Buferio remontas, kuris nesilituoja.
Buferio remontas, kuris nesilituoja.
Iškilo tokia problema, kad bandant lituoti suskilusį buferi jis tiesiog paburbuliuoja ir tiek, neįšeina sulieti. Jau pas kelintą meistrą vežu,tas pats. Buferis nuo Mitsubishi, ale pusiau guminis. Vieni siūlė su stiklo pluoštu sulipdyt, bet mol prie plastmasės tokio tipo jis nelimpa. Dar idėją davė su kniedėm ir blėka lipdyt... Tai gal kas žinot klijų kokių ar dar kokio velnio? vnž alternatyvos kniedėm ir kitom nesąmonėm, makrofleksam ir panašiai?
P.s. Kito nepirksiu, nes tokių labai labai nedaug, reikia gelbėt
P.s. Kito nepirksiu, nes tokių labai labai nedaug, reikia gelbėt
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
Va toks butų super, kur tokio užpildo/klijų gauti už ne kosminę kainą? Vienam puslapyje radau už ~70dolerių 200ml tutelę, tai dar plius spec pistoletas, dar spec gruntai ir t.t.
P.s. Užklausiau 3M produkcijos tiekėjų Lietuvoje, žiūrėsim ką atsakys
P.s. Užklausiau 3M produkcijos tiekėjų Lietuvoje, žiūrėsim ką atsakys
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
Man atrodo galima butu pabandyti stiklo klijus tam reikalui panaudoti, bent jau paeksperimentavimui. Ir nereiks jokiu spec gruntu.
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
bet kuriuo atveju kniedes ir skarda + kokie nors klijai geriausias variantas, vien klijai kad ir kokie stebuklingi butu taip nelaikys
Parduodu s14(a) ir 370z dalimis
Kaunas 8 677 544 5o
Kaunas 8 677 544 5o
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
O mano nuomone verskis kaip nori, galvok ivarius budus, bet knieciudiu reikia stengtis isvengti. Per daug kolukietiskas sprendimo budas..
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
Esmė, kad ten daugiau, nei pora sprindžių to skylimo. Ir jo yra visur, per sulenkimus ir t.t. Tai jau reikia rimtai sutvarkyt, nes su kniedėm tai tikrai skils. Dar kilo mintis su poliuretano klijais pasibandyt, tik kad nebutų taip jog jis neprilips prie esamos plastmasės, nesulipdys jos... Kniedės tikrai atkrenta, gi XXI amžius
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
Man atrodo megink stiklo klijus, turetu laikyt.
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
As tai darau taip: kaitinu buferi su fenu, kada tampa minkstas ant jo, is vidines puses, dedu groteles (metalini tinkleli su akutem poros mm) ir su karstu stogdengio lituokliu istumiu i plastmase (neskubedamas, po truputi). Tarpa bei groteles is virsaus uzpildau plastmase nuo kokio nors posparnio ar kitos nereikalingos plastmasines detales ja lydidamas su tuo paciu pajalniku. Patikrinta jau ne su vienu buferiu, po kelis nemenkus skilimus
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
Neskaitėte ką rašiau Buferis NESILITUOJA. Atsibodo pas meistrus važinėt, kurie man telefonu (bei NETGI atvežus detalę) tvirtino, kad sutvarkys be problemų.O paskui po pusvalandžio skambina,kad nesigauna, atlėk pasiimti Gi ne šiaip čia rašau Atrodo su lituokliu suleidi, įlituoji struktūrą, atvėsta lyg ir ok. Bet paskui gabalais jinai pradeda kristi...Dovke wrote:As tai darau taip: kaitinu buferi su fenu, kada tampa minkstas ant jo, is vidines puses, dedu groteles (metalini tinkleli su akutem poros mm) ir su karstu stogdengio lituokliu istumiu i plastmase (neskubedamas, po truputi). Tarpa bei groteles is virsaus uzpildau plastmase nuo kokio nors posparnio ar kitos nereikalingos plastmasines detales ja lydidamas su tuo paciu pajalniku. Patikrinta jau ne su vienu buferiu, po kelis nemenkus skilimus
Bandysiu, žėsim ar pasitvirtins3DGA wrote:Man atrodo megink stiklo klijus, turetu laikyt.
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
perskaičiau, galvojau be armatūros bandot daryt be jos išvis nelipdymas
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
Kad bent išeitų įdėti ją, bet net su tokia pačia plastmase nuo to pačio buferio neina sudraugauti ten jų kartu
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
http://www.themgdoc.com/repairrubberbumpers.htmFever wrote:Iškilo tokia problema, kad bandant lituoti suskilusį buferi jis tiesiog paburbuliuoja ir tiek, neįšeina sulieti. Jau pas kelintą meistrą vežu,tas pats. Buferis nuo Mitsubishi, ale pusiau guminis. Vieni siūlė su stiklo pluoštu sulipdyt, bet mol prie plastmasės tokio tipo jis nelimpa. Dar idėją davė su kniedėm ir blėka lipdyt... Tai gal kas žinot klijų kokių ar dar kokio velnio? vnž alternatyvos kniedėm ir kitom nesąmonėm, makrofleksam ir panašiai?
P.s. Kito nepirksiu, nes tokių labai labai nedaug, reikia gelbėt
http://www.delo.de/fileadmin/datasheet/ ... DB-GB).pdf gal sitas pigiau ?
Eli
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
o jeigu mano bamperio lupa raso kad padaryta is URETANo tai manot kad tokie klyjai suklyjuotu?
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
Stiklo klijai buna su uretanu. Tai gal kas ir suklijuotu http://www.ebay.com/sch/i.html?_kw=Uret ... w=AdhesiveZLODEY wrote:o jeigu mano bamperio lupa raso kad padaryta is URETANo tai manot kad tokie klyjai suklyjuotu?
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
vienas sluoksnis stiklo audinio su klijais , palauki kol sudzius , tada su mazom ileidziamom kniedem prikniediji ta lopa ir ant virsaus kelis sluoksnius stiklo audinio ir laikys , as taip moco spoilerius klijuodavau , jei luzdavo tai kitoi vietoi,
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
Taip pat galima ir automobilio dugna sulopyti. Issipjauni skarda, prikniedija ja, uzteplioji hermetikais ar suspakliuoji ir dazai - geita ir pikta. Bet klausimas ar tai geras sprendimas. Tas pats ir su plastiku, kam daryt bet kaip, jai galima padaryt gerai, su tam skirtais irankiais/medziagomis..
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
Paprasta procedura lipint poliuretaninius bamperius:
Vidine puse susisveiti - kad butu siurkstus pavirsius, rekomenduotina 60 svitriniu, kad butu kuo daugiau suraizymu. Tada aplink trukima prigrezioji skyluciu, 2-3mm greazteliu, skyles grezi keliom eilem, kad gautusi kokie 1-2 cm skyliu aplink trukima - tarp skyliu tebunie kokie 3-4 mm tarpai. Tada imi stiklo audinio (mato'o taip vadinamo, siuleto / plesomo), imi polisterines dervos (epoxidine butu geriausiai - bet su ja reik temperatuyros + dziuvimo laikas 24h minimum) tepi polisterke, tada guldai audini ant virsaus. Patartina isorine puse uzsiklijuot kad ir popierine izolecija - kad neperbegtu kur nereik derva. Suklijuoji vidine puse, lauki kol isdzius. Tada apverti - ir isorinej pusej ties trukimu - issisveiti 1-2mm gilau (cia tas gylis priklauso nuo storio detales). Issisveist patartina bent 3-4cm nuo trukimo. Tada - seka ta pati procedura is isorines puses, polisterine derva, stiklo pluostas. Derva / stiklo pluostas abejose pusese susirisa per skylutes kurias sugrezioji, tad gaunasi kaip ir dvigubas toks sumustinis - kurs neleidzia sutrukt / judet toj vietoj. Kai viskas sudziusta - apsisveiti isorine puse iki reikiamo lygumo - ir psio - galima ruost / dazyt. Isbandytas metodas 100 kartu, kada reikdavo stiklo audinio detales prileist ant poliuretaniniu buferiu, ir kaip nebutu keista - nei trukdavo, nei luzdavo...
Vidine puse susisveiti - kad butu siurkstus pavirsius, rekomenduotina 60 svitriniu, kad butu kuo daugiau suraizymu. Tada aplink trukima prigrezioji skyluciu, 2-3mm greazteliu, skyles grezi keliom eilem, kad gautusi kokie 1-2 cm skyliu aplink trukima - tarp skyliu tebunie kokie 3-4 mm tarpai. Tada imi stiklo audinio (mato'o taip vadinamo, siuleto / plesomo), imi polisterines dervos (epoxidine butu geriausiai - bet su ja reik temperatuyros + dziuvimo laikas 24h minimum) tepi polisterke, tada guldai audini ant virsaus. Patartina isorine puse uzsiklijuot kad ir popierine izolecija - kad neperbegtu kur nereik derva. Suklijuoji vidine puse, lauki kol isdzius. Tada apverti - ir isorinej pusej ties trukimu - issisveiti 1-2mm gilau (cia tas gylis priklauso nuo storio detales). Issisveist patartina bent 3-4cm nuo trukimo. Tada - seka ta pati procedura is isorines puses, polisterine derva, stiklo pluostas. Derva / stiklo pluostas abejose pusese susirisa per skylutes kurias sugrezioji, tad gaunasi kaip ir dvigubas toks sumustinis - kurs neleidzia sutrukt / judet toj vietoj. Kai viskas sudziusta - apsisveiti isorine puse iki reikiamo lygumo - ir psio - galima ruost / dazyt. Isbandytas metodas 100 kartu, kada reikdavo stiklo audinio detales prileist ant poliuretaniniu buferiu, ir kaip nebutu keista - nei trukdavo, nei luzdavo...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
Kazkada, kai dirbau su auto dazymo bei paruosimo medziagomis, 3M dare demonstracija savo produkcijos butent tokioms situacijoms, kai bamperiai nesilituoja. Tai procesas 100% analogiskas, kaip ir doggy aprase, tik 3M turi spec. priemoniu kiekvienam zingsniui.
Manau, kad galima tikrai pameginti ar stiklo klijais ar dar kokiais elastingais klijais pameginti pagal ta technologija, kai susigrezioji plastika ir uzlieji klijais.
Manau, kad galima tikrai pameginti ar stiklo klijais ar dar kokiais elastingais klijais pameginti pagal ta technologija, kai susigrezioji plastika ir uzlieji klijais.
Re: Buferio remontas, kuris nesilituoja.
Stiklo klijai - nei per kur nelaikys, tuo labiau - kad reik turet omeni kad ant tokio elastingo pavirsiaus kaip stiklo klijai - nesilaikys joks spaklius / gruntas ar dazai.GWRS wrote:Kazkada, kai dirbau su auto dazymo bei paruosimo medziagomis, 3M dare demonstracija savo produkcijos butent tokioms situacijoms, kai bamperiai nesilituoja. Tai procesas 100% analogiskas, kaip ir doggy aprase, tik 3M turi spec. priemoniu kiekvienam zingsniui.
Manau, kad galima tikrai pameginti ar stiklo klijais ar dar kokiais elastingais klijais pameginti pagal ta technologija, kai susigrezioji plastika ir uzlieji klijais.
3M turi visa gamna tam skirtu produktu -kurie klijuoja vos ne belenka - bet kiek teko su jais sisidurt - vistiek laikui begant atsokdavo / sutrukdavo ir t.t.t.
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000