Sveria suportai nedaug, turbut mazhiau nei subaru 2 pot'ai shpizhiniai, diskas daug, ar tik ne 9kg. Ar tikrai reikia tikslu svori surast, ar chia sheip pamastymai (nes kazkur giliai esu uzhkapstes)?Minde_Kei wrote:eddie_gt4 wrote:aptikau stai toki setup'a (Brembo 6-pot'ai su 345x34mm diskais nuo Cayenne'o), kuris gan paprastai prisitaiko GT/WRX priekiui
kazin kiek sveria...
Sheip aubi pasaulyje, tai shie suportai yra gana iprastas upgreidas del ju salyginio pigumo. Tachiau, i R17 daug kas nesutelpa. Formaliai tai rekomenduojami R18.
Beje, tokiom mashinom kaip impreza, mineti suportai yra mazhumele overkilas. Aubistai deda ant S4/S6, t.y. legasio mases mashinos. Esmine problema - lug mountas, t.y. suportai bjauriai tvirtinami, ir kaip nori - gali ju ir neuzhdet.
Labas rytas, praktishkai pas visus tuaregus iki restailingo yra vienodi priekiniai suportai, t.y. shitie 6 pot monoblokai. Yra dar variantas su plaukiojanchiais suportais. Po restailingo pas tuaregus su silpnesniais motorais atsirado 4 pot monoblokai.Minde_Kei wrote: p.s. cayene = tuareg gal reik pabandyt paieskot kokie stabdziai pas v10 tdi ?
Kas del skyliu diskuose - ne skyles laiko diska, jos reikalingos tik tada, kai ratai nepriverzhti. Jei ratai priverzhti ir visada (na zhmones tuo rupinasi), tai tikrai su tiek mesos - jokiu problemu. Bele tik diskas ant centrines skyles normaliai centruotusi, kas duotu atveju nera padaryta. Zhiuriu i toki varianta gana skeptishkai, nes skyles tada turi buti tiksliai padarytos tiek stupicoje, tiek ant disko, reishkias nepatogu uzhdet/nuimt (suprask uzhkalt), ir sheip vibracija praktishkai garantuota su tokiais disko svoriais ir diametrais. Butu logishka i centra ipresuot kokia figovina konusine, kad normaliai ishcentruotu.
Sau