WRX stapdziai

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

kwlw wrote: Turesi zlodey BBK...

Sau
Jo, jam ypatingai reikalingi tie "BBK" (305), kai pas ji standarte brembo 326 prieky ir 315mm gale :D :D
Jei zmogus turi ideja, tai i ja reikia pirmiau isigilinti, o ne issijuokti.

P.S. kwlw, nu paimk ir pasidaryk sablona tu laikikliu, rasi kas vandeniu ar lazeriu ispjaus.

User avatar
ZLODEY
Posts: 1464
Joined: 19 Apr 2004, 22:04
Location: Vilnius

Post by ZLODEY »

kwlw wrote:...ishfrezuoti laikiklius suportams? ...
:?: O kurioj vietoj cia problema/sudetingumas? :shock:
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

nu nezinau, ziurint kokius imi...

4 stumokliuku dynalite suportai kainuoja 130$, ash uz tiek net nebandychiau daryti ir skaichiuoti, nebent 10 vienetu reiktu.. ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

wrx wrote: As isvis dar tik mokausi vaziuoti, todel apie laiku pagerinimus nera net ka sneketi.
Nu ok, suklydau, maniau tamsta yra rimtas kachergos specialistas (ish bendru kalbu toks ispudis susidare). Tada suprantamas stabdzhiu su acarga poreikis (pats susidejau porsho stabdzhius ne del kitos priezhasties ;)) ...
wrx wrote: Galiu palyginti tik viena dalyka: tarkim imkim tiesiaja pries nusileidima link azuolo. Su standartiniais stabdziai ten galejau vaziuoti max iki 160kmh, reikedavo is toli stabdyti. Dabar pries ta posuki pasiekiu ~190-200kmh ir visai be baimes susistabdau dar su atsarga pries posuki.
Ogogo. Drasus zhmogus tamsta :shock:, net nesakysiu kokiais greichiais ash ten atriedu :oops:
wrx wrote: Kitas pvz: pries sakiu posuki irgi atvaziuoji ~190kmh, o stabdyti gali tik istiesines masina, ir reikia stabdyti iki beveik 100kmh, tai kiek ten tas atstumas tera?
Dafiga ten to actumo. Sheip keista, kad su tokiu motoru, pakaba ir pan, tik tiek teisibegeji. Na ta prasme tiek pat kiek ash :).
wrx wrote: Trecias pvz: starto finiso tiesioji: atvaziuoji 200kmh o susistabdyti reikia iki 60kmh.
Ten dar nuokalne. IMO antras stipriausio stabdymo tashkas kacergoje.
wrx wrote: Masina + vairuotojas + keleivis = 1600kg.
Kaip tokius kruvius gali atlaikyti standartiniai stabdziai?
Matai turime mes kazkuo panashias mashinas, mano 1500kg, 4wd, ~260 arkliu. Atsakymai du - mano standartiniai 245x22mm stabdzhiai uzhsidegtu po shakiu. Tuo tarpu kolegos su tokia pachia mase ir ~300 arkliu, standartiniai 274x25mm + Mintex ruksta, bet stabdo normaliai. Tiesa mes po 40 ratu nevazhiavom. Ishvada - jei nepjaut tiek kiek tu (pagarba vienok del tu 40 ratu non stop), tai stokiniai WRX stabdzhiai turetu buti visai normaliai.
wrx wrote: Jei pakaba, padangos, variklis butu stock, tada gal su labai gerais diskais ir gerom kaladem. Ir tai perkaistu, tada reiktu vaziuoti leciau.


Matyt vienas ish kertiniu elementu - padangos + pakaba. T.y. jie leidzhia tau sumazhinti stabdymo kelia, ish to seka, kad stabdzhiai turi daugiau energijos suvalgyt. Manau speidui su jo taupos navarkem turetu pakakti to, kas yra.

Sau
P.S. Kas nors galit WRX disku ishmatavimus parashyt (smalsu pasidare)? O tai inete nesusigaudau, kokie ten jie ish tikro :)
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

ZLODEY wrote:
kwlw wrote:...ishfrezuoti laikiklius suportams? ...
:?: O kurioj vietoj cia problema/sudetingumas? :shock:
Toje, kad pagal mano nuterliota brezhinuka - niekas neapsiima, tipo neturiu laiko, ateik po menesio, neturiu medzhiagos, etc. Tie kas apsiima - nori ~300lt/vnt, kas shiuo atveju (ekonominio projekto scope) yra absurdas. Bent jau man susidare ispudis, kad shiais laikais metalo apdirbejams - aukso amzhius, nes apdirbeju trukumas, uzhsakymu kalnai, ka nori ta daro.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

wrx wrote:
kwlw wrote: Turesi zlodey BBK...
Jo, jam ypatingai reikalingi tie "BBK" (305), kai pas ji standarte brembo 326 prieky ir 315mm gale :D :D
Jei zmogus turi ideja, tai i ja reikia pirmiau isigilinti, o ne issijuokti.


Nu tai ash isigilinau, del to ir parashiau, kad nejuokingas bajeris :(. Galiu plachiau pagilint. Taigi sugalvojam pagaminti kopija, tarkime tavo wilwoodu. Reikes (IMO):

1. Gabalo kalto aliuminio (neisivaizduoju ar kas i LT toki daikta ivezha).
2. CNC staklem (gal liaudies meistrai paprastom gali), ishfrezuoti pachia "pusele".
3. "Puseles" shlifuoti/suleisti ant shlifavimo stakliu.
4. Ishgrezhti skyles ant koordinatiniu stakliu.
5. Vamzdeliai, varzhtai, stumuokliukai, manzhetai - shita visa pirkti
6. Cryo treatment'as arba kitaip atleisti metala
7. Pershviesti rentgenu, ar nera kokiu nors nesamoniu metale.
8. Powder coatingas/anodavimas

Izhvelgiu tame begale sugaishto laiko, o romka parashe kainas...

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

kwlw wrote:
1. Gabalo kalto aliuminio (neisivaizduoju ar kas i LT toki daikta ivezha).
2. CNC staklem (gal liaudies meistrai paprastom gali), ishfrezuoti pachia "pusele".
3. "Puseles" shlifuoti/suleisti ant shlifavimo stakliu.
4. Ishgrezhti skyles ant koordinatiniu stakliu.
5. Vamzdeliai, varzhtai, stumuokliukai, manzhetai - shita visa pirkti
6. Cryo treatment'as arba kitaip atleisti metala
7. Pershviesti rentgenu, ar nera kokiu nors nesamoniu metale.
8. Powder coatingas/anodavimas

Izhvelgiu tame begale sugaishto laiko, o romka parashe kainas...

Sau
Taip, viskas gaunasi komplikuota.

WRX - 294 (297) mm priekyje ir 266mm gale.
STi - 326mm priekyje ir 315mm gale.

P.S. kas liecia del variklio, tai pas mane visiskai silpna dabar programa, pucia tik 0.7 bar, nes niekaip nepasikeiciu solenoido. Tai gal ant stendo prisukciau kokius 260ag geriausiu atveju.

User avatar
ZLODEY
Posts: 1464
Joined: 19 Apr 2004, 22:04
Location: Vilnius

Post by ZLODEY »

romkasponka wrote:4 stumokliuku dynalite suportai kainuoja 130$...
:?: Kur galima daugiau info pamatyti?
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

ZLODEY wrote:
romkasponka wrote:4 stumokliuku dynalite suportai kainuoja 130$...
:?: Kur galima daugiau info pamatyti?
visos wilwood kainos: http://www.wilwood.org/racerpricelist.pdf
Toks kaip mano suportas kainuoja 373 usd, be kaladziu.
Aisku, cia didmenine usa kaina.

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

wrx wrote: WRX - 294 (297) mm priekyje ir 266mm gale.
STi - 326mm priekyje ir 315mm gale.
O plochiai disku kokie?

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Post by xennon »

24 priekis, 10 galas.

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

xennon wrote:24 priekis, 10 galas.
Mdas... Ir nesusikraipo? T.y. nesiskundzhia usdm'ininkai, kad i pedala musha?

IMO diametro didinimas daug naudos neduotu, jei jau diskas toks plonytis.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

kwlw wrote:
xennon wrote:24 priekis, 10 galas.
Mdas... Ir nesusikraipo? T.y. nesiskundzhia usdm'ininkai, kad i pedala musha?

IMO diametro didinimas daug naudos neduotu, jei jau diskas toks plonytis.

Sau
tai gale neventiliuojamas.
Pas eu gale 18mm.

User avatar
ZLODEY
Posts: 1464
Joined: 19 Apr 2004, 22:04
Location: Vilnius

Post by ZLODEY »

kwlw wrote:... kad pagal mano nuterliota brezhinuka - niekas neapsiima, tipo neturiu laiko, ateik po menesio, neturiu medzhiagos, etc. Tie kas apsiima - nori ~300lt/vnt, kas shiuo atveju (ekonominio projekto scope) yra absurdas.
:?: O tavo "spacer"iai panasus i tokius, ar daug sudetingesni?
Image
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

kwlw wrote:Mdas... Ir nesusikraipo? T.y. nesiskundzhia usdm'ininkai, kad i pedala musha?

IMO diametro didinimas daug naudos neduotu, jei jau diskas toks plonytis.

Sau
Shiaip diametro didinimas duoda ir labai netgi daug, nes dideja suporto petys, kuriuo jis stabdo, t.y. su tais pachiais suportais stabdys geriau ir maziau kais..

Todel geri suportai buna siauri ir ilgi, kad kaladele(s) butu ishdestytos kaip galima didesniu spinduliu.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

ZLODEY wrote: O tavo "spacer"iai panasus i tokius, ar daug sudetingesni?
Pas mane jie bishki tokie 3d - va tokio stiliaus, kai reikia ir pafrezuoti (vien pjovimo neuzhtenka).
Image

Ish esmes, kad nors kiek i tema butu - tai mazhdaug tokiu paprastai reikia, kai taikomas suportas/diskas nuo mashinos pas kuria kitoks stabdzhiu disko ishneshimas.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

romkasponka wrote: Shiaip diametro didinimas duoda ir labai netgi daug, nes dideja suporto petys, kuriuo jis stabdo, t.y. su tais pachiais suportais stabdys geriau ir maziau kais..

Todel geri suportai buna siauri ir ilgi, kad kaladele(s) butu ishdestytos kaip galima didesniu spinduliu.
Taip tu teisus, BET jei "think cheap", gauname situacija "This is Houston, do you hear me? This is earth, we lost' contact with you!".

Nebrangus, chiang wuang gamybos, bei didelio diametro diskai yra sunkus (nes viduryje gi shpizhius). Va palyginimui 304 vs 360mm, berods 7 vs 14kg...

Image

Taigi, vidutinis diskas sveria po 10-15kg. Normalus, floating diskai, kainuoja papildomai. Jei jie bus siauri (kaip pas kokia audi TT), tai perkaitinti - IMO susivynios.

Dar nepamirshkim, kad reikes kosminiu ratlankiu. Vietoje to, kad isimesti mazhesnius, bet platesnius diskus. Nezhinau teorijos, bet jau rashiau rule of thumb del temperaturos. Stabdymo jega be sliku - sheip jau neaktuali plachioms masems. Nes kaip jau 3 kartus minejau, ir dar spade rashe - blokuoti ratu nereikia, reikia valdomai ir tolygiai stabdyti.

Sau
P.S. Mano upgreidas buvo toks (kad butu aishku apie koki skirtuma kalbu):
http://i142.photobucket.com/albums/r118 ... age041.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r118 ... age042.jpg
http://i142.photobucket.com/albums/r118 ... age043.jpg
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
ZLODEY
Posts: 1464
Joined: 19 Apr 2004, 22:04
Location: Vilnius

Post by ZLODEY »

kwlw wrote:Pas mane jie bishki tokie 3d - va tokio stiliaus, kai reikia ir pafrezuoti (vien pjovimo neuzhtenka).
Image
:?: O kaip manai, jeigu toks spacer'is susidetu is dvieju elementu tiesiog sujungtu tarpusavyje ar labai blogai butu? :roll:
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

Tas tai taip, esu skaites, kad stori diskai yra gerai, nes aushinimas pas juos geresnis ir standesni gaunasi del storio, todel galima ploninti sieneles..
http://romkasponka.blogspot.com/2007/08 ... bdiai.html ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

zlodey wrote: Question O kaip manai, jeigu toks spacer'is susidetu is dvieju elementu tiesiog sujungtu tarpusavyje ar labai blogai butu? Rolling Eyes
Blogai, kuo daugiau daliu - tuo silpnesne konstrukcija. Chia sheip stabdzhiai gi nu :(.
romkasponka wrote: Tas tai taip, esu skaites, kad stori diskai yra gerai, nes aushinimas pas juos geresnis ir standesni gaunasi del storio, todel galima ploninti sieneles..
http://romkasponka.blogspot.com/2007/08 ... bdiai.html ;)
Kiek laikikliai aciejo, ir, kadangi tu pas mus mechanikas - kiek visgi tarpas tarp skyliu centru shitiems suportams? O tai man gavosi 112mm :).

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

kwlw wrote: Kiek laikikliai aciejo, ir, kadangi tu pas mus mechanikas - kiek visgi tarpas tarp skyliu centru shitiems suportams? O tai man gavosi 112mm :)
ponas esate visishkai teisus, 112mm. Laikikliai atsejo regis 35 litai su blatu ir mano braizymu.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

zhaltas
Posts: 36
Joined: 12 Aug 2007, 14:03

Post by zhaltas »

Laba diena,

jus cia nugrybavot nuo temos per stipriai.
Jei biski paprasciau: kokiu kaladziu optimalus rezultatas miestui? ant stockiniu wrx usa stabdziu?
Nes man jau irgi silpna nuo nestabdymo, vienas kartas t.y. actumas ~2km silainiai>>romainiu kapines ir as jau nebestoju visiskai, kazkaip bl totalus briedas... civiko tie zaisliniai geriau stabdydavo. Gaila nepamenu kokios kalades sudejau, bet jamiau is tos "Ferodo" pardos zanavyku g-vej, sake geros, net SPORTININKAI perka, apgavo :(
Dar biski pakentesiu, bt verkiant reikia kazka kito nupirkt, nettikiu kad taip gali nestabdyt...
Nereikia nieko sportinio nu bet taip kaip yra tai nebent moteris gali vazinet... :(
Kad nors ir kokius pagidus, bet jaunuolis sake nera kataloge usa wrx'o, senas katalogas, negali uzsakyt...
jamt beleka is ebay irgi nevariantas :(
Noretusi kad bent kazkiek stabdytu ir labai stipriai nedulketu.
zodziu as liudesy :roll:

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

zhaltas wrote: Nes man jau irgi silpna nuo nestabdymo, vienas kartas t.y. actumas ~2km silainiai>>romainiu kapines ir as jau nebestoju visiskai
TEN manau baisiau nei kacherga. Labai geras keliukas ;).
zhaltas wrote: Gaila nepamenu kokios kalades sudejau, bet jamiau is tos "Ferodo" pardos zanavyku g-vej, sake geros, net SPORTININKAI perka, apgavo :(
Gal ir perka, ash va i kupaka isidejes tokias pat prie std. stabdzhiu (pirko Draugaz'as vokietijoj kazkada senai senai). Jei tai Ferodo DS2000 - tai yra perpakuotas Federal Mogul kazkox lievas mishinukas, neturintis nieko bendro su sportu, o tik su nedulkejimu, necypimu.
zhaltas wrote: Kad nors ir kokius pagidus, bet jaunuolis sake nera kataloge usa wrx'o, senas katalogas, negali uzsakyt...
Bus tas pats sh.
zhaltas wrote: jamt beleka is ebay irgi nevariantas :(
Noretusi kad bent kazkiek stabdytu ir labai stipriai nedulketu.
zodziu as liudesy :roll:
Beveiki 100% garantija, kad visokios pigios ir a lia gatvines kalades tipo:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HAWK-HPS ... enameZWDVW

Stabdzhiu dingimo problemos neishspres. Stabdys greichiausiai geriau nei tavo dabartines, bet jei tik bus atsparios kaitimui, ishkarto kaina dvigubai. Nezhinau kodel.

Tiesa yra dar tokios (pagal kaina padjobkes, arba senos, nes lyg ir kitaip jau vadinasi naujesnes):
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Axxis-F- ... enameZWDVW

Kazkokios mazhai girdetos. Pagal aprashymus ir aciliepimus - tai 1:1 ferodo DS2500 (kuriu ash uzhkaitint nesugebu), ir tipo idealiai tinka tavo poreikiams. Davai nusipirk, ishbandyk - mums papasakosi ispudzhius :).

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

Jei ant stock disku, siulyciau deti Axxis, jos tikrai nebrangios ir pakankamai geros gatveje. Xennon jas isbande - rezultatas teigiamas.

User avatar
ZLODEY
Posts: 1464
Joined: 19 Apr 2004, 22:04
Location: Vilnius

Post by ZLODEY »

Ir as kazkada buvau atvezes AXXIS Metal Master is Amerikos, visai neblogai tarnavo...
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR

Post Reply