modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Vidinio wg mazajai manau bus per maza, reiketu isorinio normalaus
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
del "back presurso" sutinku galimas daigtas kad taip bus, na jei mažajai ir db užtenka vidinio wg už teks ir su kita turbina, nes išmetamosios dujos pirma suks mažaja, o tik po to dideleGedass wrote:Vidinio wg mazajai manau bus per maza, reiketu isorinio normalaus
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Jei butu didelis WG tai nebutu didelio back pressure, ir tas dujas paduotum per wg i didele turbina. Bet cia WG jau tokio rimto reiktucooler wrote:del "back presurso" sutinku galimas daigtas kad taip bus, na jei mažajai ir db užtenka vidinio wg už teks ir su kita turbina, nes išmetamosios dujos pirma suks mažaja, o tik po to dideleGedass wrote:Vidinio wg mazajai manau bus per maza, reiketu isorinio normalaus
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
bet juk WG prasiveria tiek, kad palaikytu atitinkama slegi...negi didelis WG tam paciam slegio palaikymuj prasivers daugiau
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
kalbama apie tai kad ka didzioji turba ikocios i varikli - visa tai + degimo produktai + siluminis pletimasis tures praeiti pro mazaja.
gaunasi panasiai kaip ir uzmovus paranormaliai didele salta dali ant mazytes karstosios dalies, karstoji dalis net ir su pilnai atidarytu WG nebesugeba to praleisti, ismetimo kolike kyla slegis ir temperatura, gaunasi restrikcija trugdanti normaliai kvepuoti varikliui.
gaunasi panasiai kaip ir uzmovus paranormaliai didele salta dali ant mazytes karstosios dalies, karstoji dalis net ir su pilnai atidarytu WG nebesugeba to praleisti, ismetimo kolike kyla slegis ir temperatura, gaunasi restrikcija trugdanti normaliai kvepuoti varikliui.
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
bet jei, padarius taip: maža eina pirma prie variklio, ji ima ora ir pučia i didele, o didelę suka jau iš po mažosios sukimo panaudotos dujos bei praėjusios per wg, ji gauna ora su kažkokiu tai slėgiu sukurtu mažosios, padidina oro srauta bei slėgi ir pučia i varikli. kiek aš pagaunu šita kampa kažkas turėtu vykti
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Nieko nesuprataucooler wrote:bet jei, padarius taip: maža eina pirma prie variklio, ji ima ora ir pučia i didele, o didelę suka jau iš po mažosios sukimo panaudotos dujos bei praėjusios per wg, ji gauna ora su kažkokiu tai slėgiu sukurtu mažosios, padidina oro srauta bei slėgi ir pučia i varikli. kiek aš pagaunu šita kampa kažkas turėtu vykti
Biski OT:
Siaip buvo racecar engineering aprasytas toks projektukas, anglu berods, su sistemele ant kit caro. Du turbokompresoriai, vienas mazas, o kitas didelis. Mazaji turbokompresoriu issuka variklio ismetamos dujos. Mazojo kompresoriaus sukurtas oro srautas paduodamas i "degimo kamera (vamzdis)", kur ipurskiamas kuras, padegamas, o viso sito dalyko rezultatas paduodamas i didelio turbokompresoriaus turbina. Didelis kompresorius sukuria dideli oro srauta, kuris jau paduodamas i varikli. Mazaja turbina lekiant suka didziojoje turbinoje atidirbusios dujos (jei gerai pamenu, t.y. variklio ismetimo dujos naudojamos tik paleisti sistema).
O jei paprastai, tai padaryta praktiskai reaktyvinis variklis, kuris pompuoja ora i stumoklini varikli. Boostas nepriklauso nuo apsuku stumoklinio variklio. Atidarius tapke visada turima sakykim 30psi nepriklausomai nuo stumoklinio variklio darbo rezimo. Kiek supratau ta sistema visai sekmingai dirbo, bet buvo sudetinga svelniai tariant.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Na cia mano minti jau pasake, su nemazu wg manau turetu kazkas gautis padoraus arba bandyt kazka suburt paliekant vidini wg + isorinisromkasponka wrote:Jei butu didelis WG tai nebutu didelio back pressure, ir tas dujas paduotum per wg i didele turbina. Bet cia WG jau tokio rimto reiktucooler wrote:del "back presurso" sutinku galimas daigtas kad taip bus, na jei mažajai ir db užtenka vidinio wg už teks ir su kita turbina, nes išmetamosios dujos pirma suks mažaja, o tik po to dideleGedass wrote:Vidinio wg mazajai manau bus per maza, reiketu isorinio normalaus
O sitoj vietoj(jei gerai supratau, ka norejai pasakyt), tai reiktu atvirksciai daryt, mazajai duot didziosios jau suspausta ora, kitaip ji nesugebes susitvarkyt su srautucooler wrote:bet jei, padarius taip: maža eina pirma prie variklio, ji ima ora ir pučia i didele, o didelę suka jau iš po mažosios sukimo panaudotos dujos bei praėjusios per wg, ji gauna ora su kažkokiu tai slėgiu sukurtu mažosios, padidina oro srauta bei slėgi ir pučia i varikli. kiek aš pagaunu šita kampa kažkas turėtu vykti
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Apsviesk mane... nes as nieko tokio kol kas nemates.dolphin wrote:BMW? Subaru?spade wrote:Dvi skirtingu dydziu turbinos yra toks gan komplikuotas reikalas - ne veltui nei vienos gamyklines masinos su tokiu setupu ner.
Tu cia aprasei tik karsta puse... Dabar pamastyk apie tai, kaip veiks saltoji - ten Tau reikalingas minumum dar 1 voztuvas ir sakyciau gan sandarus... ir dar ne visai aisku, kaip ji valdyti...protoNOS wrote:o ne geriau visais atzvilgiais daryti Twin turbo (kaip pvz BMW353 DTT), padaryti kolektoriu su dviem turbinu flancais, ant vieno tiesiogiai tvirtinti turbina, o ant kito tvirtinti kita turbina, taciau per koki nemenka Wastegate'a (audi?, aftermarket?, furini koki (jei tokiu buna) ?) wastegate'a valdo slegis, uzsiputus pirmai ir atsiradus pertekliniu duju atsidarytu didysis WG ir papildoma srauta nukreiptu i antra turbina. palyginti paprasta, efektyvu ir nereikia pernelyg dideliu "vamzduokliu" gimdyti, tik klausymas koki WG naudoti ir kiek jis laikys ir kiek dirbs numatoma darba
Taip ir ne...romkasponka wrote:Jei butu didelis WG tai nebutu didelio back pressure,cooler wrote:del "back presurso" sutinku galimas daigtas kad taip bus, na jei mažajai ir db užtenka vidinio wg už teks ir su kita turbina, nes išmetamosios dujos pirma suks mažaja, o tik po to didele
Pagrindinis dalykas kuris suka ratus yra slegiu skirtumas pries ir po karsto puses. Dabar tu isivaizduok sistema, kur uz turbinos yra ne atmosferinis slegis, bet 2bar.abs (tarkim). Norint ja kazkaip sukt, Tau anyvay pries ja reik kokiu 3bar.abs - t.y. tas backpressure bus toks "normalus"... Wastegato dydis cia nepagelbes.
Isvis: WG dydis mazai itakoja backpressure. Ji itakoja kriaukles dydis...
Blogai. Neveiks. Pamastyk pats kodel, bet jei trumpai, tai is arbatos puodelio nepripildysi kibiro...cooler wrote:bet jei, padarius taip: maža eina pirma prie variklio, ji ima ora ir pučia i didele, o didelę suka jau iš po mažosios sukimo panaudotos dujos bei praėjusios per wg, ji gauna ora su kažkokiu tai slėgiu sukurtu mažosios, padidina oro srauta bei slėgi ir pučia i varikli. kiek aš pagaunu šita kampa kažkas turėtu vykti
Gal elektronini turi varianta? Ar tik popierini? Idomu butu paskaityt... nes Tavo aprasyme truputeli vienoj vietoj galai nesueinaromkasponka wrote:Siaip buvo racecar engineering aprasytas toks projektukas, anglu berods, su sistemele ant kit caro.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
- FullSpeed1
- Posts: 391
- Joined: 25 Mar 2010, 18:54
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Cia gal bus kazkiek i tema.
http://img121.imageshack.us/f/6a00d8341 ... 00e54.png/
http://img121.imageshack.us/f/6a00d8341 ... 00e54.png/
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
BMW:spade wrote:Apsviesk mane... nes as nieko tokio kol kas nemates.dolphin wrote:BMW? Subaru?spade wrote:Dvi skirtingu dydziu turbinos yra toks gan komplikuotas reikalas - ne veltui nei vienos gamyklines masinos su tokiu setupu ner.
Subaru:
Subaru nuo devintojo desimtmecio isnaudoja sita, BMW pradejo neseniai ir gal net nebutu pradejus, jei ne Alpina D10, kuri atrado, kad galima padaryt BMW diesel bi-turbo
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Pilnai gali buti, kad kazka ir supainiojau.spade wrote:Gal elektronini turi varianta? Ar tik popierini? Idomu butu paskaityt... nes Tavo aprasyme truputeli vienoj vietoj galai nesueina
Pabandysim atrasti, nes tikrai situ zurnalu neismetineju
Kazkas tokio http://www.youtube.com/watch?v=s4w2t0gC ... re=related
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
legacy ~97-99m bi turbo.spade wrote: Apsviesk mane... nes as nieko tokio kol kas nemates.
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Ten "paprastas" sequential turbo. Turbinu dydis skiriasi taip mazai (kiek pamenu pas secondary siek tiek didesne karsta puse) kad ten ner kalbos, kad jos "skirtingo dydzio" - jos abi palaiko tiek pat arkliu, tik viena maziau restriktintu.wrx wrote:legacy ~97-99m bi turbo.spade wrote: Apsviesk mane... nes as nieko tokio kol kas nemates.
O bmw tai taip... I stand corrected - jis tikrai serijinis su tikrai skirtingu dydziu turbinom
Esmes tas zinoma perdaug nekeicia - tai vis tiek labai komplikuotas dalykas.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
idomi cia diskusija pas jus uzvire pasisakysiu ir as ka apie tai manau ir kokios idejos verda mano galvoj, nes taipogi turbut teks daryti twin charge sistema analogiskam motoruj(jai nosas nesuveiks kaip efektyvus antilagas )
trumpai ir paprastai tai yra taip kad tarkim nori turet daug powerio,reikia kuro ir oro,kuras savaime suprantama is kur, o oro kieky apsprenzia turbo kompresorius, dive turbu sistemoj zinoma didisai.
ir mazoji turba yra reikalinga tik tam kad sukurt ismetamuju duju srauta didziajai isukt ,neperziangiant motoro sukiu ribos, ir zinoma kad dar liktu kaskiek abarotu choduj kada jau turetum full busta nuo didziosos.
zinoma tai yra grynai max powerio siekiant, nes realiai daznai norimas galingumas ir turbos dydzio bei motoro abarotu ribojimas yra tie faktoriai kurie net neleistu tokiam mazam motoruj uzsisukt tokia turba apskritai.
o sistemos konsepcija as suprantu taip kad butina turet labai didely wg (60mm butu pats tas) kuris stovetu ant pavadinkim pirmo kolektoriaus su mazaja turba, tiek mazosios ismetimas tiek vg isejimas sujungtas su didziosios karsta puse.
saltos puses sujungtos didzioji pucia i mazaja, is cia keli pliusai: uzsisukinedama mazoji zinoma isukines didziosios karsta puse nes dauges ismetamuju duju, bet taipogi kadangi mazoji jau darys busta saltoj pusej bet salta mazos sujungta su dideles salta ,taipogi uzsukines didziaja daliniu vakumu, nes atsiras slegio skirtumai vamzdyje tarp didziosios ir mazosios kompresoriu
bet toliau didejant bustuj ir ismetamuju duju srautuj.pilnai atsidarys didisai vg is pirmo kolektoriaus ir visas ismetimo srautas prades keliaut tik per diziaja, tai guanasi kad nebeliks slegiu skirtumu pries ir uz mazosios turbos sparnuociu,tai reiskia mazoji kaip ir turetu nustot suktis nes nebeliks slegio skirtumo kas ja suka. gaunasi turime didele klyzma isiurbime , nes didisai kompresiorius kocioja pilnu chodu per mazosios kompresoriu kuris pasirodo net nesisuka
taigi tam reikia butinai daryti kaskoks by pas pavadinim vostuvas ir dar vienas apejimo ratas konkreciai didziajai turbai nes is tikro jos mum tik ir reikia poweriuj padaryt.
na dar yra toki dalykai kaip apskritai mechanines kompresoriaus galimybes atlaikyt busta,kas yra aktualu kas nori pust 4bar+ tada turbu santykio pasirinkimas yra svarbus faktorius, nes chbera zaidzia su back presure balansu tarp pirmo ir antro kolektoriaus kad sukist didesnius bustus,principas toks kad didzuoji ora spaudzia o mazoji perspaudzia jau suspausta.
seip tai yra labai rimtas dalykas tas tvin charge ir padaryt tai kaip efektyviai veikianty mechanizma yra parkiu. bet realus pavyzdys yra suomio maskatas 1,6 l maskato motras su twin charge ir ant 95 kalonkes gaivos http://www.youtube.com/watch?v=xrPRp9KD ... re=related ir zmogus ne tik kad pats vg pasidare spyruokles usireguliavo kad pasidaryt tinkama back presure abejuose kolektoriuose, ten net turbos karsta puse nupjauta bulgarke ir apvirinta(suvirinta spyzius su nerzaveika) tam kad susimazint a/r
trumpai ir paprastai tai yra taip kad tarkim nori turet daug powerio,reikia kuro ir oro,kuras savaime suprantama is kur, o oro kieky apsprenzia turbo kompresorius, dive turbu sistemoj zinoma didisai.
ir mazoji turba yra reikalinga tik tam kad sukurt ismetamuju duju srauta didziajai isukt ,neperziangiant motoro sukiu ribos, ir zinoma kad dar liktu kaskiek abarotu choduj kada jau turetum full busta nuo didziosos.
zinoma tai yra grynai max powerio siekiant, nes realiai daznai norimas galingumas ir turbos dydzio bei motoro abarotu ribojimas yra tie faktoriai kurie net neleistu tokiam mazam motoruj uzsisukt tokia turba apskritai.
o sistemos konsepcija as suprantu taip kad butina turet labai didely wg (60mm butu pats tas) kuris stovetu ant pavadinkim pirmo kolektoriaus su mazaja turba, tiek mazosios ismetimas tiek vg isejimas sujungtas su didziosios karsta puse.
saltos puses sujungtos didzioji pucia i mazaja, is cia keli pliusai: uzsisukinedama mazoji zinoma isukines didziosios karsta puse nes dauges ismetamuju duju, bet taipogi kadangi mazoji jau darys busta saltoj pusej bet salta mazos sujungta su dideles salta ,taipogi uzsukines didziaja daliniu vakumu, nes atsiras slegio skirtumai vamzdyje tarp didziosios ir mazosios kompresoriu
bet toliau didejant bustuj ir ismetamuju duju srautuj.pilnai atsidarys didisai vg is pirmo kolektoriaus ir visas ismetimo srautas prades keliaut tik per diziaja, tai guanasi kad nebeliks slegiu skirtumu pries ir uz mazosios turbos sparnuociu,tai reiskia mazoji kaip ir turetu nustot suktis nes nebeliks slegio skirtumo kas ja suka. gaunasi turime didele klyzma isiurbime , nes didisai kompresiorius kocioja pilnu chodu per mazosios kompresoriu kuris pasirodo net nesisuka
taigi tam reikia butinai daryti kaskoks by pas pavadinim vostuvas ir dar vienas apejimo ratas konkreciai didziajai turbai nes is tikro jos mum tik ir reikia poweriuj padaryt.
na dar yra toki dalykai kaip apskritai mechanines kompresoriaus galimybes atlaikyt busta,kas yra aktualu kas nori pust 4bar+ tada turbu santykio pasirinkimas yra svarbus faktorius, nes chbera zaidzia su back presure balansu tarp pirmo ir antro kolektoriaus kad sukist didesnius bustus,principas toks kad didzuoji ora spaudzia o mazoji perspaudzia jau suspausta.
seip tai yra labai rimtas dalykas tas tvin charge ir padaryt tai kaip efektyviai veikianty mechanizma yra parkiu. bet realus pavyzdys yra suomio maskatas 1,6 l maskato motras su twin charge ir ant 95 kalonkes gaivos http://www.youtube.com/watch?v=xrPRp9KD ... re=related ir zmogus ne tik kad pats vg pasidare spyruokles usireguliavo kad pasidaryt tinkama back presure abejuose kolektoriuose, ten net turbos karsta puse nupjauta bulgarke ir apvirinta(suvirinta spyzius su nerzaveika) tam kad susimazint a/r
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Labai jau teorinis modelis. "Sferiniai arkliai"...Niokas wrote:bet toliau didejant bustuj ir ismetamuju duju srautuj.pilnai atsidarys didisai vg is pirmo kolektoriaus ir visas ismetimo srautas prades keliaut tik per diziaja, tai guanasi kad nebeliks slegiu skirtumu pries ir uz mazosios turbos sparnuociu,tai reiskia mazoji kaip ir turetu nustot suktis nes nebeliks slegio skirtumo kas ja suka. gaunasi turime didele klyzma isiurbime , nes didisai kompresiorius kocioja pilnu chodu per mazosios kompresoriu kuris pasirodo net nesisuka
Niekaip nepadarysi taip, kad ta mazoji turbina nesisuktu... na, fiziskai jos neatjungdamas nuo srauto. O jei ruosiesi ja atjungt, tai teks sugalvoti gudria sistema, kaip ta didzioji "perims darba"... Juolab,kad to daryt net ir ner jokios prasmes.
JEI pagal jos mapa mes pateksim i pakankamo efektyvumo sala su musu norimo turio varikliu ir norimu PRu...taigi tam reikia butinai daryti kaskoks by pas pavadinim vostuvas ir dar vienas apejimo ratas konkreciai didziajai turbai nes is tikro jos mum tik ir reikia poweriuj padaryt.
Zr pvz cia http://www.rbracing-rsr.com/turbo/Turbo ... mpress.gif Ji teoriskai gali pusti 2.4bar, bet prie 35-40 lbs/min. O jei tavo varikis mazas ir zemasukis (kaip pvz TDI ) ir jis tepumpuos (tarkim) 25lbs/min... pats supranti kas gaunas. Va tam ir daroma tas 2 stage turbo...
Btw "twin charged" reiskia turbina + mechaninis kompresorius (a la ta B grupes lancia, kuri niekad nevaziavo)
Kai viena turbina pucia i kita cia "2 stage turbo"...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
seip tai tingiu piest(nors tai butu paprasciasuia nes viskas taptu akivaizdu), bet esme tokia kad pats pagalvok,kaip ta mazoji gali suktis kai slegiu skirtumas dingsta nes tiek mazosios isejimas sujungta su didziosios pajemimu tiek pirmo koliko vg sujungtas su didziosios pajemimu.
atsidarius pirmo koliko vg, visas back presure pereina i jau antra kolika tiksliau pirmas su antru pasidaro vienas turis, ir slegis ismetimo duju jau veikia tik didziaja sparnuote. nes slegiu skirtumas dabar jau yra nebe pires ir uz mazosios sparnuotes o prie didziosios ir uz jos.
aisku tu dvie turbu sistemu valdymo ir apskritai "pakabinimo " budu yra tikrai ne vienas ir vienas uz kita efektyvesnis tam tikru atveju.
bet siekiant maximalaus galingumo visada norisi uzsikabint kuo didesne turba,kol galop prieini pire to kad valinimo lieka labai nedaug arba jo visai nebelieka todel toks varijantas kaip du turbai yra pateisinamas.
beje kas del tdi jis be parkiu gali suktis ir 8000 ir primetus dyzelio pikiny uzsidegimo slegy ir apskritai efektyvu darbo takto slegy cilindre(lyginant su gaseriu) ,siekiant galingumo tikrai tikslinga eit i abarotus nes dyzelio degimas yra didelis pikas uzsidegimo metu ir tolygus slegio kritimas darbo takto metu. todel turet daugiau trumpu ir su didesniu vidutiniu slegiu darbo taktu yra tikslinga siekiant galingumo.litaip tariant mazint chodas ir ait i abarotus. vienintelis dalykas ka prarasi tai terminy naudingumo koeficijenta ir maximalia torko reiksme.
atsidarius pirmo koliko vg, visas back presure pereina i jau antra kolika tiksliau pirmas su antru pasidaro vienas turis, ir slegis ismetimo duju jau veikia tik didziaja sparnuote. nes slegiu skirtumas dabar jau yra nebe pires ir uz mazosios sparnuotes o prie didziosios ir uz jos.
aisku tu dvie turbu sistemu valdymo ir apskritai "pakabinimo " budu yra tikrai ne vienas ir vienas uz kita efektyvesnis tam tikru atveju.
bet siekiant maximalaus galingumo visada norisi uzsikabint kuo didesne turba,kol galop prieini pire to kad valinimo lieka labai nedaug arba jo visai nebelieka todel toks varijantas kaip du turbai yra pateisinamas.
beje kas del tdi jis be parkiu gali suktis ir 8000 ir primetus dyzelio pikiny uzsidegimo slegy ir apskritai efektyvu darbo takto slegy cilindre(lyginant su gaseriu) ,siekiant galingumo tikrai tikslinga eit i abarotus nes dyzelio degimas yra didelis pikas uzsidegimo metu ir tolygus slegio kritimas darbo takto metu. todel turet daugiau trumpu ir su didesniu vidutiniu slegiu darbo taktu yra tikslinga siekiant galingumo.litaip tariant mazint chodas ir ait i abarotus. vienintelis dalykas ka prarasi tai terminy naudingumo koeficijenta ir maximalia torko reiksme.
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
daug peno pamąstymam šitas jet turbinimas gan idomus. beja ir mersai taip pat naudoja dvieju turbinu technologija
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Pagal Tave iseina, kad jei yra Y issisakojimas, kuris veliau vel susijungia per toki pati Y, tai, tuo atveju jei tos atsakos skirtingo pralaidumo, tai visas srautas eis TIK per ta, kur pasipriesinimas mazesnis...Niokas wrote:seip tai tingiu piest(nors tai butu paprasciasuia nes viskas taptu akivaizdu), bet esme tokia kad pats pagalvok,kaip ta mazoji gali suktis kai slegiu skirtumas dingsta nes tiek mazosios isejimas sujungta su didziosios pajemimu tiek pirmo koliko vg sujungtas su didziosios pajemimu.
O tai kaip pas varikliuus kurenamus kitu kuru? Anglies dulkem pvz?dyzelio degimas yra didelis pikas uzsidegimo metu ir tolygus slegio kritimas darbo takto metu.
Visa tai galioja bet kuriam vidaus degimo varikliui. Tik zinia - tiesioginio ipurskimo varikliai turi tokia beda, kaip ipurskimo langas... kuris su apsukom mazeja. O dideli purkstukai kelia problemas su zemiausiom apsukom... ir ratas uzsidaro.todel turet daugiau trumpu ir su didesniu vidutiniu slegiu darbo taktu yra tikslinga siekiant galingumo.litaip tariant mazint chodas ir ait i abarotus. vienintelis dalykas ka prarasi tai terminy naudingumo koeficijenta ir maximalia torko reiksme.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
na galim vadint daiktus tikrais vardais ne dyzelis o compresion ignition vidaus degimo motoras, beje pirmas toks motoras ir buvo sukurtas uzdeginet tas anglies dulkes, bet del sudetingumo kaip kontroliuot kieky kuro ir degima, buvo pasirinkta skysti kurai su zema savaiminio uzsidegimo temperatura. siai deinai tai vienareiksmiskai tobuliausias ir geriausias kura tokiam motoruj butu dehidratuotas metanolis arba dimetileteris,kuris taipogi gali but drasiai maisomas su metanoliu ir toliau sekmingai kelt pfp net ir neturint pakankamai oro
o del to lango,tam yra kintamo advanco siurbliai,o problema su dideliais purkstukais labai pataiso didesni forsunkiu atsidarymo slegiai... cia zinoma kalbant apie konkretu bosch distributor type siurbly kaip sitoj audej.
nes pumpikas jau turi galimybe keisti purskimo diurationa,o comonrail sistemos isvis niekuo neberibojamos mechaniskai kas liecia diurationa ipurskimo.
ir isvis koki "langa" turi galvoj 4000-6000 ar 6000-8000?
o del to lango,tam yra kintamo advanco siurbliai,o problema su dideliais purkstukais labai pataiso didesni forsunkiu atsidarymo slegiai... cia zinoma kalbant apie konkretu bosch distributor type siurbly kaip sitoj audej.
nes pumpikas jau turi galimybe keisti purskimo diurationa,o comonrail sistemos isvis niekuo neberibojamos mechaniskai kas liecia diurationa ipurskimo.
ir isvis koki "langa" turi galvoj 4000-6000 ar 6000-8000?
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
aptvarkyta išvaizda, dabaigtos kelios smulkmenos, dabar ir foto galima parodyt
beja išėmiau pora pusašiu ir vaizdelis kaip sukasi http://www.youtube.com/watch?v=YPO7tIk-IvM
kita sav gal pavyks ant dyno užšokt
beja išėmiau pora pusašiu ir vaizdelis kaip sukasi http://www.youtube.com/watch?v=YPO7tIk-IvM
kita sav gal pavyks ant dyno užšokt
- VeilSide NF
- Posts: 123
- Joined: 19 Jul 2010, 09:38
- Location: Kaunas
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Galima sužinot kurioi čia vitoi sukinėjaisi?
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
kaimuke tokiam, bet kažkam labai nepatiko po to, mentai dažnai važinet pradėjoVeilSide NF wrote:Galima sužinot kurioi čia vitoi sukinėjaisi?
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
neblogai
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13
8 683 11198
rps13
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
nuka da truputi r y drifta ? Smagi masina spaudziu like