Nu tai tame ir reikalas, kad galima ir su mazais stabdziais vaziuoti, pvz Carbone Lorraine giriasi, kad 1000 laipsniu ne problema, o jie shiaip ish aviacijos pramones ateje, kur visokie keramikiniai ir angliniai stabdziai naudojami gana senai, kai formuleje ju dar ne kvapo nebuvo, todel manau verta ju zodziais tiketi, aisq kaladeliu kaina ~300 komplektaskwlw wrote:Tokiu geru kaladzhiu nera gamtoj. Yra skirtos vienam arba kitam reikalui. Jei mieste vazhinesi su kokiom DS3000 tai sugadinsi stabdzhiu diskus, ir sheip, kad butu kox nors stabdymas - pedala reikes spausti kaip man, t.y. kiek turi jegu. Plius didelis CF'as = daug energijos ishsiskiria, ir jei mazha kaladele+karshtas diskas, tai tik velniai zhino, kas ten per aukshtakrosne gausis ir kaip i tai reaguos diskas.
Gausi aukshtakrosne, bet tiesa pasakius neteko man matyti, kad megejas stabdzius iki raudonumo uzkaitintu, o tokiu atveju jei sumazeja efektyvumas (pas mane tas budavo kazkur ant penkto rato prie shakiu posukio) tai reishkia, kad naudojamos netikusios medziagos. Aisku chia vienareikshmishkai sunku pasakyti, viskam yra ribos..
Jei pameni tai Piteris Solbergas gana daznai kentejo praeitame sezone del perkaitusiu stabdziu, o tuo tarpu Atkinsonas vare be problemu, todel nuo draiverio irgi daug priklauso...