Situacija tokia: į mašiną sudėtas kitas motoras su dėže. Stovint vietoje dirba viskas gerai, garsų keistų nėra gazuojant. Tačiau važiuojant duodant vos daugiau gazo atsiranda silpno mušimo garsas, o jei gazo dar daugiau tai ir vibracijos aukštesnio dažnio atsiranda. Mušimo garsas tiesiogiai priklauso nuo apsukų ir geriausiai jaučiasi pirmose pavarose. Aukštų sūkių ar didelių greičių nemėginau, nes motoras ką tik perrinktas ir prisitrininėja tik.
Turiu du variantus:
Dėžė kurią pirkau buvo nuo virtusios mašinos. Pardavėjas sakė, jog abu pusašiai buvo linkę. Apžiūrėjau dėžę, jokių defektų nesimatė, velenas sukosi laisvai, niekas nestrigo. Sukišus abi granatas itartinų klibėjimų iš diffo nesijautė. Taigi šitas variantas būtų - dėžės defektas. Tačiau tokiu atveju turėtų būti diffo defektas (jei per pusašius smūgį gavo), o jo simptomai būtų proporcingi greičiui, o ne apsukoms.
Antras variantas: Smagračio guoliukas gana standžiai movėsi ant pirminio veleno. O aš neturėjau tai dėžei centravimo toolso, tai išcentravau iš akies kiek imanoma tiksliau. Dėžė užsimovė ant šlicų labai paprastai, tačiau pritempinėjant su važtais iki galo buvo pora taukštelėjimo garsų, bet tada pamaniau, jog centruotės suskambėjo lendant į bloką. Taigi antras variantas, jog pirminis velenas nesulindo į guoliuką ir jį išpresavo lauk. Tokiu atveju pirminis velenas yra necentruotas ir gali lemti sankabos vibracijas. Tačiau tas iškritęs ar sugadintas guoliukas turėtų skleist kokius garsus kai mašina stovi vietoje (kai smagratis sukasi, o velenas stovi vietoje), tačiau viskas tylu ramu.
Gal be šitų yra koks dar galimas variantas? Pusašiai pirkti nauji, tai kaip ir atkrenta. Pakabinamas guolis liko devėtas, tačiau jis neturėjo įtartino klibėjimo. Dėžė 4wd, bet kardano dar neuždėjau, tai irgi kaip ir ne variantas.
Keistas mušimo garsas ir vibracijos aksceleruojant.
Re: Keistas mušimo garsas ir vibracijos aksceleruojant.
tarp dezes ir variklio buna dar tokie kaistukai / vamzdeliai kurie centruoja dezia su varikliu. nesu tikras ar del ju vibracija buna (lyg buve del ju vibracija), bet buna kad kartais keiciant varikli kitame variklyje pasilieka.
Taukst garsai negerai, gali but ir is dezes vidaus kazka palauze jei ant dideles jegos ejo.
Taukst garsai negerai, gali but ir is dezes vidaus kazka palauze jei ant dideles jegos ejo.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Keistas mušimo garsas ir vibracijos aksceleruojant.
Veržiant kai taukštelėjo jokio pasipriešinimo nejutau, tai dėl to ir pamaniau, jog nieko tokio. Dėžė gražiai susijungė su bloku be jokių strigimų. O tos minėtosios centruotės abi buvo savo vietose.
Re: Keistas mušimo garsas ir vibracijos aksceleruojant.
dar klausimas pusasiai kokie? su tripoidais? gal netycia vienas tripoidas subyrejo bekaisiojant (perdaug ji istraukus)
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Keistas mušimo garsas ir vibracijos aksceleruojant.
Pusašiai B serijos hondiniai. Neardžiau pažiūrėt, bet įtariu bus vidinėj granatoj trišakis su guoliais. Stengiaus neprievartaut jų uždedant, bet jei nuėmęs dėžę nerasiu nieko blogo tai pažiūrėsiu kas po gumom darosi pas juos.
Re: Keistas mušimo garsas ir vibracijos aksceleruojant.
Dar važiuojant pastebėjau, jog mušimas stipresnis yra sukant į vieną pusę.
Po darbo pasikėliau priekį ant jackų, pradėjau antra pavara sukt ratus ir kartu mint stabdį, kad apkrovą sukurt - purtosi viskas. Po to pakėliau po vieną ratą - daug stipriau purtosi pakėlus keleivio ratą. Draugas mina gazą su stabdžiu o aš stebiu kas vyksta: dėžė labai stipriai purtosi, kartu purtydama visą važiuoklę (sailentai silpnoki jau). Tačiau pusašiai sukasi tvarkingai. Turėjau po ranka kitą tinkantį pusašį pabandymui, tai galvojau pakeisiu, bent jau galėsiu atmest kaip variantą. Ištraukinėjant vidinę granatą iš dėžės nustebau - ji tiesiog rankomis ėmė ir išsimovė. Pasirodo vidinė granata per trumpa ir fiksacinis žiedas nepasiekia griovelio. Tikriausiai b serijos pusašiai nėra visiškai tinkantys crv dėžei. Planuoju vidinės granatos korpusą aptekint 4mm, kad pailgėtų pats galas. Mėsos nuo guoliavietės dugno yra apie 12mm, tai aptekinus liks apie 8mm. Ar tinkamas toks granatos pritaikymo būdas? Ar geriau būtų tiesiog ieškoti crv pusašio ir mėginti jį sujungti su b serijos išorine granata?
Po darbo pasikėliau priekį ant jackų, pradėjau antra pavara sukt ratus ir kartu mint stabdį, kad apkrovą sukurt - purtosi viskas. Po to pakėliau po vieną ratą - daug stipriau purtosi pakėlus keleivio ratą. Draugas mina gazą su stabdžiu o aš stebiu kas vyksta: dėžė labai stipriai purtosi, kartu purtydama visą važiuoklę (sailentai silpnoki jau). Tačiau pusašiai sukasi tvarkingai. Turėjau po ranka kitą tinkantį pusašį pabandymui, tai galvojau pakeisiu, bent jau galėsiu atmest kaip variantą. Ištraukinėjant vidinę granatą iš dėžės nustebau - ji tiesiog rankomis ėmė ir išsimovė. Pasirodo vidinė granata per trumpa ir fiksacinis žiedas nepasiekia griovelio. Tikriausiai b serijos pusašiai nėra visiškai tinkantys crv dėžei. Planuoju vidinės granatos korpusą aptekint 4mm, kad pailgėtų pats galas. Mėsos nuo guoliavietės dugno yra apie 12mm, tai aptekinus liks apie 8mm. Ar tinkamas toks granatos pritaikymo būdas? Ar geriau būtų tiesiog ieškoti crv pusašio ir mėginti jį sujungti su b serijos išorine granata?