s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Problemos ir remontai - grafa pokalbiams temomis "pas mane kazkas sugedo a-ja-jai..."
Post Reply
Erikiokas
Posts: 26
Joined: 13 Sep 2015, 17:56

s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by Erikiokas »

Sveiki, turiu dvi bėdas:

1. Tepalo spaudimas, po surinkimo užvedus variklį viskas buvo ok, spaudimas užgeso iš kart, tačiau po kelių dienų užvedus šaltą dega spaudimas, užgesini vėl užvedi arba kažkiek palaukus spaudimas užgesta ir viskas ok, tačiau jei degant lemputei kiek užmeti gazo, tai jį atleidus pasigirsta kompensatoriai.. kai lemputė užgesusi dirba puikiai. Varikliui šlifuota alkūnė, nauji indėklai, nauja pompa, aišku nauji tepalai (5-40), bei filtras.
Bandžiau matuot spaudimą, vietoj dačiko įsukęs tokią didelės skalės gaugę.. tai šiltai spaudimas apie 1,2, ant apsukų 7bar gal daugiau iki ribotuvo keliant. šaltai nematavau. Dėl ko dar gali būt bėdų su tuo spaudimu? Variklis visiškas stock.

2. Stabdžiai niekaip nenusiorina, ko tik nebandžiau.. viską darau kaip manualę ir šiaip 100 kart orinęs.. į galą pratiesti nauji vamzdeliai, perinkti suportai, nauji diskai, kaladėlės.. sistema buvo sausa gal pusė metų, taip pat buvo automatas, db mechaninė pavarų dėžė, bet nemanau, kad tai turi įtakos. Taip pat naudoju dot 4, o ne dot 3, kaip rašo manuale, bet manau irgi ne dėl to.. pagrindinis cilindras, manau geras, nes skysi varinėja ir jis jau be oro.. gal to abs normaliai nenuorinu, gal jam ragas, nors prieš tai veikė gerai, gal kas esat susidūrę ar taip turit minčių? P.s. Patarimas išmest abs netinka.

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by TaiTiek »

1. Įsidėk patikimą gaugę ir žiūrėk, koks užkūrus spaudimas ant šalto. Taip pat koks paudimas prie skirtingų temperatūrų. 1.2bar prie kokios temperatūros? Gal kur tarpų neišgaudei, jei pompa nauja. Kompensatoriai klaksėdavo ir pas mane atleidus gazą, nors spaudimo turėjau kibirus.

2. Aš už tai, kad pagrindinis cilindriukas blogas.

Erikiokas
Posts: 26
Joined: 13 Sep 2015, 17:56

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by Erikiokas »

1. 1,2 bar buvo jau kiek pašilusiam varikliui, variklio temp rodė apie 45, tai tepalo dar mažiau, bet čia tada kai lemputė jau buvo užgesusi.. Na matuosiu vėl, tik nežinau ar padės, nes jei tepalo spaudimas dega, tai reiškia, kad spaudimo ir nėra, bet po kiek laiko laiko jis pist ir atsiranda. O ką turėjai galvoje <..neišgaudei tarpų ? Negali būt koks tepalo filtras lievas?

2. Turiu antrą cilindriuką, bandysiu pakeist. ABS dar neskubėsiu tada keist..

Ačiū už ats!

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by TaiTiek »

Erikiokas wrote:1. 1,2 bar buvo jau kiek pašilusiam varikliui, variklio temp rodė apie 45, tai tepalo dar mažiau, bet čia tada kai lemputė jau buvo užgesusi.. Na matuosiu vėl, tik nežinau ar padės, nes jei tepalo spaudimas dega, tai reiškia, kad spaudimo ir nėra, bet po kiek laiko laiko jis pist ir atsiranda. O ką turėjai galvoje <..neišgaudei tarpų ? Negali būt koks tepalo filtras lievas?

2. Turiu antrą cilindriuką, bandysiu pakeist. ABS dar neskubėsiu tada keist..

Ačiū už ats!
Na pagal mane mažokai spaudimo, prie tokios temp. Įdomu kiek butų normaliai sušilus varikliui (reik gaugės). Pvz: pas mane po pompos restauravimo buvo 2bar prie 100laipsnių tepalo (10w60). Tarpai gal indėklų blogi ar pan., o gal kur ant žemės tą tepalą varo :D žodžiu, kažkur feilas gali būti :)

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by ard »

Erikiokas wrote:kai lemputė jau buvo užgesusi
tepalo slėgio lemputė užsidega prie 0,7bar
Erikiokas wrote:O ką turėjai galvoje <..neišgaudei tarpų ?
tarpas tarp indėklo ir alkūninio ( pagrindiniam ir švaitsikliniam). jeigu tarpas didelis tai slėgis krenta
Erikiokas wrote:Negali būt koks tepalo filtras lievas?
abejoju

Erikiokas wrote:2
pamėgink powerbleedint - iš apačios pumpuot, kad subėgtų į bakelį. gal padės.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
Gytis-JDM
Posts: 20
Joined: 17 Oct 2013, 21:03
Location: Vilnius

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by Gytis-JDM »

Čia mindfuck'as ta pirma problema, galima išsitraukt šaltai fuel pump saugiklį ir cas atjungt ir pasukt ant starterio keletą kartų, tada užsives iškart jau su geru slėgiu. Man tik užvestam sr'ui apie 7-8bar tarpe rodė jei gerai pamenu, o darbinėj temp @idle tai apie 1,3bar su 10w60 tepalais. Kiek nete galima info rasti tai čia gali būti pačios tepalo pompos bėda, tavo atveju jeigu perrenkant nebuvo restaruota ar patikrinta perrinkinėjant pagal manualą tai yra tikimybė kad ten ir bėda. :)
Nissan S14

Erikiokas
Posts: 26
Joined: 13 Sep 2015, 17:56

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by Erikiokas »

Variklis švarus, nei lašelio nuotėkio, visi salnikai ir tarpinės naujos. Jei būtų tarpeliai tarp indėklo ir alkūninio, tai reikštų, kad Asvela blogai nušlifavo alkūnę, kuo aš labai abejoju.. indėklai pirkti irgi pas juos, nunešus tik nušlifuotą alkūnę kaip pvz.
<...cas atjungt" kas tas yra? reiks pabandyt.
Tepalo pompa pirkta visiškai nauja, originali, dvi savaites laukiau kol atvežė, pirkau Acuroj.

Užsienio forumuose randu, kad būna bėdų su filtru, bandysiu dar jį pakeist kitu.

User avatar
Gytis-JDM
Posts: 20
Joined: 17 Oct 2013, 21:03
Location: Vilnius

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by Gytis-JDM »

Cas tai crank angle sensorius, ten fyškę iš jo ištrauk ir kuro pompos saugiklį atjunk tiesiog kad galėtum sukt ant starterio ir nebūtų kibirkšties. Pasigooglink kaip atrodo tikrai rasi. Ir tepalo filtrą gali pabandyti pakeisti, būna atvejų ir čia forume taip rašė kažkas anksčiau, kad yra buvę atvejų dėl filtro. Pabandyti juk galima :)
Nissan S14

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by TaiTiek »

Visų pirma čia yra tik bėgimas, nuo problemos. Po sekundės nuo užkūrimo jau turi atsirasti slėgis. Jei taip nėra, reikia ieškoti bėdos ir ją spręsti.
Antra, atjungus CAS, nereikia atjungt kuro pompos, nes vitiek nei kibirkšties duos, nei purkštukus atidarinės, nes nematys velenėlio padėties.

User avatar
Gytis-JDM
Posts: 20
Joined: 17 Oct 2013, 21:03
Location: Vilnius

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by Gytis-JDM »

Ačiū kad pataisei dėl cas'o :) Aš ir nesakiau, kad tai ilgalaikis sprendimas pasiūliau tiesiog pradėti nuo papraščiausių dalykų ir tiek. Ir dėl karterio įlenkto gali taip būt ir dėl begalės kitų dalykų.
Nissan S14

Erikiokas
Posts: 26
Joined: 13 Sep 2015, 17:56

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by Erikiokas »

Žodžiu, išleidau "seną" 5 dienų tepalą, ant kurio pravažiuota 0, bet birbinta nemažai, tepalas kaip po kokių 10k, spėju pravalė sistemą neblogai, buvusi jo šeimininkė neaišku ar iš vis jį keitusi buvo, uždėjau naują filtrą, supyliau shell helix ultra 5w-40, užkūriau, tepalo spaudimas užgeso akimirksniu, variklis dirba puikiai... žiūrėsiu kaip rytoj bus, tikiuosi, tik čia problema ir buvo.

Liko stabdžių bėda, buvau nuėmęs pagrindinį cilindiuką viskas gražu, prie būgno jokio prasisunkimo, manau, kad bandysiu keist abs.

čia foto po variklio įdėjimo :)
red nissan.jpg
red nissan.jpg (81.02 KiB) Viewed 19156 times

User avatar
wanadoo
Posts: 1275
Joined: 24 Nov 2004, 22:17
Location: Marijampole-Kaunas
Contact:

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by wanadoo »

filtras uzsikirtes buvo 100%, man su filtru lygiai tas pats buvo
Gs430

kliobas
Posts: 106
Joined: 26 May 2008, 18:56
Location: Vilnius

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by kliobas »

o kai rinkai varikli, naudojai montazine pasta, tipo liqui moly ar pan ?

Erikiokas
Posts: 26
Joined: 13 Sep 2015, 17:56

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by Erikiokas »

Šiandien ryte užvedu ir vėl spaudimas dega.... birbinau ant laisvu gal minute vis tiek negesta... krc nebežinau ką ir daryt, vakar viskas buvo jau gerai ir šaltai. Reiks jaučiu imt karteris.

Erikiokas
Posts: 26
Joined: 13 Sep 2015, 17:56

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by Erikiokas »

kliobas wrote:o kai rinkai varikli, naudojai montazine pasta, tipo liqui moly ar pan ?
Jei tu apie indėklus, tai taip naudojau.

kliobas
Posts: 106
Joined: 26 May 2008, 18:56
Location: Vilnius

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by kliobas »

jei vel kartojasi tas pats, tai manau, kad pompos redukcinis gali kirstis.

Erikiokas
Posts: 26
Joined: 13 Sep 2015, 17:56

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by Erikiokas »

Žodžiu, nusukau vėl filtrą, tai iki jo neateina tepalas.. tai reiškia, kad kaltas gali būt tepalo paėmėjas, siurblys arba aušintuvas, pagal manualo schemą žiūrint ar gali būt dar kažkas?

Erikiokas
Posts: 26
Joined: 13 Sep 2015, 17:56

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by Erikiokas »

Trumpai, dėl slėgio nebuvimo. Pompa kažką pasigavo ir susiraižė, žodžiu naujai pompai ragas, mano feilas :((

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by ard »

Erikiokas wrote:Pompa kažką pasigavo ir susiraižė
susirask kitą dėvėtą ir nušlifuok plokštumas, veiks (beveik) kaip nauja.

po tiek laiko birbinimo be slėgio siūlau pasitikrint indėklus, kad nebūtų pavelti.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

Rokis166
Posts: 19
Joined: 31 Jul 2014, 00:19

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by Rokis166 »

Stabziai jau veikia? Man lygiai ta pati situacija nauji vamzdeliai perinkti supportai ir niekaip nenusiorina. Tiesa dar tik 3 kartus dariau, bet idomu zinot ar pats sutvarkej.

taukelis
Posts: 333
Joined: 17 Feb 2005, 20:32
Location: Vilnius

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by taukelis »

Erikiokas wrote:Žodžiu, nusukau vėl filtrą, tai iki jo neateina tepalas.. tai reiškia, kad kaltas gali būt tepalo paėmėjas, siurblys arba aušintuvas, pagal manualo schemą žiūrint ar gali būt dar kažkas?
Nezinau ar tau galejo buti, bet as tai turejau uz'prime'inti tepalo siurbli (nezinau ar teisingai pavadinau). Dariau taip:
- pripyliau tepalo i filtra,
- pripyliau tepalo i kanala pompa->tepalo filtras,
- prisukau tepalo filtra,
- issukau zvakes ir sukau su starteriu, kol uzgeso lempute.
Pabijojau, kad sausa pompa gali nepasiimti tepalo is karterio.
S13

User avatar
Eli
Posts: 1123
Joined: 24 Apr 2003, 13:27
Location: Vilnius

Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių

Post by Eli »

Erikiokas wrote:Trumpai, dėl slėgio nebuvimo. Pompa kažką pasigavo ir susiraižė, žodžiu naujai pompai ragas, mano feilas :((
Susiraize kur? Aliuminines plokstumas ar krumpliai? Krumpliu dantukai ar ju plokstumos? Kokio gylio suraizymai ir kiek ten ju?


Jei is perrinkto variklio isbega tepalas kaip po 10 k, tai beda perrinkime... Kazkas nesuziureta/nepamatuota ir greiciausiai ziniu trukumas... Elementariausia darbo svara/kultura. Visos variklio dalys pries surenkant ir po KIEKVIENO mechaninio apdirbimo n kartu turi buti plaunamos ir viskas turi buti svaru kaip nauja!!!

O nuslifuot irgi galejo blogai. Ne Asveloj, kitur buvo, nuveziau sudetais naujais 1 remonto indeklais bloka ir svaistikli, prasiau pasimatavus, nuslifuo paliekant pageidaujama tepalini tarpa, bet pasiemus po slifavimo ir pamatavus radau pet dideli. Teko kitoj vietoj perslifuot ant 2 remonto...

Reziume - viska reikia tikrint!

Eli
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside

Post Reply