project: Nissan sunny GTI turbo...
project: Nissan sunny GTI turbo...
pribrendo laikas aprasyti tai, kas jau seniai padaryta , taigi pratesiant tema http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?f=6&t=2018 ...
Automobilis Nissan sunny GTI su SR20DE 10:1 CR shirdele. Nupirktas siam reikalui uz TIKRAI simboline kaina su pavagusiu kebulu ir klausimas kokiu variklius (1,5m stovejo lauke nejudinamas..). Kaip ateitis parodys - we got lucky
P.S. sorry uz foto kokybe, deja geriau nebuvo galimybes
Atrode jis taip:
Kadangi kebulo bukle buvo kritines bukles, teko siek tiek paragauti ir shaltkalvio duonos, bet apie tai neishsiplesiu, nes speju visiem aktualu variklis
Ilgai prastovejas variklis atrode nekaip...
Kolektorius nupirktas GTI R OEM is savartyno kazkur UK per ebay. Turbina T28. Ausinimas paimtas nuo gazo sklendes:
ir sujungtas su
Purkstukai sudeti nuo S14 sidefeed. Pastatytas pigus ebay FPR:
Prikabinta turbina prie kolektoriaus ir uzdeta ant variklio:
Pajungtas turbinos tepimas + senderiai tepalo spaudimui ir temp:
priestai buvo pajungta per 'latviu' trisaki, kuris 2 kartus taip luzo :O...nerekomenduoju jo sukti tiesiai i bloka...
Veliau pedaryta patikimai...
Ebejinio IC montavimas ir vamzdyno vedziojimas:
DP gaminimas:
Pratekintas AFM ir MAP sensoriaus pajungimas:
Ir galiausiai 'kiaulytes' pajungimas:
Po siu +/- modu ir reguliavimo automobilis pradejo vaziuoti padoriau, slegis (pagal Autogauge rode ~0,4bar) buvo paliktas mazas, t.y. WG kojele perdaryta i reguliuojama ir jau standarte liko siek tiek pravertas - turbina uzsiputinejo tik nuo geru 4k rpm . Su 370cc ir tokiu slegiu A/F @WOT pavyko geriausiu atveju pastatyti 12,4 prie 3bar ... pasirodo SR20DE ECU buvo labai nedekingas ir daugiau 70% purkstuku resursu neleido isnaudoti - o tai ~111cc rezerve. Truko kuro kazka daryti toliau...
Kadangi tai yra LOW BUDGET projektelis, kilo mintis panaudoti likusius senus 269cc purkstukus.
Pradetas projektuoti 2nd fuel rail'as:
Viska sustacius:
Prijungus valdyma, viskas suveike is pirmo karto, deja tai ne tiksliai su staklem padarytas gaminys, todel siek tiek nerimo buvo, kad del pakreipimo ar gylio kuras nebus ipurkstas lygiai i visus cilindrus, siek tiek pagelbejo EGT sensorius, pagal kurio temp ir A/F viskas ir buvo reguliuojama - automobilis iki siol gyvas, spejo aptureti ir JDM Touge'a kacergineje , kurio metu ziede prasukta ~250km 'testuojant' automobili ir per4m meet'e Kedainiuose.
Dabar slegis pakeltas iki stock T28 WG - 0,64bar, A/F uzhsiputus sureguliuotas ~11:1, degimas uzvelintas iki 5 laipsniu ir WOT'u EGT ~850celsiu pakilus laikosi.
Beje po kacergines supratau, kad su stock stabdziais toli nevaziuosiu... pradeda upgrade'as...
Support'u pasirinkimas:
Nuspresta naudoti S14:
Perdarytas rankinis ausinimas ( Vilniaus kamsciai vasara priverte sunerimti vazinejant be ausinimo ventiliatoriaus):
Ai dar nepaminejau, kad sankaba buvo pakeista i ACT 6 lapu solid keramika... tik isigijus auto jautesi, kad stock jau siek tiek 'vede'. Atrodo tiek, be begales nepaminetu smulkiu darbu... Foto yra visa kruva, bet tingisi cia visas kelti, o dar kai tokia kokybe...
Tikriausiai viena idomiausiu daliu - PRICELIST(LTL):
GTi-R ismetimo kolektorius 384
T28 turbina 350
370cc purkstukai 100
SAAB IC 100 (veliau buvo nuspresta visgi pirkti is EBAY)
J-pipe turbai 40
T28 oil drain home made
IC vamzdynas 210
ECU 412
Oil feed armuota 100
MAP sensorius 150
Apexi oro filtras 215
60mm ismetimas 140
FPR 191
Grubiai ~2600lt sutilpti butu buve galima kaip kad spade ir minejo, visos dalys pirktos per foruma ir ebay...Viskas LABAI priklauso kaip pasiseks nupirkti dalis ir jas pritaikyti, kokia bus auto bukle ir etc. Kolkas niekas nesukta ant stendo, bet reikalas bresta, nors tai bus matomai pakelus iki 1bar . Jeigu dar nepaminejau, auto daugiau 'bandyminis triusis', susipazinimui su turbo pasauliu. Asmeniskai niekad nebuvau turejas turbo auto, o apie jo veikima nebuvo net kalbos
Jeigu visgi viskas pavyks ir atrodys patikimai, po ziemos matyt atrestauruosim ir automobilio isore. Upgrade'inus stabdzius, teko mauti R17. R16 nelabai pavyko rasti, kurie nesiektu supporto. Tai tiek...po kiek laiko kazka prisimines gal iterpsiu - stay tuned!
P.S. jeigu ZLODEY su duskinas nesupyks, keletas roll'u vasaros metu su 'low boost'...
http://www.youtube.com/watch?v=p-GyuFCXQM8 ZLODEY beast.
http://www.youtube.com/watch?v=bBAHsiIvFbI duskinas 1bar 200sx.
P.S.S. didelissss dekui kas man padejo! Be Jusu sitas reikalas nebutu gimes!
Automobilis Nissan sunny GTI su SR20DE 10:1 CR shirdele. Nupirktas siam reikalui uz TIKRAI simboline kaina su pavagusiu kebulu ir klausimas kokiu variklius (1,5m stovejo lauke nejudinamas..). Kaip ateitis parodys - we got lucky
P.S. sorry uz foto kokybe, deja geriau nebuvo galimybes
Atrode jis taip:
Kadangi kebulo bukle buvo kritines bukles, teko siek tiek paragauti ir shaltkalvio duonos, bet apie tai neishsiplesiu, nes speju visiem aktualu variklis
Ilgai prastovejas variklis atrode nekaip...
Kolektorius nupirktas GTI R OEM is savartyno kazkur UK per ebay. Turbina T28. Ausinimas paimtas nuo gazo sklendes:
ir sujungtas su
Purkstukai sudeti nuo S14 sidefeed. Pastatytas pigus ebay FPR:
Prikabinta turbina prie kolektoriaus ir uzdeta ant variklio:
Pajungtas turbinos tepimas + senderiai tepalo spaudimui ir temp:
priestai buvo pajungta per 'latviu' trisaki, kuris 2 kartus taip luzo :O...nerekomenduoju jo sukti tiesiai i bloka...
Veliau pedaryta patikimai...
Ebejinio IC montavimas ir vamzdyno vedziojimas:
DP gaminimas:
Pratekintas AFM ir MAP sensoriaus pajungimas:
Ir galiausiai 'kiaulytes' pajungimas:
Po siu +/- modu ir reguliavimo automobilis pradejo vaziuoti padoriau, slegis (pagal Autogauge rode ~0,4bar) buvo paliktas mazas, t.y. WG kojele perdaryta i reguliuojama ir jau standarte liko siek tiek pravertas - turbina uzsiputinejo tik nuo geru 4k rpm . Su 370cc ir tokiu slegiu A/F @WOT pavyko geriausiu atveju pastatyti 12,4 prie 3bar ... pasirodo SR20DE ECU buvo labai nedekingas ir daugiau 70% purkstuku resursu neleido isnaudoti - o tai ~111cc rezerve. Truko kuro kazka daryti toliau...
Kadangi tai yra LOW BUDGET projektelis, kilo mintis panaudoti likusius senus 269cc purkstukus.
Pradetas projektuoti 2nd fuel rail'as:
Viska sustacius:
Prijungus valdyma, viskas suveike is pirmo karto, deja tai ne tiksliai su staklem padarytas gaminys, todel siek tiek nerimo buvo, kad del pakreipimo ar gylio kuras nebus ipurkstas lygiai i visus cilindrus, siek tiek pagelbejo EGT sensorius, pagal kurio temp ir A/F viskas ir buvo reguliuojama - automobilis iki siol gyvas, spejo aptureti ir JDM Touge'a kacergineje , kurio metu ziede prasukta ~250km 'testuojant' automobili ir per4m meet'e Kedainiuose.
Dabar slegis pakeltas iki stock T28 WG - 0,64bar, A/F uzhsiputus sureguliuotas ~11:1, degimas uzvelintas iki 5 laipsniu ir WOT'u EGT ~850celsiu pakilus laikosi.
Beje po kacergines supratau, kad su stock stabdziais toli nevaziuosiu... pradeda upgrade'as...
Support'u pasirinkimas:
Nuspresta naudoti S14:
Perdarytas rankinis ausinimas ( Vilniaus kamsciai vasara priverte sunerimti vazinejant be ausinimo ventiliatoriaus):
Ai dar nepaminejau, kad sankaba buvo pakeista i ACT 6 lapu solid keramika... tik isigijus auto jautesi, kad stock jau siek tiek 'vede'. Atrodo tiek, be begales nepaminetu smulkiu darbu... Foto yra visa kruva, bet tingisi cia visas kelti, o dar kai tokia kokybe...
Tikriausiai viena idomiausiu daliu - PRICELIST(LTL):
GTi-R ismetimo kolektorius 384
T28 turbina 350
370cc purkstukai 100
SAAB IC 100 (veliau buvo nuspresta visgi pirkti is EBAY)
J-pipe turbai 40
T28 oil drain home made
IC vamzdynas 210
ECU 412
Oil feed armuota 100
MAP sensorius 150
Apexi oro filtras 215
60mm ismetimas 140
FPR 191
Grubiai ~2600lt sutilpti butu buve galima kaip kad spade ir minejo, visos dalys pirktos per foruma ir ebay...Viskas LABAI priklauso kaip pasiseks nupirkti dalis ir jas pritaikyti, kokia bus auto bukle ir etc. Kolkas niekas nesukta ant stendo, bet reikalas bresta, nors tai bus matomai pakelus iki 1bar . Jeigu dar nepaminejau, auto daugiau 'bandyminis triusis', susipazinimui su turbo pasauliu. Asmeniskai niekad nebuvau turejas turbo auto, o apie jo veikima nebuvo net kalbos
Jeigu visgi viskas pavyks ir atrodys patikimai, po ziemos matyt atrestauruosim ir automobilio isore. Upgrade'inus stabdzius, teko mauti R17. R16 nelabai pavyko rasti, kurie nesiektu supporto. Tai tiek...po kiek laiko kazka prisimines gal iterpsiu - stay tuned!
P.S. jeigu ZLODEY su duskinas nesupyks, keletas roll'u vasaros metu su 'low boost'...
http://www.youtube.com/watch?v=p-GyuFCXQM8 ZLODEY beast.
http://www.youtube.com/watch?v=bBAHsiIvFbI duskinas 1bar 200sx.
P.S.S. didelissss dekui kas man padejo! Be Jusu sitas reikalas nebutu gimes!
Last edited by SR20DE on 28 Oct 2008, 13:44, edited 1 time in total.
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
Daug girdeta apie si projekta siaip matosi su meile viskas padaryta, o ne belekaip sekmes!
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
Smagu, kad is mini klases auto, ne vien civic gali su turbo vazinet
Nissan 200sx S13 '89m. - sold
Nissan 200sx S14 '95m. - stolen
Subaru Impreza WRX '03m.
Nissan 200sx S14 '95m. - stolen
Subaru Impreza WRX '03m.
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
Pagaliau! Siaip tai jooooo "locost"
Aprasyta taip kad turbut atrodo op ir padaryta, bet is tikruju kiek savaitgaliu darbo jam atiduota tai ojojoj.
RESPECT kad buvo spaudziama, davesta ir dar toliau juda reikalas
Aprasyta taip kad turbut atrodo op ir padaryta, bet is tikruju kiek savaitgaliu darbo jam atiduota tai ojojoj.
RESPECT kad buvo spaudziama, davesta ir dar toliau juda reikalas
Last edited by ZLODEY on 28 Oct 2008, 12:05, edited 1 time in total.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
sveikintinas ir labai idomus projektas
Supra MKIII coming soon
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
OEM sankaba :
pakeista i:
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
Haha! pagaliau Funny Speedy Bunny aprasas
Beje, Bunnis jau pateko i istorija
©pavlucho
Beje, Bunnis jau pateko i istorija
©pavlucho
Last edited by duskinas on 28 Oct 2008, 14:43, edited 1 time in total.
Silvia - Sold
e21 Stage1 done
e21 Stage1 done
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
Sankaba gal ACT HDR6? Gali gal pasakyti priežastis kodėl tokią rinkaisi? Koks pedalo jausmas/kasdienio važinėjimo patogumas?
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
taip, sankaba sita pati. Rinkausi pagal zmoniu, kurie JAU susidure aprasymus, t.y. su mintimi i ateiti, kad bus dar labiau apkrauta. Kasdien as nevazineju - sankaba visiskas 'pravalas' tokiam reikalui. Sankabos pedalo skirtumu nuo stock beveik nepajauciau ( mano sankaba kolkas dar trosine). Vieninteli minusa sitam reikale izvelgiu, kad ji SOLID, neturiu spiruokliu - deja rinktis neturejau is ko . Kas liecia vaziavima kacergineja - liuks daiktas, tik su ja reik mokintis ir vaziuoti, nes stabdymas begiais be pergazavimu = greita greiciu dezes mirtis - patikek kokie garsai bunaRoolingen wrote:Sankaba gal ACT HDR6? Gali gal pasakyti priežastis kodėl tokią rinkaisi? Koks pedalo jausmas/kasdienio važinėjimo patogumas?
P.S. beje ne vienas jau nusuko 'shlicus' su ja...kartais jos pacios, o kartais ne
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
o ten tikrai T28 turba? ir kaina cia jos geros bukles tokia?
DORI
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
tai reikejo koki clutchmasters fx400 det, butu spyruoklytes, o ir laikytu tiek pat
Supra MKIII coming soon
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
gali buti, siaip skaitinejau kaip kurios laiko ir pan...galiausia sitas variantas buvo priimtiniausiasViR2ality wrote:tai reikejo koki clutchmasters fx400 det, butu spyruoklytes, o ir laikytu tiek pat
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
taip. Isilginio nera jokio, vertikalus siek tiek yra. Tepalu neleidzia, karsta dalis be itrukimu.itchy wrote:o ten tikrai T28 turba? ir kaina cia jos geros bukles tokia?
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
tai va ka tu ten tiek laiko konstravai nice 1.
ant stendo nesuktas?
ant stendo nesuktas?
skidofrenic
180sx
180sx
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
nesukta dar Marciau ... kazkaip galvoju prasutki su pakeltu iki 1bar slegiu.. tik vat reguliavimas darosi komplikuotas... be LSD sunkiai apsikrauna turbaPSI wrote:tai va ka tu ten tiek laiko konstravai nice 1.
ant stendo nesuktas?
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
nu tai go lsd !
ai ir tik siandien paziurejau klipukus, gerai vynioja kishkis tavo
ai ir tik siandien paziurejau klipukus, gerai vynioja kishkis tavo
skidofrenic
180sx
180sx
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
mintis yra, ir istiesu netaip viskas ir brangiai gaunasi - mat amerikonai kazkuo nusipelne ir ju sentros aka sunny buvo apdovanoti jau su OEM vLSD ... reiktu tik visa deze is ten parsigabenti ~250$+shipping.PSI wrote:nu tai go lsd !
ai ir tik siandien paziurejau klipukus, gerai vynioja kishkis tavo
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
ziema ilga. varyk:)
vlsd? viskoze? i prieki? ne torsenas?
vlsd? viskoze? i prieki? ne torsenas?
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
is senesniu B13 raso lyg ir torsenas..naujesniu B15 ir g serijos (p11) raso vLSD..deja niekur nerandu kaip patikrinti 100%... siaip ir paciam keista ... kaip bebutu, matyt imciau senesnio tipo, kad nereiktu sankabos i hidraulika keisti.XR_as wrote:ziema ilga. varyk:)
vlsd? viskoze? i prieki? ne torsenas?
Kaip bebutu FWD vistiek sucks... greitai nusibosta, tad skaitykime, kad tai daugiau eksperimentas istirti 'high' CR NA + turbo saveika uz vairo
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
turbo fwd nepriot
naujesniu sentru vlsd eina, bet kaip supratau ne i visus modelius.
kuo tau hidrauline sankaba netinka? tingi gamint? ta trosine mane baigia uzpjaut, nepatinka sankabos jausmas. sx'e kita diela, iskart maloniau.
naujesniu sentru vlsd eina, bet kaip supratau ne i visus modelius.
kuo tau hidrauline sankaba netinka? tingi gamint? ta trosine mane baigia uzpjaut, nepatinka sankabos jausmas. sx'e kita diela, iskart maloniau.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
tai ecu liko sr20de ar dejot sr20det?
suspaudimo laipsnis stoc liko?
suspaudimo laipsnis stoc liko?
Nissan 200sx S13 '89m. - sold
Nissan 200sx S14 '95m. - stolen
Subaru Impreza WRX '03m.
Nissan 200sx S14 '95m. - stolen
Subaru Impreza WRX '03m.
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
jo, tingiu deti hidraulika
ECU liko stock + piggyback'as (ECUmaster).
CR kaip mineta - 10:1.
ECU liko stock + piggyback'as (ECUmaster).
CR kaip mineta - 10:1.
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
Slegis kilsteltas iki 0.81bar... auto jau pradeda 'vaziuoti'
Rysium, kad atejo ziema, final step - 1bar boost atidedamas iki pavasario.
Rysium, kad atejo ziema, final step - 1bar boost atidedamas iki pavasario.
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
Kaip sitas projektelis?Ant stendo sukta ar kaip?
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Bunny project aka Nissan sunny GTI turbo...
nesukta kolkas... stovi pazertas, laukiam WL gumu ir ruosiames sezonui