modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
dar primetu kreives
- Attachments
-
- 100_2498.jpg (82.97 KiB) Viewed 12482 times
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
pagirtinas projektelis, tik biski stebina kad pas tave daug dumu prie 150ag su standart plundzeriu,nes seip tai riba yra 160.
ir 240 forsunkes taipogi is kur? nes 250 ir 260 jau tipo reisinginiai o 215 nuo t4 didziausi standartiniai kokie ejo pas vagenus.
del kolektoriaus tas nuo pd-ko geresnis bet dar labai labai blogas nes pucia i du vidurinius o i pirma- ketvirta kaskiek.
cia pavyzdys kaip galima pasidaryt dyzeliuj jau pakankamai tiesu kolika papigiam, reikia tik sdi koliko su ilgais runeriais ir pasidaryt kaskiek tiesesny plenuma, cia dar psiaudo dudas siokias tokias paderinau,del bendro gerumo,nors dyzeliuj teisingas afr,nera taip skausminga kaip bendzuj, nes daro po 250ag+ pusdami tik i du vidurinius kausus ir nesiparina liaudis
ir 240 forsunkes taipogi is kur? nes 250 ir 260 jau tipo reisinginiai o 215 nuo t4 didziausi standartiniai kokie ejo pas vagenus.
del kolektoriaus tas nuo pd-ko geresnis bet dar labai labai blogas nes pucia i du vidurinius o i pirma- ketvirta kaskiek.
cia pavyzdys kaip galima pasidaryt dyzeliuj jau pakankamai tiesu kolika papigiam, reikia tik sdi koliko su ilgais runeriais ir pasidaryt kaskiek tiesesny plenuma, cia dar psiaudo dudas siokias tokias paderinau,del bendro gerumo,nors dyzeliuj teisingas afr,nera taip skausminga kaip bendzuj, nes daro po 250ag+ pusdami tik i du vidurinius kausus ir nesiparina liaudis
- Attachments
-
- tdi.JPG (25.4 KiB) Viewed 12366 times
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
230. 240 250 260 dds pardavineja. o plungeris nelygus plungeriui, pas vienus 150ag nedalipa ir sausa, kiti 160 atsuka su 10mm plungeriu
seat toledo 1.9tdi PD garrett gtb2260vk
audi a6 2.5 tdi 132kw Q
audi a6 2.5 tdi 132kw Q
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
tai 10 ag ten ar ten esme kad palei riba cia jau sukasi o atseit daug dumu , mano durna galva daug dumu gali but tik prie mazu sukiu kada forsunkes budamos stipriai per dideles tokiam plundzeriuj gerai uzpila, ant apaciu ir midu padaro aisku torko , bet kai atsisuka toliau turetu nebut jokiu dumu, tipo toj vietoj kur asilu pikas,nes asilus tik ir turetu siuo atveju ribot kuras,o konkreciau plundzerio nepakankamas, nes tiek turba tokia srauta nesa kad iki 200ag pasidaro, o forsunkes iki 250ag tikrai veza tokios
ps. jieskok srote dukato siurblio papigiam ,ir pd apacios,o jai bus maza pasuk 860300501 dar rasiu bmw m20 vostuvu
ps. jieskok srote dukato siurblio papigiam ,ir pd apacios,o jai bus maza pasuk 860300501 dar rasiu bmw m20 vostuvu
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
Dukato 2,5 siurblys papigiai čia 868623433.
Negaliu susilaikyti nuo klausimo į šoną, jei d varikliai tokie potencialūs ir taip gerai ratus suka (bmvfan forume kregždutė su 330d varikliu, čipuota Vimotoj, rašo ajajaj tik prie gazo prisiliečiu n-tu (n>2) bėgiu kasasi ir skersa stoja), kodėl drifte nepanaudojama tai? Todėl kad visas kaifas tik 2000rpm trunka?
Negaliu susilaikyti nuo klausimo į šoną, jei d varikliai tokie potencialūs ir taip gerai ratus suka (bmvfan forume kregždutė su 330d varikliu, čipuota Vimotoj, rašo ajajaj tik prie gazo prisiliečiu n-tu (n>2) bėgiu kasasi ir skersa stoja), kodėl drifte nepanaudojama tai? Todėl kad visas kaifas tik 2000rpm trunka?
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
dėkui už palaikyma gamyboj. aš ta arkliu kaimene didinčiau dar nemažai, bet elekronikos pusė pastojo kelia reikia keisti visa variklio parvotke, vel pirkti kita kompa dėti map sensoriu išorini, o tai man nelabai patinka. geriau parduoti šita savo projektuka ir nusipirkti kita auto kur jau elektornikoj viskas tvarkoj ir pradėti konstravimus iš naujo tik su didesniu ag ir nm tikslu o šeip kiek girdėjau tai įsiurbimo kolikas be perdarinėjimu tinka nuo vw g60 variklioNiokas wrote:tai 10 ag ten ar ten esme kad palei riba cia jau sukasi o atseit daug dumu , mano durna galva daug dumu gali but tik prie mazu sukiu kada forsunkes budamos stipriai per dideles tokiam plundzeriuj gerai uzpila, ant apaciu ir midu padaro aisku torko , bet kai atsisuka toliau turetu nebut jokiu dumu, tipo toj vietoj kur asilu pikas,nes asilus tik ir turetu siuo atveju ribot kuras,o konkreciau plundzerio nepakankamas, nes tiek turba tokia srauta nesa kad iki 200ag pasidaro, o forsunkes iki 250ag tikrai veza tokios
ps. jieskok srote dukato siurblio papigiam ,ir pd apacios,o jai bus maza pasuk 860300501 dar rasiu bmw m20 vostuvu
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
keičiu turba į didesnę, nes senoji neatlaikė sakykit kur galima šlangute rasti tepimui atvesti?
- Attachments
-
- biški kreivokai pasitatė
- 2009-07-27 21.49.46.jpg (95.54 KiB) Viewed 11694 times
- Arturas-zender
- Posts: 416
- Joined: 06 Feb 2007, 16:51
- Location: Klaipeda
- Contact:
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
hansaflexe pagamintu
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
pastatysas FMIC korys 550*18*65
- Attachments
-
- Pic073.jpg (87.52 KiB) Viewed 11318 times
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
ir 60mm nerzos vamzdynas, dabar greičiau į gazo paspaudima sureaguoja
- Attachments
-
- ma.jpg (93.97 KiB) Viewed 11316 times
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
na neblogai, bet kiek dbr tau tas malonumas kainuos? verta kazka daryti?
Quattro
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
Turbūt nesupranti automobilio bombinimo esmės Nes tik pinigai yra gyvenime, o tokie dalykai tai yra malonumas.Deiviss wrote:na neblogai, bet kiek dbr tau tas malonumas kainuos? verta kazka daryti?
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
malonumas bombint,tai daryt ko dar niekas nedare, o cia jau labiau serija bet is sudo spaust vaskas visada pagirtina(lyginant su bendzais)
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
verta neverta, bet patinka krapštytis, gal dar biški ka pabursiu ir bandysiu palikti ramybėj šita, daily raidui, kur 5litru saleros 100km užtenka o drožiant max 6,5 l db žvagaus koki benza krapštymuisi pagautiDeiviss wrote:na neblogai, bet kiek dbr tau tas malonumas kainuos? verta kazka daryti?
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
o tai dabar ner tikslo keist plundzeri, jei nekeiti pravodkes?
sportui benzas labai gerai, bet daily drive mieste, tai pabombinta salerka - ner nieko geriau, lyginant sanaudas ir greitejima. gal butu galima plus minus samata i PM, nes pats dariau kiek leido stock turbina, bet kyla minciu keist jau dekui
sportui benzas labai gerai, bet daily drive mieste, tai pabombinta salerka - ner nieko geriau, lyginant sanaudas ir greitejima. gal butu galima plus minus samata i PM, nes pats dariau kiek leido stock turbina, bet kyla minciu keist jau dekui
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
tikslas yra, pastačiau MBC į map sensoriu tai db viso slėgio kompas nemato jei pasiseks pigiau nupirkti dalis ir dviejų turbų keisti nereiktų tai į 2500lt tilptum protingai lt leidžiant beto jei pas tave nėra ant tiek sh auto kaip pas mane buvo 55kw pfffVyskupas wrote:o tai dabar ner tikslo keist plundzeri, jei nekeiti pravodkes?
sportui benzas labai gerai, bet daily drive mieste, tai pabombinta salerka - ner nieko geriau, lyginant sanaudas ir greitejima. gal butu galima plus minus samata i PM, nes pats dariau kiek leido stock turbina, bet kyla minciu keist jau dekui
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
pas mane buvo 66, bet turba jau stovejo kintamos geometrijos tai pasikeiciau purkstuku antgalius i 81kW, tai gavos po vimotos apie 95kW, nes nelabai vnt15 nori daugiau pust. beje pas atve su vnt 20 turba nuo kada uzsiputinet prasideda? tai realiai ko reik: fmic, vamzdynas, t4 purkstukai, vnt20 ir programavimas..
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
prie 2500rpm jau beveik pilnas slėgis būna, bet pas mane programa ant vnt17 likusi darVyskupas wrote:pas mane buvo 66, bet turba jau stovejo kintamos geometrijos tai pasikeiciau purkstuku antgalius i 81kW, tai gavos po vimotos apie 95kW, nes nelabai vnt15 nori daugiau pust. beje pas atve su vnt 20 turba nuo kada uzsiputinet prasideda? tai realiai ko reik: fmic, vamzdynas, t4 purkstukai, vnt20 ir programavimas..
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
Tai tipo rija max 6.5? kiek uzmesti tada normaliai vaziuojant?
Quattro
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
iki 100 4,5 ; iki 140 5,5 ; bent jau man mieste vidutines rodo 5,8 su r18 ir tikrai nepraleidziant progos prasilekt zmogus pasidares apie 250ag is tdi rase kad i 7 laisvai telpaDeiviss wrote:Tai tipo rija max 6.5? kiek uzmesti tada normaliai vaziuojant?
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
kai vyniojant ratus po miesta tai 6,5 o užmiestį važiuojant 80-90 4,8 kažkurDeiviss wrote:Tai tipo rija max 6.5? kiek uzmesti tada normaliai vaziuojant?
Re: modlists: audi a4 & typ85 quattro by cooler
kad tęst tema tai kuriu kita projektuka kiek linksmesnį
taigi, nupirkau audi 80 quattro typ 85 kiek lavona
Atlikti darbai:
sulopytas kėbulas, kai kur pervirintos siūlės, išskustos smalos, antikorozinis, perdažytas;
perrinkta visa važiuoklė, visi nauji pilnaviduriai sailentai, pagalvės, šarnyrai, nauji blistein amortizatoriai trumpintu stoku, "mėlynos" spyruoklės, nauja stabdžiu sistema;
salone išmesta dalis nereikalingos pravotkės, turbinos slėgio, vdo tepalo temp/spaudimo ir krovimo davikliai, "bulkos" rekaro sėdynės, triju tašku sport diržai, akumas perkeltas i gala.
variklis 1,9tdi (AFN) praktiškai naujas iveco daily kuro siurblys 12mm plunzeris, 0,240mm pralaidumo kuro pukštukai, k16 turbina (2bar), trumpas 60mm nerzos išmetimas su sūkūriniu rezonatorium per sparna/buferi, intercooleris 550*180*65, K&N oro filtras;
pavarų dėžė palikta orginali benzo (prie 100km/h 5 pavara 3000rpm)
planuojami darbai, pagal svarbuma: paskirstymo velenėlis, twin turbo arba rimta hibridine turbina, matalokeramikos sankabos komplektas, hidraulinis rankinis ir dar šis tas.
planuose sukt varikli iki 6000rpm ir turet apie 200+ag
mašina laisvalaikiui, gal net labiau ekspermentas. dauguma daliu paimta iš prieš tai vykusio projektuko, su studentiškom lėšom darbai vyksta lėčiau negu normaliu tempu
keleta foto bendram vaizdui:
šviežių variklio foto neturiu, tad įdėsiu vėliau, komentaruose butu malonu išgirsti patarimų ką ir kaip daryt but protingiau ir papraščiau
taigi, nupirkau audi 80 quattro typ 85 kiek lavona
Atlikti darbai:
sulopytas kėbulas, kai kur pervirintos siūlės, išskustos smalos, antikorozinis, perdažytas;
perrinkta visa važiuoklė, visi nauji pilnaviduriai sailentai, pagalvės, šarnyrai, nauji blistein amortizatoriai trumpintu stoku, "mėlynos" spyruoklės, nauja stabdžiu sistema;
salone išmesta dalis nereikalingos pravotkės, turbinos slėgio, vdo tepalo temp/spaudimo ir krovimo davikliai, "bulkos" rekaro sėdynės, triju tašku sport diržai, akumas perkeltas i gala.
variklis 1,9tdi (AFN) praktiškai naujas iveco daily kuro siurblys 12mm plunzeris, 0,240mm pralaidumo kuro pukštukai, k16 turbina (2bar), trumpas 60mm nerzos išmetimas su sūkūriniu rezonatorium per sparna/buferi, intercooleris 550*180*65, K&N oro filtras;
pavarų dėžė palikta orginali benzo (prie 100km/h 5 pavara 3000rpm)
planuojami darbai, pagal svarbuma: paskirstymo velenėlis, twin turbo arba rimta hibridine turbina, matalokeramikos sankabos komplektas, hidraulinis rankinis ir dar šis tas.
planuose sukt varikli iki 6000rpm ir turet apie 200+ag
mašina laisvalaikiui, gal net labiau ekspermentas. dauguma daliu paimta iš prieš tai vykusio projektuko, su studentiškom lėšom darbai vyksta lėčiau negu normaliu tempu
keleta foto bendram vaizdui:
šviežių variklio foto neturiu, tad įdėsiu vėliau, komentaruose butu malonu išgirsti patarimų ką ir kaip daryt but protingiau ir papraščiau
Last edited by cooler on 23 Feb 2011, 20:59, edited 1 time in total.
Re: project: audi a4 power and economy by cooler
toks kaip ir test drive, bet nieko blatno kuro norma nesureguliuota, turba perpučia ir ratus visom pavarom nusuka
http://www.youtube.com/watch?v=G01Cnfx5 ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=G01Cnfx5 ... r_embedded