Per didelis CO ir CH
Per didelis CO ir CH
Sveiki,
jau kuri laika vargstam su viena problema.Situacija tokia, kad automobilis stock yra turbo.Siuo metu variklis po kapitalkes,daroma apkatke.Originaliai LZ siame automobilyje nebuna.Kuro misini esant laisvoms apsukoms galima pareguliuoti paprastuoju rankiniu budu sukiojant toki varzteli,kuris ale riebina arba liesina misini (bet tai nelabai ka keicia), nes ji sukiojant tame dacike keiciasi varza ir to pasekoj,kiek suprantu, turetu kazkas keistis.Kompas neprogramuojamas.
Esamos/zinomos modifikacijos:
kazkiek slifuota galva
didesnio diametro laisvas ismetimas tik su galiniu bakeliu.
Kuro misinys matuotas su WB.Rodo siek tiek rieboka (bet dar normos ribose) vaziuojant minimaliais ir vidutiniais sukiais ir gera aukstesniais 4-7k rpm.Zvakiu bukle ir degimo kampas kolkas nezinomi.Bandyta praeiti TA bet net uz litus nepraleido del per didelio kietuju daleliu kiekio.Per daug automobiliuose nenusimanau, todel paaiskinau kiek sugebejau.Esminis klausimas, nuo ko reiketu pradeti ar i ka atkreipti demesi, kad sumazint nepageidaujama ismetamuju duju pertekliu?Ar gali taip buti del to, jog nera ismetimo sistemoje viduriniu bakeliu?O gal pabandyt zvakes kazkokias kitokias susukt, nes esamos nesudegina zmoniskai kuro?Jei tai pades, automobilis Daihatsu Charade GTti.Kai kam is jusu gal ir zinomas
jau kuri laika vargstam su viena problema.Situacija tokia, kad automobilis stock yra turbo.Siuo metu variklis po kapitalkes,daroma apkatke.Originaliai LZ siame automobilyje nebuna.Kuro misini esant laisvoms apsukoms galima pareguliuoti paprastuoju rankiniu budu sukiojant toki varzteli,kuris ale riebina arba liesina misini (bet tai nelabai ka keicia), nes ji sukiojant tame dacike keiciasi varza ir to pasekoj,kiek suprantu, turetu kazkas keistis.Kompas neprogramuojamas.
Esamos/zinomos modifikacijos:
kazkiek slifuota galva
didesnio diametro laisvas ismetimas tik su galiniu bakeliu.
Kuro misinys matuotas su WB.Rodo siek tiek rieboka (bet dar normos ribose) vaziuojant minimaliais ir vidutiniais sukiais ir gera aukstesniais 4-7k rpm.Zvakiu bukle ir degimo kampas kolkas nezinomi.Bandyta praeiti TA bet net uz litus nepraleido del per didelio kietuju daleliu kiekio.Per daug automobiliuose nenusimanau, todel paaiskinau kiek sugebejau.Esminis klausimas, nuo ko reiketu pradeti ar i ka atkreipti demesi, kad sumazint nepageidaujama ismetamuju duju pertekliu?Ar gali taip buti del to, jog nera ismetimo sistemoje viduriniu bakeliu?O gal pabandyt zvakes kazkokias kitokias susukt, nes esamos nesudegina zmoniskai kuro?Jei tai pades, automobilis Daihatsu Charade GTti.Kai kam is jusu gal ir zinomas
Re: Per didelis CO ir CH
jei rašai, kad laisvas išmetimas su galiniu bakeliu, tai reiškias katalizatoriaus nebėra, jei išpjovei pats - įvirink atgal (nebent jau parduotas)
Re: Per didelis CO ir CH
Viskas,kas parasyta jau buvo kai nupirkom automobili.Ka padarem,tai sutvarkem vaziuokle kolkas ir ausinimo sistema.
Re: Per didelis CO ir CH
maisyk benzina su e85 santykiu 60:40 ar 50:50 ir turetum praeiti be problemu.
Re: Per didelis CO ir CH
Buvo maisyta net apie 70/30 santykiu (e85/a95),bet ir tai nepadejo..kouki wrote:maisyk benzina su e85 santykiu 60:40 ar 50:50 ir turetum praeiti be problemu.
Re: Per didelis CO ir CH
Keistas diržas ir degimas blogai nureguliuotas? Oro srauto matuoklė? zondas?-Tadas- wrote:Buvo maisyta net apie 70/30 santykiu (e85/a95),bet ir tai nepadejo..kouki wrote:maisyk benzina su e85 santykiu 60:40 ar 50:50 ir turetum praeiti be problemu.
Re: Per didelis CO ir CH
Vat del degimo/dirzo irgi sita mintis neduoda ramybes.Srauto matuokles nera, LZ nera,taip kad sitie atkrenta iskart.
Re: Per didelis CO ir CH
Pakeistos zvakes i tokias kokios priklauso, zvaklaidziai, paskirstytojo dangtelis.Rezultate: tvarkingai dirba ant laisvu (ko anksciau nebuvo), bet emisija nepakito..
-
- Posts: 2
- Joined: 17 May 2012, 18:18
Re: Per didelis CO ir CH
Nu gi pas tave tiesus ismetimas be nieko , kaip gali nebut co2 , nusipirk is sroto visa orginalia ismetimo sistema ir eik tech ir viskas bus be problemu , o paskui galesi senaji isidet.
Re: Per didelis CO ir CH
o ne paprasciau susimoki keleta $ ir du metus nesuki galvos, o ne pjaustai lauzai virini ir t.t.
Re: Per didelis CO ir CH
Gerbiamieji dedes,ismetimas, kaip paaiskejo, su co neturejo nieko bendra-buvo persokes dirzas.Dabar beliko issiaiskint tik ch pertekliaus priezastis ir bus galima bandyt patapt street legal.
Re: Per didelis CO ir CH
peršokęs ar hujovai uždėtas nuo pat pradžių?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Per didelis CO ir CH
Gerai,kad pataiset,kolega-blogai uzdetas nuo pradziu Mitas apie "kapitalinis padarytas TIKRAI gerai" sugriautas.. Zvakes buvo uzlankstytos paprastuoju plaktukiniu budu (suprask taip tarpelius reguliavo), zvaklaidziai izoliacija apvynioti po samadelno iginimo/trumpinimo.Zodziu "teisingu" ranku mates modelis Bet po truputi renkam sliekus.
Re: Per didelis CO ir CH
Skelima idejau as,masina pardavinejo draugas,kuris ja gavo uz skolas. Jei cia norit det minusa ar dar kazkaip engti-chill. Draugas apie ja zinojo tiek,kiek as buvau parases skelbime. Kam rupejo-tas atvaziavo ir patys galejo ivertinti;)
Re: Per didelis CO ir CH
Ne is cia.Tiesiog kai penki zmones pardavineja ir ne vienas nezino ka, tai taip ir gaunasi.Bet kokiu atveju niekam jokiu priekaistu nera.Viskas daugiau maziau tvarkoj Tikekimes viskas uzsibaigs prapustos tarpines ir su tuo susijusiu darbu padarymu ir bus galima riedet pagaliau.xargentum wrote:Is cia pirkai? Gal forumiecio nicka atsimeni?
Re: Per didelis CO ir CH
Nop, viskas neuzsibaige vien prapusta tarpine Kaip paaiskejo, jokios kapitalkes nera net kvapo, zodziu buvom isdurti kaip reikia.Ka padarysi, lietuviskas mentalitetas padare savo..Linkejimai buvusiems savininkams ir pardavejams, sukurusiems lietuviu liaudies pasaka "Kaip vienas ismanantis dede tikrai gerai padare kapitalke sitam motorui".