WRX pakabos nustatymai
WRX pakabos nustatymai
Kadangi apie pakabas kol kas nelabai suprantu, todel uzduosiu klausima:
kokius siulytumet reguliavimo variantus (suvedimas, isvirtimas) ne kasdieniam vazinejimui? Taip pat ar priekis ir galas turi buti vienodo aukscio ar truputi skirtingo?
kokius siulytumet reguliavimo variantus (suvedimas, isvirtimas) ne kasdieniam vazinejimui? Taip pat ar priekis ir galas turi buti vienodo aukscio ar truputi skirtingo?
cia turbut Gangas pasiule?wrx wrote:Planuoju daryti abu suvedimus po 0. prieky isvirtimas: -2, gale -1.5. O kai noresis daugiau, virsuj su amortiku dar galima isvertima pareguliuoti.
seip 0 nera labai jau gerai, beto "fruktai" servisuose nesugeba padaryti normaliai.
dar jei nori, kad lengviau "statytu" posukiuose taitruputi gala i pliusa.
Galas jei kelis mm zemiau uz prieki irgi geriau, kai nera 50/50 balansas
Kasteris idomuswrx wrote:suvedimas 0. Casteris +5.ramas wrote:o kaip su suvedimu?palikai stock,ar 0 padarei? ir kaip valdosi?
Valdosi gerai (bent jau man taip atrodo). Tik jei vazinesi kasdien gatvej, tai padangas greitai nuo isvirtimo suesi.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
OT, bet s13 rekomenduojamas kasteris kazkas apie 8
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Whiteline ka sako:
Front: Camber Toe
Touring -1.0 0.0
Sport -1.5 0.0
Racing -2.0 to -3.0 0.0
Rear: Camber Toe
Touring -1.0 1mm toe-out
Sport -1.0 to -1.5 1 to 2mm teo-out
Racing -1.5 to -2.5 0 to 2mm toe-out
Front: Camber Toe
Touring -1.0 0.0
Sport -1.5 0.0
Racing -2.0 to -3.0 0.0
Rear: Camber Toe
Touring -1.0 1mm toe-out
Sport -1.0 to -1.5 1 to 2mm teo-out
Racing -1.5 to -2.5 0 to 2mm toe-out
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?