Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
manau pirmiausia turetum zinoti parastai kokia bus trasa ar greita ar leta kur su juo vaziuosi ar tau uztektu visos galios tarkim treciu begiu ar tau reikia kad butu didesnis galios diapazonas. va tau ir atsakymas kokia trasa toks ir difas perdavimas. panasiai kaip ir slalome tau reikia kad begius metintum kuo maziau tai dedi trumpa, ziede dedi ilga nes tau reikia greicio
BMW e30 325i va tikrasis gyvenimo variklis
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Tiesa gal zino kas nors difas 4.11 ir 4.36 kek km per valanda turi kekvienas begis 1 2 3 4 5
jeigu deze standartine
jeigu deze standartine
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
pats paskaičiuot tingi ar nemoki? internete yra daug skaičiuoklių.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
-
- Posts: 36
- Joined: 09 Jun 2008, 00:27
- Location: Vilnius
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Afi, svarbu neperspausk. Jeigu tavo projektas bus ties 400 ag, 4.36 diffas gali pasirodyti per trumpas. Pamegink 3.9 arba 4.08, daugiau ar reikia? gal net ir 3.6 diffas bus labai smagus prie 400 ag Uzklausk Izidoriaus, jis kiek pamenu vaziavo su 380ag ir 4.36 perdavimu.
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Izidorius jeigu skaitai foruma gal gali pakomentuoti del 4.36 difo? kaip tau? ne per trumpas?
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
tik nedek 4.36 jei planuoji ~400ag, stipriai per letas, as sau dabar irgi desiu 3.6 vietoj buvusio, 4.36 lb gerai jei pas tave iki 300ag, galingesnei masinai tikrai per trumpas, pastoviai i ribotuva dauzysiAfi wrote:Izidorius jeigu skaitai foruma gal gali pakomentuoti del 4.36 difo? kaip tau? ne per trumpas?
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Jei jau diskusija uzsivede, ar nebus per ilgas diffas 3.6? Gal geriau butu pabandyt 3.9?s3Th wrote:tik nedek 4.36 jei planuoji ~400ag, stipriai per letas, as sau dabar irgi desiu 3.6 vietoj buvusio, 4.36 lb gerai jei pas tave iki 300ag, galingesnei masinai tikrai per trumpas, pastoviai i ribotuva dauzysiAfi wrote:Izidorius jeigu skaitai foruma gal gali pakomentuoti del 4.36 difo? kaip tau? ne per trumpas?
CARAS CARAUNA
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
radau skaiciotuva
4.36
Pavara Greitis prie 3000rpm ; Max greitis RPM kritimas perjungiant pavara i aukshtesne
1 22,9 56,5 3162
2 40,0 98,6 2504
3 60,4 149,0 1963
4 82,2 202,8 1332
5 100,3 247,3
4.11 difas
Pavara Greitis prie 3000rpm ; Max greitis RPM kritimas perjungiant pavara i aukshtesne
1 24,3 59,9 3162
2 42,4 104,6 2504
3 64,1 158,1 1963
4 87,2 215,2 1332
5 106,4 262,4
3.9 difas
Pavara Greitis prie 3000rpm ; Max greitis RPM kritimas perjungiant pavara i aukshtesne
1 25,6 63,1 3162
2 44,7 110,2 2504
3 67,5 166,6 1963
4 91,9 226,7 1332
5 112,1 276,5
3.6 difas
Pavara Greitis prie 3000rpm ; Max greitis RPM kritimas perjungiant pavara i aukshtesne
1 27,7 68,4 3162
2 48,4 119,4 2504
3 73,2 180,5 1963
4 99,6 245,6 1332
5 121,4 299,6
skirtumas ne toks ir didelis. bet manau reiketu pastatyti 4.11 nes turedamas 280hp galejau panaudoti 3 begi labai retai del galios trukumo. jeigu sutrumpiniu difa galesiu jau treciu vaziuoti. plius mazeu nuo to kentes deze.
4.36
Pavara Greitis prie 3000rpm ; Max greitis RPM kritimas perjungiant pavara i aukshtesne
1 22,9 56,5 3162
2 40,0 98,6 2504
3 60,4 149,0 1963
4 82,2 202,8 1332
5 100,3 247,3
4.11 difas
Pavara Greitis prie 3000rpm ; Max greitis RPM kritimas perjungiant pavara i aukshtesne
1 24,3 59,9 3162
2 42,4 104,6 2504
3 64,1 158,1 1963
4 87,2 215,2 1332
5 106,4 262,4
3.9 difas
Pavara Greitis prie 3000rpm ; Max greitis RPM kritimas perjungiant pavara i aukshtesne
1 25,6 63,1 3162
2 44,7 110,2 2504
3 67,5 166,6 1963
4 91,9 226,7 1332
5 112,1 276,5
3.6 difas
Pavara Greitis prie 3000rpm ; Max greitis RPM kritimas perjungiant pavara i aukshtesne
1 27,7 68,4 3162
2 48,4 119,4 2504
3 73,2 180,5 1963
4 99,6 245,6 1332
5 121,4 299,6
skirtumas ne toks ir didelis. bet manau reiketu pastatyti 4.11 nes turedamas 280hp galejau panaudoti 3 begi labai retai del galios trukumo. jeigu sutrumpiniu difa galesiu jau treciu vaziuoti. plius mazeu nuo to kentes deze.
Last edited by Afi on 11 Jan 2011, 22:41, edited 1 time in total.
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Na as turiu 3.6 diffa del to ir dedu siaip jei tureciau tai deciau 3.9 arba 4.11pornostar wrote:Jei jau diskusija uzsivede, ar nebus per ilgas diffas 3.6? Gal geriau butu pabandyt 3.9?s3Th wrote:tik nedek 4.36 jei planuoji ~400ag, stipriai per letas, as sau dabar irgi desiu 3.6 vietoj buvusio, 4.36 lb gerai jei pas tave iki 300ag, galingesnei masinai tikrai per trumpas, pastoviai i ribotuva dauzysiAfi wrote:Izidorius jeigu skaitai foruma gal gali pakomentuoti del 4.36 difo? kaip tau? ne per trumpas?
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
geriau palikti 4.36 ir isimesti sinchonini "shifteri" is Ikeya Formula! manau rezultatas bus visokeriopai geresnis.. Nes tie perdavimai tai labai skirtingom trasom.. vienur bus per trumpas, nespesi metyti gaikiu, kitur bus per ilgas nevesh motoras ir pan.. nes pripazinkim 350+ ag tikrai nera stebuklas.
pvz: http://www.youtube.com/watch?v=QZ0L-hkSMlY
pvz: http://www.youtube.com/watch?v=QZ0L-hkSMlY
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
taip ne perdaugiausiai
bet plius 100 ag as manau pajausiu
bet plius 100 ag as manau pajausiu
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
siulyciau 3.9 prie tokiu arkliu,butu optimaliausiai
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
susirask betkokio s13 diffa su 3,9 ir persimesk vidurius. pas mane duobej du diffai metosi, netikiu kad nerasi 3,9 niekur.s3Th wrote:Na as turiu 3.6 diffa del to ir dedu siaip jei tureciau tai deciau 3.9 arba 4.11
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
tai gal ir turi 3.9 arba 4.11 dobei?
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Zodziu as apsisprendziau noriu 4.11 tikekimes rasiu uz normali kaina
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Na, dar ratus galima tiesiog didesnius uzdet...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
na kaip variantas bet nevisada yra tu padangu didesniu naudojam ka turim kartais ir mazesnius negu reikia
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Hebra gal kas turi ar zino kas turi man reikia
2 x MAF nuo 300zx
660cc arba 740cc purkstuku
ir 4.11 difa iki 500lt pageidautina 350-400
ir gal kas nors vietoj parduoda nistune type4 plokste?
2 x MAF nuo 300zx
660cc arba 740cc purkstuku
ir 4.11 difa iki 500lt pageidautina 350-400
ir gal kas nors vietoj parduoda nistune type4 plokste?
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Skelbimu skiltis gal butu efektyviau a?
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
labiau panasu kad labiau ebay padetu del maf ir purkstuku o labiau del purskalu ir zlodey pagelbetu tik susirast paciam reikia seip parsiunte uzh labai gera kaina;].
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
ebay mafu radau tik injectoriu dar neradau. bet gal vietoj kas turi.
-
- Posts: 180
- Joined: 19 Dec 2009, 14:04
- Location: Australia, Sydney
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Turiu Evo 9 560cc (3bar) purkstuku komplekta jei nepermazi...
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
kiek pamenu tai evo9 yra top feed, norint juos užmaut ant sr20det reikėtų perdaryt fuel railą, nes stock sr'e yra side feed'ai.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Nelabai suprantu as jusu logikos del tu difu, kam jum tokie ilgi jie reikalingi? Trecias i ribotuva kai pradeda remtis, tada kisi ketvirta, o jei nesuka, tai tada kaip tik trumpint reik
BMW 535TT( http://www.drifter.lt/forumas/viewtopic ... 3&start=40 )
BMW 725 tds
BMW 725 tds
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
galvojau as tik vienas cia toks durnas kuris trumpo difo nori visiskai sutinku su V8 aisku labai jau trumpam nepatiks greitos trasos kur greitis nuo kokiu 150km/h
Dujos turi buti namie...