Ka manote apie Impreza?
Jooooo, su ta "lago baime" tai biski juokina zmones
Jauciu cia is 70uju metu seneliu legendos islikusios, kai varikliai buvo su 6.5:1 suspaudimu ir turbom akmens amziaus
Nezinau, teko pravaziuot su evo8 kazkada, nu spaudi ir eina. Nesuprantu kai zmones nori 1000-2500 rpm diapazone "sportuoti" ir kad stubura lauzytu. Tokiems rekomenduociau dyzeli pirkti ir "valins" ant zemu ir kuro neims.
Nieko pries coltus neturiu, bet mindekei pasakymas apie nualpima cia tinka
Jauciu cia is 70uju metu seneliu legendos islikusios, kai varikliai buvo su 6.5:1 suspaudimu ir turbom akmens amziaus
Nezinau, teko pravaziuot su evo8 kazkada, nu spaudi ir eina. Nesuprantu kai zmones nori 1000-2500 rpm diapazone "sportuoti" ir kad stubura lauzytu. Tokiems rekomenduociau dyzeli pirkti ir "valins" ant zemu ir kuro neims.
Nieko pries coltus neturiu, bet mindekei pasakymas apie nualpima cia tinka
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Nu jus cia ir priraset.
Minde_Kei
negalvok kad nieko as daugiau nemates apart Colt gti,
teko Supra Mk3 3.0 Turbo ciupinet, pute turba pilnai, beje ta pati padare metu senumo subaru wrx Sti.
jau teko man ziuret keleta tokiu rimtu aparatu kur priraso kad daug arkliu, valina vamzdiec o ten nuvaziuoji, pravaziuoji ir norisi spjaut tokiam issisokeliui,
panasus atvejis buvo kai ziurejau italus,
Lancia dedra integrale 4wd 2,0 Turbo, pasirode tik dead integrale turbo
ir dar keletas panasiu atveju su Fiat coupe turbo, 200sx bei legacy turbo.
wrx. per daug geros nuomones apie savo subaru.
kurie kakojat ant coltuko, patys primeskit tokia dinamika, isibegimu iki 100 km imprezai nusileidzia 1,2sekundes, bet kuro sanaudos du kartus mazesnes
aisku nesakau kad colt labai blogai ar labai gerai, bet nebutina bb su pirstais kaisiot kaip ne kurie
spade kodel sakai lagas? butent tokio nejauciu, o reaguoja trauka vos paspaudus akseleratoriaus pedala. Nepamirskit kad svoris 950kg
kam idomu kreives
Minde_Kei
negalvok kad nieko as daugiau nemates apart Colt gti,
teko Supra Mk3 3.0 Turbo ciupinet, pute turba pilnai, beje ta pati padare metu senumo subaru wrx Sti.
jau teko man ziuret keleta tokiu rimtu aparatu kur priraso kad daug arkliu, valina vamzdiec o ten nuvaziuoji, pravaziuoji ir norisi spjaut tokiam issisokeliui,
panasus atvejis buvo kai ziurejau italus,
Lancia dedra integrale 4wd 2,0 Turbo, pasirode tik dead integrale turbo
ir dar keletas panasiu atveju su Fiat coupe turbo, 200sx bei legacy turbo.
wrx. per daug geros nuomones apie savo subaru.
kurie kakojat ant coltuko, patys primeskit tokia dinamika, isibegimu iki 100 km imprezai nusileidzia 1,2sekundes, bet kuro sanaudos du kartus mazesnes
aisku nesakau kad colt labai blogai ar labai gerai, bet nebutina bb su pirstais kaisiot kaip ne kurie
spade kodel sakai lagas? butent tokio nejauciu, o reaguoja trauka vos paspaudus akseleratoriaus pedala. Nepamirskit kad svoris 950kg
kam idomu kreives
Seat Leon Tdi; Stage2
Lada nusileidzia tik 20 sekundziu, o kainuoja 200 Lt, o ne 30+k... - kitais zodziais, neatrodo, kad mazumele lygini...? Na tau jau sake.markoh wrote:kurie kakojat ant coltuko, patys primeskit tokia dinamika, isibegimu iki 100 km imprezai nusileidzia 1,2sekundes, bet kuro sanaudos du kartus mazesnes
Todel, kad lauki lauki, issuki iki 7000, bet taip ir niekada neuzpucia. Bet kazkaip vazineji su tuo susitaikes. Tai gal kaip nors susitaikysi, net jei ir uzpus ties 4000spade kodel sakai lagas? butent tokio nejauciu, o reaguoja trauka vos paspaudus akseleratoriaus pedala. Nepamirskit kad svoris 950kg
Pagavai? Ar dar detaliau paaiskint
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Cia man patikospade wrote: Todel, kad lauki lauki, issuki iki 7000, bet taip ir niekada neuzpucia. Bet kazkaip vazineji su tuo susitaikes. Tai gal kaip nors susitaikysi, net jei ir uzpus ties 4000
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
O kiek jis nusileidzia imprezai ar suprai 100-200 isibegejime? beto - 1,2 sekundes iki simto skirtumas - labai daug.markoh wrote:kurie kakojat ant coltuko, patys primeskit tokia dinamika, isibegimu iki 100 km imprezai nusileidzia 1,2sekundes, bet kuro sanaudos du kartus mazesnes
Kad negalvotum, kad man nepatinka mazalitraziai atmosferikai - paziurek i mano signatura, su ku ovazineju pats, bet galios pranasumo pas turbavykus nepripazint neimanoma.
Apie laga - nu kol vazinejau su nissanu, nesupratau kas tas lagas apskritai, bet dabar, kai jau treti metai vazineju su civicu, prisedes prie turbavyko motoras toks.... nu kaip guminis ta prasme tas reakcijos skirtumas - akivaizdus. Is kitos puses - kartai tas "dar laginantis" turbavykas jau turi daugiau Nm, negu pilnai uzsisukes atmosferikas
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
kalbant apie Imprezas...
panasu, kad GT atveju Subaru siek tiek "pasikuklino" ir pateike gana konservatyvius 0-100km/h ir Vmax duomenis (siaip jau auto-gamintojams budinga atvirkstine tendencija )
Subaru skiltyje yra pateikta nuoroda - ten galima rast daugiau info
panasu, kad GT atveju Subaru siek tiek "pasikuklino" ir pateike gana konservatyvius 0-100km/h ir Vmax duomenis (siaip jau auto-gamintojams budinga atvirkstine tendencija )
Subaru skiltyje yra pateikta nuoroda - ten galima rast daugiau info
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
Na taip, as apie savo subaru gan geros nuomonesmarkoh wrote:wrx. per daug geros nuomones apie savo subaru.
kurie kakojat ant coltuko, patys primeskit tokia dinamika, isibegimu iki 100 km imprezai nusileidzia 1,2sekundes, bet kuro sanaudos du kartus mazesnes
0-100kmh - 5.1s pagal g-meteri. tai skirtumas 2.5s
Turejau viena tokia "skarbonke" (Clio 16V), zinau, kas yra kas, todel pasakot kaip jos vaziouja neverta. Kad normaliai vaziuotu, apsuku rodykle neturi nukrist 5k rpm.
Persedus i WRX is pradziu sitos masinos bijojau. Su zoliapjove nera kaip lygit. Nei traukos, nei aplamai vaziavimo prasme.
O sekundziu skaiciuot cia visai neverta... Bent viena diena pavazinetum su GT ar WRX ir pats suprastum
Persedus i WRX is pradziu sitos masinos bijojau. Su zoliapjove nera kaip lygit. Nei traukos, nei aplamai vaziavimo prasme.
O sekundziu skaiciuot cia visai neverta... Bent viena diena pavazinetum su GT ar WRX ir pats suprastum
nesigilinsim i tai kad jie rodo ta pati laika +- 0.1 kuri sekmingai startas gali itakot.markoh wrote:As del gmeteriu turiu savo asm nuomone.wrx wrote: Na taip, as apie savo subaru gan geros nuomones
0-100kmh - 5.1s pagal g-meteri. tai skirtumas 2.5s
pravaziuok kur normali stacionari matavimo iranga yra, tada gali skelbtis.
Hmmm... cia tiek apie daug ka reiketu kalbet... Pvz. kad throttle lag, tai ne boost lag. O boost lag tai ne boost threshold... Ir kas ka kaip itakoja.Hassan wrote:kai jau treti metai vazineju su civicu, prisedes prie turbavyko motoras toks.... nu kaip guminis ta prasme tas reakcijos skirtumas - akivaizdus.
Bet jei trumpai - matyt didziausias pojuciu skirtumas del skirtingo suspaudimo laipsnio.
Galima paklaust bicu su uzturbintom hondom ar labai pasikeite pojuciai maigant gaza (na, kalbant ne apie valinima zinoma).
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Keisti klausimai... Manyk kad vienodai. Ne pagal tai renkamasi.markoh wrote:Ka pasakytumet kaip alternatyva Imprezai Celica GT-Four 95metu ?
Kuri geriau valina?
Kurios didesnes kuro sanaudos?
kalbant apie stock varianta.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
jei kyla tokie klausimai, tai gal geriau tu pirk ta Impreza, o GT-Four'a lai perka zmogus, kuris tikrai nori tokio auto...markoh wrote:Ka pasakytumet kaip alternatyva Imprezai Celica GT-Four 95metu ?
Kuri geriau valina?
Kurios didesnes kuro sanaudos?
kalbant apie stock varianta.
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
dar vienas... esme ne tame, kuri masina kiek kuro ima, kuri "valilina" 0.5s ar 10km/h geriau...wrx wrote:Na va, mano tokius panasiu postus istrina. As kaip tik sakiau nepirkti subaru, nes jos daug kuro ima. O eme, ir istryne.....eddie_gt4 wrote:jei kyla tokie klausimai, tai gal geriau tu pirk ta Impreza, o GT-Four'a lai perka zmogus, kuris tikrai nori tokio auto...
p.s. tu tikrai tiki, kad ST205 ima maziau kuro nei GT/WRX?
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
eddie_gt4 wrote:jei kyla tokie klausimai, tai gal geriau tu pirk ta Impreza, o GT-Four'a lai perka zmogus, kuris tikrai nori tokio auto...markoh wrote:Ka pasakytumet kaip alternatyva Imprezai Celica GT-Four 95metu ?
Kuri geriau valina?
Kurios didesnes kuro sanaudos?
kalbant apie stock varianta.
manau normalus klausimai.
Abi 4WD. ir galios santykis l. panasus.
pagal popierius Gt-four gerokai ekonomiskesne?
Kuro sanaudos juk ne paskutinej vietoj. normalus dalykas
Seat Leon Tdi; Stage2
Kas "dar vienas"?eddie_gt4 wrote:p.s. tu tikrai tiki, kad ST205 ima maziau kuro nei GT/WRX?
kur as parasiau kad st205 maziau kuro ima nei wrx?
Zmogus pries pora dienu svaigo, kad 17ltr yra laaaabai daug, tai ir rasau, geriau nepirkti, nes daug kuro ima.
O dar tos perkrovos spaudziant gaza, kaip minde_kei sake...
wrx tau teisingai pasake, jei tau kyla klausimas kiek kuri valgo kuro ir pagal tai tu zadi rinktis masina, tai gal tu toliau maigyk savo colt'a...
Last edited by xennon on 05 Apr 2007, 15:49, edited 1 time in total.
Gerokai mazesnis popsas su visais to + ir -. Su ST205 prieziura gerokai sudetingiau yra.markoh wrote:Ka pasakytumet kaip alternatyva Imprezai Celica GT-Four 95metu?
Gali nuskambeti subjektyviai, bet is gamyklos vienintelis imprezos pranasumas yra mazesnis svoris Technine puse bei surinkimo kokybe pas Toyota stovi auksciau.markoh wrote:Kuri geriau valina?
Kurios didesnes kuro sanaudos?
Somebody do something! I've got a tank on my ass!