Variklis sr20de.
Kai tepalas saltas, tai slegi rodo 5-6 bar. Kai siltas - ivairiai (1.5-3.5 bar).
Toks vaizdas, kad kai nukrenta spaudimas numetus gaza, tai po to jau sunkiai bepakyla. Pvz, vaziuojant ~ 2000 rpm rodo 3 bar, numetus ant laisvu nukrenta iki ~ 1 bar (arba net dar siek tiek maziau) o po to vel pradejus vaziuot ir laikant ~ 2000 rpm tepalo slegis pakyla tik iki ~ 2 bar. (keliant apsukas slegis dideja).
BET: isvaziavus saltu varikliu i trasa slegis nekrenta tol, kol kol nebuna laisvu apsuku, t.y. vaziuojant trasa laikosi ~ 4 bar (~ 3000 rpm). Padirbus ant laisvu toks slegis jau neatsistato.
Filtrai geri, tepalai geri (10w60).
Girdejau, kad kartais slegis per mazas gali but del pompos redukcinio voztuvo. Gal kas zinot, kur ju butu galima rasti? pavyko aptikti tik mersams (Tanagroj)..
Redukcinis voztuvas?
Redukcinis voztuvas?
Primera GT (P10)
man panasu, kad ieskai problemos kur jos nera. Viskas cia gerai pas tave.
tame ir esme, kad SALTAS variklispovke wrote:BET: isvaziavus saltu varikliu i trasa slegis nekrenta tol, kol kol nebuna laisvu apsuku, t.y. vaziuojant trasa laikosi ~ 4 bar (~ 3000 rpm). Padirbus ant laisvu toks slegis jau neatsistato.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy