tepalinio IC montavimas

Problemos ir remontai - grafa pokalbiams temomis "pas mane kazkas sugedo a-ja-jai..."
Post Reply
User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

tepalinio IC montavimas

Post by CorradoGT »

noriu deti tepalini radiatoriu, geriau jis man telpa po priekinemis grotelemis.
ar galiu cia ji montuoti?
ar tinkamoje vietoje bus?
ar nereikia ji zemiau leisti?
aciu uz atsakymus
Attachments
IMG_0336.jpg
IMG_0336.jpg (40.11 KiB) Viewed 6867 times

User avatar
driver
Posts: 1860
Joined: 02 Nov 2006, 23:56
Location: Kaunas

Re: tepalinio IC montavimas

Post by driver »

svarbiausia oro srauta gaus,kuo didesni, tuo geriau. zemiau? aukstis kaip ir negroja. tik sumountint tinkamai svarbu pati cooleri
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: tepalinio IC montavimas

Post by CorradoGT »

supratau, dekui
:)

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: tepalinio IC montavimas

Post by Fever »

Kokia tepalo temperatūra pas tave (pvz važiuojant didelėmis apkrovomis)? Kaip greitai kyla temperatūra? Ar tepalo radiatorius su termostatu? (jei taip, tai tada prie kiek laipsnių atsidaro)
1990 Mitsubishi Galant GTi

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: tepalinio IC montavimas

Post by CorradoGT »

kol kas temperaturos nezinau, nes siuo metu yra n/a.
montuoju turbo kit'a ant esamo variklio.
tepalo ausinimo sistema be termostato.

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: tepalinio IC montavimas

Post by SR20DE »

be termostato manau saudymas aplink... permaza tepalo temp tiek pat negerai kiek ir perdidele.

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: tepalinio IC montavimas

Post by Fever »

O turba turi atskirą aušinimą ar tik tepalu aušinama? Aš manau pirma reik pradėti nuo normalios oil temp gaugės įsidėjimo ir žiūrėti kas su temperatūra darosi. Kaip ir buvo minėta, tepalo peraušinimas irgi nėra gerai.
1990 Mitsubishi Galant GTi

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: tepalinio IC montavimas

Post by CorradoGT »

Fever wrote:O turba turi atskirą aušinimą ar tik tepalu aušinama? Aš manau pirma reik pradėti nuo normalios oil temp gaugės įsidėjimo ir žiūrėti kas su temperatūra darosi. Kaip ir buvo minėta, tepalo peraušinimas irgi nėra gerai.
turba ausinama tik tepalu.
oil temp gaugas yra standartiskai corrado skydelyje ir veikia be priekaistu, jau patikrinta.
tada klausimelis butu kokios tepalo temperaturos ribos yra normalios turbininiam varikliui, kad butu galima stebeti ir zinoti kada yra gerai, o kada ne?

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: tepalinio IC montavimas

Post by SR20DE »

galima spresti net pagal paprasta gamyklini thermostata = ~90c.
Pacio kulerio dydis manau priklauso kaip stipriai vartosi masina.
Is asm. patirties pas 5cyl turbo, be oil coolerio mieste nepersistengiant nesuper karsta vasaros vakara oil temp laikydavosi 90-95c, bet uztekdavo pagreiti kelis kart iki 200 ar nuvykti i kacergine - tepalo temp kildavo kaip ant mieliu. Problemos dingo su 19row be tiesioginio oro srauto cooleriu + thermo valdymas.

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: tepalinio IC montavimas

Post by Fever »

82°C-98°C optimalu, jei kas žinote tiksliau - pataisykite. Man kačerginėje, po ~5 ratų max load temperatūra jau apie 103 °C buvo, bet ~110°C niekada nebuvo perlipę. Šiaip tvarkingai važinėjant apie 85-90 °C laikosi. Motoras N/a, yra tepalo aušintuvas gamyklinis, stovi gan uždarai. Su termostatu, kuris atsidaro ties 82 °C. Bet pas tave turba bus tepalu aušinama, tai ta temperatūra, prie apkrovos kils gana greit, dar priklauso kokį slėgį statysi. Didinant slėgį, efektyvumas jos mažėja, dėl ko labiau kaista. Reikia teisiog viską krauti ir tikrinti kas darosi.
1990 Mitsubishi Galant GTi

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: tepalinio IC montavimas

Post by CorradoGT »

slegis bus 2.0-3.0 bar boosto, draginis rezimas, bet siaip pastoviai laikysiu 1.0-1.5 bar, mieste 0 bar boosto
tepalo ic 19 eiluciu

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: tepalinio IC montavimas

Post by UNeX »

tepalo temperatura prie kurios jis dar yra veiksmingas turbut siekia 140c. Bet kuo daugiau ji uzkaitini, tuo dazniau ji turi keist. Pasiekus 140c manyciau reiktu kiekviena karta keist. Pas save leidziu kaist iki 110c ir nekeiciu po kiekvieno isvaziavimo. 120c galbut dar taip pat yra saugu, kad nereiktu keist kiekviena karta. Cia tiek is mano patirties.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: tepalinio IC montavimas

Post by CorradoGT »

del aukstos temperaturos suprantama, bet kokia gali buti maziausia tepalo temperatura po IC, kai variklis jau darbiniam rezime, t.y. jau susiles, nes kai kaikurie rase, kad zema temperatura taip pat blogai kaip ir labai auksta

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: tepalinio IC montavimas

Post by SR20DE »

kiek stebejas gamykliniu variantu, visada temp laikosi 80-90c

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: tepalinio IC montavimas

Post by CorradoGT »

SR20DE wrote:kiek stebejas gamykliniu variantu, visada temp laikosi 80-90c
tai kaip supratau jei tepalo temperatura po ic bus 80-110 tai bus viskas gerai ir savo ribose

User avatar
Fever
Posts: 161
Joined: 05 Feb 2010, 13:04
Location: Kaunas/Kupiškis

Re: tepalinio IC montavimas

Post by Fever »

Panašiai, tik dar gan aktualiu prie kokios variklio apkrovos ta temperatūra. Jei prie žmoniško važiavimo ten jau iki 100C lipa, tai kas dėsis prie pilnos apkrovos :D
1990 Mitsubishi Galant GTi

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: tepalinio IC montavimas

Post by CorradoGT »

Fever wrote:Panašiai, tik dar gan aktualiu prie kokios variklio apkrovos ta temperatūra. Jei prie žmoniško važiavimo ten jau iki 100C lipa, tai kas dėsis prie pilnos apkrovos :D
tavo tiesa..
na nepabandes nepamatysiu
:)
aciu visiems uz sugaista laika
:)

User avatar
roolis
Posts: 1087
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: tepalinio IC montavimas

Post by roolis »

pagainiojes pasiekiu 120 laipsniu,kiek irgi kalbejausi,su atitinkamais tepalais tai yra normalu,mano atveju yra Liqui moly GT 10W-60 ir kaip sake Unex,nereikia tikrai tankiau keist negu normaliai
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: tepalinio IC montavimas

Post by Niokas »

Kiek ant lt tu draginiu masinu,niekas,neakcentuoja ,tepalotemperaturos problemos motore,dezes ten kiti reikalai,bet pacio tepalo turio ternimes inercijos visais atvejais pilnai pakanka,kad ataust tarp vaziavimu, jei kulerio dar neturi,pasidek kapeikas,slikam ant pakeitimo,ar lysna deze nusipirk,bus daugiau naudos
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: tepalinio IC montavimas

Post by CorradoGT »

Niokas wrote:Kiek ant lt tu draginiu masinu,niekas,neakcentuoja ,tepalotemperaturos problemos motore,dezes ten kiti reikalai,bet pacio tepalo turio ternimes inercijos visais atvejais pilnai pakanka,kad ataust tarp vaziavimu, jei kulerio dar neturi,pasidek kapeikas,slikam ant pakeitimo,ar lysna deze nusipirk,bus daugiau naudos
jau niokai sumontavau, katik..
senai turejau tepalo ausino sistema, tai manau nepakenks..
:)

Post Reply