106 GTI vairo stiprintuvo problema

Problemos ir remontai - grafa pokalbiams temomis "pas mane kazkas sugedo a-ja-jai..."
User avatar
zhy
Posts: 212
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: kaunas

106 GTI vairo stiprintuvo problema

Postby zhy » 09 Oct 2017, 07:34

O problema tokia: lėtuminio slalomo trasoje dinginėja vairo stiprintuvas. (elektrinis)

Stiprintuvo siurblys pakeistas jau du kartus (abu kartus į šrotinį, tačiau dabartinis buvo restauruotas, o problema nedingo).
Kasdieniu režimu gatvėj stiprintuvas veikia puikiai ir niekad nestreikuoja.
Bet lėtuminio slalomo trasoj jau antro-trečio važiavimo metu pradeda dinginėt.

Siublys kaista, bet nėra toks karštas, kad rankos negalėtum nulaikyt.
Taigi, ieškau sprendimo.
ne, vairo kolonėlė be stiprintuvo nėra sprendimas.

Ką daryt? Gal statyt radiatorių skysčio aušinimui? Ar tokiu atveju man nepasunkėtų vairas?
fzs 600
bnv e36 traktor

User avatar
ard
Posts: 2131
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: 106 GTI vairo stiprintuvo problema

Postby ard » 09 Oct 2017, 10:56

jis elektrohidraulinis ar pilnai elektrinis?
jeigu turi hidraulikos tai pamatavus vairo striprintuvo skysčio temperatūrą paaiškėtų ar reikia aušinimo. manau realu, kad gali riekėti nes esu "užvirinęs" jau ne vienoj mašinoj.
dar esu girdėjęs kalbų, kad supylus karščiui atsparesnį ATF'ą galima atitolint problemą, bet diffo arba dėžės aušinimo radiatorius puikiai tinka neslėginiam abratkės atfui aušint.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
enjoyer
Posts: 103
Joined: 22 Mar 2009, 22:06
Location: Klaipeda

Re: 106 GTI vairo stiprintuvo problema

Postby enjoyer » 09 Oct 2017, 19:10

Dar toks pastebėjimas, kad, jei elektrohidraulinis, tai dažniausiai įprastas ATF jam netinka.
Toyota MR2 Spyder
Ex. Ford Capri 2.0 S
Ex. Mazda Mx-5 NB 1,8
Ex. MK3 Supra. 7M-GTE

User avatar
zhy
Posts: 212
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: kaunas

Re: 106 GTI vairo stiprintuvo problema

Postby zhy » 10 Oct 2017, 09:28

Elektrohidraulinis, turi mechaninę ir elektrinę dalį.
Kokia skysčio temperatūra būtų per didelė?
Kokį skystį reiktų pilt?
fzs 600
bnv e36 traktor

User avatar
ard
Posts: 2131
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: 106 GTI vairo stiprintuvo problema

Postby ard » 10 Oct 2017, 12:23

ATF kaip ir kitų panašių sintetinio pagrindo alyvų optimali temperatūra iki 100C, prie didesnių temperatūrų alyvos savybės prastėja.
kažkur buvo filmukas su Nomukenu ir jis su s13 specialiai trasoj matavo vairo stiprintuvo skysčio temperatūrą ir naudojo priedus skirtus temperatūrai mažint, gal kaip nors pavyks atrasti.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
enjoyer
Posts: 103
Joined: 22 Mar 2009, 22:06
Location: Klaipeda

Re: 106 GTI vairo stiprintuvo problema

Postby enjoyer » 11 Oct 2017, 07:40

Pvz, man į mr 2 vairo stiprintuvą(elektrohidraulinis) draudžiama pilti įprastą ATF. Na, pilti gali, bet greitai nusibaigs siurblys. Analogo Toyota E.H. skysčiui kol kas neradau. Kiek žinau, tai ir kiti gamintojai turi tokių skysčių be analogų. Gal ir pats Peugeot tavo stiprintuvui nurodo kitokį skystį, o jei pili ATF, tai ir kaista.
Toyota MR2 Spyder
Ex. Ford Capri 2.0 S
Ex. Mazda Mx-5 NB 1,8
Ex. MK3 Supra. 7M-GTE

Mantelis258
Posts: 3
Joined: 24 Dec 2010, 13:51

Re: 106 GTI vairo stiprintuvo problema

Postby Mantelis258 » 24 Nov 2017, 13:59

Turėjau identišką problemą su 106 peugeot. Viskas susitvarkė restauravus generatorių.


Return to “Remontas”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests