modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Sveiki,
Taigi, norium jum parodyt, gan neįprastą šiame forume projektuką
Turimas automobilis audi a4 1,9di 80ag komplektacijos modelis pagamintas 1997 metais.
Buvo 80ag ir 150nm, boost'as 1,0bar , įrašytas chipas, dabar yra 110ag ir 275nm, boost'as 1,5bar
Sudėta:
1. smoke series boost gauge (iki 2,0 bar)
2. oil catch tank (0,7l)
Turima:
1. Kintamos geometrijos turbina vnt20 nuo v6 2,5 tdi iki 200ag
2. K&N sport oro filtras
3. purkštukų antgaliai 0,240mm
4. stock sankabos komplektas
5. įsiurbimo kolektorius nuo 96kw pd variklio
Atlikti darbai:
1. Turimų dalių sumontavimas
2. EGR'o naikinimas
3. Įsiurbimo kolektoriaus plovimas
4. Custom chipas
5. Pastatytas MBC i map sensorių
6. Žeminačios juodos eibach spyroklės
7. FMIC 550*180*65
8. 60mm nerzos vamzdynas
Po visų darbų yra 152ag ir 364nm
Mod'ų sąrašas ateičiai pagal svarbumą:
1. Plunzeris
2. Velenėlis
3. Sumuštinis ir tepalo radiatorius
4. Didesni stabdžiai
Taigi, norium jum parodyt, gan neįprastą šiame forume projektuką
Turimas automobilis audi a4 1,9di 80ag komplektacijos modelis pagamintas 1997 metais.
Buvo 80ag ir 150nm, boost'as 1,0bar , įrašytas chipas, dabar yra 110ag ir 275nm, boost'as 1,5bar
Sudėta:
1. smoke series boost gauge (iki 2,0 bar)
2. oil catch tank (0,7l)
Turima:
1. Kintamos geometrijos turbina vnt20 nuo v6 2,5 tdi iki 200ag
2. K&N sport oro filtras
3. purkštukų antgaliai 0,240mm
4. stock sankabos komplektas
5. įsiurbimo kolektorius nuo 96kw pd variklio
Atlikti darbai:
1. Turimų dalių sumontavimas
2. EGR'o naikinimas
3. Įsiurbimo kolektoriaus plovimas
4. Custom chipas
5. Pastatytas MBC i map sensorių
6. Žeminačios juodos eibach spyroklės
7. FMIC 550*180*65
8. 60mm nerzos vamzdynas
Po visų darbų yra 152ag ir 364nm
Mod'ų sąrašas ateičiai pagal svarbumą:
1. Plunzeris
2. Velenėlis
3. Sumuštinis ir tepalo radiatorius
4. Didesni stabdžiai
Last edited by cooler on 03 Feb 2011, 00:10, edited 5 times in total.
-
- Posts: 36
- Joined: 09 Jun 2008, 00:27
- Location: Vilnius
Re: project: audi a4 tdi by cooler
hmm.. labai nestandartinis projektas. galbut del to kad dyzelinis variklis ir neesu mates kad kas bombintu dyzeliuka. jis gi ekonomiskas papirdukas ir tiek bet siaip smagu, kad ir tokiu minciu kyla kazka konstruoja,propoguoja. laikykis seni, per4m su tavim
tik toks klausimas ramybes neduoda kodel audi a4 1.9tdi? ir ar ketini tik su varikliu zaist?
tik toks klausimas ramybes neduoda kodel audi a4 1.9tdi? ir ar ketini tik su varikliu zaist?
Re: project: audi a4 tdi by cooler
ne, vasarą žadu dėt coiloverius, body kit'ą ir dar ką nors, bet pagrinde variklispsycho_holiday wrote: tik toks klausimas ramybes neduoda kodel audi a4 1.9tdi? ir ar ketini tik su varikliu zaist?
- Dariusmientas
- Posts: 110
- Joined: 27 Nov 2008, 20:02
- Location: Kaunas
Re: project: audi a4 tdi by cooler
visad pačiam galvoj kirba mintis ateityje pradėt projaktėlį.. ir vis dažniau į galva prašosi mintis, kad tai butu dyzeliukas.. >=] nenoriu reklamint čia "tipo" bet BMW fanuose yra pora dyzeliniu projaktų.. kaip e36 3l td.. seilė nutysta skaičius pamačius..!!! ire30 2.4 td kiek menu.. abudu puikūs projaktai taigi nemanau, kad dyzelį reikia nuvertinti ir laikyti "nepilnaverčiu" Pats įdėmiai stebėsiu projakta.. didelės sėkmės!!!
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
Vien su programa ir VNT turbu?cooler wrote:Po visų darbų turėtų būti 160ag ir 320nm
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
ir purkštukų antgaliaisConan wrote:Vien su programa ir VNT turbu?cooler wrote:Po visų darbų turėtų būti 160ag ir 320nm
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
Beje, kas cia per idomus variklis? AFF 55kW? Ar 1Z/AHU 66kW? Nes 60 kW motoro nebuvo is gamykloscooler wrote:Turimas automobilis audi a4 1,9di 80ag komplektacijos modelis pagamintas 1997 metais
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
AFF 55kw, tik ant dyno stendo rado 60kwConan wrote:Beje, kas cia per idomus variklis? AFF 55kW? Ar 1Z/AHU 66kW? Nes 60 kW motoro nebuvo is gamykloscooler wrote:Turimas automobilis audi a4 1,9di 80ag komplektacijos modelis pagamintas 1997 metais
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
pagarba!! seniai jau tokio projektuko nemaciau!
mano vienas bendradarbis turi 4 golpa 1.9 TDI, bet ne vienos raudonos, tai 80kw kiek zinau, tai isidejo cipa, prasuko ant stendo, tai 30ag priaugo neblogai manau nors daugiau visiskai nedaryta nieko, ziuresim, gal prikalbesiu ismetima ir filtra isidet, gal dar intercooleri didesni, aisku, po to gali but, kad dar ka stipriai reiks konstruot, bet nemanau
Sekmes!! stebesim kas gausis!
A
mano vienas bendradarbis turi 4 golpa 1.9 TDI, bet ne vienos raudonos, tai 80kw kiek zinau, tai isidejo cipa, prasuko ant stendo, tai 30ag priaugo neblogai manau nors daugiau visiskai nedaryta nieko, ziuresim, gal prikalbesiu ismetima ir filtra isidet, gal dar intercooleri didesni, aisku, po to gali but, kad dar ka stipriai reiks konstruot, bet nemanau
Sekmes!! stebesim kas gausis!
A
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
TDI tuninge ne AG ir ne kW esme yracoup`ass wrote:mano vienas bendradarbis turi 4 golpa 1.9 TDI, bet ne vienos raudonos, tai 80kw kiek zinau, tai isidejo cipa, prasuko ant stendo, tai 30ag priaugo
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
Re: project: audi a4 tdi by cooler
tu tikriausiai kalbi apie mano e30 324td.kolkas nieko ten ispudingo nera tiesiog idetas e28 variklis su didesne turbina ir isoriniu vesgeitu.kolkas mazas ic su nerudijancio plieno vamzdynu bet planuojama deti didesnis.turbina pucia kolkas 0,9baro planuojama 1,5bar.preis tai buves e30 variklis buvo tikrai bukas ir visai nevazevo.dabartinis variklis su mechaniniu siurbliu nei e30.laukema vaziuokles powerflex daliu.idetas LSD.dar nebuvo progos prasukti ant stendo, padariau klaida kad neprasukau seno motoro,galeciau palyginti kas gavosi bet kiek zinau pagal charakteristikas e30 ir e28 motorai niekuom nesiskyre kas liecia kilovatus ir arklio galia tiesiog turbina didesne ir siublys mechaninis,bei nera jokiu kompu kas buvo pas e30.Dariusmientas wrote:visad pačiam galvoj kirba mintis ateityje pradėt projaktėlį.. ir vis dažniau į galva prašosi mintis, kad tai butu dyzeliukas.. >=] nenoriu reklamint čia "tipo" bet BMW fanuose yra pora dyzeliniu projaktų.. kaip e36 3l td.. seilė nutysta skaičius pamačius..!!! ire30 2.4 td kiek menu.. abudu puikūs projaktai taigi nemanau, kad dyzelį reikia nuvertinti ir laikyti "nepilnaverčiu" Pats įdėmiai stebėsiu projakta.. didelės sėkmės!!!
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
esme yra sukimo momentas (nm), iš kur Conan pas tave teik išminties apie dyzelius?Conan wrote:TDI tuninge ne AG ir ne kW esme yra
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
na tai savaime aisku, kad ne, as tik parasiau savo nuomoneConan wrote:TDI tuninge ne AG ir ne kW esme yracoup`ass wrote:mano vienas bendradarbis turi 4 golpa 1.9 TDI, bet ne vienos raudonos, tai 80kw kiek zinau, tai isidejo cipa, prasuko ant stendo, tai 30ag priaugo
A
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
tai kai dyzelio sudegini daugiau uz benzina, nori nenori pradedi dometis be to jis senas VAG fanascooler wrote:esme yra sukimo momentas (nm), iš kur Conan pas tave teik išminties apie dyzelius?Conan wrote:TDI tuninge ne AG ir ne kW esme yra
..
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
kiek žinau Vimotos seat toledo kai turėjo 162ag ir 385nm vidutiniškai dyzelio ėmė tik 6,3l/100km. o benzininio variklio dar nežinau kuris tiek imtų ir turėtų panašius parametrusMinde_Kei wrote:tai kai dyzelio sudegini daugiau uz benzina
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
tai aš ta puikiai suprantu, mano pasakymas daugiau replika buvo apie daily vs. not daily automobiliuscooler wrote:kiek žinau Vimotos seat toledo kai turėjo 162ag ir 385nm vidutiniškai dyzelio ėmė tik 6,3l/100km. o benzininio variklio dar nežinau kuris tiek imtų ir turėtų panašius parametrusMinde_Kei wrote:tai kai dyzelio sudegini daugiau uz benzina
kokio reiktu darbinio turio kad dyzelis duotu ~300ag/600+nm ? cia jau arti 3 litru reiktu?
..
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
http://www.youtube.com/watch?v=9BvjJjL7 ... re=related
teko vairuoti standartine, tai raketa kaip wrc
teko vairuoti standartine, tai raketa kaip wrc
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
Kad jau bmw/fiatas gamyklishkai daro ish litro 100 ag, bet su dviem turbinom. Pas bmw 2.0 200 ag, pas fiata 1.9 190 ag.. kitu gamintoju nznMinde_Kei wrote:tai aš ta puikiai suprantu, mano pasakymas daugiau replika buvo apie daily vs. not daily automobiliuscooler wrote:kiek žinau Vimotos seat toledo kai turėjo 162ag ir 385nm vidutiniškai dyzelio ėmė tik 6,3l/100km. o benzininio variklio dar nežinau kuris tiek imtų ir turėtų panašius parametrusMinde_Kei wrote:tai kai dyzelio sudegini daugiau uz benzina
kokio reiktu darbinio turio kad dyzelis duotu ~300ag/600+nm ? cia jau arti 3 litru reiktu?
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
Tai jei zmogus ant dviracio isvysto berods 0,6Ag ir kazkeliolika ten Nm, bet nei dyzelio nei benzino negeria, tai cia dar kieciau?...cooler wrote:kiek žinau Vimotos seat toledo kai turėjo 162ag ir 385nm vidutiniškai dyzelio ėmė tik 6,3l/100km. o benzininio variklio dar nežinau kuris tiek imtų ir turėtų panašius parametrusMinde_Kei wrote:tai kai dyzelio sudegini daugiau uz benzina
Nu bet kaip nemegztu nusisnekejimu
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
Nu tai jei bus gazas dugnas 90% laiko, tai ir rys dauguiau uz benzinini ir byres viskas. O jei svarbu lipdukas 150+ ag, tai px, gal ciut daugiau ir valgys
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
nesuprantu kur tu įžvelgi nusisnekėjimą? pats labiau nusikalbi lygindamas vidaus degimo variklį ir žmogaus raumenų jėgaspade wrote:Tai jei zmogus ant dviracio isvysto berods 0,6Ag ir kazkeliolika ten Nm, bet nei dyzelio nei benzino negeria, tai cia dar kieciau?...Nu bet kaip nemegztu nusisnekejimu
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
gazo dugno nebus ir nereiks, nes jei atkreiptumėt dėmesį į pateiktas kreives antram paveiksle tai suprastumėt kodėlStaska wrote:Nu tai jei bus gazas dugnas 90% laiko, tai ir rys dauguiau uz benzinini ir byres viskas. O jei svarbu lipdukas 150+ ag, tai px, gal ciut daugiau ir valgys
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
Nu ok, ne pilna tapke, bet jei noresi ishnaudot savo ag, tai ant oro mashina tikrai ne vazios.
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
kaip sau nori reikes iki 4 bent jau sukti, kad apsukos perjungiant nekristu zemiau 2500. kitaip is to torko jokios naudoscooler wrote:gazo dugno nebus ir nereiks, nes jei atkreiptumėt dėmesį į pateiktas kreives antram paveiksle tai suprastumėt kodėl
..
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
na va su varikliu daug maž baigta, nes elektornika daugiau neleidžia, tiksliau map sensorius dabar turiu 152ag ir 364nm bei daug dūmų dar teko keisti įsiurbimo kolika
- Attachments
-
- Pic047.jpg (95 KiB) Viewed 13889 times