Project: RS13 by gess
Re: Project: RS13 by gess
kiek stabilizatoriai sveria?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: RS13 by gess
ard wrote:kiek stabilizatoriai sveria?
nzn nesveriau, lengvi tokie. su standartu galesiu palygint keisdamas, savo rankos tikslumu zinoma
Re: Project: RS13 by gess
Na kagi, susidejau viska savaitgali praeita, pirmadieni nuvariau padaryt suvedimo, sake ne karto tiek raktu nereikejo darant suvedima .
Pasidariau prieky: isvirtimas ~-1.5, suvedimas ~0, kasteris ~7.4 (daugiau traukes neleido)
gale: isvirtimas ~-1.2, suvedimas ~0.
Ispudziai tai superiniai , as zinoma nestebuklingas vairuotojas ir meiste nera kur pasibandyt rimtai, nebijant i koki borta ar stulpa ilekti, bet kolkas kol sausas plentas, na buvo cia vakar keli lasai, tai atrodo, kad absoliutus sukibimas butu . Understyra nukilino visiskai, net tokiuose letuose staigiuose 90 laipsniu siauru sankryzu posukiuose.
Dabar lauksiu rimtesnio letaus, idomu kaip tuomet laikys ir ar neoverstyrins perdaug, ar neislys inderstyras.
O kas idomiausia, kad padidejo masinos konfortas . Kartu su stabilumu, per duobes nedidukes greiciau vaziuojant neliko tokio nestabilumo jausmo ir kratymas mazesnis, zodziu super . Dar aisku reikia pamineti, kad be situ zaislu pakeiciau kelias nusidevejusias/klebancias pakabos dalis: priekini ball joint'a ir vairo traukiu antgalius, tai tiketina irgi turejo teigiama efekta .
Gaila neturejau su kuo padaryti foto, bandysiu padaryt ir imesti kada. Dabar tik reiks zaislus kazkuo nutepti pries rudis, nes padengimas ju tai nelabai jau ipatingas...
Pasidariau prieky: isvirtimas ~-1.5, suvedimas ~0, kasteris ~7.4 (daugiau traukes neleido)
gale: isvirtimas ~-1.2, suvedimas ~0.
Ispudziai tai superiniai , as zinoma nestebuklingas vairuotojas ir meiste nera kur pasibandyt rimtai, nebijant i koki borta ar stulpa ilekti, bet kolkas kol sausas plentas, na buvo cia vakar keli lasai, tai atrodo, kad absoliutus sukibimas butu . Understyra nukilino visiskai, net tokiuose letuose staigiuose 90 laipsniu siauru sankryzu posukiuose.
Dabar lauksiu rimtesnio letaus, idomu kaip tuomet laikys ir ar neoverstyrins perdaug, ar neislys inderstyras.
O kas idomiausia, kad padidejo masinos konfortas . Kartu su stabilumu, per duobes nedidukes greiciau vaziuojant neliko tokio nestabilumo jausmo ir kratymas mazesnis, zodziu super . Dar aisku reikia pamineti, kad be situ zaislu pakeiciau kelias nusidevejusias/klebancias pakabos dalis: priekini ball joint'a ir vairo traukiu antgalius, tai tiketina irgi turejo teigiama efekta .
Gaila neturejau su kuo padaryti foto, bandysiu padaryt ir imesti kada. Dabar tik reiks zaislus kazkuo nutepti pries rudis, nes padengimas ju tai nelabai jau ipatingas...
Re: Project: RS13 by gess
Liudnai turiu pranesti, kad projektas parduotas