Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Rothman siaip su kokiu praeita sezona vaziavai?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Tam, kad ketvirtas begis trumpesnis uz treciaBMW V8 wrote:Nelabai suprantu as jusu logikos del tu difu, kam jum tokie ilgi jie reikalingi? Trecias i ribotuva kai pradeda remtis, tada kisi ketvirta, o jei nesuka, tai tada kaip tik trumpint reik
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
kol neplyso pora t.y. mazdaug iki vidurio sezono,vazinejau su 4.08..poto pasistaciau 3.9 tai skirtuma dideli pajauciau..vaziavau ir su brolio 4.11,bet vistiek noretusi 4.36
Dujos turi buti namie...
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
nesupratau tavo pasakymo ???romkasponka wrote:Tam, kad ketvirtas begis trumpesnis uz treciaBMW V8 wrote:Nelabai suprantu as jusu logikos del tu difu, kam jum tokie ilgi jie reikalingi? Trecias i ribotuva kai pradeda remtis, tada kisi ketvirta, o jei nesuka, tai tada kaip tik trumpint reik
BMW 535TT( http://www.drifter.lt/forumas/viewtopic ... 3&start=40 )
BMW 725 tds
BMW 725 tds
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Susivesk perdavimus ir pamatysi, kad begiai trumpeja nuo pirmo einant link 5. Jei su reduktoriaus perdavimu padarytum, kad treciu greitis prie 3000rpm ir ketvirtu prie 3000 rpm butu vienodas, tai toliau greiteti 3 begiu galetum ilgiau, t.y. iki didesnio greicio...BMW V8 wrote:nesupratau tavo pasakymo ???romkasponka wrote:Tam, kad ketvirtas begis trumpesnis uz treciaBMW V8 wrote:Nelabai suprantu as jusu logikos del tu difu, kam jum tokie ilgi jie reikalingi? Trecias i ribotuva kai pradeda remtis, tada kisi ketvirta, o jei nesuka, tai tada kaip tik trumpint reik
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
- Burbulinas
- Posts: 195
- Joined: 22 Dec 2009, 18:23
- Location: Panevezys
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
nematau nieko panasaus.Afi wrote:radau skaiciotuva
4.36
Pavara Greitis prie 3000rpm ; Max greitis RPM kritimas perjungiant pavara i aukshtesne
1 22,9 56,5 3162
2 40,0 98,6 2504
3 60,4 149,0 1963
4 82,2 202,8 1332
5 100,3 247,3
4.11 difas
Pavara Greitis prie 3000rpm ; Max greitis RPM kritimas perjungiant pavara i aukshtesne
1 24,3 59,9 3162
2 42,4 104,6 2504
3 64,1 158,1 1963
4 87,2 215,2 1332
5 106,4 262,4
3.9 difas
Pavara Greitis prie 3000rpm ; Max greitis RPM kritimas perjungiant pavara i aukshtesne
1 25,6 63,1 3162
2 44,7 110,2 2504
3 67,5 166,6 1963
4 91,9 226,7 1332
5 112,1 276,5
3.6 difas
Pavara Greitis prie 3000rpm ; Max greitis RPM kritimas perjungiant pavara i aukshtesne
1 27,7 68,4 3162
2 48,4 119,4 2504
3 73,2 180,5 1963
4 99,6 245,6 1332
5 121,4 299,6
skirtumas ne toks ir didelis. bet manau reiketu pastatyti 4.11 nes turedamas 280hp galejau panaudoti 3 begi labai retai del galios trukumo. jeigu sutrumpiniu difa galesiu jau treciu vaziuoti. plius mazeu nuo to kentes deze.
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
Mafa jau gavau liko sulaukti injectorius ir galima bus mapinti
Re: Project: S14a Nissan DRIFT TAXI by D1Sport
O ilgesniu diffu kaip 3.6 nissanams nera?