Modlist: Subaru Legacy GT
Modlist: Subaru Legacy GT
Trumpai apie savo bajevyka
91' Legacy Turbo AWD variklis EJ20
Modlist:
Apexi Power Intake
Greddy Type RS bov'as
Samco sport silikonai
Impreza WRX 02-05 3" Megan Racing downpipe
2,5" catback
Arospeed muffler
Thermotec wrap
Blitz Dual SBC Boost Controller
Greddy Pro Iridium spark plug
Oil catch tank
Valvoline VR1 Racing 5w/50
Salonas:
STI Type RA sedynes
HKS boost gauge
Sandtler oil presure, voltmeter gauge
91' Legacy Turbo AWD variklis EJ20
Modlist:
Apexi Power Intake
Greddy Type RS bov'as
Samco sport silikonai
Impreza WRX 02-05 3" Megan Racing downpipe
2,5" catback
Arospeed muffler
Thermotec wrap
Blitz Dual SBC Boost Controller
Greddy Pro Iridium spark plug
Oil catch tank
Valvoline VR1 Racing 5w/50
Salonas:
STI Type RA sedynes
HKS boost gauge
Sandtler oil presure, voltmeter gauge
Last edited by Redone on 02 Nov 2008, 23:13, edited 1 time in total.
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
kazkaip gerai atrodo, niekad neatkreipdavau demesio i siuos subaru:P nice
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
taip, atrodo kukliai, bet visai graziai, o garsas, nu turbut pats dievishkiausias
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
bet wagonas vistiek graziau ir praktiskiau
Save the world. Kill yourself.
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
Sedanas sitas,tai tikrai grazus,o vagonas - kontrobandininku arba darzovine masina
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
Prasukau ant stendo, prie 0.7 bar turim 238 ag ir 308 nm.
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
torko kreive tai tokia "idomi" Su kompu nieko nedaryta?
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
Idomi nes overboostas buna iki baro, todel ir pasoka taip ir nukrenta nuo 4rpmxennon wrote:torko kreive tai tokia "idomi" Su kompu nieko nedaryta?
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
Na ka, truputi atsinaujinsim, nors per tiek laiko nekazi ka nuveikiau bet..
Grizau prie originalaus vandeniu ausinamo IC, priejau isvados kad water/air ic legacyje geriau nei maziukas ic pries tai buves nuo foresterio. Isidejau oil catch tank, blitz boost controller'i ir greddy pro iridium zvakes, ir seip gyvatyna po kapotu padidinau
Dar STI Type Ra sedynes kad nesivartyt posukiuose
Dabar laukiu exedy sankabos, ir planuose kazka nuveikt su stabdziais ir pakaba
Grizau prie originalaus vandeniu ausinamo IC, priejau isvados kad water/air ic legacyje geriau nei maziukas ic pries tai buves nuo foresterio. Isidejau oil catch tank, blitz boost controller'i ir greddy pro iridium zvakes, ir seip gyvatyna po kapotu padidinau
Dar STI Type Ra sedynes kad nesivartyt posukiuose
Dabar laukiu exedy sankabos, ir planuose kazka nuveikt su stabdziais ir pakaba
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
IMHO purvasnarglius reikejo juodus imti. Kazkaip nelimpa prie tavo ratu ir mashinos spalvos. Nors zhinoma juodu rice factor yra nykstamai zhemas...
Sau
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
na purvasnarglius planavau tik ziemai kol dregnasis sezonas, o vasara jie bus nuimti ir desiu R17
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
Sitam varikliui 1 bar gali pusti uzsimerkes.
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
na puciu 0,9-0,95 daugiau neiseina, vos virs baro pakyla ir fuel cut'as iskart
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
Kazin ar gali, dar nepastebesi antro begio dantracio parskrendancio i kaktawrx wrote:Sitam varikliui 1 bar gali pusti uzsimerkes.
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
As apie varikli, o ne apie deze. Apie dezes jau seniai visi viska zino.Conan wrote:Kazin ar gali, dar nepastebesi antro begio dantracio parskrendancio i kaktawrx wrote:Sitam varikliui 1 bar gali pusti uzsimerkes.
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
Labai grazus Legacy's. Turejau toki kazkada..
Fuel cut prie 1.1 bar man rodos, as irgi pusdavau 0.9-1.0 bar, Kacergoj kylant ant makuskes perpusdavo ir cut'indavo, bet pas mane bleed'as buvo.
O deze kaip bebutu keista atlaike (turejau masina ~metus), nors buvau tada dar jaunas drageris beigi drifteris ir jos negailejau
Fuel cut prie 1.1 bar man rodos, as irgi pusdavau 0.9-1.0 bar, Kacergoj kylant ant makuskes perpusdavo ir cut'indavo, bet pas mane bleed'as buvo.
O deze kaip bebutu keista atlaike (turejau masina ~metus), nors buvau tada dar jaunas drageris beigi drifteris ir jos negailejau
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
Sitos kartos masinose cut'as eina nuo oro kiekio, todel slegis nera pastovus ir priklauso nuo oro temperaturos ir pan.Markko wrote:Labai grazus Legacy's. Turejau toki kazkada..
Fuel cut prie 1.1 bar man rodos, as irgi pusdavau 0.9-1.0 bar
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
Nors ne viskas padaryta, bet kiek uzgyvenau ir planuoju sudet
Exedy stage1 sankaba
Standartiniai nauji diskai + ferodo ds2500 kalades i prieki ir goodridge armuotos slangutes
Whiteline reguliuojamas stabilizatorius su endlink'ais
Walbro 255 lph pompa + FSE Sytec MSV Motorsport fpr
Exedy stage1 sankaba
Standartiniai nauji diskai + ferodo ds2500 kalades i prieki ir goodridge armuotos slangutes
Whiteline reguliuojamas stabilizatorius su endlink'ais
Walbro 255 lph pompa + FSE Sytec MSV Motorsport fpr
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
O gale su stabdziais kaip?
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
Buvau nusipirkes visas kalades kazkokias mintye, bet persigalvojau, priekiui ferodo desiu o galui dar nezinau, kazka pigiau nei ferodo ieskosiu
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
Kad jau visi savo darbelius aprasineja, o kai as tinginys papostint ka nuveikiau, tai dabar sukelsiu ka per ziema nuveikiau
Pilnai atsinaujinau stabdzius, liko tik suportai neperrinkti, nors nemaciau reikalo, vaiksto lengvai ir gumytes geros.
Pakeistas stabilizatorius, nors ir tik 2 mm storesnis (20mm), bet jauciasi posukiuose skirtumas neblogas.
STi spyruokles ir amortizatoriai.
Kitas modas daugiau is smalsumo ir noro kazka konstruoti, nei pagerinti ar pasiekti naudos.
Na vasara turetu geriau ausinti.FMIC su pritaikytu legaciui wrx'o 02 ic aliumininiu vamzdynu.
Akumas perkeltas i bagazine ir pasalintas AC.
O toliau ivykiai klostesi kaip toj pasakecioj apie subaru:
Pakeliau boosta - nusuko sankaba
Pakeiciau sankaba - nuejo deze
Pakeiciau deze - truksta boosto
Pakeitus sankaba nusisuko pirmo begio krumpliai
Tai ilgai negalvojus legacyje atsirado JDM STi Ver.III/IV 5begiu greiciu deze, galinis difas, STi pusasiai. Perdavimas 4.444.
Dar + wrx smagratis ir STi variklio pagalves.
Deze tai iki siol negaliu atsidzaugt, apsukas renka kaip turi but, net apie kita turba nustojau galvot
Rytoj sukelsiu daugiau nautrauku
Pilnai atsinaujinau stabdzius, liko tik suportai neperrinkti, nors nemaciau reikalo, vaiksto lengvai ir gumytes geros.
Pakeistas stabilizatorius, nors ir tik 2 mm storesnis (20mm), bet jauciasi posukiuose skirtumas neblogas.
STi spyruokles ir amortizatoriai.
Kitas modas daugiau is smalsumo ir noro kazka konstruoti, nei pagerinti ar pasiekti naudos.
Na vasara turetu geriau ausinti.FMIC su pritaikytu legaciui wrx'o 02 ic aliumininiu vamzdynu.
Akumas perkeltas i bagazine ir pasalintas AC.
O toliau ivykiai klostesi kaip toj pasakecioj apie subaru:
Pakeliau boosta - nusuko sankaba
Pakeiciau sankaba - nuejo deze
Pakeiciau deze - truksta boosto
Pakeitus sankaba nusisuko pirmo begio krumpliai
Tai ilgai negalvojus legacyje atsirado JDM STi Ver.III/IV 5begiu greiciu deze, galinis difas, STi pusasiai. Perdavimas 4.444.
Dar + wrx smagratis ir STi variklio pagalves.
Deze tai iki siol negaliu atsidzaugt, apsukas renka kaip turi but, net apie kita turba nustojau galvot
Rytoj sukelsiu daugiau nautrauku
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
Su Speedline R16
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
Kodel purvasaugiu atsisakei ?
Re: Modlist: Subaru Legacy GT
kaip niekad jokio subaru variklio nemates buvau, tai galiu pasakyt gan ydomiai atrodo, o dar melynos spalvos prieskonis, sakyciau tinka del vaizdo, o siaip, labai skoningai bent jau man atrodo tas IC ir ratai tikrai tinka skoninga auto bent man
mx3klubas mx-3.lt
mazda mx-3 1.8 dohc16v i4 GRSi
mazda mx-3 1.8 dohc16v i4 GRSi