Deze liko subaru. Seip deti didesni difa norejau labai senai. Su R160 toli nenuvaziuosi su rwd. O ir pusasiai su granatom juokingi.
Reikejo tik apsispresti kaip ta reduktoriu itaisyt. Variantas deti E30 tilta atkrito, gaila buvo perdazyta kebula pjaustyt. Ir butu teke atsisakyt stock kuro bako. S13 tiltas netilptu. Liko det s13'to reduktoriu, bet ka daryt su kelmais. Normaliausias, variantas imti imprezos sti 06' kelmus 5X114 (guoliai didesni), supresuoti pratekintas s14'to stebules. Bet tie kelmai kainuoja kosmosa, plius nauji guoliai, s14 stebules, tekinimai atsieitu daugiau nei dabar isleidau su viskuo.
Nusprendziau daryti home made kelmus. Is pradziu atrode butu nesamone su tokiais kempu sulipdytais vaziuot, bet kai pasidomejau, tai juk ir driftworksai tokius kepa, visokie kit car'ai, locost'ai, offroad monstrai su tokiais vaziuoja.
Reikejo stai tokius daiktus atkartot, tik su nissano hub'ais.
Nu ir kazkas gavosi.
Didesniam difui reikejo normalaus subframe, pas subaru jis is 2mm skardos suraitytas.
Viskas susilipde daugamaz lengvai. Stabdziu suportai nuo legacy 2gen, stabdziu diskai nissan s13. Ratlankiai galiniai laikinai nuo volvo s40. Pusasiai gavosi per trumpi, reikejo det saibas 3cm. Kardana padare Daniliskese nauja, nes reikejo ilgint. Visas stock dalis issaugojau, esant reikalui, pereiti TA, ar taip permest i kita kebula, impreza tarkim, viska galima susvapint per kelias valandas. Minusai tokio svapo, nera rankinio, skirtingi ratai, spidometras rodo nesamones, ir nevalit, nes difas buvo 4.44, dabar 3.9