Uzlinko vel wrx begiu deze
As visgi laikausi nuomones: subaru deze yra normali. Stock galingumui(su PPP paketu). Tai yra su < 250hp ir <350nm normaliai naudojant - turi laikyti.
Normaliai naudojant:
*stock sankaba
*dragas tik savaitgaliais, be pereboru
*gatvines paprastos padangos (ne jokie semi slick)
*mokejimas jungti pavaras
(naudojimui ant zvyro auksciau isdestytos salygos (ishskyrus padangas) negalioja, t.y. ant zvyro gali ka nori ta daryt...)
visa tai IMHO ! Si nuomone niekam neprivaloma ir per prievarta nebrukama... O ir as esu lankstus sios nuomones keitimui...
Normaliai naudojant:
*stock sankaba
*dragas tik savaitgaliais, be pereboru
*gatvines paprastos padangos (ne jokie semi slick)
*mokejimas jungti pavaras
(naudojimui ant zvyro auksciau isdestytos salygos (ishskyrus padangas) negalioja, t.y. ant zvyro gali ka nori ta daryt...)
visa tai IMHO ! Si nuomone niekam neprivaloma ir per prievarta nebrukama... O ir as esu lankstus sios nuomones keitimui...
..
ag/nm santykiui dar ir svoris itakos turi manau... pvz as su GT neturiu problemu... masina stipriai greitesne uz stock wrx, ramiai nevazineju LC pas mane nuo 0,5-0,7bar esu bandes kokius 2-3 kartus ant asfaltowrx wrote:as visai nedraginu. Begiu perjungineju tiksliai, nebuna kad nepataikyciau. Pirma kart kai subyrejo buvo 242hp.
Mano nuomone variklio galingumas tokiai deze neturetu virsyti 180 ag ir 230 Nm.
P.S. be to, WRX, tai nera ta masina, su kuria reiktu vazineti pensininko rezimu. Kam tada pirkti?
..
Visi punktai atitinka kolkas, ziuresim kaip ten bus...Minde_Kei wrote:As visgi laikausi nuomones: subaru deze yra normali. Stock galingumui(su PPP paketu). Tai yra su < 250hp ir <350nm normaliai naudojant - turi laikyti.
Normaliai naudojant:
*stock sankaba
*dragas tik savaitgaliais, be pereboru
*gatvines paprastos padangos (ne jokie semi slick)
*mokejimas jungti pavaras
Siaip nezinau kaip del ankstesniu WRX'u bet pvz. nuo 2004 jau pats dealer'is siulo prie WRX'u + PPP kuris tikrai neblogai pakelia ypac Nm ... ir prie viso to galioja standartine 3Y garantija be jokiu apribojimu.
wrx'o atveju negalejo taip but kad sankaba "per kruta". Kartais kai zveriskai sukibineja => nereali apkrova/smugis kitiems komponentams (transmission), irgi nera labai gerai
wrx'o atveju negalejo taip but kad sankaba "per kruta". Kartais kai zveriskai sukibineja => nereali apkrova/smugis kitiems komponentams (transmission), irgi nera labai gerai
Last edited by ZLODEY on 06 Sep 2007, 15:49, edited 2 times in total.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
stipri sankaba, slikai, neatsargus naudojimas - viskas daro itaka. pvz jei butume kaimieciai visi(nu arba ralistai), tai gr. dezes problema nebutu tokia opi... IMHO. nes kiekviena smugi artai is ratu puses, ar is variklio puses kazkas galu gale turi suvalgyti... stock variante ko gero daugiausiai suvalgo sankaba.. nes palyginus su aftermarketu, stock yra muilas arba kempineZLODEY wrote: Siaip nezinau kaip del ankstesniu WRX'u bet pvz. nuo 2004 jau pats dealer'is siulo prie WRX'u + PPP kuris tikrai neblogai pakelia ypac Nm ... ir prie viso to galioja standartine 3Y garantija be jokiu apribojimu.
wrx'o atveju negalejo taip but kad sankaba "per kruta". Kartais kai zveriskai sukibineja => nereali apkrova/smugis kitiems komponentams (transmission), irgi nera labai gerai
..
wrx'ai.. i problemas reikia ziureti kaip i galimybes atsimeni, kai kazkur gynei wrx'o pirkima over sti t.y. kad skirtumai mizerni.wrx wrote:As tai matau vienintele problema - subaru nepaskaiciavo dezes wrx'ui ir viskas.
taip kad problemu nera tuose Gt ir wrx'uose... nors wrx sunkus padlos...
p.s. sitas postas jau ko gero labiau nuotaikai praskaidrinti, nei rimtai padiskutuoti i tema...
..
Na as gi visai nenusiminiau, kad subyrejo deze. As to tikejausi ir laukiau.Minde_Kei wrote:wrx'ai.. i problemas reikia ziureti kaip i galimybes atsimeni, kai kazkur gynei wrx'o pirkima over sti t.y. kad skirtumai mizerni.wrx wrote:As tai matau vienintele problema - subaru nepaskaiciavo dezes wrx'ui ir viskas.
taip kad problemu nera tuose Gt ir wrx'uose... nors wrx sunkus padlos...
p.s. sitas postas jau ko gero labiau nuotaikai praskaidrinti, nei rimtai padiskutuoti i tema...
Siaip USA ir i STi deda PPG dezes, nes jie megsta pasidaryti po 500-600ag, o draguose nelabai laiko ir sti dezes.
Dabar kol kas galvoju koki varianta pasirinkti.
STi - ? reikia keisti kardana ir galini difa tuo paciu. Kaina lietuvoj nesamoninga, uz ja vos ne visa wrx'a galima nupirkti.
wrx wrote:Na as gi visai nenusiminiau, kad subyrejo deze. As to tikejausi ir laukiau.Minde_Kei wrote:wrx'ai.. i problemas reikia ziureti kaip i galimybes atsimeni, kai kazkur gynei wrx'o pirkima over sti t.y. kad skirtumai mizerni.wrx wrote:As tai matau vienintele problema - subaru nepaskaiciavo dezes wrx'ui ir viskas.
taip kad problemu nera tuose Gt ir wrx'uose... nors wrx sunkus padlos...
p.s. sitas postas jau ko gero labiau nuotaikai praskaidrinti, nei rimtai padiskutuoti i tema...
Siaip USA ir i STi deda PPG dezes, nes jie megsta pasidaryti po 500-600ag, o draguose nelabai laiko ir sti dezes.
Dabar kol kas galvoju koki varianta pasirinkti.
STi - ? reikia keisti kardana ir galini difa tuo paciu. Kaina lietuvoj nesamoninga, uz ja vos ne visa wrx'a galima nupirkti.
kazkada simelis ar tai strumskis pardavinejo sti deze su "gold plate'ais" prase 2k eur. manau visai nieko gal????
nes su samsonu variantu tai zinok seksas kol nesusidedi, o po to tie visi perjungimai ir garsai, tai nx... as neislaikyciau
..
Sakychiau po kacherga trinti tai super! Man pvz. prie baubianchios dusles baisiai truksta to ralinio niauuuuuuu .Minde_Kei wrote: nes su samsonu variantu tai zinok seksas kol nesusidedi, o po to tie visi perjungimai ir garsai, tai nx... as neislaikyciau
Sau
P.S. Tepalo ish difo ishpilti nesiulykit, ten jo ir taip nedaug liko, o ipylimo varzhtas prasuktas
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
o kaip paziet kokia pas mane deze? nes siaip MY02 bet insoda sake kad cia ta gera deze, su placiais dantraciais... pagal koda patikrint? kur jis yra? pagal VIN'a? bo vazinejiu mieste su semi slickais ir daznai megstu kai posuki slystelna ir pasitaso tai galvojiu gal jau laikas parduot kol dar nesulauziau...
p.s. negirk kwlw tu awdzi q deziu, nenoriu net prisimint kiek bedu su jom turejau ir su varganais 100kw+lpg
p.s. negirk kwlw tu awdzi q deziu, nenoriu net prisimint kiek bedu su jom turejau ir su varganais 100kw+lpg
Gal ne taip supratai ka jis sake, taciau MY02 yra silpna deze. Stipresne ejo nuo 2004 metu pabaigos.zhaltas wrote:o kaip paziet kokia pas mane deze? nes siaip MY02 bet insoda sake kad cia ta gera deze, su placiais dantraciais... pagal koda patikrint? kur jis yra? pagal VIN'a? bo vazinejiu mieste su semi slickais ir daznai megstu kai posuki slystelna ir pasitaso tai galvojiu gal jau laikas parduot kol dar nesulauziau...
siuo atveju palaikau Mindes "hipoteze" (is esmes atkartojancia kitoje temoje (ka manot apie Impreza) mano pateikta istrauka rusu kalba)
didesnis nei stock galingumas + nestock'ine sankaba = esama situacija
matyt is tiesu yra geriau dazniau keist OEM'ine sankaba, o ne remontuot pacia deze...
nors kai galia sukelta, tai matyt is tos stock'ines sankabos jokios naudos
p.s. o siaip skaitykit mano signatura
didesnis nei stock galingumas + nestock'ine sankaba = esama situacija
matyt is tiesu yra geriau dazniau keist OEM'ine sankaba, o ne remontuot pacia deze...
nors kai galia sukelta, tai matyt is tos stock'ines sankabos jokios naudos
p.s. o siaip skaitykit mano signatura
Last edited by eddie_gt4 on 07 Sep 2007, 11:43, edited 1 time in total.
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
tai driftas nekenkia tai dezej ten... nebent sankaba posukyje numetineji..zhaltas wrote:o kaip paziet kokia pas mane deze? nes siaip MY02 bet insoda sake kad cia ta gera deze, su placiais dantraciais... pagal koda patikrint? kur jis yra? pagal VIN'a? bo vazinejiu mieste su semi slickais ir daznai megstu kai posuki slystelna ir pasitaso tai galvojiu gal jau laikas parduot kol dar nesulauziau...
p.s. negirk kwlw tu awdzi q deziu, nenoriu net prisimint kiek bedu su jom turejau ir su varganais 100kw+lpg
..
Begius jungineti reikia moket . Be to zhr. 300+k km. Po tiek, ish tos tavo subaru dezes turbut nieko nebelike bus...zhaltas wrote: p.s. negirk kwlw tu awdzi q deziu, nenoriu net prisimint kiek bedu su jom turejau ir su varganais 100kw+lpg
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Cia jeigu kam dar neaisku, kodel luzta WRX pavaru dezes:
Although the stock 5 speed gearbox is widely recognized as the “weak link” of the Subaru WRX/pre 00 STI, not many people understand why.
The gearbox has been unchanged in its basic torque capacity design parameters, since its utilisation in normally aspirated 1.8 litre (110 ft/lb) Liberty’s in the mid 1980’s!!
Small wonder then, that with the factory now transmitting 225 ft/lbs through it from the stock WRX engine, any more than approximately 250 ft/lbs (approximately 16 psi boost on an internally stock long engine) can lead to premature gearbox failure.
Although the stock 5 speed gearbox is widely recognized as the “weak link” of the Subaru WRX/pre 00 STI, not many people understand why.
The gearbox has been unchanged in its basic torque capacity design parameters, since its utilisation in normally aspirated 1.8 litre (110 ft/lb) Liberty’s in the mid 1980’s!!
Small wonder then, that with the factory now transmitting 225 ft/lbs through it from the stock WRX engine, any more than approximately 250 ft/lbs (approximately 16 psi boost on an internally stock long engine) can lead to premature gearbox failure.
vo blin, o as maniau, kad GT/WRX dezes pagrinde uzlinksta del neteisingos eksploatacijos ( © Hassan ), t.y. del to, kad ju juzeriai isivaizduoja turintys STI, o ne paprasta gatvine masina (GT/WRX is esmes juk butent tokia ir yra)wrx wrote:Cia jeigu kam dar neaisku, kodel luzta WRX pavaru dezes (...)
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!