n-vtc
na siandien buvau atjunges ta solenoida tai visai jokio pasikeitimo nepajutau, paskui ziurejau nuemes ta fiske ar ateina kokie nors signalai, tai jokiu zenklu nebuvo, ir gazavau bet zenklu jokiu nerodo, gal jis tik vaziuojant duoda impulus o stovint ne? nebezinau kur ta beda bandysiu sestadieni su keleta rimtu galvu ardyti ir ziureti kas mas mane ne taip.wanadoo wrote:ane as jau pabandzeu ka reiskia be vtc waziuoti atjunges solenoida vtc juk wisai glusha masina pasidaro tarp 1.5k ir 3k iswis atrodo kad uzsikisho filtrai aba i duslintuva kaciu prilindo.. sumazeja nm kazkur ~60 o tai manau yra daug, o ka kazkaip eina padaryti ja tokia pat gywa zemuose sukiuose su zwaigzde? paprasta?
bandyk ta pati daryt imynes sankaba ir ijunges pavaraViktoriuZ wrote:
na siandien buvau atjunges ta solenoida tai visai jokio pasikeitimo nepajutau, paskui ziurejau nuemes ta fiske ar ateina kokie nors signalai, tai jokiu zenklu nebuvo, ir gazavau bet zenklu jokiu nerodo, gal jis tik vaziuojant duoda impulus o stovint ne? nebezinau kur ta beda bandysiu sestadieni su keleta rimtu galvu ardyti ir ziureti kas mas mane ne taip.
kuris dantratis? tas kur tik apwalus ar kitas pailgas tox? o spiruokle netrukus i dwi dalis?ir pacio korpuso dantukai sudile ane? tai wiskas aisku batai ir manajam bus .. bet pas mane 5k km nebarskejo iswis o po to staiga pradejo barskaliotis idomu. tai viktoriuz atjunges ta solenoida reikejo pawaziuoti nejaugi jokio skirtumo? dingsta widutinese apsukose trauka wisiskai, jio reike tada vtc kito iskarto ieskoti
zwaigzdes zwaigzdes o tai reiskia nesikeis fazes ir nebus momento zemuose sukiuose kas reiskia daug didesnes sanaudas miesto rezimu...o tau s14a padejo zwaigzdes? nesuprastejo trauka?tai galima juk ne zwaigzdes det ar ka o tik vtc widu neydeti spiruokles ir to pirmo dantracio ir wiska surinkti tai butu kaip zwaigzde.
beje griztant pre v4 temos tai marijampolej aikstelej mum stowint atwaziuoja zazukas tox wynuogines spalwos ant galinio lango didelem raidem SUGRYZAU... tai wa pac pamaceu kad tikrai v4 ir dar ne betkoks zazas o apynaujis. 20kkm prawaziuota blizga wisas
zwaigzdes zwaigzdes o tai reiskia nesikeis fazes ir nebus momento zemuose sukiuose kas reiskia daug didesnes sanaudas miesto rezimu...o tau s14a padejo zwaigzdes? nesuprastejo trauka?tai galima juk ne zwaigzdes det ar ka o tik vtc widu neydeti spiruokles ir to pirmo dantracio ir wiska surinkti tai butu kaip zwaigzde.
beje griztant pre v4 temos tai marijampolej aikstelej mum stowint atwaziuoja zazukas tox wynuogines spalwos ant galinio lango didelem raidem SUGRYZAU... tai wa pac pamaceu kad tikrai v4 ir dar ne betkoks zazas o apynaujis. 20kkm prawaziuota blizga wisas
Gs430
Siaip pastebejimas, bent dabar taip yra: uzvedi varikli, jis ten biskuti subarska ir po 1 s dingsta garsas( tas garsas trunka tol kol sukyla tepalo spaudimas, t.y ta 1 s jo nebuna ) O pries tai to nebudavo, tai manau, gal vel tepalo pompai arteja ta paskutinioji, arba beda slypi vct?
s14a race edition ~250 ag FOR SALE!
Sunny GTI circuit race car.
Sunny GTI circuit race car.
pas mane viskas ledas isskyrus ta pailga dantrati, na kai solenoida atjungiau tikrai nieko naujo neisgirdau ir nieko nepajutau, nes kaip sakiau nuemus fiske i ji jokie impulsai nepasiduoda , vaziuoti banziau be jo (dabar galvoju gal ir buvo biski skirtumas nedaug vaziavau ) rytoj gausiu kita VCT is YO-YO ysidesiu ir tikiuos visi geniai issilaxtyswanadoo wrote:kuris dantratis? tas kur tik apwalus ar kitas pailgas tox? o spiruokle netrukus i dwi dalis?ir pacio korpuso dantukai sudile ane? tai wiskas aisku batai ir manajam bus .. bet pas mane 5k km nebarskejo iswis o po to staiga pradejo barskaliotis idomu. tai viktoriuz atjunges ta solenoida reikejo pawaziuoti nejaugi jokio skirtumo? dingsta widutinese apsukose trauka wisiskai, jio reike tada vtc kito iskarto ieskoti
zwaigzdes zwaigzdes o tai reiskia nesikeis fazes ir nebus momento zemuose sukiuose kas reiskia daug didesnes sanaudas miesto rezimu...o tau s14a padejo zwaigzdes? nesuprastejo trauka?tai galima juk ne zwaigzdes det ar ka o tik vtc widu neydeti spiruokles ir to pirmo dantracio ir wiska surinkti tai butu kaip zwaigzde.
beje griztant pre v4 temos tai marijampolej aikstelej mum stowint atwaziuoja zazukas tox wynuogines spalwos ant galinio lango didelem raidem SUGRYZAU... tai wa pac pamaceu kad tikrai v4 ir dar ne betkoks zazas o apynaujis. 20kkm prawaziuota blizga wisas
pas mani ir tas pats buvo, paskui jau pradejo ir kai saltas, o paskui vis didesnis garsas, o paskui tepalo siurblys parejo..wanadoo wrote:man ir anksceu budawo kai uzkuriu sekunde subarska ir nustoja barsketi, bet dabar kol salta nebarska o kai susyla tai pradeda barskaliotis
gal tepalo siurblio gyvavymui turi reiksmes vct? kiek supratau 's14a' ir turejo problemu su vct o paskui su siurbliu..
..twin turbo mosquito..
o kodel gali newykti juk ten tepalo padawimas i wamzdelius wisai is kitos operos, gale wariklio pasijungia wamzdeliai ir per juos tepalas purskemas atskirai ant kiekwieno kumstelio tai manyceu negali itakoti tepimo vtc problemos, bandysiu skambinti tokiam zmogui pasakojo kad jei jis apsiimtu tai gali labai gerai atrestauruoti i originalia busena aisku ce dar tik gal, bet jei pawyktu tai labai daug kam didelis galwos skausmas praeitu
Gs430
?? tu isidejai gera vtc, ta prasme nauja weikianty ir wistiek barska? kompensatorius keitei su grandine ir itempeju?zinai as pamatuosiu kuria diena sawo solenoida ar skleidze signalus, as dar wis galwoju kad man tas vtc pradejo barsketi po weleneliu restaurawimo gal fazes nepataike ar ka nes taip is niekur nieko eme ir pradejo barsketi..
niekaip neprisiruosiu ardyt sawojo, su citroenu uzsikases, warikli kita keite tai daba damusineju galus, oi oi ta hidraulika ir tie woztuwai reguliuojami tokia nesamone ta xantia
niekaip neprisiruosiu ardyt sawojo, su citroenu uzsikases, warikli kita keite tai daba damusineju galus, oi oi ta hidraulika ir tie woztuwai reguliuojami tokia nesamone ta xantia
Gs430