Kartais melynai dumina ant laisvu
Kartais melynai dumina ant laisvu
Sveiki, noreciau sulaukti is jusu patarimo, ka daryt mano atveju.
Situacija: Kartais masina pradeda stipriai duma mest atrodo melyna, smirda deganciu tepalu, kas man keisciausia duminimas nera askoks periodiskas ant salto variklio ar ant karsto, nesvarbo ar ramiai vaziavau ar agresyviai, tiesiog uzeina ir smirda , kadangi nzn ar cia tiksliai turbo, ar tepaliniai ziedai galvoju pradziai supylt xado revitalizant (prie to pacio kompresijos nera aukstos), gal pades, ar pradet nuo turbinos ? padekit
P.S s14
Situacija: Kartais masina pradeda stipriai duma mest atrodo melyna, smirda deganciu tepalu, kas man keisciausia duminimas nera askoks periodiskas ant salto variklio ar ant karsto, nesvarbo ar ramiai vaziavau ar agresyviai, tiesiog uzeina ir smirda , kadangi nzn ar cia tiksliai turbo, ar tepaliniai ziedai galvoju pradziai supylt xado revitalizant (prie to pacio kompresijos nera aukstos), gal pades, ar pradet nuo turbinos ? padekit
P.S s14
s13 89m sold
s14 95m melynas
s14 95m melynas
Re: Kartais melynai dumina ant laisvu
Tavo problema jau nagrinet ne vina deshimti kartu. Bent jau shiame forume...NoX07 wrote:Sveiki, noreciau sulaukti is jusu patarimo, ka daryt mano atveju.
Situacija: Kartais masina pradeda stipriai duma mest atrodo melyna, smirda deganciu tepalu, kas man keisciausia duminimas nera askoks periodiskas ant salto variklio ar ant karsto, nesvarbo ar ramiai vaziavau ar agresyviai, tiesiog uzeina ir smirda , kadangi nzn ar cia tiksliai turbo, ar tepaliniai ziedai galvoju pradziai supylt xado revitalizant (prie to pacio kompresijos nera aukstos), gal pades, ar pradet nuo turbinos ? padekit
P.S s14
Pradziai pasitikrink tepalo spaudima. Ish jo galesi spresti ar tai turba ar nea. Antra- kompresija. Sakai, kad nera aukshtos kompresijos. O tiksliau skaiciais galima?
Revitalizanta gali pilti tik nzn ar jis pades. Jei tai turba, tai geriausiai butu restauruoti. Ir kol neishsiaishkinsi del shventos ramybes nevazinek- mazesnio remonto indeklus reikes pirkti
del turbinos restauravimo tai speju anksciau ar veliau reikes, tepalo spaudima greitu metu bandysiu tikrint dedant oil presure gauge, o del indeklu kolkas variklis dirba normaliai, nebarska, tepalai supilti castrol rs sport, man tokia mintis kad cia tepaliniai ziedai, todel galvoju apie ta revitalizanta, o gal pades kompresija visu cilindru apie 9
s13 89m sold
s14 95m melynas
s14 95m melynas
Na pabandyk isipilty revitalizanto. Bus geras irodymas ar jis istikruju veikia ar neaNoX07 wrote:del turbinos restauravimo tai speju anksciau ar veliau reikes, tepalo spaudima greitu metu bandysiu tikrint dedant oil presure gauge, o del indeklu kolkas variklis dirba normaliai, nebarska, tepalai supilti castrol rs sport, man tokia mintis kad cia tepaliniai ziedai, todel galvoju apie ta revitalizanta, o gal pades kompresija visu cilindru apie 9
ir pas mane po wariklio perrinkimo tox fenomenas wyksta as tai manau del to kad mano ziedai nebuwo keisti uztai wel sugrudus stumoklius tepaliniai ziedai ne i sawo waga atsistojo todel lieka tepalo ant sieneliu kuris ir dega ir beje ant aukstu sukiu kartais ispjauna dumu bet ne pastowiai .ai nesuku galwos its just one of those 200sx things its normal :Pir be to jei masina smaugi tai ji ir turi tepala imti (seip neturetu) wa alfa romeo knigutese parasyta berods kas 2 tukstancei po litra dapilti ..
Gs430
ne pigiu remontu iskarto jie ape pigu remonta, paprasceusei kompresija buwo gera ir ziedai nesutrinti ir panasei neklibejo stumokliai tai kam juos keisti? paprasceusei gilzeje tie ziedai wienoj wietoj wisa laika trynesi o kai isemem stumoklius gal pasisuko ziedai ant stumo per kokius kelis mm ir uztai ne i sawo wietas sugule ir nenuwalo tepalo pleweles gerai. jei daryt gerai tai reikejo ir stumoklius ir ziedus ir gilziuoti per nauja bloka kad butu gerai nes naujus ziedus sudejus tikrai gereu nebus nes juk cilindras wienaip isdrostas o ziedai nauji welgi nelygiai stowes wiskas..ir iswis as keiceu tik pagr ir swaistiklinius indeklus kartu su alkuniniu tai kaip ir nesiskaito kapitalinis ..
Gs430
netaip supratai jei ziedus pakeites buciau nebutu kapitalinis butu tada kai stumokliai kiti ir blokas gilziuotas naujai weleneleiai nauji ir panasei wenzo tas zodis kapitalinis labai abstraktus ir wisi supranta wis kitaip as bent laikau kapitalini kai wisas wariklis yra perrenkamas naujomis detalemis o ne atrestauruojama senos
Gs430
vat kad tu negerumu nesimate ir tikrai nesinorejo pult is eiles wiska keisti. aisku ne pro shal butu buwe tuos stumoklius kokiu teflonu padengt ar pakeist wiska widuje bet paprasceusei atrode kad nera butina o ir be to keisti detales kurios kainuoja daug tuo metu nemano kisheniuj buwo, jei butu matesi kasnors akiwaizdzei tada aisku nori nenori keisti reikeje butu bet kai tokios aplinkybes buwo tai taip. galu gale kas ten yra bet kada ta warikli islupti ir ta galwa nukelti trejetas walandu ir wiskas dalis turint per dwi dienas wiska padarit galima paprasceusei nera noro moketi tukstanciais uz tai kad gal bus geriau jei ir taip gerai, be to sena masina kad ir kek remontosi niekada nebus wiskas lb gerai, ir kadangi as ja kasdien wisur warineju per diena ape 80km nuwaziuoju widutinishkai tai manau kad laiko ji man super su tokiais keitimais ir darymais kuriuos as atlikau iswis stebuklas kad ji dar kruta
Gs430