Uzsituninau! :) (Stage1 "chipas")
Uzsituninau! :) (Stage1 "chipas")
Vakar taip tarsi netycia supuciau i WRXo kompa nauja programa. na, taip vadinama Stage 1 - visiskai standartiniam motorui be jokiu pakeitimu.
Ka galiu pasakyt... Diena ir naktis. Galingumas kazkiek isaugo pagal pojucius (bet nedaug). Taciau visa kita... Greiciau uzsipucia, geriau reaguoja i gaza, isnyko "pravalai" kurie buvo su standartiniu chipu.
Isvis, apie standartinis suprograminima. As pakraupes. Na, ash suprantu, kad jie ten stengiasi, kad variklis butu neuzmushamas, kuo ilgiau tarnautu, bla bla... Bet masina - visiskas lavonas. Gal persedus is merso tai ir atrodo "sportinis automobilis"... GAL.
Bet jei taip butu suprogramintas kompas tuningo firmoj, tai klientas butu ziauriai nepatenkintas - sakytu kokio cia sh primalet. Max uz ka sueitu toks tune'as, tai uz kazkoki pradini varianta - viskas guminiai, duobes torke, virs 5500 variklis tiesiog dvesia...
Std boostas: kompas stengiasi palaikyt 0,95 nuo 2400 iki 4800, paskui tolydzio mazeja iki 0,85 ties 5600 ir po to iskart dusina varikli - 0,47 prie 6800 (btw. redline 7000, fuel cutas 7100)
Chipas: 1,15 nuo 2400 iki 2600 ir paskui tolydzio zemeja iki 0,9 prie 6800.
Tas jauciasi - variklis jau truputi bent jau nori suktis. Vaziuojant ryte i darba nulupo ratus antru begiu
Bet tai px - svarbiausia charakteristika daug lygesne ir visokios duobes isnyko
Dabar jau imanoma prie zemu (palyginus) apsuku jungti trecia ir tolydzio nuosekliai (nors ir neskubiai) greiteti, be jokiu duobiu ir apsimastymu.
Trumpai: highly recommended (jei kam tai idomu)
p.s. Aciu Tadui uz pagalba.
Ka galiu pasakyt... Diena ir naktis. Galingumas kazkiek isaugo pagal pojucius (bet nedaug). Taciau visa kita... Greiciau uzsipucia, geriau reaguoja i gaza, isnyko "pravalai" kurie buvo su standartiniu chipu.
Isvis, apie standartinis suprograminima. As pakraupes. Na, ash suprantu, kad jie ten stengiasi, kad variklis butu neuzmushamas, kuo ilgiau tarnautu, bla bla... Bet masina - visiskas lavonas. Gal persedus is merso tai ir atrodo "sportinis automobilis"... GAL.
Bet jei taip butu suprogramintas kompas tuningo firmoj, tai klientas butu ziauriai nepatenkintas - sakytu kokio cia sh primalet. Max uz ka sueitu toks tune'as, tai uz kazkoki pradini varianta - viskas guminiai, duobes torke, virs 5500 variklis tiesiog dvesia...
Std boostas: kompas stengiasi palaikyt 0,95 nuo 2400 iki 4800, paskui tolydzio mazeja iki 0,85 ties 5600 ir po to iskart dusina varikli - 0,47 prie 6800 (btw. redline 7000, fuel cutas 7100)
Chipas: 1,15 nuo 2400 iki 2600 ir paskui tolydzio zemeja iki 0,9 prie 6800.
Tas jauciasi - variklis jau truputi bent jau nori suktis. Vaziuojant ryte i darba nulupo ratus antru begiu
Bet tai px - svarbiausia charakteristika daug lygesne ir visokios duobes isnyko
Dabar jau imanoma prie zemu (palyginus) apsuku jungti trecia ir tolydzio nuosekliai (nors ir neskubiai) greiteti, be jokiu duobiu ir apsimastymu.
Trumpai: highly recommended (jei kam tai idomu)
p.s. Aciu Tadui uz pagalba.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Uzsituninau! :) (Stage1 "chipas")
Tarsi pirma karta pasichipines butum. Prie patikimumo pamirshai ekonomija ir ekologija (ypach). Vargshai inzhinieriai.spade wrote:Vakar taip tarsi netycia supuciau i WRXo kompa nauja programa.
Ka galiu pasakyt... Diena ir naktis.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Uzsituninau! :) (Stage1 "chipas")
isidek dusle, i/c slangas pustelk 1,3 ir paziurek kas tada darysisspade wrote:Vaziuojant ryte i darba nulupo ratus antru begiu
..
Re: Uzsituninau! :) (Stage1 "chipas")
speju: subyres deze?Minde_Kei wrote:isidek dusle, i/c slangas pustelk 1,3 ir paziurek kas tada darysisspade wrote:Vaziuojant ryte i darba nulupo ratus antru begiu
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
Taip, per OBDII su ecutekZLODEY wrote: Tiesiog perprogramavai standartini kompa, teisingai supratau?
P.S. idomu butu, kad prasuktum ant stendo. Man deze subyrejo nuo 242ag ir 320 Nm.
Last edited by wrx on 13 Jun 2007, 11:45, edited 1 time in total.
Re: Uzsituninau! :) (Stage1 "chipas")
pas spade'a deze normalieddie_gt4 wrote:speju: subyres deze?
..
As sakyciau stokinis kompas. Jis nieko nekainuoja (na ten 100usd uz reikiama laida), ir jis jau yra ir puikiai veikia - tereikia pakeisti tas kas pasikeite. Na, antilago ar flatshifto pvz kol kas nera, bet jei tai gatvine masina, tai koks skirtumas.ZLODEY wrote: O vat labai paprastas ir konkretus klausimas - kaip manot kuo ?geriau? pvz. Autronic PnP ECU uz EcuFlash perprogramavima?
BET. Tu turetum to klausti ne pas mus, o pas ta, kam tu ruosiesi duot reguliuot ta masina.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Uzsituninau! :) (Stage1 "chipas")
jei pas tave is usa tas wagonas, tai nenuostabu, ten jie taip gudrauja del ekologijos, nes kitaip nebutu praeje testu . Vistiek tokias masinas nusipirke poto modifikuojaspade wrote: Isvis, apie standartinis suprograminima. As pakraupes. Na, ash suprantu, kad jie ten stengiasi, kad variklis butu neuzmushamas, kuo ilgiau tarnautu, bla bla... Bet masina - visiskas lavonas. Gal persedus is merso tai ir atrodo "sportinis automobilis"... GAL.
Re: Uzsituninau! :) (Stage1 "chipas")
Pozymis, kad laikas deti geresnes padangas.spade wrote:. Vaziuojant ryte i darba nulupo ratus antru begiu
nu taigi visi ir taip zino, kad USDM'ai buna detiuninti...spade wrote:Pagaleu kreive (paveiksliuka) persirasiau (prasukau dar balandi). Tai rezultatai: 222Ag @ 6610 ir 283Nm @ 3460...
Paprastai stokinis USDM WRXas prisuka ~200 Ag (nepaisant advertised value 225 Ag ).
joke
p.s. o kreives prasom "i studija"
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!