Pakartosiu Man tai kažkaip nerealu matyti Solidworks brėžinį ir po to realu produktą Šaunuolisromkasponka wrote:Gražumėlis!
p.s. anoduok juodai ir isgraviruok ZLODEY tuning, ir galvos visi kad cia dar neatrastas JDM tuneris
Pakartosiu Man tai kažkaip nerealu matyti Solidworks brėžinį ir po to realu produktą Šaunuolisromkasponka wrote:Gražumėlis!
Ideja Butinai taip reikia padaryt!Minde_Kei wrote: p.s. anoduok juodai ir isgraviruok ZLODEY tuning, ir galvos visi kad cia dar neatrastas JDM tuneris
Tikiuosi vietiniai inzinieriai nesupyks del kiek kvailoku klausimu apie B+ schema:ZLODEY wrote:Yra toks labai idmus klausimas (bent jau man ) Boxer'io kuro padavimo sistema siek tiek specifine, o skysciu mechanika yra "slydus reikalas" ... todel ar yra aplamai koks nors skirtumas tarp A ir B schemos (B+ schema praktiskai tokia pati kaip B tik gautusi trumpesnes kuro zarnos + kai FPR'as turi tik viena IN port'a)
Būtų idomu žinoti o koks šio kuro tiekimo magistralės varianto privalumas lyginant su gamykliniu ( kokiu tikslu ji daryta).ZLODEY wrote:Tiesiog idomu kiek cia lankosi WRX zmoniu ir kam is ju butu idomus pilnas fuel rail komplektas su/be FPR'u, slangomis... vnz. viskas ko reikia?