Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
Pabandysiu papasakoti viena ar kita remonto darba, gal kada nors ir is forumo dalyviu pravers kazkokia informacija, na ir man kyla vienas ar kitas klausimas, tai galesiu klausti cia nereiks kurti naujos temos
Taigi siai dienai turim, kad uzlinko variklis, o tiksliau issilyde stumoklis. Viskas prasidejo nuo to, kad nusipirkau Nissan Pulsar GTi-R. Kai pirkau si auto, buvo bepradedant praputinet ismetimo koliko tarpine, bet labai nesureiksminau, truputi pavazinejus pastebejau, kad mazdaug ties 5.5rpm jauciasi trukciojimas, ir kad buves savininkas atsukes daug slegio, slegi prisukau, o trukciojimo priezasties taip ir neradau. Su tuo trukciojimu vazinejau apie 5men, kol neatsitiko tai kas dabar atsitiko - issilyde stumoklis.
http://www.youtube.com/watch?v=jMkQwvIkzfY
Beabejo susinervavau iki nimagu, bet truputi nusiraminus supratau, kad teks taisyti, nes jei parduoti su tokiu gedimu nieko gero negausi, na ir pradejau keikdamas visus po truputi ardyti, issukus zvakes matosi, kad 4 cilindre(ta tepaluota is 4 cilindro) vien tepalas, galvoju pradziai reikia imti galva.
Aprinkau nuo virsaus viska kas maiso nuimti galva, nuemiau turbina su ismetimo kolektorium
Kaip ir sakiau aiskiai matosi, kad tepalas 4 cilindre, pasitarus su bendraminciais nuspresta, kad gali buti du variantai, arba ziedai pradege, arba stumas
Taigi siai dienai turim, kad uzlinko variklis, o tiksliau issilyde stumoklis. Viskas prasidejo nuo to, kad nusipirkau Nissan Pulsar GTi-R. Kai pirkau si auto, buvo bepradedant praputinet ismetimo koliko tarpine, bet labai nesureiksminau, truputi pavazinejus pastebejau, kad mazdaug ties 5.5rpm jauciasi trukciojimas, ir kad buves savininkas atsukes daug slegio, slegi prisukau, o trukciojimo priezasties taip ir neradau. Su tuo trukciojimu vazinejau apie 5men, kol neatsitiko tai kas dabar atsitiko - issilyde stumoklis.
http://www.youtube.com/watch?v=jMkQwvIkzfY
Beabejo susinervavau iki nimagu, bet truputi nusiraminus supratau, kad teks taisyti, nes jei parduoti su tokiu gedimu nieko gero negausi, na ir pradejau keikdamas visus po truputi ardyti, issukus zvakes matosi, kad 4 cilindre(ta tepaluota is 4 cilindro) vien tepalas, galvoju pradziai reikia imti galva.
Aprinkau nuo virsaus viska kas maiso nuimti galva, nuemiau turbina su ismetimo kolektorium
Kaip ir sakiau aiskiai matosi, kad tepalas 4 cilindre, pasitarus su bendraminciais nuspresta, kad gali buti du variantai, arba ziedai pradege, arba stumas
GTR
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
Re: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
Aisku viena, kad reikia imti varikli(butu lengviau viska remontuoti) bet as neturiu, nei krano, nei lebiotkes, o pirkt brangu, but anyway, nuimti galva dar trukdo daugybe dalyku, priejimo absoliuciai nera, zodziu totalus ranku ir pirstu lauzymas, nusprendziau nuimti ipurskimo kolika, nes po juo yra visokiu s...u kuriu nenuemus kolektoriaus negaliu atjungti. prasikrusus apie dvi dienas siaip ne taip nulupau ta kolika, buvo momentu kai jau galvojau, kad vistik nepavyks nuimti koliko, bet vistik pavyko(dar nzn kaip reiks atgal uzdeti)
nuemiau dangteli ir isemiau velenelius, pasizymejau kelias mietkes
daug dar visokiu smulkiu s..uku reikejo nuardyti iki galvos nuemimo, bet seip ne taip priejau iki galvos emimo
nuemus galva pamaciau toki vaizda
Spejimas buvo teisingas kaltas stumas, bet dar ji reikia isimti, beimdamas karteri nepastebejau, kad dar neatsukti du varzteliai
ir kaip jus manot? sulauzau galinio salniko dangteli, vel tiesiog isiuntu, bet nieks nekaltas, galiu kaltint tik save, dabar gi reikia isimti bloka, kad butu galima pakeisti dangteli. pradedu ardyti viska bloko emimui, bet neturiu krano, tai su tokiu pazystamu dviese rankom islupom, bet teko paprakaituot, todel kad jis uzsiskersavo tarp dezes ir lanzerono, bet sukelus deze kiek galima auksciau seip ne taip islupom
nuemiau dangteli ir isemiau velenelius, pasizymejau kelias mietkes
daug dar visokiu smulkiu s..uku reikejo nuardyti iki galvos nuemimo, bet seip ne taip priejau iki galvos emimo
nuemus galva pamaciau toki vaizda
Spejimas buvo teisingas kaltas stumas, bet dar ji reikia isimti, beimdamas karteri nepastebejau, kad dar neatsukti du varzteliai
ir kaip jus manot? sulauzau galinio salniko dangteli, vel tiesiog isiuntu, bet nieks nekaltas, galiu kaltint tik save, dabar gi reikia isimti bloka, kad butu galima pakeisti dangteli. pradedu ardyti viska bloko emimui, bet neturiu krano, tai su tokiu pazystamu dviese rankom islupom, bet teko paprakaituot, todel kad jis uzsiskersavo tarp dezes ir lanzerono, bet sukelus deze kiek galima auksciau seip ne taip islupom
Last edited by RNN GTi-R on 17 Apr 2009, 15:28, edited 1 time in total.
GTR
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
Re: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
Variklis ant stalo
nusiperku iranki valyt cilindrams ir isvalau cilindra, pamatavus cilindra paaiskeja, kad nuemiau 0.05mm, kaip ir viskas proto ribose
i
svalius cilindra judu toliau, pasidomiu kiek kainuoja kaltiniai stumai, pasirodo truputi daugokai ir as tiek neturiu, nusprendziu daryti stock, nuperku nauja stuma ir ziedus is nissan
Randu ACL ideklus, atrodo neblogai, apsidziaugiau, bet neilgam, pasirodo tie ideklai tinka s14 s15, bet ne gtir, uzsakau ACL race series parveza ir kaip manot ar jie tinka gtir? ne sakai kokiai masinai reikia, bet nesupranta, surandu koda ideklu kokiu man reikia atnesu, jie paskambina pasirodo as teisus, yra ideklai butent gtir. Pagaliau parveza tokius kokiu man reikia, o jie skiriasi tuo kad gtir platesni apie 4mm
truksta dar keliu su..uku ir galesiu rinkt bloka, o kol kas viskas stovi, pabaigos dar nelabai matosi. Is viso bendro vaizdo galima daryti prielaida, kad variklis buvo neseniai perrinktas, viskas svaru viduj, kai kurios dalys aftermarket, bet tikriausiai ne kokie meistrai dare. Siam kartui tiek, kai darbai pajudes atnaujinsiu
Kolkas liudi garaze As irgi jau noreciau perlekt
nusiperku iranki valyt cilindrams ir isvalau cilindra, pamatavus cilindra paaiskeja, kad nuemiau 0.05mm, kaip ir viskas proto ribose
i
svalius cilindra judu toliau, pasidomiu kiek kainuoja kaltiniai stumai, pasirodo truputi daugokai ir as tiek neturiu, nusprendziu daryti stock, nuperku nauja stuma ir ziedus is nissan
Randu ACL ideklus, atrodo neblogai, apsidziaugiau, bet neilgam, pasirodo tie ideklai tinka s14 s15, bet ne gtir, uzsakau ACL race series parveza ir kaip manot ar jie tinka gtir? ne sakai kokiai masinai reikia, bet nesupranta, surandu koda ideklu kokiu man reikia atnesu, jie paskambina pasirodo as teisus, yra ideklai butent gtir. Pagaliau parveza tokius kokiu man reikia, o jie skiriasi tuo kad gtir platesni apie 4mm
truksta dar keliu su..uku ir galesiu rinkt bloka, o kol kas viskas stovi, pabaigos dar nelabai matosi. Is viso bendro vaizdo galima daryti prielaida, kad variklis buvo neseniai perrinktas, viskas svaru viduj, kai kurios dalys aftermarket, bet tikriausiai ne kokie meistrai dare. Siam kartui tiek, kai darbai pajudes atnaujinsiu
Kolkas liudi garaze As irgi jau noreciau perlekt
GTR
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
Ash bijau, kad jis labiau skirtas ne bloka pergrezinet bet issidevejusi hona atstatyt...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
Na taip jis skirtas tik nezymius apgadinimus pataisyti, o ne is ovalo i apvalu padaryt, paziurejom ir nusprendem, kad tas apgadinimas turetu pasinaikinti ir kaip jau rasiau isvalius cilindra jis padidejo 0.05mmspade wrote:Ash bijau, kad jis labiau skirtas ne bloka pergrezinet bet issidevejusi hona atstatyt...
GTR
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
dabar sprendziam klausima, kodel taip atsitiko, kad buvo liesas misinys tai faktas, bet kodel jis liesas. Purkstukus patikrinau, kaip nauji, visi vienodai purskia, bet dar del viso pikto isvale ultra garsu. Ar galima daryti tokia prielaida, kad ankstesnis savininkas buvo atsukes daug slegio ir man taip tik pasidare, nuo jo pasekmiu?
GTR
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
Galima.
Bet vis tiek reiktu viska patikrint
Beje, Pulsaras japoniskas? Gal jis sumapintas 100 benzui?
Bet vis tiek reiktu viska patikrint
Beje, Pulsaras japoniskas? Gal jis sumapintas 100 benzui?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
Taip Japoniskas, Australijos rinkai Japonai nedare GTi-R'u, visie jie importuoti, o benza visada 98 pildavau
ar siurbli galima kaip nors patikrint, kai jis isimtas?
ar siurbli galima kaip nors patikrint, kai jis isimtas?
GTR
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
keisk siurbli ir manau nebebus bedu manau del siurblio ir teko tau toks 'dziaugsmas' su motoru pazaist
Dujos turi buti namie...
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
Dabar as grauziu save, kodel as nepaziurejau to siurblioRothman wrote:keisk siurbli ir manau nebebus bedu manau del siurblio ir teko tau toks 'dziaugsmas' su motoru pazaist
o jeigu keist, tai is karto imt bosch 044/walbro 255 LPH, ar deti nauja stock?(galutiniam rezultate planuoju stock varikli)
jeigu deciau aftermarket siurbli ar reiktu reguliatoriaus?
GTR
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
nereiktu reguliatoriaus.. imk iskart manau aftermarketini.. kainuos manau net gal pigiau nei stock originalas
Dujos turi buti namie...
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
galbut, bet ar butu galima aftermarket siurbli sumontuot i baka?(sorry ant siurbliu as zalias )Rothman wrote:nereiktu reguliatoriaus.. imk iskart manau aftermarketini.. kainuos manau net gal pigiau nei stock originalas
GTR
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
aisku imanoma siaip manau turetu but aftermarketiniu siurbliu butent sunny'iams kur reiktu tik isimt ir jau aftermarketini pastatyt
Dujos turi buti namie...
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
siaip patartina ir reguliatoriu statytis jai jau statais galingesne pompa, visgi standartinis fpr nera kokstai elektroninis kad matytu kuro kieki ir automatiskai susireguliuotu reikiamam slegiui =]
'92 Black N14 GTi
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
ne taip, nebutinas reguliatorius keiciant pompa. padidejes pompos nasumas nieko isvis nekeicia. fpr'as valdomas vakuumu, ir bedos jis netures, susitvarkys pilnai su nasesniu siurbliu.ZiGa wrote:siaip patartina ir reguliatoriu statytis jai jau statais galingesne pompa, visgi standartinis fpr nera kokstai elektroninis kad matytu kuro kieki ir automatiskai susireguliuotu reikiamam slegiui =]
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
na neesu 100% tikras, bet manau kad tu klysti sakydamas kad jis valdomas vakumu, jis tik is dalies kinta del susidariusio vakumo/slegio kolike, kuris yra salyginai pastovus ir nesikeicia. gal tas slegio skirtumas nera toks didelis su nasesne pompa bet jis ir nera toks pat. bet sakau neesu 100% tuom tikras, tik taip manau =]XR_as wrote:ne taip, nebutinas reguliatorius keiciant pompa. padidejes pompos nasumas nieko isvis nekeicia. fpr'as valdomas vakuumu, ir bedos jis netures, susitvarkys pilnai su nasesniu siurbliu.ZiGa wrote:siaip patartina ir reguliatoriu statytis jai jau statais galingesne pompa, visgi standartinis fpr nera kokstai elektroninis kad matytu kuro kieki ir automatiskai susireguliuotu reikiamam slegiui =]
'92 Black N14 GTi
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
Na tai blogai manai . Jis valdomas vakuumu,
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
Tai butent, kad gauna tada slegi reguliatorius, ir tada labiau prispaudziamas tas voztuvas grizimo ir padideja kuro slegis sistemoj.
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
taaaip. bet jai kuro pompa analogiskai duoda daugiau kuro, tai as manyciau kad voztuvas turebut ne tiek prisispaudes kaip su standartine. =] juk slegis tai buna pastovus...
cia istrauka is nicoclub, apie ca'skes upgrade'inima:
3. Fuel pump and FPR (Fuel Pressure Regulator).
-I put these together because they need done at the same time and preferably before you install the motor. The fuel pump because the stock pump isn't good for much past 200hp IIRC (someone correct me if I'm wrong with that figure), and the regulator because the walbro unit that most people use over runs the stock FPR, so you will need an after-market, adjustable unit to be able to turn the fuel pressure back down to stock. Click here for more FPR info
http://www.nicoclub.com/articles.php?id=223258
cia istrauka is nicoclub, apie ca'skes upgrade'inima:
3. Fuel pump and FPR (Fuel Pressure Regulator).
-I put these together because they need done at the same time and preferably before you install the motor. The fuel pump because the stock pump isn't good for much past 200hp IIRC (someone correct me if I'm wrong with that figure), and the regulator because the walbro unit that most people use over runs the stock FPR, so you will need an after-market, adjustable unit to be able to turn the fuel pressure back down to stock. Click here for more FPR info
http://www.nicoclub.com/articles.php?id=223258
'92 Black N14 GTi
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
Na cia netiesa raso, as i s13 isidejes walbro ir jokiu bedu su standartiniu fpr, taip pat forume yra daug zmoniu taip pasidariusiu, kurie galetu mano zodzius patvirtinti.
O tai taip ir buna, jei pompa daugiau kuro duoda tai prasidaro tas grazinimo voztuvas daugiau ir grazina daugiau kuro i baka, todel vistiek yra islaikomas numatytas slegis kuro sistemoj.
O tai taip ir buna, jei pompa daugiau kuro duoda tai prasidaro tas grazinimo voztuvas daugiau ir grazina daugiau kuro i baka, todel vistiek yra islaikomas numatytas slegis kuro sistemoj.
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
na joa, tiesos yra ir tame. aisku vienintelis turbut budas su manometru patikrint =] aisku dideles bedos neturetu but ir su standartiniu fpr, nes tas slegis pakistu (jai kinta =]) tai nezymei... ok, nvm tik paciam buvo idomu =]
'92 Black N14 GTi
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
patys purkstukai reguliuoja kiek kuro ipilti i varikli, t.y. kompas purkstukams nurodo pagal lamda, MAF/MAP, TPS ir bla bla bla, nuo slegio nepriklauso (nebent tas slegis per mazas ko pasekoje purkstukai apsimyza ar nebeisnesa reikiamo kuro kiekio)
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
walbro ~300lt kainuoja, bosch 044 apie 400lt. bosch'as prie didesnio kuro slegio turi didesni lph, bet jei tu nori laikyt turbos slegi stockini, tada isidek walbro (manau kaina bus mazhesne, negu oem nissan). fpr keisti nereikia.
ot: vienam sx'ui imoviau walbro, nes ant boosto trukciojo, bet nepadejo. reikes ieskot slieku giliau. nebutinai trukciojimas nuo kuro pompos nesukelto slegio.
ot: vienam sx'ui imoviau walbro, nes ant boosto trukciojo, bet nepadejo. reikes ieskot slieku giliau. nebutinai trukciojimas nuo kuro pompos nesukelto slegio.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
Kuro kiekis ir nuo slegio priklauso, nes kompas reguliuoja purkstuko atidarymo trukme, bet jei slegis didesnis, tai ir didesnis kuro kiekis patenka per ta pati laiko tarpa.protoNOS wrote:patys purkstukai reguliuoja kiek kuro ipilti i varikli, t.y. kompas purkstukams nurodo pagal lamda, MAF/MAP, TPS ir bla bla bla, nuo slegio nepriklauso (nebent tas slegis per mazas ko pasekoje purkstukai apsimyza ar nebeisnesa reikiamo kuro kiekio)
Volvo RWD - daily
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun
Re: Project: GTi-R Remontas, Dziaugsmai Ir Rupesciai
lambda sensorius priziuri ir iveda koeficienta kad nebutu per riebu... aisku vaziuojant +-tolygiai, greitejant taip ar taip uzriebina.Sharas wrote: Kuro kiekis ir nuo slegio priklauso, nes kompas reguliuoja purkstuko atidarymo trukme, bet jei slegis didesnis, tai ir didesnis kuro kiekis patenka per ta pati laiko tarpa.
cia OT. kalbeta kad standartinis FPR puikiai sugyvena su didesnio nasumo kuro siurbliu.
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus