O jei pabandyti padaryti hybrida: tavo stock VF39 salta dalis, + stock wrx TD04L karsta dalis?ZLODEY wrote:Tam kad anksciau pustu + more Nm...spade wrote:... tai palik tada stokine turba - kam dar isvis kazka burti?
Ar tai isvis imanoma?
Pas tave klausimai perdaug konkretus, kad zmogus to nedares zinotu i juos atsakymuswrx wrote:Forume tiek daug ismananciu, o elementariu patarimu nera???
Ar viskas baigiasi teorinem ziniom?
Supratau, eilini karta isitikinau, kad Lietuvoj su subaru performance oj kaip sunku.romkasponka wrote:Pas tave klausimai perdaug konkretus, kad zmogus to nedares zinotu i juos atsakymuswrx wrote:Forume tiek daug ismananciu, o elementariu patarimu nera???
Ar viskas baigiasi teorinem ziniom?
"kokio nors" hibrido nenoriu. Taip pat i turboservisa vaziuoti nenoriu.romkasponka wrote:Nuvaryk i turboservisa ir padarys tau kokinors hibrida, yra ten zmogelis, kuris raukia shituose reikaluose..
Na paziuresim aisku ka gales isspausti is Autronic ECU su VF39... bet as netikiu kad tai yra tas pats kas ir butu ant Autronic ECU + GT3076Rspade wrote:O ZLodejui as tai isties nezinau ka patart apart to, kad palikt std. Na, gal tada turba nuo Sti Spec-C? Bet ash neiziuriu prasmes kisht kruva pinigu realiai nieko nelaimint. Norisi kad greiciau ir agresyviau uzsipustu? Reikia tiesiog perprogramint kompe boosto lenteles. Turbinos keitimas nereikalingas. Galima kada nors pazaist... nieko gi ten antgamtisko.
i misinio skaicius nekreipk demesio, cia standartinis O2 sensorius, WBO nepajungtas buvo. O standartinis rodo visiskas nesamones ir nieko panasaus i tikrove.spade wrote:14,2 misinys prie 17 psi?
Ir siaip: 1,5bar su tokia turbina sakyciau per daug. Net mazose apsukose...
kol kas bandau tik atsirinkti prie kokiu parametru neoverboostina. Nebuvo laiko, o be to vienam biski uzknisa - pravaziuoji 200m, stoji, ziuri log'a, keiti, vel pravaziuoji - vel stoji. Butu kaune awd stendas - butu paprasciau.spade wrote:Cia kaip rasei leva programa. O tai pavyko dar paankstint uzsiputima?