3-4k rpm duobė?
3-4k rpm duobė?
Sveiki.
noriu pasikonsultuoti, gal kas susidūre su tokiu dalyku:
variklis nenori suktis tiek 3-4k, iki 3 ir uz 4 viskas ok, bet toj zonoj, jei tik per smarkiau spaudi, pradeda dusti . jei laikai labai svelniai prispaudes - ok.
toks jausmas, kad uzpilineja. kaip galima geriau identifikuoti problema?
CA18DET
noriu pasikonsultuoti, gal kas susidūre su tokiu dalyku:
variklis nenori suktis tiek 3-4k, iki 3 ir uz 4 viskas ok, bet toj zonoj, jei tik per smarkiau spaudi, pradeda dusti . jei laikai labai svelniai prispaudes - ok.
toks jausmas, kad uzpilineja. kaip galima geriau identifikuoti problema?
CA18DET
Re: 3-4k rpm duobė?
pabandyk pasistatyt degima is naujo
deveti coilai jusu masinai for more info pm or FB AJsuspension
Re: 3-4k rpm duobė?
kuro siurblys bus.
Cia reiktu kazkokio DUK Nes sitas klausimas jau buvo koki 100 kartu ir pats beja sita esu dalyka pacioj pradzioj patyres
Cia reiktu kazkokio DUK Nes sitas klausimas jau buvo koki 100 kartu ir pats beja sita esu dalyka pacioj pradzioj patyres
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: 3-4k rpm duobė?
kiek žiūrėjau, nemačiau tokios temos
bet jei kuro siurblys, kaip čia taip virš 4k tvarkingai veikia?
dabar jei keist siurblį pvz walblro 255, tai ar reikia tuo pačiu keisti ir fpr?
bet jei kuro siurblys, kaip čia taip virš 4k tvarkingai veikia?
dabar jei keist siurblį pvz walblro 255, tai ar reikia tuo pačiu keisti ir fpr?
Re: 3-4k rpm duobė?
nereik, dedi walbro vaziuojisenstein wrote:kiek žiūrėjau, nemačiau tokios temos
bet jei kuro siurblys, kaip čia taip virš 4k tvarkingai veikia?
dabar jei keist siurblį pvz walblro 255, tai ar reikia tuo pačiu keisti ir fpr?
Re: 3-4k rpm duobė?
siurblys,pasibandyk ir pamatysi. kartais buna jog reikia reguliuojamo fpr nes stockinis nesusidoroja su walbrikusenstein wrote:kiek žiūrėjau, nemačiau tokios temos
bet jei kuro siurblys, kaip čia taip virš 4k tvarkingai veikia?
dabar jei keist siurblį pvz walblro 255, tai ar reikia tuo pačiu keisti ir fpr?
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: 3-4k rpm duobė?
jeigu stockinis fpr mires, tai ne argumentas, kad reikia reguliuojamo fpr. Neskleiskim erezijuxargentum wrote: kartais buna jog reikia reguliuojamo fpr nes stockinis nesusidoroja su walbriku
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: 3-4k rpm duobė?
dar nei kart taip nebuvo ir reguliuojamas NIEKAM nereikalingas. pamiršk.xargentum wrote:kartais buna jog reikia reguliuojamo fpr nes stockinis nesusidoroja su walbriku
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: 3-4k rpm duobė?
Nums linka numest kai susidejus walbro 255 HP (High Pressure) pompa buna jog stockiniai fpr nesusidoroja su slegiu ir tada deda reguliuojama? Beja cia ne apie nissana sneku.
http://www.d-series.org/forums/forced-i ... 255-a.html
Beja pas Mitsus kai kuriuos lygtais irgi tokia beda su FPRu buna kai Walbro 255 HP over runs the stock fuel pressure regulator.
http://www.d-series.org/forums/forced-i ... 255-a.html
Some stock FPRs don't like the higher flow rates abs cannot bypass enough fuel to correctly control the fuel pressure.
Stock Interga FPR has a bigger bleed hole and will stay in control of the extra flow.
Stock Civic FPR cannot handle the extra flow at idle, you will have 55-60 psi at idle.
Tingiu toliau ieskot ir gyncytis. Jus gerEUsEI zinotOEM Z6 one won't work, had to do the TOO mod.
Beja pas Mitsus kai kuriuos lygtais irgi tokia beda su FPRu buna kai Walbro 255 HP over runs the stock fuel pressure regulator.
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: 3-4k rpm duobė?
tarkim ateina zmogus ir sako, kad pas ji dumina nissanas. Mes sakom, kad galbut turbakui pyze. Tu ateini ir sakai, kad cia viskas ok, ir tada numeti linka apie dyzelius, nes jie visada dumina. Ir cia viskas ok?
Jeigu yra masinu, kuriu fpr blogas pralaidumas, tai nereiskia, kad nissano fpr irgi yra blogas. As su savo 500ag vaziavau su stock fpr.
Kita karta aiskiau formuluok postus, gal nereiks irodinet, kad tu gerEUsei zinai
Jeigu yra masinu, kuriu fpr blogas pralaidumas, tai nereiskia, kad nissano fpr irgi yra blogas. As su savo 500ag vaziavau su stock fpr.
Kita karta aiskiau formuluok postus, gal nereiks irodinet, kad tu gerEUsei zinai
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: 3-4k rpm duobė?
ok, pamirsau paminet kad sneku apskritai apie tokius atvejus o ne apie s13'ta
o tavo pavizdys apie duminima ir dyzeli tai nelabai koks bet tiek to.
o tavo pavizdys apie duminima ir dyzeli tai nelabai koks bet tiek to.
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: 3-4k rpm duobė?
Pvyzdys labai geras, kiek hiperbolizuotas, kad suprastum, kaip tu cia ne i tema temoj apie S13
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: 3-4k rpm duobė?
svarbiausia, kad issiaiskinom nes prisideda zmones kinietisku fpr visai be reikalo, ir paskui kiekvieno uzkurimo metu turi skirtinga kuro slegi todel kol imanoma geriau reik naudot oem, jeigu nera litu ant kokybisko aftermarketoxargentum wrote:ok, pamirsau paminet kad sneku apskritai apie tokius atvejus o ne apie s13'ta
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: 3-4k rpm duobė?
Mano CA su Walbro ir stock (netikrintu ir nekeistu) FPR suko 500 arkliu.
Re: 3-4k rpm duobė?
faktas, sitam pritariuUNeX wrote:svarbiausia, kad issiaiskinom nes prisideda zmones kinietisku fpr visai be reikalo, ir paskui kiekvieno uzkurimo metu turi skirtinga kuro slegi todel kol imanoma geriau reik naudot oem, jeigu nera litu ant kokybisko aftermarketoxargentum wrote:ok, pamirsau paminet kad sneku apskritai apie tokius atvejus o ne apie s13'ta
Nissan 200sx rpS13 '94