Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Post Reply
User avatar
audriob
Posts: 136
Joined: 30 Jun 2008, 00:06
Location: Kaunas

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by audriob »

Jei turi galvoje isdazyma variklio skyriaus, tai isdazyta ne Dinitrol'u o OEM bmw dazais pagal koda (tokia pat kaip isores spalva), siules ant sujungimu ispurske su spec aparatu
e36 v12 m73
996 C4
996 TT

User avatar
p4r4z1t45
Posts: 231
Joined: 03 May 2004, 14:42
Location: Vilnius

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by p4r4z1t45 »

Afigienai :twisted: :twisted:
Koki reduktoriu planuojat det?
Ir kam tos skylutes ant tvirtinimo ploksteliu aplinkui varzto skyle? Is vidaus virinot/virinsit?
E36

User avatar
audriob
Posts: 136
Joined: 30 Jun 2008, 00:06
Location: Kaunas

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by audriob »

p4r4z1t45 wrote:Afigienai :twisted: :twisted:
Koki reduktoriu planuojat det?
Ir kam tos skylutes ant tvirtinimo ploksteliu aplinkui varzto skyle? Is vidaus virinot/virinsit?

parasyta aprasyme, kad reduktorius 3.07 LSD didysis e36 pirmai pradziai.

Ir kam tos skylutes ant tvirtinimo ploksteliu aplinkui varzto skyle? Is vidaus virinot/virinsit?[/quote] Tikrai taip
e36 v12 m73
996 C4
996 TT

aukor
Posts: 56
Joined: 13 Jun 2005, 21:48
Contact:

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by aukor »

Kazkaip pasipyle projektai panasus - vienas V12 i E36 iprudijo, kitas E30 V8 4.4 twin turbo darosi... Idomu kaip finale rezultai atrodys ;) Sveikinu su gana sekmingai judanciais darbais!
Nissan Silvia S12'84 2.0 2x FJ20E
Opel Monza A2'84 3.0

User avatar
kkaroliss
Posts: 59
Joined: 22 Jun 2005, 08:43
Location: Kaunas

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by kkaroliss »

aukor wrote:Kazkaip pasipyle projektai panasus - vienas V12 i E36 iprudijo, kitas E30 V8 4.4 twin turbo darosi... Idomu kaip finale rezultai atrodys ;) Sveikinu su gana sekmingai judanciais darbais!
gal gali placiau apie v8 twin turbo? :roll:
ex bmw e30 325i
vw golf tdi - daily
ex GoInsane

mazhass
Posts: 25
Joined: 16 Dec 2006, 14:58
Location: kaunas
Contact:

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by mazhass »

nu net man ydomu pasidare ir kur tokiu meistru dar randat ? uzskaitau projekta saunuoliai
dejau neliudejau
http://www.go-insane.lt

User avatar
audriob
Posts: 136
Joined: 30 Jun 2008, 00:06
Location: Kaunas

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by audriob »

dauguma darbo pats darau :evil:
e36 v12 m73
996 C4
996 TT

User avatar
audriob
Posts: 136
Joined: 30 Jun 2008, 00:06
Location: Kaunas

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by audriob »

vakar galvojau uzsivesiu pirma kart, parsiveziau karteri, o jis padla beverziant iskilo, nes buvo siek tiek pasikraipes virinant :evil: :evil: Atidedam starta
e36 v12 m73
996 C4
996 TT

User avatar
Leon
Posts: 129
Joined: 02 Sep 2006, 10:16
Location: Kaunas
Contact:

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by Leon »

Sveikinu! Pagirtinas projektas ir darbai juda i prieki milzinisku tempu. Galutinis variantas irgi turetu buti dziuginanti rementis tavo teorija. Tik viena klausimeli noreciau uzmesti del vienio tavo pasisakymo (deforsuitas= lengvai keliasi arkliai). Kadangi variklis ganetinai retas ir buvo montuojamas ne i automobilius skirtus "padraskymui" ar yra tokiam daiktui pakankamai aftermarket daliu padidinti arkliu kaimene? Turbo manau nepapaktu pakankamai vietos priekyje. Kokie tavo planai ateiciai, kaip pasidarys mazai (o taip visada buna :twisted: ).

User avatar
audriob
Posts: 136
Joined: 30 Jun 2008, 00:06
Location: Kaunas

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by audriob »

Leon wrote:Sveikinu! Pagirtinas projektas ir darbai juda i prieki milzinisku tempu. Galutinis variantas irgi turetu buti dziuginanti rementis tavo teorija. Tik viena klausimeli noreciau uzmesti del vienio tavo pasisakymo (deforsuitas= lengvai keliasi arkliai). Kadangi variklis ganetinai retas ir buvo montuojamas ne i automobilius skirtus "padraskymui" ar yra tokiam daiktui pakankamai aftermarket daliu padidinti arkliu kaimene? Turbo manau nepapaktu pakankamai vietos priekyje. Kokie tavo planai ateiciai, kaip pasidarys mazai (o taip visada buna :twisted: ).

Japsai D1 vaziuoja apytikriai su 300- 350AG / 1tonai, as is situos skaicius tureciau itilpti su visisku standartu. Plius gan didelis sukimo momentas, plius motoras atmosferinis( kuris neturi turbo duobes) ir AG/ RPM kreive prasideda nuo kazkur 200ag ir nuo 400NM ir tolygiai kyla visuose sukiuose :twisted: :twisted: . (Dabar neberandu DYNO kur amerikonas e38 750iL isidejes mechanika prasukinejo). Ir visa tai visikas standartas kuris buvo montuojamas i autobamu laineri. Kiek esu kur skaites sito motoro "uzglusintas" ir isiurbimas ir ismetimas, ir tai labai aiskiai matosi, oro isiurbimas 70mm diametras x2, t.y. m20 motoras 2.7l darbinio turio oro paemimas 70mm diametro, tuo tarpu m50b25 t.y. 2.5l darbo turio oro paemimas apie 100mm. Aftermarket daliu tikrai nei su ziburiu nerasi, uztai BMW OEM daliu pilna, tereikia prisitaikyti oro sklendes, galima issilaizyti galvas, isilaizyti arba persigaminti isiurbimo kolektorius, galbut didesnius voztuvus, ir aisku 2vnt programuojami kompai, kuriu MAP tikrai nereiks rasyti nuo nulio. Turiu galvoje, kad tai tarytum 2vnt m20 motorai, kuriem aftermarket daliu tikrai yra.
Beje po BMW motorsport isikisimo senesnis m70 v12 motoras(maniskis m73 is iesmes tas pats patobulintas) buvo planuojamas deti i BMW M8, taciau liko tik superkare McLaren F1 kodu S70 su 618 AG prie 7400 rpm ir 6.1l darbinio turio

Aisku TT butu irgi idomus projektas ir vietos turbinoms tikrai atsirastu, bet tokiu planu kolkas nera :)

Svarbiausia dabar mano manymu gerai uzsitaisyti vaziuokle, pasirinkti reduktoriaus tinkama perdavima, po to apdailinti kebula (e36 M3 GTR :twisted: :twisted: ) , susivirinti lankus, persidaryti karteri i sausa. Kaip ir visiems nesibaigiantiems projektams galo nera :shock:

p.s. driftinau su e46 m3 cl (foto prie mano aprasymo) 343ag = motoras aukstasukis reik nuolatos spirti per sankaba, su v12 turetu dingti ta liga :D :D
e36 v12 m73
996 C4
996 TT

TOUGERUNNER
Posts: 74
Joined: 03 Sep 2008, 19:56
Location: Vilnius

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by TOUGERUNNER »

Super.Jau isivaizduoju,kad finale turetu gautis gera "Dumu masina" ;)
Sekmes ir laukiam starto. 8)

User avatar
Leon
Posts: 129
Joined: 02 Sep 2006, 10:16
Location: Kaunas
Contact:

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by Leon »

Aisku matau, kad nusimanai ka darai ir turi tikslu sieki. Sekmes darbuose ir lauksim Drifto kovose sekanti sezona :wink:

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by spade »

audriob wrote:Beje po BMW motorsport isikisimo senesnis m70 v12 motoras(maniskis m73 is iesmes tas pats patobulintas) buvo planuojamas deti i BMW M8, taciau liko tik superkare McLaren F1 kodu S70 su 618 AG prie 7400 rpm ir 6.1l darbinio turio
Nebutina tiket kiekviena reklama... nes tada ir civico variklis atrodo atpjautas nuo Hondos F1 :lol:
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
audriob
Posts: 136
Joined: 30 Jun 2008, 00:06
Location: Kaunas

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by audriob »

spade wrote:
audriob wrote:Beje po BMW motorsport isikisimo senesnis m70 v12 motoras(maniskis m73 is iesmes tas pats patobulintas) buvo planuojamas deti i BMW M8, taciau liko tik superkare McLaren F1 kodu S70 su 618 AG prie 7400 rpm ir 6.1l darbinio turio
Nebutina tiket kiekviena reklama... nes tada ir civico variklis atrodo atpjautas nuo Hondos F1 :lol:

pasiskaityk , kad beleka parasei. Cia tik fakta imeciau. F1 net ner ka lyginti su gatves automobiliais :?
e36 v12 m73
996 C4
996 TT

User avatar
Leon
Posts: 129
Joined: 02 Sep 2006, 10:16
Location: Kaunas
Contact:

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by Leon »

Labai paprasta isspresti ginca:

S70/2
6064 cc version developed for the McLaren F1. Complete redesign from M70 and has no common parts, is actually closer to an S50B30 engine from the E36 M3. Engine block is shorter and lighter. Variable intake valve timing BMW VANOS two position adjustable.

User avatar
audriob
Posts: 136
Joined: 30 Jun 2008, 00:06
Location: Kaunas

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by audriob »

Leon wrote:Labai paprasta isspresti ginca:

S70/2
6064 cc version developed for the McLaren F1. Complete redesign from M70 and has no common parts, is actually closer to an S50B30 engine from the E36 M3. Engine block is shorter and lighter. Variable intake valve timing BMW VANOS two position adjustable.
aciu uz info internetas visagalis
dar galetum parasyti kiek civicas turi bendro su F1 :lol: :lol: :lol: :lol:
e36 v12 m73
996 C4
996 TT

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by gess »

Tau kazkuom neaiski fraze "has no common parts"?

User avatar
audriob
Posts: 136
Joined: 30 Jun 2008, 00:06
Location: Kaunas

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by audriob »

gess wrote:Tau kazkuom neaiski fraze "has no common parts"?
Kas jums yra??? Lietuviskai parasiau: tikiuosi vaziuoti su visisku standartu, kam cia kisat ta MC Larena??
Parasiau puslapio posta ir kodel jums uzkliuvo butent uzrasas Mc Laren? Bukit ramus, turi bmw motoras su Mc Laren motoru bendra ar neturi, man visiskai nerupi.
Tie kurie nieko neturi pasakyti apie mano projekta noreciau, kad neterstumet eterio.
Uzvedziau tema, kad gauti patarimu , o jei siaip norit prisikabinti tai kabinekites prie asilo, jo galva didesne . Peace
e36 v12 m73
996 C4
996 TT

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by spade »

Hmmm...

Mums zinoma patinka jauni entuziastai, bet akiu draskyt nereiktu. YPAC jei pats neteisus.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by Laimis »

Ismetimo kanalai labai uzglusinti V12, valikai irgi labai siauri, del koliku nzn, bet zodziu, tobuleti bus kur :)
O del McLaren, tai kaip ir rase, ten yra 2 x S50.

Beje, del tu paemimo angu dydzio :D
Vakar matavau saviskio M50B25, gazo sklendes isorinis diametras (kur slanga maunas) - 76mm.
M20B25 is atminties pamenu apie 70mm ta vieta.
100mm zinau kad oro filtras maunasi ant M54B30, cia oro matuokles toks diametras, o koks gazo sklendes bbz, bet speju kad zymiai mazesnis.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
Deiviss
Posts: 123
Joined: 06 Dec 2005, 20:35
Location: Kaunas
Contact:

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by Deiviss »

gal 70mm?
Quattro

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by romkasponka »

Reikes uzsideti nuo M50 droseli :)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
Joez
Posts: 5
Joined: 28 Sep 2008, 23:06

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by Joez »

Nice!! Jau greit startas RESPECT! :o

mariusl
Posts: 19
Joined: 04 Mar 2008, 14:19

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by mariusl »

audriob, kas gero nutiko?
Kaip projektas :?:

EdgaBMW
Posts: 138
Joined: 10 Jun 2007, 11:37
Location: Kaunas

Re: Project: BMW E36 coupe V12 5.4l

Post by EdgaBMW »

mariusl wrote:audriob, kas gero nutiko?
Kaip projektas :?:
siuo metu masina pas elektrika, bandoma uzkurt
ex BMW E30 4.4 V8 M'tech 2
next ...

Post Reply