3-4k rpm duobė?

Problemos ir remontai - grafa pokalbiams temomis "pas mane kazkas sugedo a-ja-jai..."
Post Reply
senstein
Posts: 7
Joined: 02 Aug 2014, 00:23
Location: Vilnius

3-4k rpm duobė?

Post by senstein »

Sveiki.
noriu pasikonsultuoti, gal kas susidūre su tokiu dalyku:

variklis nenori suktis tiek 3-4k, iki 3 ir uz 4 viskas ok, bet toj zonoj, jei tik per smarkiau spaudi, pradeda dusti :cry: . jei laikai labai svelniai prispaudes - ok.

toks jausmas, kad uzpilineja. kaip galima geriau identifikuoti problema?

CA18DET

Andreika
Posts: 389
Joined: 05 Aug 2012, 23:21

Re: 3-4k rpm duobė?

Post by Andreika »

pabandyk pasistatyt degima is naujo
deveti coilai jusu masinai for more info pm or FB AJsuspension

User avatar
TaiTiek
Posts: 488
Joined: 19 Aug 2009, 16:24
Location: Kaunas

Re: 3-4k rpm duobė?

Post by TaiTiek »

kuro siurblys?

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: 3-4k rpm duobė?

Post by xargentum »

kuro siurblys bus.


Cia reiktu kazkokio DUK :D Nes sitas klausimas jau buvo koki 100 kartu ir pats beja sita esu dalyka pacioj pradzioj patyres :)
Nissan 200sx rpS13 '94

senstein
Posts: 7
Joined: 02 Aug 2014, 00:23
Location: Vilnius

Re: 3-4k rpm duobė?

Post by senstein »

kiek žiūrėjau, nemačiau tokios temos :)

bet jei kuro siurblys, kaip čia taip virš 4k tvarkingai veikia?

dabar jei keist siurblį pvz walblro 255, tai ar reikia tuo pačiu keisti ir fpr?

User avatar
vtuned
Posts: 242
Joined: 12 Jan 2009, 20:08
Location: Vilnius

Re: 3-4k rpm duobė?

Post by vtuned »

senstein wrote:kiek žiūrėjau, nemačiau tokios temos :)

bet jei kuro siurblys, kaip čia taip virš 4k tvarkingai veikia?

dabar jei keist siurblį pvz walblro 255, tai ar reikia tuo pačiu keisti ir fpr?
nereik, dedi walbro vaziuoji

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: 3-4k rpm duobė?

Post by xargentum »

senstein wrote:kiek žiūrėjau, nemačiau tokios temos :)

bet jei kuro siurblys, kaip čia taip virš 4k tvarkingai veikia?

dabar jei keist siurblį pvz walblro 255, tai ar reikia tuo pačiu keisti ir fpr?
siurblys,pasibandyk ir pamatysi. kartais buna jog reikia reguliuojamo fpr nes stockinis nesusidoroja su walbriku :)
Nissan 200sx rpS13 '94

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: 3-4k rpm duobė?

Post by UNeX »

xargentum wrote: kartais buna jog reikia reguliuojamo fpr nes stockinis nesusidoroja su walbriku :)
jeigu stockinis fpr mires, tai ne argumentas, kad reikia reguliuojamo fpr. Neskleiskim ereziju ;)
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: 3-4k rpm duobė?

Post by ard »

xargentum wrote:kartais buna jog reikia reguliuojamo fpr nes stockinis nesusidoroja su walbriku
dar nei kart taip nebuvo ir reguliuojamas NIEKAM nereikalingas. pamiršk.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: 3-4k rpm duobė?

Post by xargentum »

Nums linka numest kai susidejus walbro 255 HP (High Pressure) pompa buna jog stockiniai fpr nesusidoroja su slegiu ir tada deda reguliuojama? Beja cia ne apie nissana sneku.

http://www.d-series.org/forums/forced-i ... 255-a.html
Some stock FPRs don't like the higher flow rates abs cannot bypass enough fuel to correctly control the fuel pressure.
Stock Interga FPR has a bigger bleed hole and will stay in control of the extra flow.

Stock Civic FPR cannot handle the extra flow at idle, you will have 55-60 psi at idle.
OEM Z6 one won't work, had to do the TOO mod.
Tingiu toliau ieskot ir gyncytis. Jus gerEUsEI zinot :)
Beja pas Mitsus kai kuriuos lygtais irgi tokia beda su FPRu buna kai Walbro 255 HP over runs the stock fuel pressure regulator.
Nissan 200sx rpS13 '94

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: 3-4k rpm duobė?

Post by UNeX »

tarkim ateina zmogus ir sako, kad pas ji dumina nissanas. Mes sakom, kad galbut turbakui pyze. Tu ateini ir sakai, kad cia viskas ok, ir tada numeti linka apie dyzelius, nes jie visada dumina. Ir cia viskas ok? :D
Jeigu yra masinu, kuriu fpr blogas pralaidumas, tai nereiskia, kad nissano fpr irgi yra blogas. As su savo 500ag vaziavau su stock fpr.
Kita karta aiskiau formuluok postus, gal nereiks irodinet, kad tu gerEUsei zinai :wink:
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: 3-4k rpm duobė?

Post by xargentum »

ok, pamirsau paminet kad sneku apskritai apie tokius atvejus o ne apie s13'ta :)

o tavo pavizdys apie duminima ir dyzeli tai nelabai koks bet tiek to.
Nissan 200sx rpS13 '94

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: 3-4k rpm duobė?

Post by Gedass »

Pvyzdys labai geras, kiek hiperbolizuotas, kad suprastum, kaip tu cia ne i tema temoj apie S13 :mrgreen:
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: 3-4k rpm duobė?

Post by UNeX »

xargentum wrote:ok, pamirsau paminet kad sneku apskritai apie tokius atvejus o ne apie s13'ta :)
svarbiausia, kad issiaiskinom :) nes prisideda zmones kinietisku fpr visai be reikalo, ir paskui kiekvieno uzkurimo metu turi skirtinga kuro slegi :D todel kol imanoma geriau reik naudot oem, jeigu nera litu ant kokybisko aftermarketo
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
Airbog
Posts: 1779
Joined: 10 Feb 2005, 21:05
Location: Vilnius

Re: 3-4k rpm duobė?

Post by Airbog »

Mano CA su Walbro ir stock (netikrintu ir nekeistu) FPR suko 500 arkliu.

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: 3-4k rpm duobė?

Post by xargentum »

UNeX wrote:
xargentum wrote:ok, pamirsau paminet kad sneku apskritai apie tokius atvejus o ne apie s13'ta :)
svarbiausia, kad issiaiskinom :) nes prisideda zmones kinietisku fpr visai be reikalo, ir paskui kiekvieno uzkurimo metu turi skirtinga kuro slegi :D todel kol imanoma geriau reik naudot oem, jeigu nera litu ant kokybisko aftermarketo
faktas, sitam pritariu :)
Nissan 200sx rpS13 '94

Post Reply