Project: RS13 by gess
Project: RS13 by gess
Kazkaip net nejauku aprasinet toki menka aparata , kai visi tik skylainus po 500+ag. gaminasi . Bet pamaniau reikia, jau kazkiek padaryta, tai kelis sakinius tai aprasant jau sukurpsiu , ne del kazkokio pasigyrimo, bet del to, kad norejau padekot visiem sio forumo nariams, ypac seniesiems, jus padejot man suformuoti dabartini poziuri i auto, ne tik kaip susisiekimo priemone, bet kaip i kulturos dali ir saviraiskos priemone. Jei ne jus turbut dabar vazineciau su spoileruotu golfu 1.3l ir svaigciau kaip i ji turba montuoti . Tai tiek tos izangos .
Dabar bandysiu parasyt kiek cia mano sx'ui ka atlikau, i skiltis pagal kategorijas skirstyt neverta, manau, nes per mazai jau tu darbu atlikta...
Taigi pristatau: Nissan 200sx(RS13), 1994 12 22 pirma registracijos data.
Tai tiek Bendro vaizdo is isores. Aprasysiu kas keista ir ismesiu kelias foto po to is darbu eigos, kurias turiu. Taigi visas stok, isskyrus, tai kas sarase .
MODLISTAS:
*Apex performance Fmic kitas(akumuliatorius bagazinej).
*Apexi power intake oro filtras su samadielnu perejimu i MAF'a.
*Mantonni atmosferinis Bov'as.
*Samadielnas nerzaveikinis ismetimas 70mm nuo donwpaipo, su samadielnu rezonatorium ir galiniu china bakeliu.
*MBC(mechaninis turbinos slegio reguliatorius)@1~1.1 bar.
*HKS turbinos slegio gaugas.
*Walbro 255lhp kuro pompa.
*NGK iridines zvakes, 7 karstumo laipsnio.
*HD stage1 chipo kopija(by tonic).
*Ebay'inis vairas su giliu isnesimu, su OMP gniuzdoma stebule. Buten tokio kokio norejau kopija, tai nemaciau prasmes moketi dvigubai uz koki MOMO .
*H&R "sportines" melynos spyruokles, zemina 40mm.
*Standartiniai restauruoti amortikai, juos pakietinant(anot buvusio savininko) kiek paciam atrodo, tai tiesa .
*Ratai 17x7.5.
*Apex performance drift butonas .
*HEL performance armuotos stabdziu slangos.
*Ferodo DOT 5.1 stabdziu skystis.
*Perrinkti ir nudazyti suportai
*S14 Kouki priekines sedynes
*autogauge oil pressure gaugas
*ACT xtreme pressure diskatorius ir keramikinis diskelis, be spyruokliu
Lyg viskas, jei ka prisiminsiu parasysiu, bet ten visokiu smulkmenu pusiau remontu, kaip, kad variklio sujungimas su kebulu papildomu laidu , nemanau, kad verta aprasineti.
Dar foto:
Standarnine uzpakaline spyruokle vs H&R'ine spyruokle:
Sunku suvesti tuos varztu centrus kai dirbu vienas, be tokiu pagalbiniu priemoniu :
Walbro laukia idejimo:
Walbro viduj:
Akumas bagazinej:
Variklio skyrius:
Gaugas:
Ebay'inis vairas :
Kaip dabar madinga rasyti wishlista , tai galiu pridurti, kad jau beveik susirinkau dalis stabdziu mini upgreidui .
Is tolimesniu, tai reikia kazka galvot su isvirtimo reguliavimu priekyje ir gale, nes prieki jo dabar nera isvis, o gale jo eigos neuztenka.
O nemalonus dalykas, kad reiks lupt tubina zemen, nes stuktelejus su dusliaus bakeliu i borteli pradejo pust tarp turbinos ir downpaipo, bus man aiskint, kad nereikia gofros kai variklis isilgas stovi .
Ir zinoma mano visu laiku svajone garrett GT2560R turbina, tikiuos kazkada bus .
Tai tiek, aciu uz demesi, laukiu jusu pastabu
Dabar bandysiu parasyt kiek cia mano sx'ui ka atlikau, i skiltis pagal kategorijas skirstyt neverta, manau, nes per mazai jau tu darbu atlikta...
Taigi pristatau: Nissan 200sx(RS13), 1994 12 22 pirma registracijos data.
Tai tiek Bendro vaizdo is isores. Aprasysiu kas keista ir ismesiu kelias foto po to is darbu eigos, kurias turiu. Taigi visas stok, isskyrus, tai kas sarase .
MODLISTAS:
*Apex performance Fmic kitas(akumuliatorius bagazinej).
*Apexi power intake oro filtras su samadielnu perejimu i MAF'a.
*Mantonni atmosferinis Bov'as.
*Samadielnas nerzaveikinis ismetimas 70mm nuo donwpaipo, su samadielnu rezonatorium ir galiniu china bakeliu.
*MBC(mechaninis turbinos slegio reguliatorius)@1~1.1 bar.
*HKS turbinos slegio gaugas.
*Walbro 255lhp kuro pompa.
*NGK iridines zvakes, 7 karstumo laipsnio.
*HD stage1 chipo kopija(by tonic).
*Ebay'inis vairas su giliu isnesimu, su OMP gniuzdoma stebule. Buten tokio kokio norejau kopija, tai nemaciau prasmes moketi dvigubai uz koki MOMO .
*H&R "sportines" melynos spyruokles, zemina 40mm.
*Standartiniai restauruoti amortikai, juos pakietinant(anot buvusio savininko) kiek paciam atrodo, tai tiesa .
*Ratai 17x7.5.
*Apex performance drift butonas .
*HEL performance armuotos stabdziu slangos.
*Ferodo DOT 5.1 stabdziu skystis.
*Perrinkti ir nudazyti suportai
*S14 Kouki priekines sedynes
*autogauge oil pressure gaugas
*ACT xtreme pressure diskatorius ir keramikinis diskelis, be spyruokliu
Lyg viskas, jei ka prisiminsiu parasysiu, bet ten visokiu smulkmenu pusiau remontu, kaip, kad variklio sujungimas su kebulu papildomu laidu , nemanau, kad verta aprasineti.
Dar foto:
Standarnine uzpakaline spyruokle vs H&R'ine spyruokle:
Sunku suvesti tuos varztu centrus kai dirbu vienas, be tokiu pagalbiniu priemoniu :
Walbro laukia idejimo:
Walbro viduj:
Akumas bagazinej:
Variklio skyrius:
Gaugas:
Ebay'inis vairas :
Kaip dabar madinga rasyti wishlista , tai galiu pridurti, kad jau beveik susirinkau dalis stabdziu mini upgreidui .
Is tolimesniu, tai reikia kazka galvot su isvirtimo reguliavimu priekyje ir gale, nes prieki jo dabar nera isvis, o gale jo eigos neuztenka.
O nemalonus dalykas, kad reiks lupt tubina zemen, nes stuktelejus su dusliaus bakeliu i borteli pradejo pust tarp turbinos ir downpaipo, bus man aiskint, kad nereikia gofros kai variklis isilgas stovi .
Ir zinoma mano visu laiku svajone garrett GT2560R turbina, tikiuos kazkada bus .
Tai tiek, aciu uz demesi, laukiu jusu pastabu
Last edited by gess on 15 Mar 2010, 17:51, edited 7 times in total.
Re: Project: RS13 by gess
Grazu, paparasta, patrauklu. Ypac artejant laikams kai S13 su CA'ske bus ekskliuzyvas
p.s. bisky nevisai i tema, bet nenaudokit situ cheap sh** china vairu. jie luzta nesunkiai ir tai tikrai nera tas dalykas ant kurio reiktu taupyt. nuo jo juk priklauso jusu gyvybes ir saugumes.
p.s. bisky nevisai i tema, bet nenaudokit situ cheap sh** china vairu. jie luzta nesunkiai ir tai tikrai nera tas dalykas ant kurio reiktu taupyt. nuo jo juk priklauso jusu gyvybes ir saugumes.
HTTP://www.drifter.lt - driftingo naujienos, čempionatų kalendoriai, drifter.lt gyvenimas...
Re: Project: RS13 by gess
Malonu, kad patinka . Siaip as visada kazkaip nemegau Sr'u, tai cia jo tikrai niekada nebus , jei ir bus kazkas kitko kadanors, tai nebent prailginata Ca'ske .
Del vairo, tai nezinau, siaip kiek man atrodo, tai labai tvirtai padarytas, gaila negaliu apziureti vietu, kur stipinai prie vairaracio pritvirtinti, bet patys stipinai labai stori, siules labai kokybiskos. Ir dar, kai nusipirkau OMP stebule, tai jos tvirtumas ir padarymo kokybe man pasirode blogesne uz sito vairo, visu pirma sriegio storis pacios stebule, i kuriuos isisuka varztai prisukt vairui, tik toj skardoj, is kurios ji pagaminta, isriegta ir tiek, jokio pastorinimo ties sriegiu, nieko. O kas juokingiausia, kad prisikimui vairo prideti 10.9 klases varzai, jau daug greiciau is tos skardos islus, nei tie varzai nelaikytu, net neipatingos klases budami.
Del vairo, tai nezinau, siaip kiek man atrodo, tai labai tvirtai padarytas, gaila negaliu apziureti vietu, kur stipinai prie vairaracio pritvirtinti, bet patys stipinai labai stori, siules labai kokybiskos. Ir dar, kai nusipirkau OMP stebule, tai jos tvirtumas ir padarymo kokybe man pasirode blogesne uz sito vairo, visu pirma sriegio storis pacios stebule, i kuriuos isisuka varztai prisukt vairui, tik toj skardoj, is kurios ji pagaminta, isriegta ir tiek, jokio pastorinimo ties sriegiu, nieko. O kas juokingiausia, kad prisikimui vairo prideti 10.9 klases varzai, jau daug greiciau is tos skardos islus, nei tie varzai nelaikytu, net neipatingos klases budami.
Re: Project: RS13 by gess
Tvarkingas sx'as , tik gal tos priesrukines nelabai tinka...
Re: Project: RS13 by gess
Matau gale akumuliatorius be apsauginio automato ar saugiklio, ar čia jio nuotraukoje nesimato ar jo nėra?
rebuilding Rx-7 FD3S
Re: Project: RS13 by gess
Taip, be saugiklio.Neriukas wrote:Matau gale akumuliatorius be apsauginio automato ar saugiklio, ar čia jio nuotraukoje nesimato ar jo nėra?
Re: Project: RS13 by gess
Jo galetu buti jos pailgos, kad uzpildytu tas skyles byferyje pilnai, bet kadangi norejau tokiu priesrukiniu, kad normaliai sviestu, tai geriausiai svieciancios buvo sitos, o visos tos pailgos, tai tik del grozio . Siaip gal jei netingesiu pasidarysiu apvadelius aplink jas is groteliu kur tose skylese buvo, gal tada geriau atrodysViktoriuZ wrote:Tvarkingas sx'as , tik gal tos priesrukines nelabai tinka...
Re: Project: RS13 by gess
Rekomenduoju pasistatyt koki 200A automata prie akumo,gess wrote:Taip, be saugiklio.Neriukas wrote:Matau gale akumuliatorius be apsauginio automato ar saugiklio, ar čia jio nuotraukoje nesimato ar jo nėra?
kad jei laidas prasitrintų kur nors netyčia neužkurtum savo mašinos,
srovės nejuokingos tokiais laidais gali eit.
Esu dalyvavęs garso konkursuose, tai be tokių dalykų nepraeisi apžiūrų,
šiuo atveju vietoje garso stiprintuvo tai starteris kur srovės dar didesnės ir laidai atininkamai .
Kiek žinau profesionaliame auto sporte tokie automatai irgi turi būti įrengti.
rebuilding Rx-7 FD3S
Re: Project: RS13 by gess
Zinai, cia mintis pamastymui, gal ir reiks. Bet esme, kad saugiklio reikia 200 amperu panasiai gal net daugiau, kad starteriu sukant neismustu jo, o kad prasitrynus butu tokia srove, tai cia jau trumpinti nesveikai turi, tai nuo paprasto pakibirksciavimo jis neapsaugos . Is esmes tai saugiausia butu isvis atjungt akuma paliekant auto, ta ir darysiu kai laikysiu ja garaze, o sedint viduj naudotis mases atjungeju jei ka, o dabar kai ant lauko stovi, tai kiekviena kart prisijunginet akuma kazkazkaip nesinori.
Re: Project: RS13 by gess
Taip, tiesiog susimontuoji mases isjungeja del sventos ramybes ir fsio, tie laidai kaip matau dar su sarvu, tai kad kazkur kazkas prasitrins mazai tiketina, pasmane buvo tiesiog atjungiama klema nuo akumo(tikrai labai atsibosdavo nuimineti ja), taip ir neprisiruosiau isjungeja pasistatyt
p.s. tikrai smagu matyt tvarkinga 13 su savo gimtu motoru
p.s. tikrai smagu matyt tvarkinga 13 su savo gimtu motoru
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...
Re: Project: RS13 by gess
driver wrote:Taip, tiesiog susimontuoji mases isjungeja del sventos ramybes ir fsio, tie laidai kaip matau dar su sarvu, tai kad kazkur kazkas prasitrins mazai tiketina, pasmane buvo tiesiog atjungiama klema nuo akumo(tikrai labai atsibosdavo nuimineti ja), taip ir neprisiruosiau isjungeja pasistatyt
p.s. tikrai smagu matyt tvarkinga 13 su savo gimtu motoru
Jo ten jie su sarvu, kuris naudojamas laidams po zeme klot, jo ten storis nesveikas lyginant su tai automobiliniais, tai prasitrint tikrai butu sunku jam.
Re: Project: RS13 by gess
Mases atjungeja salone statysiu ir as (labiau veiks kaip slapukas )
RS13 94' 200sx mods, 1.2bar = 360hp
Re: Project: RS13 by gess
tai stai kur mano ratai:)
Volvo S80 2.5 TDI 1999
MG MGF 1,8i 1998 (parduodu/keiciu)
MG MGF 1,8i 1998 (parduodu/keiciu)
Re: Project: RS13 by gess
Tai negi taip ir pasigedai viena diena ratu, ir neprisiminei kaip nupirkau is tavesDeeDee wrote:tai stai kur mano ratai:)
Re: Project: RS13 by gess
Tipo uzvedimo raktelis? Siaip du yra prie jo, vienas su juoda rankenele, tai jis patrintas jau gerokai, jau baisu, kad iskrist is spyneles gali ar neberakinet , tai naudoju sita su raudona rankenele, galvojau, kad cia koks servisinis/atsarginis, kad raudonasitchy wrote:tikrai tvarkingas s13
beje matau dar originalus raktelis pas tave
Re: Project: RS13 by gess
grazus tavo 13-ukas daugiau tokiu
gal galetum IC matmenis mestelti, jei zinai? (korio ar isorinius nesvarbu).
aciu.
gal galetum IC matmenis mestelti, jei zinai? (korio ar isorinius nesvarbu).
aciu.
Re: Project: RS13 by gess
Apex performance Fmic , use google
Last edited by Vaikis_ on 02 Jun 2009, 13:06, edited 1 time in total.
Re: Project: RS13 by gess
Galesiu pamatuot iki masinos jei siandien nueisiu.klassik wrote:grazus tavo 13-ukas daugiau tokiu
gal galetum IC matmenis mestelti, jei zinai? (korio ar isorinius nesvarbu).
aciu.
Re: Project: RS13 by gess
Truputi zaislu, dar vaziuoja priekines kalades(mintex extreme), na ir tarpines tarp koliko ir turbos truksta
Keli vaizdai is siandienos darbu:
Keli vaizdai is siandienos darbu:
Re: Project: RS13 by gess
Man kaip tik gresia šiandien koliko ir turbos nuėmimo darbai, gal gali papasakot, kokie laukia povandeniniai akmenys ir kaip atsukai koliko du varžtus kur apačioj salono pusėj, nes juos ten net pirštais užčiuopt sunku, nekalbant jau apie rakto įkišimą .
Re: Project: RS13 by gess
Gali būti sunkiau turbos tepimo vamzdelį atsukti variklio pusėj, tam esu nusipjovęs 19 raktą per pusę, kad atsukinėjant nesiremtų visur. 3 ir 4 cilindro varžtelius apačioj pirmus kartus sunku atsukt, po to atrandi kaip patogiai ranką užkišt Galima arba nušlifuot kilpinį raktelį, kad tilptų užmaut arba tiesiog su paprastu 14 rakteliu atsukinėt, kaip aš visada ir darau.
Re: Project: RS13 by gess
Na ta turbos tepalo padavimo vamzdeli atsukau paprastu raktu. Viena is antifryzo vamzdeliu nuemiau visai(ta kur turba is abieju pusiu apkabina). 3 ir 4 cilindro apatinius varztus su ilgu paprastu 14 raktu .
Na daugiau nzn ka cia ir bepapasakot. Siaip jau antra karta imti tenka, tai jau +- orientuotis lengviau, siaip darbas toks uzknisantis truputuka .
Dabar iskilo klausimas, is kur gauti tu verzliu kur prisisuka kolektorius prie galvos? Siauliuose siaip reiktu, nes visur jei jau turi tu variuotu verzliu, tai tik M10, o man reikia 10 diametro, bet zingsnis 1.25 sriegio(M10 yra 1.5 zingsnis). Bet is dalies galvoju, gal nedet tu besifiksuojanciu, nes jeigu negalesiu pirstais dasukt iki galo ir tik raktu paskui uzverst ant galo, o teks su raktu per visa ilgi sukt, tai ilgas ir bjaurus prisukinejimas bus, siaip su senom priverzes buvau, tai nieko neatsitiko
Na daugiau nzn ka cia ir bepapasakot. Siaip jau antra karta imti tenka, tai jau +- orientuotis lengviau, siaip darbas toks uzknisantis truputuka .
Dabar iskilo klausimas, is kur gauti tu verzliu kur prisisuka kolektorius prie galvos? Siauliuose siaip reiktu, nes visur jei jau turi tu variuotu verzliu, tai tik M10, o man reikia 10 diametro, bet zingsnis 1.25 sriegio(M10 yra 1.5 zingsnis). Bet is dalies galvoju, gal nedet tu besifiksuojanciu, nes jeigu negalesiu pirstais dasukt iki galo ir tik raktu paskui uzverst ant galo, o teks su raktu per visa ilgi sukt, tai ilgas ir bjaurus prisukinejimas bus, siaip su senom priverzes buvau, tai nieko neatsitiko
Re: Project: RS13 by gess
tu variniu "pripliusnutu" M10p1.25 verzliu nepavyko rasti
o kolektoriaus tarpines tikrai ne metalines turi but?
o kolektoriaus tarpines tikrai ne metalines turi but?
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: Project: RS13 by gess
wurthe vilniuje yra visokiausiu verzhliu. lakunu ir verkiu gatviu sankryzhoje pirkau viska.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming