WRX stapdziai

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

Minde_Kei wrote:
eddie_gt4 wrote:aptikau stai toki setup'a (Brembo 6-pot'ai su 345x34mm diskais nuo Cayenne'o), kuris gan paprastai prisitaiko GT/WRX priekiui
:) kazin kiek sveria...
Sveria suportai nedaug, turbut mazhiau nei subaru 2 pot'ai shpizhiniai, diskas daug, ar tik ne 9kg. Ar tikrai reikia tikslu svori surast, ar chia sheip pamastymai (nes kazkur giliai esu uzhkapstes)?

Sheip aubi pasaulyje, tai shie suportai yra gana iprastas upgreidas del ju salyginio pigumo. Tachiau, i R17 daug kas nesutelpa. Formaliai tai rekomenduojami R18.

Beje, tokiom mashinom kaip impreza, mineti suportai yra mazhumele overkilas. Aubistai deda ant S4/S6, t.y. legasio mases mashinos. Esmine problema - lug mountas, t.y. suportai bjauriai tvirtinami, ir kaip nori - gali ju ir neuzhdet.
Minde_Kei wrote: p.s. cayene = tuareg :) gal reik pabandyt paieskot kokie stabdziai pas v10 tdi ? :) :twisted:
Labas rytas, praktishkai pas visus tuaregus iki restailingo yra vienodi priekiniai suportai, t.y. shitie 6 pot monoblokai. Yra dar variantas su plaukiojanchiais suportais. Po restailingo pas tuaregus su silpnesniais motorais atsirado 4 pot monoblokai.

Kas del skyliu diskuose - ne skyles laiko diska, jos reikalingos tik tada, kai ratai nepriverzhti. Jei ratai priverzhti ir visada (na zhmones tuo rupinasi), tai tikrai su tiek mesos - jokiu problemu. Bele tik diskas ant centrines skyles normaliai centruotusi, kas duotu atveju nera padaryta. Zhiuriu i toki varianta gana skeptishkai, nes skyles tada turi buti tiksliai padarytos tiek stupicoje, tiek ant disko, reishkias nepatogu uzhdet/nuimt (suprask uzhkalt), ir sheip vibracija praktishkai garantuota su tokiais disko svoriais ir diametrais. Butu logishka i centra ipresuot kokia figovina konusine, kad normaliai ishcentruotu.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

345mm tikrai reikes R18.
O siaip ne retas variantas pas subaru, anapus balos, 355, 360mm :wink:
Man kol kas uztenka wilwood'u, kacergoj perkaitines dar nebuvau :D

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

wrx wrote:345mm tikrai reikes R18.
O siaip ne retas variantas pas subaru, anapus balos, 355, 360mm :wink:
Man kol kas uztenka wilwood'u, kacergoj perkaitines dar nebuvau :D
jo, tikrai reikes, ypac kai tose fotkese R-17 :mrgreen:
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

wrx
Posts: 524
Joined: 06 Mar 2006, 19:21
Location: Kaunas

Post by wrx »

eddie_gt4 wrote:
wrx wrote:345mm tikrai reikes R18.
O siaip ne retas variantas pas subaru, anapus balos, 355, 360mm :wink:
Man kol kas uztenka wilwood'u, kacergoj perkaitines dar nebuvau :D
jo, tikrai reikes, ypac kai tose fotkese R-17 :mrgreen:
hmmm, tokiu atveju reikes paieskoti tinkamu ratlankiu su tinkamu ET.
Pas mane 330mm ir nuo suporto iki ratlankio like tik per pirsta ~10mm.
Ir siaip, neteko dar iki siol matyti >335mm su R17

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

wrx wrote:Pas mane 330mm ir nuo suporto iki ratlankio like tik per pirsta ~10mm.
Ir siaip, neteko dar iki siol matyti >335mm su R17
10mm tai cia dar labai normaliai...
pvz. pas GT MY'00 su OEM'iniais ratlankiais tik per puse pirsto laisvos vietos
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

eddie_gt4 wrote:
wrx wrote:Pas mane 330mm ir nuo suporto iki ratlankio like tik per pirsta ~10mm.
Ir siaip, neteko dar iki siol matyti >335mm su R17
10mm tai cia dar labai normaliai...
pvz. pas GT MY'00 su OEM'iniais ratlankiais tik per puse pirsto laisvos vietos
Tai gi dar nuo ratlankiu priklauso. Jei kokius compomotivus imti, tai ten ishvis erdves nerealios. Kaip tik shiandien zhiurejau skirtumas tarp super legeru ir tu kur daug spygliuku (F1?) ozu, irgi mazhdaug 10-15mm. T.y. vietos stabdzhiams. Bet kaip minejau DAUG KAS NESUTELPA i R17, todel jei kam shautu i galva pakartoti toki vat BBK - reiktu labai rimtai pagalvoti apie ratlankius ir to nepamirshti. Yra zhmones, kur su 315mm stabdzhiais R15 uzhmauna, bet tai ishimtys.

Beje kaip minejau, shitas BBK nera kazkuo labai geras ir sektinas. Nebent pigus. Tokie wilwoodai kaip pas WRX IMHO yra geriau. Plius kajeno gatvines kalades - neypach. O kokie nors pagidai - brangus.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Post by eddie_gt4 »

kwlw wrote:Tai gi dar nuo ratlankiu priklauso. Jei kokius compomotivus imti, tai ten ishvis erdves nerealios. Kaip tik shiandien zhiurejau skirtumas tarp super legeru ir tu kur daug spygliuku (F1?) ozu, irgi mazhdaug 10-15mm. T.y. vietos stabdzhiams. Bet kaip minejau DAUG KAS NESUTELPA i R17, todel jei kam shautu i galva pakartoti toki vat BBK - reiktu labai rimtai pagalvoti apie ratlankius ir to nepamirshti. Yra zhmones, kur su 315mm stabdzhiais R15 uzhmauna, bet tai ishimtys.
kad nuo ratlankiu priklauso, tai cia ir kaniu paniatno :D
pvz. pas mane su R-15 Braid'ais vietos stabdziams daugiau nei su OEM'iniais R-16 ratlankiais...
kwlw wrote:Beje kaip minejau, shitas BBK nera kazkuo labai geras ir sektinas. Nebent pigus. Tokie wilwoodai kaip pas WRX IMHO yra geriau. Plius kajeno gatvines kalades - neypach. O kokie nors pagidai - brangus
as ir nerasiau, kad jis labai sektinas... tiesiog tai vienas is varijantu upgrade'ui, kadangi gan paprastai prisitaiko (suportu tvirtinimo skyles yra identiskos, tad nereikia jokiu bracket'u ar pan., reik tik normaliai rata sucentruot - ko nera idetose fotkese), ypac jei pavyktu pigiai surast tokius stabdzius... ir be abejo, visada geriau imt produkta, skirta butent tam modeliui, kuri turi (pvz., kaip kad wrx'o Wilwood'u atveju)
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Post by kwlw »

eddie_gt4 wrote:tiesiog tai vienas is varijantu upgrade'ui, kadangi gan paprastai prisitaiko (suportu tvirtinimo skyles yra identiskos, tad nereikia jokiu bracket'u ar pan., reik tik normaliai rata sucentruot - ko nera idetose fotkese)
Na bracketu nebuvimas zhinoma privalumas. Kazkaip nelabai domejausi, kas ten pas kajena - vien jau del dydzhio suportu visishkai neidomu, pernelyg milzhinishki jie...

Tachiau truputi paguglinus, matosi, kad tie suportai panashiai tinka ant visokiu naujesniu audzi ir VW, kas reishkia, kad yra daug norinchiu pirkti.

Reishkias pigumas, ir availability - tampa gana migloti. Ash va ir galvoju, ankschiau pilnas ebejus ir forumai buvo skelbimu, kad parduodu kajeno/tuarego suportus, dabar kazkaip nebera. Surado zhmogai pritaikyma ;).

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

Post Reply