Tu nori pasakyt, kad nera budingo galios shuolio uzputus turbinai?
Gal pucia pro sali, gal oro filtras prikepes purvo, gal atsirado uzpakalio nejautra..
p.s. o anksciau kaip vaziavo?
is pradziu buwo sioks toks putimas bet ir nedidelis bet wa wakar draugas nusipirko s14 ir sustojom ir nuo pat pirmos saibos mane jama... man minejo kad gali but aktuatoriaus asele nusokus..bet deja esu naujokas sioj sriti ir nz kur je ten rast
zioma wrote:nusokusi aktuatoriaus kojele nuo wastegate dureliu
tai bent jau skirtuma pasakyk kiek gavai..kiekviena pavara po puse kebulo ati dar nieko nereiskia..ir vis..padare, iskart turbakas nebepucia, gauga pasitatyk bent jau (apie tepalo slegi net nesneku).
as tas kuris su juo stojau skirtumas akivaizdus, jis is eigos buna as prisiveju ji, galiu susilygint, tada paspaudziu ir ate, akivaizdziai torque nera, visam diapazone panasiai apsukos, nuo 5k kokiu pasijaucia sioks toks suoliukas, kadangi as irgi zalias teks snd su Wanadoo susitikt, nes daugiau nezinom kur kreiptis
tai va, snd pasikuitem su NoX07 ir dar pora zmogeliu prie turbos, ydejom gauge pamatavom 0.65, bet nivalyt, uzputem su bleederiu 0.9 trauka beveik nepakito, o atsirado lyg trukciojimas, gal kuras ?? panasu kad kaskur oras nuteka, gal turit minciu
Xr apie koki testa kalbi ? diagnostika ? ar kompo tas testukas, beto nzn kaip jis darosi s14 o beto Bfg planuoja kitai savaitei daryt diagnostika, iki tol keisim kuro filtra, gal ka pades, slangu komutus perverzem lyg normaliai, tiesa IC nepriejom, bet slegi matavom is isiurbimo koliko, reiskiasi slegis ateina, kas cia per nesamones su tuo s14 tai bbz
boost leak test. google.
slegis ar taip ar taip pareis. tik veliau. nuo kada 0 buna ir 0.65?
pas s14 pats nepadarysi testo (diagnostikos) reik varyt consult'a pajugnt. kuri turi nissan centras ir gal koks vienas garazinis visam mieste.
gera mintis, bet garso bent negirdet, varikliukas dirba labai graziai ir tyliai, o dar vienas pastebejimas kad ant laisvu gauge rodo -0.7 vakumo, tuo tarpu pas mane apie 0 - (-0.1)
Gal jum, lenktyninkai (NoX07 ir bfg), reikejo golfelius VR6 jamt arba koke kregzde 328 su Zender barzda ir Alpina ratais, o tai toks jausmas, kad su mokyklinem ziniom raketa sukonstruot bandot?
ka cia nusisneki, ten kur reikia jungt ten ir pajungem, beto as nevaidinu specialisto, o junge tas kas moka, taip kad galetum pats nusipirkt golfa ir nesvaikt, jei cia bandai vaidint protinga manau protingesnis pasirodytum jei pasidalintum ziniom, o ne...
bfg wrote:ka cia nusisneki, ten kur reikia jungt ten ir pajungem
Ne apie pajungima kalba, o apie masinos pasirinkima is esmes
Nes dabar gavosi mazdaug "nusipirkau pistoleta, kaip sovinius ideti?"
Nuo paprastesniu dalyku pradeti reikia, galu gale nuo teorijos, krastutiniu atveju - nuo gero autoserviso.
Matai y servisa neproblema nuvaryt, bet norisi paciam kaska zinot, taip mes su NoX07 esam naujokai, bet tai nereiskia kad nezinom nieko apie 200sx, kadangi problemu su visom masinom buna, tai tiek sitas tiek kitas taisyt reikia, siuo atveju tai yra 200sx ir yra ydomios problemos pas mane, pas NoX viskas gerai, bet pas ji pucia 0.98 baro, o pas mane pusk kiek nori, torque nesijaucia, kaskas neto, kaip XR sake bandysim gaudyt kur yra leak down, taigi mokomes kaska, ir manau ateis laikas kai ir mes galesim kaskam kaska padet
O jei prie laisvu apsuku vakumo nera, reiskia nemaza skyle isiurbimo sistemoje, gal kokia zarna nusoko. Kol taip yra, reikia vengti didesnio apkrovimo, nes turbas dirba kompensuodamas nutekejima, kas atitiktu 1.7+ Bar slegi, ir jo tarnavimo laikas trumpeja
Ir daryti reikia ne 'leak down' o 'boost leak test' arba 'pressure test'.