Sveiki, turiu tokia nelabai aiskia situacija.
Automobiliukas kazkur pries 5+ metu, sugedus bake esanciam benzino siurbliui, buvo perdarytas ir pajungtas isorinis siurblys, toks panasiai kaip pas audines. Viskas buvo + - gerai.
Neperseniai siurblys lyg pradejo nebedirbti kaip turetu, varikliui lyg truko kuro, buvo pakeistas i kita siurbly isorini, taciau pastarasis dirbo netolygiu garsu ir auto laisvos apsukos buvo nestabilios. Kuro siurblys, taip pat, gerokai kaito.
Tuomet buvo nuspresta visa atstatyti i senaja vieta, idetas kuro siurblys i baka. Siurblys, klausem dviese kokius 5 kartus, dirbo tikrai tolygiai, auto laisvos apsukos ir kitas variklio darbas buvo geras kaip niekad. Na tada buvo labai apsidziaugta ir buvo vazinejama.
O siandien nutiko toks dalykas, uzkurus varikli staiga numire kuro sirblys, dabar pasijungus tiesiai laida nuo akumuliatoriaus jokiu garsu, lyg kas butu jungtuka isjunges.
Tai mano klausimas toks ar dar kuro sistemoj galetu but kazkokiu bedu kas sugadintu siurbli? Ta prasme pvz, slegio reguliatorius uzstriges ir gal sukelia dideli slegi ir gadina siurbli. Nors aisku tokiu atveju turetu labai riebint ir abejoju ar taip graziai dirbtu.
Ryt desiu nauja siurbli, bandysiu matuot kuro slegi. Duokit dar kokiu minciu, ka paziuret, nes jau baisu daros, ka cia daryt. Juolab, kad su ta masinyte numatoma ilgesne kelione .
Auto isuzu trooper, 2.6 benzas, jei svarbu
patarkit del kuro siurblio
Re: patarkit del kuro siurblio
pamatavau slegio reguliatoriu, pajunges pompa oro ant to stucerio, kur is purkstuku begelio. Tai tik pasiekia 4 atmosferas iskart prasidaro ir nuleidzia slegi. Kaip suprantu viskas gerai.
Tai dabar galvoju reiks det nauja siurbli ir tris kart perzegnojus vazinet
Tai dabar galvoju reiks det nauja siurbli ir tris kart perzegnojus vazinet
Re: patarkit del kuro siurblio
Gal ten koks slapukas, ar signalizacija ar imobilaizeris igrustas ir po kazkiek laiko aktyvuojasi ir isjungia pompa?
CARAS CARAUNA
Re: patarkit del kuro siurblio
o is pako ima per sietuka kura? nes jei be sietuko gali i siurbli kas patekti ir ji gadinti, arba isvis uzstrigdinti.
arba siaip tiesiog toks sutapimas gavos kad jis mire..
siaip 2.6 isuzui raso ~3 bar kuro slegi, o su pajunktu vakumo ~2.5 bar
jei tikrai gauge neapgavo tai pirmai pats parasei kaip gadina
arba siaip tiesiog toks sutapimas gavos kad jis mire..
siaip 2.6 isuzui raso ~3 bar kuro slegi, o su pajunktu vakumo ~2.5 bar
jei tikrai gauge neapgavo tai pirmai pats parasei kaip gadina
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: patarkit del kuro siurblio
nea nera slapuko, tokio, beto as tiesiai pajungiu nuo akumo ir 0 emociju. Beto su testeriu pamatavus siurbliuko varza, tai kosminio dydzio jin.pornostar wrote:Gal ten koks slapukas, ar signalizacija ar imobilaizeris igrustas ir po kazkiek laiko aktyvuojasi ir isjungia pompa?
Siaip buvo uzdetas su ta vadinama koine nauja jis, daugiau matysiu ryt nuemes baka, ar siuksliu nepasigavo, gal pamete sietuka
Paziurejau dabar i specifikacija isuzu knygoj tai raso 35 ir 42 psi atitinkamai . Bet negi 4 bar, net nepilni gal galetu realiai siurbli gadint? juk jis nera kazkoks butent tai masinai pritaikytas. Beto skaityk 3 barai ir nepilni 4 nedidelis tikrai skirtumas...
Gal ir sutapo, juk kazkoks ale tvarkytas tas siurblys buvo. Nzn, nzn, desiu ryt nauja, kas belieka
Re: patarkit del kuro siurblio
del tokio didesnio slegio ir ant laisvu taip nedirbo, nes uzpylineja...
slegis didesnis apkrova jam padideja, ogi daigtas nenaujas. 33% slegis didesnis nei raso visgi elektros variklis, ir angliukai smarkiau kepa, neaisku kaip anksciau buvo jis tvarkytas, neaisku kaip kolektoriu tvarkytas.
slegis didesnis apkrova jam padideja, ogi daigtas nenaujas. 33% slegis didesnis nei raso visgi elektros variklis, ir angliukai smarkiau kepa, neaisku kaip anksciau buvo jis tvarkytas, neaisku kaip kolektoriu tvarkytas.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: patarkit del kuro siurblio
Dirbo ant laisvu puikiai, juk rasiau. Cia nedirbo kai tas isorinis siurbliukas buvo idetas, o pakeitus i ta vidini, kur dabar numire, puikus darbas buvo.
Reikes siandien dar pasiziuret su kompresorium kada tiksliau prasidaro tas slegio reguliatorius.
Reikes siandien dar pasiziuret su kompresorium kada tiksliau prasidaro tas slegio reguliatorius.
Re: patarkit del kuro siurblio
idejau, atlaike kelione i vln is siauliu. matysim kaip toliau eisis