eddie_gt4 wrote:Minde_Kei wrote:klasika vistiek laimi
ekzaktli
OT: Minde, jau seniai norejau tau (kaip zmogui, panasu, turinciam begales info apie Imprezas) pasiulyt parasyt kazka panasaus i lietuviska Imprezos bajerio (nuo
buyer ) gida - su info apie pgr. bagus, atnaujinimus from jer tu jer ir t.t. ir pan.
manau ne vienas as tau pasakyciau dideli dideli dekui... taip, infos i-nete pilna, bet imho butu smagu turet ir lietuviska versija
nemoku reiksti savo minciu ilgai rasineliais nes sokineta topicai
jau 2 metus bandau parasyti bakalaura del tos priezasties
+ laiko nera. tai....
sory kol kas negaliu. va jei ganga prikalbintum...
be jo nuomone galiu perteikti.
perki gtshke ir visiem krauni malku.
jei nori ko nors geriau perki jdm sti ir visiem krauni malku
jei subaru sudas perki evo 8 ir visiem krauni malku... jei turi babkiu perki evo 9 ir visiem.. krc pasaka be galo...
)
geriau vairuoti mokytis reiktu pradeti, nei kad masinos charakteristikas gerinti didelem injekcijom...
nors mild tune turetu visada buti padarytas...
jis gt/wrx am atliekamas sekancia tvarka:
kompas (tune arba naujas), ismetimas, boost up
, pakabos reguliavimas, oro padangose kontrole ir cluct LSD galinis difas (genuine sti, arba samsono motorai)
atsiprasau spade uz pavogta tema.
atsiprasau xennon ir wrx kad nemegstu wrx nuo my01
nors sti nuo tu metu mane vercia vis galvoti apie masinu keitimus ir t.t.
..