SR20DET, skestu tepalu dumuose
SR20DET, skestu tepalu dumuose
Problema tokia:
Nissan 200SX S13. SR20DET swapas. Priesh implantuojant buvo pilnai perrinktas: indeklai ACL, OEM ziedukai ( jau neprisimenu kokios firmos), perrinkta galva, pritrinti vozhtuvai, pakeisti vozhtuvu gumeles. Restaurota turba. Obkatke "sportinio" tipo. 500-700km pravaziuota su intensivumu spaudziant 2/3 gazo.
Taigi nuo pat varyklio uzhvedimo skestu tepale. Ishpirmo kaip ir reikalaujama vazhiniejau su mineraliniais tepalais, galvuojau, na tikriausiai neprisitrine ziedai, reik dar pasivazinet. OK, po 400 km, pakeiciau tepalus i sintetinius, tas pats. hm...
Paskui spaudziant tapke ziuriu i veidrodeli, lieka shleifas dumu nuo manes, tepalai, pradejo dingti visai greitai, nuo kiekvieno gero gazo paspaudimo. Ant laisvu/ laisvai gazsuojant, melynai- pilkas dumelis. Viskas aishku - turba. Diagnostika ant stendo parode - per didelis ishilginis klebejimas. Atrestauravau, po instaliavimo tie didieji dumai dingo, bet vistiek kazhkiek liko.
Patikrinau karterio ventiliavimo vozhtuveli:
http://xs227.xs.to/xs227/08206/sr666.jpg
Jis dalinai praleidiniejo i ta puse i kuria turi blokuoti, apsidziaugiau, galvuojau problema identifikuota, pakeiciau i gera. Pavaziniejau, daviau laiko likusiam tepalui ismetimo sistemoj sudegti, vistiek nieko ;/// sekancia diena pasirode kad dingo ant vakaro vel atsirado, uzhduminau visa kiema. Uzhvedant kazhkur 10 sek nieko nera, paskui pradeda po bishki lyst dumelis, paskui pagal nuotaika vel pradingsta, nepagaunu priklausomybes. Padekit patarimais SR'u zhinovai, jau pasimeciau ..
ant laisvu, kai varyklis mazhdaug pashiles:
http://www.youtube.com/watch?v=kFxzIks1m7Y
po apkrova:
http://youtube.com/watch?v=p_rFVshZmK8
Nissan 200SX S13. SR20DET swapas. Priesh implantuojant buvo pilnai perrinktas: indeklai ACL, OEM ziedukai ( jau neprisimenu kokios firmos), perrinkta galva, pritrinti vozhtuvai, pakeisti vozhtuvu gumeles. Restaurota turba. Obkatke "sportinio" tipo. 500-700km pravaziuota su intensivumu spaudziant 2/3 gazo.
Taigi nuo pat varyklio uzhvedimo skestu tepale. Ishpirmo kaip ir reikalaujama vazhiniejau su mineraliniais tepalais, galvuojau, na tikriausiai neprisitrine ziedai, reik dar pasivazinet. OK, po 400 km, pakeiciau tepalus i sintetinius, tas pats. hm...
Paskui spaudziant tapke ziuriu i veidrodeli, lieka shleifas dumu nuo manes, tepalai, pradejo dingti visai greitai, nuo kiekvieno gero gazo paspaudimo. Ant laisvu/ laisvai gazsuojant, melynai- pilkas dumelis. Viskas aishku - turba. Diagnostika ant stendo parode - per didelis ishilginis klebejimas. Atrestauravau, po instaliavimo tie didieji dumai dingo, bet vistiek kazhkiek liko.
Patikrinau karterio ventiliavimo vozhtuveli:
http://xs227.xs.to/xs227/08206/sr666.jpg
Jis dalinai praleidiniejo i ta puse i kuria turi blokuoti, apsidziaugiau, galvuojau problema identifikuota, pakeiciau i gera. Pavaziniejau, daviau laiko likusiam tepalui ismetimo sistemoj sudegti, vistiek nieko ;/// sekancia diena pasirode kad dingo ant vakaro vel atsirado, uzhduminau visa kiema. Uzhvedant kazhkur 10 sek nieko nera, paskui pradeda po bishki lyst dumelis, paskui pagal nuotaika vel pradingsta, nepagaunu priklausomybes. Padekit patarimais SR'u zhinovai, jau pasimeciau ..
ant laisvu, kai varyklis mazhdaug pashiles:
http://www.youtube.com/watch?v=kFxzIks1m7Y
po apkrova:
http://youtube.com/watch?v=p_rFVshZmK8
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
Galbut interkuleryje, isiurbimo vamzdyne balos tepalo like? O saltas variklis bent kiek dumija? Bandei atjungti alsuoklius?
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
tonic'ai buvo mintys kad IC liko tepalu, bet atidedavau priekio ardyma vis toliau, ieshkojau kitu variantu. reikes prisest tikriausiai.
Uzhvedu mashina ant shalto 3-5 sec shvariai o paskui po bishki pradeda lyst melynas dumas, beveik ishkarto. Ko toliau to stipriau. shen nufilmuosiu. Alsuokliu nebuvau atjunges.
Be to mashina stipriai riebina benzu. irgi problema neishaishkinta, sukursiu kita tema. tiesiog idomu ar tai gali buti susieta?!
Uzhvedu mashina ant shalto 3-5 sec shvariai o paskui po bishki pradeda lyst melynas dumas, beveik ishkarto. Ko toliau to stipriau. shen nufilmuosiu. Alsuokliu nebuvau atjunges.
Be to mashina stipriai riebina benzu. irgi problema neishaishkinta, sukursiu kita tema. tiesiog idomu ar tai gali buti susieta?!
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
o tepalas vis dar dingsta? negali but kad pas tave dabartinis duminimas yra ne degantis tepalas o nesudegusio kuro pasekme? siaip pas mane yra lygiai tokia pati problema kaip dabar pas tave...net pasteejau duminimo priklausomybe nuo oro dregmes taciau tepalas pas mane praktiskai nedingsta (manau <100 gr/1000 km nenaujam varikliui yra norma)Spd wrote:tonic'ai buvo mintys kad IC liko tepalu, bet atidedavau priekio ardyma vis toliau, ieshkojau kitu variantu. reikes prisest tikriausiai.
Uzhvedu mashina ant shalto 3-5 sec shvariai o paskui po bishki pradeda lyst melynas dumas, beveik ishkarto. Ko toliau to stipriau. shen nufilmuosiu. Alsuokliu nebuvau atjunges.
Be to mashina stipriai riebina benzu. irgi problema neishaishkinta, sukursiu kita tema. tiesiog idomu ar tai gali buti susieta?!
Parduodu s14(a) ir 370z dalimis
Kaunas 8 677 544 5o
Kaunas 8 677 544 5o
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
Tai nebutina iskart IC lupti - jei vamzdziuose ir turbos ir is IC i isiurbimo kolektoriu svaru - nelabai yra prasme IC ziureti.Spd wrote:tonic'ai buvo mintys kad IC liko tepalu, bet atidedavau priekio ardyma vis toliau, ieshkojau kitu variantu. reikes prisest tikriausiai.
Uzhvedu mashina ant shalto 3-5 sec shvariai o paskui po bishki pradeda lyst melynas dumas, beveik ishkarto. Ko toliau to stipriau. shen nufilmuosiu. Alsuokliu nebuvau atjunges.
Teko matyti labai panasia situacija trukus turbinos aseles ivorems (Garrett T3). Tepala varydavo tiesiai i ismetimo, o uzkaitus turbinai (tiesiog isilus ant laisvus apsuku) imdavo virsti dumai. Bet jei pas tave turbina tik ka tvarkyta tai vargu ar taip bus.
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
Jie ne OEM, o SM gamintojo ziedukai. primink istorija su milimetrais.Spd wrote:...OEM ziedukai ( jau neprisimenu kokios firmos)...
turba beje tvarkyta Skuboje, nekokybe manau galima atmesti.
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
pasiziurek ar tepalo nepilna alsuokliu zarnelese arba oro vamzdyje pries turba. man taip buv kai pute i karteri kompresija per trukusius stumus ir suvarytus ziedus. arba dirbanciam siltam motorui numauk alsuoklio žarnele kuri i isiurbina nueina tarp oro filtro ir turbos ir paziurek ar varo tepala is galvutes dandtelio
vyšninis ir mėlynas S13 dalimis
867380038 del daliu
867380038 del daliu
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
Patikrinau visas ( nuo IC i sklende, is IC i turba) oro padavimo zharnas + ta alsuokli ish dangtelio i turbos zharna einanti. Visur viskas shvaru ir sausa. tikrinau zhvakes, sriegis juodos spalvos nuo riebinimo o anodas su katodu pilkai rudas. tepalo ant zhvakiu nesimato..
ieshkom toliau..
ieshkom toliau..
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
gal pas tave katalizatorius dar stovi? jei taip, tai kai dar buvo mirus turba ir tepala vare i duslerke jis galejo jo prisigert ir dabartinis dumelis yra to pasekmeSpd wrote:Patikrinau visas ( nuo IC i sklende, is IC i turba) oro padavimo zharnas + ta alsuokli ish dangtelio i turbos zharna einanti. Visur viskas shvaru ir sausa. tikrinau zhvakes, sriegis juodos spalvos nuo riebinimo o anodas su katodu pilkai rudas. tepalo ant zhvakiu nesimato..
ieshkom toliau..
Parduodu s14(a) ir 370z dalimis
Kaunas 8 677 544 5o
Kaunas 8 677 544 5o
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
Tikrai ne cia beda, nera pas jis katalizatoriaus, cia kazkas giliau, jau tiek pribandyta visko, priklabeta, bet vistiek neranda priezasties!
S14 Baltas HP-?
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
фри-флоу 70мм ;>
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
o taepalas vis dar dingsta? kokiais tempais?Spd wrote:фри-флоу 70мм ;>
Parduodu s14(a) ir 370z dalimis
Kaunas 8 677 544 5o
Kaunas 8 677 544 5o
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
gerai dingsta, po turbos idejimo pravazhiuota vargu 400-500km, dingo gal puslitris geras, tepalu buvo iki maksimumo, dabar 1/3dalis tarp min ir max.
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
o negali but kad tarpine po galvute bloga ir is ten siurbia tepala i degimo kamera?..
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
Manau gali but, bet tai galima pamatyt tik nuemus galva..variantas sheip, M? zhinovai ?
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
pabandyk pamatuot kompresija, jei rodys per didele tai gali taip ir but dar pasiziurek i zvakes...Manau gali but, bet tai galima pamatyt tik nuemus galva..variantas sheip, M? zhinovai ?
Dujos turi buti namie...
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
zhvakes shen tikrinau, rashiau virshui, ore su jais..kodel kompresija turi but per didele ? paskutini karta kai matavau, buvo pravazhiuota apie 600-700 km, tai visuose cilindruose po 9 rode, matuosiu dar.
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
kompresija gali but per didele nes jei tepalas papuola i kamera tai ten bus netik oras su benzu bet ir tepalas
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
del tepalo sluoksnio ant sieneliu kompresiniai ziedai praleidzhia mazhiau duju i karteri, is to didesne kompresija.karkys wrote:kompresija gali but per didele nes jei tepalas papuola i kamera tai ten bus netik oras su benzu bet ir tepalas
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
Thanx! per isheigines tikrinsiu, padarysiu fotoreportazha, kaip atrodo zhvakes.
Re: SR20DET, skestu tepalu dumuose
na o jei istikruju turbinos brokas padarytas ka gali zinot gal rem detales buwo blogos, nes seip nera per kur daugeu tam tepalui begt dar gumeles gali but blogai sudetos. jau pas mane tas wariklis atbaladotas stipriai ir tai tepala leidzia tik kazkiek per priekini salnika alkuninio, bet kartais buna jei ilga kelia pawaziuoji 160-170 ir sustoji tai ant laisvu pradeda truputi duminti bet cia turbut del ziedu bus nes barskejimas yra vieno stumoklio kaip kad sijonas blogas butu ir wartytusi tai per jy ten ir praleidze ko gero o tepalo dingimas pas mane su tuo keuru salniku iseina koks 400gr/1k km nes priekis wisas slapias susitwarkysiu ji tai emimas tepalo tikrai sumazes.
dar sita tepalo is turbinos gryzimo kanala tikrinai? gal uzsikishes negali prabegt tai ir lenda per kur papuola pwz i ismetima tiesei juk labai mazai laiko reikia kad ten wiskas ikaistu greitai
dar sita tepalo is turbinos gryzimo kanala tikrinai? gal uzsikishes negali prabegt tai ir lenda per kur papuola pwz i ismetima tiesei juk labai mazai laiko reikia kad ten wiskas ikaistu greitai
Gs430