modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Locked
User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler

Post by cooler »

Sveiki,

Taigi, norium jum parodyt, gan neįprastą šiame forume projektuką :)

Turimas automobilis audi a4 1,9di 80ag komplektacijos modelis pagamintas 1997 metais.
Image
Buvo 80ag ir 150nm, boost'as 1,0bar , įrašytas chipas, dabar yra 110ag ir 275nm, boost'as 1,5bar
Image

Sudėta:
1. smoke series boost gauge (iki 2,0 bar)
Image
2. oil catch tank (0,7l)
Image

Turima:
1. Kintamos geometrijos turbina vnt20 nuo v6 2,5 tdi iki 200ag
2. K&N sport oro filtras
Image
3. purkštukų antgaliai 0,240mm
Image
4. stock sankabos komplektas
Image
5. įsiurbimo kolektorius nuo 96kw pd variklio
Atlikti darbai:
1. Turimų dalių sumontavimas
2. EGR'o naikinimas
3. Įsiurbimo kolektoriaus plovimas
4. Custom chipas
5. Pastatytas MBC i map sensorių
6. Žeminačios juodos eibach spyroklės
7. FMIC 550*180*65
8. 60mm nerzos vamzdynas
Po visų darbų yra 152ag ir 364nm :D

Mod'ų sąrašas ateičiai pagal svarbumą: :D
1. Plunzeris
2. Velenėlis
3. Sumuštinis ir tepalo radiatorius
4. Didesni stabdžiai
Last edited by cooler on 03 Feb 2011, 00:10, edited 5 times in total.

psycho_holiday
Posts: 36
Joined: 09 Jun 2008, 00:27
Location: Vilnius

Re: project: audi a4 tdi by cooler

Post by psycho_holiday »

hmm.. labai nestandartinis projektas. galbut del to kad dyzelinis variklis ir neesu mates kad kas bombintu dyzeliuka. jis gi ekonomiskas papirdukas ir tiek :| bet siaip smagu, kad ir tokiu minciu kyla :idea: kazka konstruoja,propoguoja. laikykis seni, per4m su tavim ;)

tik toks klausimas ramybes neduoda :) kodel audi a4 1.9tdi? ir ar ketini tik su varikliu zaist?

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: project: audi a4 tdi by cooler

Post by cooler »

psycho_holiday wrote: tik toks klausimas ramybes neduoda :) kodel audi a4 1.9tdi? ir ar ketini tik su varikliu zaist?
ne, vasarą žadu dėt coiloverius, body kit'ą ir dar ką nors, bet pagrinde variklis :D

User avatar
Dariusmientas
Posts: 110
Joined: 27 Nov 2008, 20:02
Location: Kaunas

Re: project: audi a4 tdi by cooler

Post by Dariusmientas »

visad pačiam galvoj kirba mintis ateityje pradėt projaktėlį.. ir vis dažniau į galva prašosi mintis, kad tai butu dyzeliukas.. >=] nenoriu reklamint čia "tipo" bet BMW fanuose yra pora dyzeliniu projaktų.. kaip e36 3l td.. seilė nutysta skaičius pamačius..!!! ire30 2.4 td kiek menu.. abudu puikūs projaktai taigi nemanau, kad dyzelį reikia nuvertinti ir laikyti "nepilnaverčiu" Pats įdėmiai stebėsiu projakta.. didelės sėkmės!!! :!:

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by Conan »

cooler wrote:Po visų darbų turėtų būti 160ag ir 320nm
Vien su programa ir VNT turbu? :shock:
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by cooler »

Conan wrote:
cooler wrote:Po visų darbų turėtų būti 160ag ir 320nm
Vien su programa ir VNT turbu? :shock:
ir purkštukų antgaliais :twisted:

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by Conan »

cooler wrote:Turimas automobilis audi a4 1,9di 80ag komplektacijos modelis pagamintas 1997 metais
Beje, kas cia per idomus variklis? AFF 55kW? Ar 1Z/AHU 66kW? Nes 60 kW motoro nebuvo is gamyklos :?
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by cooler »

Conan wrote:
cooler wrote:Turimas automobilis audi a4 1,9di 80ag komplektacijos modelis pagamintas 1997 metais
Beje, kas cia per idomus variklis? AFF 55kW? Ar 1Z/AHU 66kW? Nes 60 kW motoro nebuvo is gamyklos :?
AFF 55kw, tik ant dyno stendo rado 60kw :P

User avatar
coup`ass
Posts: 267
Joined: 30 Apr 2004, 19:30
Location: Vilnius, Lithuania
Contact:

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by coup`ass »

pagarba!! :) seniai jau tokio projektuko nemaciau! :)

mano vienas bendradarbis turi 4 golpa 1.9 TDI, bet ne vienos raudonos, tai 80kw kiek zinau, tai isidejo cipa, prasuko ant stendo, tai 30ag priaugo :) neblogai manau :) nors daugiau visiskai nedaryta nieko, ziuresim, gal prikalbesiu ismetima ir filtra isidet, gal dar intercooleri didesni, aisku, po to gali but, kad dar ka stipriai reiks konstruot, bet nemanau :)

Sekmes!! stebesim kas gausis! :)

A
ImageImage

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by Conan »

coup`ass wrote:mano vienas bendradarbis turi 4 golpa 1.9 TDI, bet ne vienos raudonos, tai 80kw kiek zinau, tai isidejo cipa, prasuko ant stendo, tai 30ag priaugo
TDI tuninge ne AG ir ne kW esme yra :)
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

mantelis
Posts: 22
Joined: 01 Sep 2008, 19:12

Re: project: audi a4 tdi by cooler

Post by mantelis »

Dariusmientas wrote:visad pačiam galvoj kirba mintis ateityje pradėt projaktėlį.. ir vis dažniau į galva prašosi mintis, kad tai butu dyzeliukas.. >=] nenoriu reklamint čia "tipo" bet BMW fanuose yra pora dyzeliniu projaktų.. kaip e36 3l td.. seilė nutysta skaičius pamačius..!!! ire30 2.4 td kiek menu.. abudu puikūs projaktai taigi nemanau, kad dyzelį reikia nuvertinti ir laikyti "nepilnaverčiu" Pats įdėmiai stebėsiu projakta.. didelės sėkmės!!! :!:
tu tikriausiai kalbi apie mano e30 324td.kolkas nieko ten ispudingo nera tiesiog idetas e28 variklis su didesne turbina ir isoriniu vesgeitu.kolkas mazas ic su nerudijancio plieno vamzdynu bet planuojama deti didesnis.turbina pucia kolkas 0,9baro planuojama 1,5bar.preis tai buves e30 variklis buvo tikrai bukas ir visai nevazevo.dabartinis variklis su mechaniniu siurbliu nei e30.laukema vaziuokles powerflex daliu.idetas LSD.dar nebuvo progos prasukti ant stendo, padariau klaida kad neprasukau seno motoro,galeciau palyginti kas gavosi bet kiek zinau pagal charakteristikas e30 ir e28 motorai niekuom nesiskyre kas liecia kilovatus ir arklio galia tiesiog turbina didesne ir siublys mechaninis,bei nera jokiu kompu kas buvo pas e30.

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by cooler »

Conan wrote:TDI tuninge ne AG ir ne kW esme yra :)
esme yra sukimo momentas (nm), iš kur Conan pas tave teik išminties apie dyzelius? :)

User avatar
coup`ass
Posts: 267
Joined: 30 Apr 2004, 19:30
Location: Vilnius, Lithuania
Contact:

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by coup`ass »

Conan wrote:
coup`ass wrote:mano vienas bendradarbis turi 4 golpa 1.9 TDI, bet ne vienos raudonos, tai 80kw kiek zinau, tai isidejo cipa, prasuko ant stendo, tai 30ag priaugo
TDI tuninge ne AG ir ne kW esme yra :)
na tai savaime aisku, kad ne, as tik parasiau savo nuomone :)

A
ImageImage

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by Minde_Kei »

cooler wrote:
Conan wrote:TDI tuninge ne AG ir ne kW esme yra :)
esme yra sukimo momentas (nm), iš kur Conan pas tave teik išminties apie dyzelius? :)
tai kai dyzelio sudegini daugiau uz benzina, nori nenori pradedi dometis :P be to jis senas VAG fanas :lol: :mrgreen:
..

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by cooler »

Minde_Kei wrote:tai kai dyzelio sudegini daugiau uz benzina
kiek žinau Vimotos seat toledo kai turėjo 162ag ir 385nm vidutiniškai dyzelio ėmė tik 6,3l/100km. :D o benzininio variklio dar nežinau kuris tiek imtų ir turėtų panašius parametrus :roll:

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by Minde_Kei »

cooler wrote:
Minde_Kei wrote:tai kai dyzelio sudegini daugiau uz benzina
kiek žinau Vimotos seat toledo kai turėjo 162ag ir 385nm vidutiniškai dyzelio ėmė tik 6,3l/100km. :D o benzininio variklio dar nežinau kuris tiek imtų ir turėtų panašius parametrus :roll:
tai aš ta puikiai suprantu, mano pasakymas daugiau replika buvo :) apie daily vs. not daily automobilius :wink:

kokio reiktu darbinio turio kad dyzelis duotu ~300ag/600+nm ? cia jau arti 3 litru reiktu?
..

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by romkasponka »

http://www.youtube.com/watch?v=9BvjJjL7 ... re=related

teko vairuoti standartine, tai raketa kaip wrc :)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by Staska »

Minde_Kei wrote:
cooler wrote:
Minde_Kei wrote:tai kai dyzelio sudegini daugiau uz benzina
kiek žinau Vimotos seat toledo kai turėjo 162ag ir 385nm vidutiniškai dyzelio ėmė tik 6,3l/100km. :D o benzininio variklio dar nežinau kuris tiek imtų ir turėtų panašius parametrus :roll:
tai aš ta puikiai suprantu, mano pasakymas daugiau replika buvo :) apie daily vs. not daily automobilius :wink:

kokio reiktu darbinio turio kad dyzelis duotu ~300ag/600+nm ? cia jau arti 3 litru reiktu?
Kad jau bmw/fiatas gamyklishkai daro ish litro 100 ag, bet su dviem turbinom. Pas bmw 2.0 200 ag, pas fiata 1.9 190 ag.. kitu gamintoju nzn

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by spade »

cooler wrote:
Minde_Kei wrote:tai kai dyzelio sudegini daugiau uz benzina
kiek žinau Vimotos seat toledo kai turėjo 162ag ir 385nm vidutiniškai dyzelio ėmė tik 6,3l/100km. :D o benzininio variklio dar nežinau kuris tiek imtų ir turėtų panašius parametrus :roll:
Tai jei zmogus ant dviracio isvysto berods 0,6Ag ir kazkeliolika ten Nm, bet nei dyzelio nei benzino negeria, tai cia dar kieciau?...

Nu bet kaip nemegztu nusisnekejimu :evil:
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by Staska »

Nu tai jei bus gazas dugnas 90% laiko, tai ir rys dauguiau uz benzinini ir byres viskas. O jei svarbu lipdukas 150+ ag, tai px, gal ciut daugiau ir valgys

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by cooler »

spade wrote:Tai jei zmogus ant dviracio isvysto berods 0,6Ag ir kazkeliolika ten Nm, bet nei dyzelio nei benzino negeria, tai cia dar kieciau?...Nu bet kaip nemegztu nusisnekejimu :evil:
nesuprantu kur tu įžvelgi nusisnekėjimą? pats labiau nusikalbi lygindamas vidaus degimo variklį ir žmogaus raumenų jėga :D

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by cooler »

Staska wrote:Nu tai jei bus gazas dugnas 90% laiko, tai ir rys dauguiau uz benzinini ir byres viskas. O jei svarbu lipdukas 150+ ag, tai px, gal ciut daugiau ir valgys
gazo dugno nebus ir nereiks, nes jei atkreiptumėt dėmesį į pateiktas kreives antram paveiksle tai suprastumėt kodėl 8)

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by Staska »

Nu ok, ne pilna tapke, bet jei noresi ishnaudot savo ag, tai ant oro mashina tikrai ne vazios.

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by Minde_Kei »

cooler wrote:gazo dugno nebus ir nereiks, nes jei atkreiptumėt dėmesį į pateiktas kreives antram paveiksle tai suprastumėt kodėl 8)
kaip sau nori reikes iki 4 bent jau sukti, kad apsukos perjungiant nekristu zemiau 2500. kitaip is to torko jokios naudos
..

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: project: audi a4 power and economy by cooler

Post by cooler »

na va su varikliu daug maž baigta, nes elektornika daugiau neleidžia, tiksliau map sensorius :( dabar turiu 152ag ir 364nm :) bei daug dūmų :lol: dar teko keisti įsiurbimo kolika :wink:
Attachments
Pic047.jpg
Pic047.jpg (95 KiB) Viewed 13888 times

Locked