Problemos del auksto EGT
Problemos del auksto EGT
Tai va, tokia problemele turiu del ismetamuju duju temperaturos. Automobilis Legacy Turbo. Pagal egt gauge ant idle - 400C. Prie 1bar - 750C.
Bet vaziuojant ramiai plentu 90km/h - 780C, 120km/h - 820C! Kas svarbiausia turbina yra pakeista i didesne VF35, purkstukai standartiniai 370cc, ir uzputus turbai egt tvarkoj, kazkiek gal mazokas. Bet ramiai vaziuojant egt iskart kyla. Juk kad turba didesne tai jokios itakos neturi, ramiai vaziuojant buna vakumas, ~300 mm/Hg.
Misini ziurejom ant apkrovos - daugmaz tvarkoj, o vat cruiz'inant neziurejom, ir galimybes dabar paziuret nera. Kame saknys gali but? Juk negali but, kad prie 1bar kuro uztenka, o ant vakumo truksta. Degimo kampas? Bet su ecu nieko nedaryta. Ir variklis neskaitant turbos stock. Gal ismetimas gali turet itaka. Turbos karsta kriaukle yra zymiai mazesne nei stock turbos, bet sparnuote didesne. Gal backpressure didelis.
Yra planas pakeisti purkstukus i 440cc ir tada ziureti kas vyksta, nes su ecu nieko neisbursiu, o standalone ecu perdidele prabanga.
Bet vaziuojant ramiai plentu 90km/h - 780C, 120km/h - 820C! Kas svarbiausia turbina yra pakeista i didesne VF35, purkstukai standartiniai 370cc, ir uzputus turbai egt tvarkoj, kazkiek gal mazokas. Bet ramiai vaziuojant egt iskart kyla. Juk kad turba didesne tai jokios itakos neturi, ramiai vaziuojant buna vakumas, ~300 mm/Hg.
Misini ziurejom ant apkrovos - daugmaz tvarkoj, o vat cruiz'inant neziurejom, ir galimybes dabar paziuret nera. Kame saknys gali but? Juk negali but, kad prie 1bar kuro uztenka, o ant vakumo truksta. Degimo kampas? Bet su ecu nieko nedaryta. Ir variklis neskaitant turbos stock. Gal ismetimas gali turet itaka. Turbos karsta kriaukle yra zymiai mazesne nei stock turbos, bet sparnuote didesne. Gal backpressure didelis.
Yra planas pakeisti purkstukus i 440cc ir tada ziureti kas vyksta, nes su ecu nieko neisbursiu, o standalone ecu perdidele prabanga.
Re: Problemos del auksto EGT
OK, logiskai mastant pagrinde EGT kyla del lieso kuro, velyvo degimo arba restrikcijos.
Bet kazkaip nesueina galai. Del mazos kriaukles aisku gali ir turi labiau kaist, bet cia turbut pilnai apkrovai labiau aktualu, cruizininat gi ten vos ciurlena tos dujos. Paziurek del visa ko ta misini cruizo. Siaip visko buna ir skyvai (trigger wheel) nusisuka ir lembos genda ir MAF'ai ar siaip kas .. Kokioj vietoj tavo tas EGT probas idurtas, prie galvos ar turbo ?
Bet kazkaip nesueina galai. Del mazos kriaukles aisku gali ir turi labiau kaist, bet cia turbut pilnai apkrovai labiau aktualu, cruizininat gi ten vos ciurlena tos dujos. Paziurek del visa ko ta misini cruizo. Siaip visko buna ir skyvai (trigger wheel) nusisuka ir lembos genda ir MAF'ai ar siaip kas .. Kokioj vietoj tavo tas EGT probas idurtas, prie galvos ar turbo ?
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: Problemos del auksto EGT
reikia pasivazinet su widebandu paziuret ka rodo,,gali but koks mazas skyliukas kur,prie buso gerai,gal biski riebeja net ,o ant vakumo pasisiurbia pro sona, mafas nemato ir lieseja(teko susidurt su panasia situacija tik atmosferikuj) kartais ir per temperaturiny galima isprest tokias bedas,esme pasilogint misinys ir egt visokiais rezimais,manau tikrai rasi uzliesejimus
Re: Problemos del auksto EGT
Egt idurtas nuo galvos ~5cm. Bet dar pamirsau pridurt, tas egt didelis gali but jau labai seniai.
Cia downpipe taip atrode mazdaug po metu, o termo bintas nuo jo gabalais nutrupejo. Metalas triubos tikrai geras, sudege ne del prasto plieno, kas naudoja toki pati nieko panasaus nenutinka. O nuo kolektoriu bintas per pora menesiu nugriuvo. Tai del to itariu egt aukstas nuo seno, jei kokie davikliai ar kur skylute, butu jau seniai islinde.
Na cia aisku kad reiks misini matuot, ir tada slieku ieskot.
Cia downpipe taip atrode mazdaug po metu, o termo bintas nuo jo gabalais nutrupejo. Metalas triubos tikrai geras, sudege ne del prasto plieno, kas naudoja toki pati nieko panasaus nenutinka. O nuo kolektoriu bintas per pora menesiu nugriuvo. Tai del to itariu egt aukstas nuo seno, jei kokie davikliai ar kur skylute, butu jau seniai islinde.
Na cia aisku kad reiks misini matuot, ir tada slieku ieskot.
Re: Problemos del auksto EGT
o kuro slegis turi kokia nors korekcija vakuumu? apskritai kuro slegis matuotas?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Problemos del auksto EGT
Tai zinoma stock fpr'as su vakuumu. Buvau isidejes reguliuojama fpr, su 3bar ar 4bar tas pats aukstas egt.ard wrote:o kuro slegis turi kokia nors korekcija vakuumu? apskritai kuro slegis matuotas?
Re: Problemos del auksto EGT
Dar liko nepaminėtas EGR'as, jo neveikimas irgi kelia EGT. Man yra buvę, kai ramiai vaziuojant turbinos kriauklė pradėjo raudonuot, kalta buvo dalinai nuo maf'o atsijungus fiškė.
Re: Problemos del auksto EGT
taip iseina, kad 120km/h vaziuojant turi ~820c ir perejus prei WOT ir puciant 1bar temp leidziasi kol pasiekia 750c ir stovi kaip ikalta?
Re: Problemos del auksto EGT
Butent taipSR20DE wrote:taip iseina, kad 120km/h vaziuojant turi ~820c ir perejus prei WOT ir puciant 1bar temp leidziasi kol pasiekia 750c ir stovi kaip ikalta?
Re: Problemos del auksto EGT
o tarpine tarp galvos ir intake kolektoriaus - viskas jai ok? gal kiaura ir ant vakuumo siurbia ora (liesina and cruise), o ant boosto riebina nes boostleak?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Problemos del auksto EGT
Tai kad tarpines neperseniausiai pakeistos, ir boostleak'a tureciau pajaust. O EGR pas Legacy nera.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Problemos del auksto EGT
Tai gall koks lambda sensorius gryba pjauna jei toks naudojamas pas tave?Redone wrote:Tai kad tarpines neperseniausiai pakeistos, ir boostleak'a tureciau pajaust. O EGR pas Legacy nera.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Problemos del auksto EGT
Naudojamas lambda Bet su elektrika viskas tvarkoj, ecu jokiu klaidu nemeta.
Kaip minejau cruizinant misinio neziurejau, tik ziurejom ant apkrovos 1-2 begiu, nebuvo vietos daug. Kiek pamenu kazkas apie 10,5-11 afr turbai uzputus. O pries uzsipuciant buvo liesa, kazkas 14-15.
Na nesvarbu, jau turiu 440cc purkstukus, tuo paciu visa isiurbima perziuresiu, ir jau normaliai reiks misini ziuret.
Kaip minejau cruizinant misinio neziurejau, tik ziurejom ant apkrovos 1-2 begiu, nebuvo vietos daug. Kiek pamenu kazkas apie 10,5-11 afr turbai uzputus. O pries uzsipuciant buvo liesa, kazkas 14-15.
Na nesvarbu, jau turiu 440cc purkstukus, tuo paciu visa isiurbima perziuresiu, ir jau normaliai reiks misini ziuret.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Problemos del auksto EGT
Kad kompas mestu klaida lambda turi grybauti gana smarkiai, koks tas trigering point nezinia, nes savo praktikoje turejau atveji kai mirusios lambdos kompas nerode, o ji pjove gryba ir tai pasake krastos elektrikas, kuris biski daugiau moka nei klaidas nuskaityti.Redone wrote:Naudojamas lambda Bet su elektrika viskas tvarkoj, ecu jokiu klaidu nemeta.
Kaip minejau cruizinant misinio neziurejau, tik ziurejom ant apkrovos 1-2 begiu, nebuvo vietos daug. Kiek pamenu kazkas apie 10,5-11 afr turbai uzputus. O pries uzsipuciant buvo liesa, kazkas 14-15.
Na nesvarbu, jau turiu 440cc purkstukus, tuo paciu visa isiurbima perziuresiu, ir jau normaliai reiks misini ziuret.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Problemos del auksto EGT
Bet tikrai, lyg ir lambda kalta. Ja atjungus jokios reakcijos, vaziuoja lygiai taip pat. Check'as net neuzsidega, egt 800C.
Pakeiciau kita lambda, bet jokio efekto, nors gali buti ir ta parejus, neaisku ar ji veike pries tai. Reiks bandyt nauja det.
Bet ar gali del neveikiancios lambdos, ar visai be jos, liesas misinys but, juk turetu kaip tik perpilinet.
Pakeiciau kita lambda, bet jokio efekto, nors gali buti ir ta parejus, neaisku ar ji veike pries tai. Reiks bandyt nauja det.
Bet ar gali del neveikiancios lambdos, ar visai be jos, liesas misinys but, juk turetu kaip tik perpilinet.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Problemos del auksto EGT
Nezinau kaip pas tave, bet pas mane kompas avariniu rezimu pradeda dirbti kai uzfiksuoja kokionors sensoriaus gedima ir masina ziauriai nevalina, t.y. valina kol lambda salta ir variklio ECU jos signalo nenaudoja, o tai yra kazkas apie 30s po uzkurimo. Siaip gal dar reiktu kompa nuresetinti del geresnio efekto?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Problemos del auksto EGT
Gali pabandyti pamatuoti įtampą, kurią išduoda daviklis. Jei paprastas daviklis (greičiausiai toks ir bus) tai įtampa turi svyruoti 0,1-0,8 volto ribose, tai testeris vidutiniškai turi rodyti apie 0.45-0.5 volto, geriausia ziurėti su oscilografu bet reikia jį turėti. Dar reikia žiūrėti ar daviklis turi pakaitinimą, jei turi (3 ar 4 laidų) tai bus įtampa po 30 sekundžių daviklio išėjime, jei neturi (1 laido) reikia laukti kol variklis įkais. Dažnai atjungus lemdą, nelabai kas ten jaučiasi variklio darbe. Esant geram liamda davikliui ir liesam misiniui turėtų būti klaida kompe nurodanti liesą mišinį. O dėl klaidų kiek man teko susidurti, bent jau minimaliai veikia daviklis ir jokios klaidos eku nėra. Klaida būna tik kai grandinė atvira, trumpas arba lipa is map'o.
Ir dar vienas dalykas, kur pas tave liamda stovi? Jei be pakaitinimo turi būti kuo arčiau galvos.
Ir dar vienas dalykas, kur pas tave liamda stovi? Jei be pakaitinimo turi būti kuo arčiau galvos.
Re: Problemos del auksto EGT
Matavau itampa, ant salto ar karsto variklio 0,2V, gazuojant itampa nesikeicia. Lambda pas mane bosch'ine triju laidu, ir stovi downpipe. Tai sita ismeciau, rytoj bandysiu NTK/NGK nauja papigiaiska isukt, tik girdejau kad neilgai jos laiko.
Re: Problemos del auksto EGT
kiek teko skaityt kazkokioj knygoj, dabar pavadinimo nebeprisimenu, reikia paziureti. Tai tokia pastovi itampa is lambos rodo, kad su ja blogai, ale turi svyruoti itampa, ten apie 0.5 volto.Redone wrote:Matavau itampa, ant salto ar karsto variklio 0,2V, gazuojant itampa nesikeicia. Lambda pas mane bosch'ine triju laidu, ir stovi downpipe. Tai sita ismeciau, rytoj bandysiu NTK/NGK nauja papigiaiska isukt, tik girdejau kad neilgai jos laiko.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Problemos del auksto EGT
Isvalyk sriegi su sriegikliu (turi pirstais isisukti sensorius) ir poto smarkiai nverzk, nes viduje truks keramika ir galesi ismesti po 5minRedone wrote:Matavau itampa, ant salto ar karsto variklio 0,2V, gazuojant itampa nesikeicia. Lambda pas mane bosch'ine triju laidu, ir stovi downpipe. Tai sita ismeciau, rytoj bandysiu NTK/NGK nauja papigiaiska isukt, tik girdejau kad neilgai jos laiko.
As pirkau deladoje zigulini Bosch zonda uz ~150Lt, reikejo tik savo fishke prisijungti nupjovus ziguline. VAZ 110 atrodo...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Problemos del auksto EGT
Pakeiciau lambda, tas pats s. Net vaziuojant mieste apsukos 2k, 50km/h egt 700C. O ar vaziuojant 100 ar 160 egt 800C. Gal cia normalu tokiam kevalui
Re: Problemos del auksto EGT
o pamegink laisvom uzkelti sukius, ar netas pat EGT bus? As bent nissane kai meginau, tai ar su apkrova, ar laisvom, EGT +/- toks pat budavo. Tokiu atveju, manau kad viskas yra ok, ir taip turi buti...Redone wrote:Pakeiciau lambda, tas pats s. Net vaziuojant mieste apsukos 2k, 50km/h egt 700C. O ar vaziuojant 100 ar 160 egt 800C. Gal cia normalu tokiam kevalui
EDIT: radau grafikeli (vems.co.uk):
Theoretically, the highest combustion temperature occurs at the stoichiometric AFR, but in reality the highest temperature is reached at the lambda of around 0.88. This is due to thermal decomposition – and that’s about all I know about it. High combustion temperature is good because the more heat we get (assuming the engine can cope), the more expansion we get, and hence more power.
Re: Problemos del auksto EGT
Turbut reiktu pamineti, jog stadartinis automobilis turi KATALIZATORIU kurio normaliam funkcionavimui reikalinga gan auksta ir pastovi temperatura.
Tad suzaidus su degimu gaunam, kad ant zemu sukiu, kai neefektyviai naudojam varikli (ant zemu sukiu misinys buna kiek riebesnis nei ant vidutiniu bei aukstu) katalizatorius neuzsikemsa, o prie maksimalaus galingumo jis nesudega.
Pas EJ variklius berods trecias stumoklis linkes pradegti, tad EGT stato i trecio cilindro kolektoriaus vamzdi.
Jau nebepamenu, bet atrodo, kad EGT EJ standartinei stumoklinei neturi virsyti 950 laipsniu C.
Tad suzaidus su degimu gaunam, kad ant zemu sukiu, kai neefektyviai naudojam varikli (ant zemu sukiu misinys buna kiek riebesnis nei ant vidutiniu bei aukstu) katalizatorius neuzsikemsa, o prie maksimalaus galingumo jis nesudega.
Pas EJ variklius berods trecias stumoklis linkes pradegti, tad EGT stato i trecio cilindro kolektoriaus vamzdi.
Jau nebepamenu, bet atrodo, kad EGT EJ standartinei stumoklinei neturi virsyti 950 laipsniu C.
Re: Problemos del auksto EGT
ten yra fuel rail'o problema o ne ko nors kito. tai jei fuel rail'as stock - tai tada galima ten pajungti, bet is principo tai neturi reiksmes prie kurio. n/a varikliuose pro jungia ant kiekvienoDRV wrote:Turbut reiktu pamineti, jog stadartinis automobilis turi KATALIZATORIU kurio normaliam funkcionavimui reikalinga gan auksta ir pastovi temperatura.
Tad suzaidus su degimu gaunam, kad ant zemu sukiu, kai neefektyviai naudojam varikli (ant zemu sukiu misinys buna kiek riebesnis nei ant vidutiniu bei aukstu) katalizatorius neuzsikemsa, o prie maksimalaus galingumo jis nesudega.
Pas EJ variklius berods trecias stumoklis linkes pradegti, tad EGT stato i trecio cilindro kolektoriaus vamzdi.
Jau nebepamenu, bet atrodo, kad EGT EJ standartinei stumoklinei neturi virsyti 950 laipsniu C.
p.s. svarbu yra atstumas nuo ismetimo porto kur pajungti
..