WRX stapdziai

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

cf wrote:is praktiniu atsiliepimu apie tuos negrezhiotus brembo galiu pasakyti - total shit. Zhinau ne viena atveji, kai jie susikraipe normalios eksploatacijos salygomis, o pirkejai buvo pirke tik todel, kad visiems akyse dege vienas uzhrashas "BREMBO"... Tai arba ten jie nieko bendro neturi su performance brembo diskais, arba tiesiog rinka pilna levu 'padjobkiu' BRP lygio...

Jei is pigiu, tai ate, sandtler'iai...
1. Apie Bremboc ai tu visdai ne i tema.
2. Apie tai jau ne karta kalbeta. UTFS.
3. Tie paziatami nors zino, kad reikia abkatke daryt. Ar "nu va ble, dabar nauji Brembo stapdziai tai jau kad pisiu per pedala" :evil: ...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

As kalbejau apie brembo, kurie pardavinejami ne gariunuose.

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Post by UNeX »

xennon wrote:O kas geriau, ar su prastesniais stabdziais vazinet ir parintis "gal uzkais, gal susikreivins", ar stipresnius isnaudot tik 50%? Kai kalba eina apie 2x ar 3x didesne suma, tai taip, bet dabar tai...
siaip tai manau apsibrezt poreikius yra labai svarbu, nes susidejus stabdzius kuriuos panaudoji tik 50%, tai itariu mase lyginant su stockais labai stipriai padides, kas velgi nera gerai.
Ir dar man vienas zmogus esa aiskines toki dalyka: kuo didesnis diskas tuo jis turi didesne inercija(na lyg ir logiska), todel, jei tau uztektu 330mm bet uzsimauni 380mm, tai turbut daugiau pralosi nei islosi. Galit kas nors pakomentuot apie inercija ?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

tai beabejo padides, bet mashinos inercija lyginant su disko yra zymiai didesne. Aisq galima aliuminius vidurius daryti, gausis panashiai kaip stokinis gal...

Galima deti du suportus, arba du mazus diskus ir bus mazesne inercija ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
cf
Posts: 609
Joined: 08 Oct 2006, 14:09
Location: Vilnius

Post by cf »

spade wrote:1. Apie Bremboc ai tu visdai ne i tema.
2. Apie tai jau ne karta kalbeta. UTFS.
3. Tie paziatami nors zino, kad reikia abkatke daryt. Ar "nu va ble, dabar nauji Brembo stapdziai tai jau kad pisiu per pedala" :evil: ...
1. Zmogus pasiule brembo, as is patirties ispejau, kad su brembo gali buti problemos, tai cia - nusisneku?
2. Kalbeta. Ir kaip matau, netgi ne vienas zmogus ta pati kaip as yra parases - tai visi matyt nemokejo apkatkes daryti... ;-)
3. Taip, zino.

p.s. pirkta buvo ne gariunuose, o seskines g. 26, UAB "Amantas"...

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

UNeX wrote: Ir dar man vienas zmogus esa aiskines toki dalyka: kuo didesnis diskas tuo jis turi didesne inercija(na lyg ir logiska), todel, jei tau uztektu 330mm bet uzsimauni 380mm, tai turbut daugiau pralosi nei islosi. Galit kas nors pakomentuot apie inercija ?
Su inercija yra beda ir su akseleracija, ir su stabdymu, ir su valdomumu. Sporte (rimtam, kur kapojamasi del sekundes daliu), stabdzhiu diskai dedami minimalus imanomi (svorio/diametro) duotai trasai. Tiesa jie buna ypatingos strukturos (plonas shpizhius/platus vedinimas), todel shita koncepcija gatvei nebaisiai tinka.

Jei neklystu pas shvedus Eklundas taip savo komandos drauga kazkada aplenke paskutiniam etape rallikroso, nes vare su mazhesniais stabdzhiais. Uzhtai, kad sena lape (gal 40 metu raliuoja) ;). Nuo tada tapo chrestomatiniu pavyzdzhiu.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

spade wrote: Pakartosiu:
Pirma - reik nustatyt kokie musu poreikiai.
Antra - reik nustatyt kokie stabdziai juos tenkina.
Viskas.
Na tai kur komentarai po test drive? :D

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Nori, kad pagirciau? :lol:

Siaip nerealiai. Ypac, kai palygini standarta su tavo back-to-back taip sakant :)
Ir stabdo geriau, ir nezinau ka ten reiktu daryti su jais kad fade'as nors koks nors pasirodytu...
Su pakaba analogiskai: standartas - tarsi okeaninis laineris :lol:

Tai va. O isvadoj manau, kad nori nenori, bet reikia kazka sumatyt su tais stabdziais...
Last edited by spade on 27 Aug 2007, 18:11, edited 1 time in total.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

spade wrote:Nori, kad pagirciau? :lol:
aha, labai :lol: :lol: :lol:
kadangi buvo ir kritikos is kai kuriu, tai reikia cia inesti aiskumo.

P.S. nors ka kiti mano teoretikai, man vienodai...

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

wrx wrote: P.S. nors ka kiti mano teoretikai, man vienodai...
:P.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

kwlw wrote:
wrx wrote: P.S. nors ka kiti mano teoretikai, man vienodai...
:P.

Sau
taves konkreciai neturejau omeny :wink:

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

spade wrote:
spade wrote:Jei tokios kainos, tada geriau jau sita: http://www.racingbrake.com/WRX_FRONT_02 ... 411-78.htm
Va, dar radau :)
http://www.tceperformanceproducts.com/c ... ?record=19
Sakychiau stage II. Stage 1 labai ant ribos su chipintu bebariku IMO.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Post by xennon »

A kuo sitie skiriasi nuo sito kit'o?
http://www.renickmotorsports.com/oscomm ... ts_id=1521

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

xennon wrote:A kuo sitie skiriasi nuo sito kit'o?
http://www.renickmotorsports.com/oscomm ... ts_id=1521
niekuo nesiskiria.

P.S. tos BP 20 brake pads oj kaip greitai dyla. Uzsakinejant iskart reiktu imti pvz compound A kalades.

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

kaliega spade'ai, tai kaip ten jusu apgreidas laikosi, gal pasidalinsit ispudziais? :)

edit: parasiau ir tik tada pamaciau, kad parduodi savo WRX'a...
nu bet turi puikia proga papildomai "pareklamuot" parduodama preke :D
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Post by xennon »

http://www.youtube.com/watch?v=3fPRuJaeoZQ

Nuo 2 min. neblogas test'as :wink:

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

xennon wrote:http://www.youtube.com/watch?v=3fPRuJaeoZQ

Nuo 2 min. neblogas test'as :wink:
sakyciau taip normaliai: po 10 pastabdymu nuo 100 iki 0, stabdymo kelias pailgejo 20 metru. :shock:

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Post by xennon »

Neparasiau, kad pratesimas yra antroj daly ;)

http://www.youtube.com/watch?v=CM6zP0lc6B8 (nuo ~5 min.)

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

aptikau stai toki setup'a (Brembo 6-pot'ai su 345x34mm diskais nuo Cayenne'o), kuris gan paprastai prisitaiko GT/WRX priekiui

Image

Image

Image

Image
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Post by Minde_Kei »

[quote="eddie_gt4"]aptikau stai toki setup'a (Brembo 6-pot'ai su 345x34mm diskais nuo Cayenne'o), kuris gan paprastai prisitaiko GT/WRX priekiui
:) kazin kiek sveria...

p.s. cayene = tuareg :) gal reik pabandyt paieskot kokie stabdziai pas v10 tdi ? :) :twisted:
..

User avatar
ZLODEY
Posts: 1464
Joined: 19 Apr 2004, 22:04
Location: Vilnius

Post by ZLODEY »

:idea: Na man tik toks artimas skyliu grezimas prie centrines skyles nelabai patinka :roll:
Image
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

manau neesme tos skyles, betkokiu atveju ir noredamas neprasuksi.. nebent smeiges bus popierines..
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
XR_as
Posts: 3222
Joined: 23 Jul 2005, 02:56
Location: Vilnius

Post by XR_as »

o baidytis kad truktu ta labai plona vieta nereiketu?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

nu ir kokios jegos ji pertrauks, o kalbant poto kas gali nutikti, jei ir truks? Pagal mane nieko.. Aisq galima aliuminius centrus uzsisakyti ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Post Reply