modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Radau specs
Engine: 2.2ltr, inline 5 cylinder, 20 valve, 220Hp factory output, AMS ECU, handmade intercooler, handmade pipes, handmade exhaust, 2 radiators, oil cooler, 440cc injectors.
Transmission: Modified OEM differential converted to LSD by Factory Suspension, removal of front driveshafts.
Suspension: Koni yellow shock obsorbers 16kg/cm
Steering: Modified to allow maximum possible steering angle.
O kad negalima išgaut perfect drift, tai pievos!!! Reikia mokėt važiuot ir tiek
Engine: 2.2ltr, inline 5 cylinder, 20 valve, 220Hp factory output, AMS ECU, handmade intercooler, handmade pipes, handmade exhaust, 2 radiators, oil cooler, 440cc injectors.
Transmission: Modified OEM differential converted to LSD by Factory Suspension, removal of front driveshafts.
Suspension: Koni yellow shock obsorbers 16kg/cm
Steering: Modified to allow maximum possible steering angle.
O kad negalima išgaut perfect drift, tai pievos!!! Reikia mokėt važiuot ir tiek
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Na cia buvo paeita kitokiu keliu. Bet mergina masina valdo tobulai...Fever wrote:Radau specs
Engine: 2.2ltr, inline 5 cylinder, 20 valve, 220Hp factory output, AMS ECU, handmade intercooler, handmade pipes, handmade exhaust, 2 radiators, oil cooler, 440cc injectors.
Transmission: Modified OEM differential converted to LSD by Factory Suspension, removal of front driveshafts.
Suspension: Koni yellow shock obsorbers 16kg/cm
Steering: Modified to allow maximum possible steering angle.
O kad negalima išgaut perfect drift, tai pievos!!! Reikia mokėt važiuot ir tiek
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
galima padriftint ir su audi, per paskutines NP team drifto treniruotes kartais pasisekdavo visa trasa išvairuoti bet pas mane važiuoklė vaisiai per minkšta buvo tiem reikalam. tad dabar per žiema bandysiu daug rimčiau pasidaryt viska
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
mane labiau domintu perdarymas i rwd, ar viskas taip paprasta, kad reikia tik issimt pusasius?
Kaip su:
galios paskirstymu priekis/galas? ar i gala gauname visa galia ar tik 50%?
blokiruotem?
kaip stupica be pusasio?
ir t.t?
Kaip su:
galios paskirstymu priekis/galas? ar i gala gauname visa galia ar tik 50%?
blokiruotem?
kaip stupica be pusasio?
ir t.t?
Nissan 200sx S13 '89m. - sold
Nissan 200sx S14 '95m. - stolen
Subaru Impreza WRX '03m.
Nissan 200sx S14 '95m. - stolen
Subaru Impreza WRX '03m.
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Isimi priekinius pusasius bet granatas priekyje palieki, o dezei jei pas tave su blokiruote uzblokuoji centra, ta blokavima buna su kempu prikabina,kad neatsiblokuotu, jei torsenas tai torsena uzvirina ir visa galia eina i galinius ratus. Na daugmaz taip viskas darosi.MidaX wrote:mane labiau domintu perdarymas i rwd, ar viskas taip paprasta, kad reikia tik issimt pusasius?
Kaip su:
galios paskirstymu priekis/galas? ar i gala gauname visa galia ar tik 50%?
blokiruotem?
kaip stupica be pusasio?
ir t.t?
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Is to kyla klausimas, kiek tos galios nueina i galinius ratus (Is tikro). Ir Kaip perdaryt galini tilta kad butu su LSD..FullSpeed1 wrote:Isimi priekinius pusasius bet granatas priekyje palieki, o dezei jei pas tave su blokiruote uzblokuoji centra, ta blokavima buna su kempu prikabina,kad neatsiblokuotu, jei torsenas tai torsena uzvirina ir visa galia eina i galinius ratus. Na daugmaz taip viskas darosi.MidaX wrote:mane labiau domintu perdarymas i rwd, ar viskas taip paprasta, kad reikia tik issimt pusasius?
Kaip su:
galios paskirstymu priekis/galas? ar i gala gauname visa galia ar tik 50%?
blokiruotem?
kaip stupica be pusasio?
ir t.t?
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Jei uzblokuoji kietai tai ir nueina 100% i galaJapanese wrote:
Is to kyla klausimas, kiek tos galios nueina i galinius ratus (Is tikro). Ir Kaip perdaryt galini tilta kad butu su LSD..
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
100 proc ir nueina
o daryt lsd kažin ar verta, keist difa pritaikant nuo kažko kito ir panašiai, laimei yra mygtukas difo blokavimui
o daryt lsd kažin ar verta, keist difa pritaikant nuo kažko kito ir panašiai, laimei yra mygtukas difo blokavimui
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
ir blokiruote iseina panasi kaip ant rwd?cooler wrote:100 proc ir nueina
o daryt lsd kažin ar verta, keist difa pritaikant nuo kažko kito ir panašiai, laimei yra mygtukas difo blokavimui
kaip konkreciai su subaru wrx perdarymu i rwd?
Nissan 200sx S13 '89m. - sold
Nissan 200sx S14 '95m. - stolen
Subaru Impreza WRX '03m.
Nissan 200sx S14 '95m. - stolen
Subaru Impreza WRX '03m.
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
manau jis apie Audi kalbejo - ten viskas paprasta, mechaniskai tiek centrini, tiek galini diffa galima surakinti, ko pasekoje masina vaziuoja ir be priekiniu pussasiu...Kiek teko uzmatyti, taip paprastai pasidaro tik Audi 1 kartos quattro sistema. Su WRXu matyt tektu panaudoti 'svarke'
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Šita tema rakinam