Redukcinis voztuvas?

Problemos ir remontai - grafa pokalbiams temomis "pas mane kazkas sugedo a-ja-jai..."
Post Reply
User avatar
povke
Posts: 169
Joined: 05 Sep 2005, 15:44
Location: sostinė, Žirmūnai

Redukcinis voztuvas?

Post by povke »

Variklis sr20de.
Kai tepalas saltas, tai slegi rodo 5-6 bar. Kai siltas - ivairiai (1.5-3.5 bar).
Toks vaizdas, kad kai nukrenta spaudimas numetus gaza, tai po to jau sunkiai bepakyla. Pvz, vaziuojant ~ 2000 rpm rodo 3 bar, numetus ant laisvu nukrenta iki ~ 1 bar (arba net dar siek tiek maziau) o po to vel pradejus vaziuot ir laikant ~ 2000 rpm tepalo slegis pakyla tik iki ~ 2 bar. (keliant apsukas slegis dideja).
BET: isvaziavus saltu varikliu i trasa slegis nekrenta tol, kol kol nebuna laisvu apsuku, t.y. vaziuojant trasa laikosi ~ 4 bar (~ 3000 rpm). Padirbus ant laisvu toks slegis jau neatsistato.

Filtrai geri, tepalai geri (10w60).
Girdejau, kad kartais slegis per mazas gali but del pompos redukcinio voztuvo. Gal kas zinot, kur ju butu galima rasti? pavyko aptikti tik mersams (Tanagroj)..
Primera GT (P10)

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Post by UNeX »

man panasu, kad ieskai problemos kur jos nera. Viskas cia gerai pas tave.
povke wrote:BET: isvaziavus saltu varikliu i trasa slegis nekrenta tol, kol kol nebuna laisvu apsuku, t.y. vaziuojant trasa laikosi ~ 4 bar (~ 3000 rpm). Padirbus ant laisvu toks slegis jau neatsistato.
tame ir esme, kad SALTAS variklis
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
povke
Posts: 169
Joined: 05 Sep 2005, 15:44
Location: sostinė, Žirmūnai

Post by povke »

Nu nzn...Man atrodo, kad slegis per mazas..Trasoj slegis (~3.5-4 bar) gali laikytis nors ir 100 km. - vadinasi, ir prie silto variklio. Taciau slegiui sumazejus jis neatsistato.

O kaip sakant, tepimo problemos (jei tokios yra) saugumo jausmo nekelia.. 8)
Primera GT (P10)

Post Reply