrus tai isivaizdavau, bet kad taip sunku isimti originalius cilindrus - tai ne. Galvojau jie irgi panasiai ipresuoti...
spade wrote:Pats gi zinai, kad tie parodymai labai jau priklauso nuo to kokia mase ivedi...

taip, mase masinos 1387 + mano svoris 105, ivedziau 1500 (8kg pridejo visoks papildomas sh.). Kuro bakas pilnas.
Nesakau kad cia tikslu, pasirodo issiaiskinau jis matuoja ir galios praradima transmisijoj, padangose, oro pasipriesinime. Reiks siandien isbandyti.
Niekaip negaliu normaliai startuoti su sita sankaba, todel 1/4 kol kas buvo 13.7 (blogai IMO)

rks
Posts: 278
Joined: 02 Feb 2006, 15:37
Location: VNO
Contact:

Postby rks » 31 Oct 2007, 13:31

spade wrote:rks tai kazkaip pastaruoju metu viskam priestarauja... problemos darbe ar asmeniniam gyvenime? :roll:


Nepakankamai atidzhiai perkaichiau wrx'o laukiamus rezultatus. Diskusijoje, kurioje operuojama 100 HP i kaire ar deshine, mano postas yra niekinis. Beje, vis dar manau, kad stipriai modifikuojant varikli, padidejusio patikimumo/saugumo iliuzijos reiktu atsisakyti, nes viskas daroma ne tam, kad butu saugiau, o tam, kad ish principo galima butu didinti galia.
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II


Return to “Subaru”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest