Atstumas tarp FR ir FL ratu...
Atstumas tarp FR ir FL ratu...
Egzistuoja tokia nuomone kad kiek praplatinus priekyje ratu isnesimus galima pagerinti handling'a. Aisku pacios charakteristikos skirsis nuo standartinio masinos "elgesio"...
Kokia jusu nuomone apie tai? KODEL taip manot?
Kokia jusu nuomone apie tai? KODEL taip manot?
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: Atstumas tarp FR ir FL ratu...
Mano manymu tai rastafkes pablogina valdomuma (pats vazhineju su 2.5cm priekyje) klusnumo prasme. Kazkaip ne pagal gamintojo sumastyta trajektorija ratas varineja. Tachiau isheidinejant ish posukio kazkaip stovi stabiliau.ZLODEY wrote:Egzistuoja tokia nuomone kad kiek praplatinus priekyje ratu isnesimus galima pagerinti handling'a. Aisku pacios charakteristikos skirsis nuo standartinio masinos "elgesio"...
Kokia jusu nuomone apie tai? KODEL taip manot?
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
sorry, Minde, bet eilini karta nusisnekejai del CelkosMinde_Kei wrote:Ant CS celikos gale yra 10mm trumpesne asis nei priekyje
pas WB ST185 skirtumas tarp priekines ir galines provezos yra 35 mm
o siaip, imho, spacer'iai is principo yra blogis, kuris handling'a tik pablogina
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
Matai, nera viskas ten taip paprasta su tuo pabloginimu. Spaceriai pakeichia kintamuosius vazhiuokles lygtyje (chia ash pac toki termina tik ka sugalvojau ). Del praplatejusios provezhos gauni pagerejima vienur, del pasikeitusios padangos trajektorijos gauni pablogejima kitur. Priklausomai nuo mashinos, trasos ir pan - zhmones sumaniai burdami finale gauna ishloshima. Bet reikia, kad suprastu ka daro, bent jau ash tai tikrai nesuprantu .eddie_gt4 wrote: o siaip, imho, spacer'iai is principo yra blogis, kuris handling'a tik pablogina
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
pasakysiu paprastai: kazkaip nemanau, kad butume protingesni ( ) uz auto-gamintojus ir jiems dirbancius specus...kwlw wrote:Matai, nera viskas ten taip paprasta su tuo pabloginimu. Spaceriai pakeichia kintamuosius vazhiuokles lygtyje (chia ash pac toki termina tik ka sugalvojau ). Del praplatejusios provezhos gauni pagerejima vienur, del pasikeitusios padangos trajektorijos gauni pablogejima kitur. Priklausomai nuo mashinos, trasos ir pan - zhmones sumaniai burdami finale gauna ishloshima. Bet reikia, kad suprastu ka daro, bent jau ash tai tikrai nesuprantu .eddie_gt4 wrote: o siaip, imho, spacer'iai is principo yra blogis, kuris handling'a tik pablogina
Sau
jei tam tikrame auto FT > RT ar atvirksciai, tai matyt ne siaip sau, m?
spaceriai dazniausiai dedami ne del neva pageresiancio valdomumo, o del "vaizdiniu" efektu, arba grynai is ekanomijos (kartais paprasciau/pigiau "pristaikyt" ratlankius su netinkamu ET ar PCD, nei pirkt "teisingus" ratus )
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
You're kidding - right? Gi automobilis yra gaminamas ne individualiai tavo poreikius, o bendrai masei. Jei automobilio gamintojas nusprendzhia, kad mashina bus pernelyg nervinga ramei kruizinant autobanu, jis patiunina pakaba, kad ji butu labiau orientuota i autobana. O tu sugalvoji lekt slaloma... Naturalu, kad slalomui tau reikia visai kitokiu pakabos nustatymu, kokie tie gamyklos inzhinieriai protingi bebutu.eddie_gt4 wrote: pasakysiu paprastai: kazkaip nemanau, kad butume protingesni ( ) uz auto-gamintojus ir jiems dirbancius specus...
jei tam tikrame auto FT > RT ar atvirksciai, tai matyt ne siaip sau, m?
Tarkime lyginant tos pachios man gerai zhinomos aubi coupe pakabas sportine ir gatvine, tai skirtumas geometrijos dramatishkas. Iskaitant ir provezhos ploti, nors "stakanai" tie patys. Sportine i posukius lenda kaip ishprotejus, tachiau nelygioj tiesiojoj muistosi. Padaryk tokia gatvei, tai kaip su tt bus - nespesi rinkti ish grioviu visokiu "acipalaidavusiu".
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Na as cia gal ne i tema bet vistiek ikisiu trigrashi. Japonijoje ir siaip svietur ziedines/time attack ruostos 4WD masinos labai daznai naudoja setupa kur priekyje buna ratai platesni ir su daug mazesniu ET nei gale.
PVZ:
Tik tiek.. diskusijos pratesimui
PVZ:
Tik tiek.. diskusijos pratesimui
EG9 Ferio SOLD
'95 S14 SOLD
'02 WRX SOLD
'00 JDM STi Type-RA WRC Limited Edition Ver.6 (Nr. 948) SOLD :(:(
'02 EP3 Type-R
http://WWW.SUBARUDALYS.LT
'95 S14 SOLD
'02 WRX SOLD
'00 JDM STi Type-RA WRC Limited Edition Ver.6 (Nr. 948) SOLD :(:(
'02 EP3 Type-R
http://WWW.SUBARUDALYS.LT