NISMO' wrote:cia siaip pamastymui. Pastebejau, kad daug kas is PL, Suomiu ar kitu saliu apacioj naudoja NOSa, nemastai apie toki moda? nes net as galvoju, kad ant uzputimo tikrai butu afigenai, bet pas tave visa mesa tik nuo 6k realiai prasideda... manau sunku tau butu vaziuot porinius su v8 ar tuo paciu JZ
idomu ar ir gatvej jam tas pats? nes vimotos stendas nesukuria pakankamai apkrovos, ir uzsiputimas ant stendo ivyksta veliau, tai man zinomais atvejais yra kad gatvej vaziuojant kreive butu galima pastumt bent 500 rpm atgal - jei lygint ja su stendu
Tarkim mano masina ant ju dyno uzputinejo kaip gatvej kazkas tarp antro-trecio begio, nors sukta buvo penktu.
O del SR20, kiek matau darbinio diapazono yra 2500 rpm ir jei gatvej dar kokius 500 anksciau pucia, tai visi 3000 susidaro. Biski pasipratint aukstesniais sukiais vaziuot ir viskas gerai.
vaziot rodos eina jei kalba apie zieda kaip butu drifte nezinia
p.s. gaila tik nedaug pavaziavo per FL pradejo striginet droselis zoskai
p.s.s. bet jau pasiruoshe trenirotej gaudinesim ora ir bandisim patikrint toliau kas negerai
Imho - bamperis tai 'britkus' Geriau jau butum stock ispjoves vieta difuzoriui Ar taip ar taip gale reik kuo maziau 'drago' palikt... O su tokiu lietvamzdziais apkrautu buferiu manau bus kaip parasutas... ne?
Imho - bamperis tai 'britkus' Geriau jau butum stock ispjoves vieta difuzoriui Ar taip ar taip gale reik kuo maziau 'drago' palikt... O su tokiu lietvamzdziais apkrautu buferiu manau bus kaip parasutas... ne?
siulau palaukt kol bus pabaigta ir išplauta:) bet kol nera rankose difosoriaus neko ten nedarysiu guli standartinis bamperis shalia
Imho - bamperis tai 'britkus' Geriau jau butum stock ispjoves vieta difuzoriui Ar taip ar taip gale reik kuo maziau 'drago' palikt... O su tokiu lietvamzdziais apkrautu buferiu manau bus kaip parasutas... ne?
siulau palaukt kol bus pabaigta ir išplauta:) bet kol nera rankose difosoriaus neko ten nedarysiu guli standartinis bamperis shalia
Imho - bamperis tai 'britkus' Geriau jau butum stock ispjoves vieta difuzoriui Ar taip ar taip gale reik kuo maziau 'drago' palikt... O su tokiu lietvamzdziais apkrautu buferiu manau bus kaip parasutas... ne?
pagal teorija ir normaliu saliu praktika, kuriose trasos kiek lygesnes nei kacerga, difuzoriaus konstruktyvas leidziamas kiek galima arciau asfalto. kad slegiu skirtumas veiktu kaip priklauso, auksti (nuotoli nuo asfalto) reikia prisiderint pagal amortizatoriu eiga ir galimus trasos nelygumus kad nesulauzytum ar nepamestum jo.
ps- taip kaip nufotkinai ji primatavimui tai jis tik grozio funkcija atliktu
Justinianas wrote:pagal teorija ir normaliu saliu praktika, kuriose trasos kiek lygesnes nei kacerga, difuzoriaus konstruktyvas leidziamas kiek galima arciau asfalto. kad slegiu skirtumas veiktu kaip priklauso, auksti (nuotoli nuo asfalto) reikia prisiderint pagal amortizatoriu eiga ir galimus trasos nelygumus kad nesulauzytum ar nepamestum jo.
ps- taip kaip nufotkinai ji primatavimui tai jis tik grozio funkcija atliktu
tai primatotas jis buvo su kuo patogiau kad paziuret kiek ir kur netelpa ir mazdaug difo aukshtije "musu trasa ipatinga paziuresim kaip bus po pirmo testo"