Project: NISMO' 180sx RB26DET
Project: NISMO' 180sx RB26DET
...COMING UP!
Nissan 180sx rps13 96'm RB26DET
Engine:
- SR20DET s14a BlackTop
- Wiseco kaltiniai stumokliai 87.00mm/8.5:1
- Brian Crower svaistikliai
- Greddy metaline galvos tarpine 1.2mm
- TOMEI PONCAM veleneliai 256/256
- ARP galvos smeiges
- Nauja OEM variklio grandine
- Nauji OEM pagrindiniai ir svaistikliniai indeklai (std)
- Nauji OEM alkuninio varstai
- Garrett T28RS guoline turbina
- 76/88mm ismetimo sistema
- Armuotos turbinos zarneles
- HKS super mega flow oro filtras
- Custom turbinos isiurbimo vamzdis
- Horsham Developments liambda zondas
- Tepalo filtro relocation kit + Mocal ausintuvas
- Denso #8 saltumo zvakes
- Samco silikonines jungtys ir vakuumines zarneles
- CAM sensor apsauginis dangtelis
- APEX'i vandens radiatorius
- Custom Oil catch tank'as
- NISMO 740cc purkstukai
- NISMO Dezes pagalves
- NISMO Variklio pagalves
- NISMO Tepalo dangtelis
- NISMO Vandens dangtelis
- VI-PEC programuojamas kompiuteris
- SPAL radiatoriaus ausintuvas 350mm
- APEXi FMIC + custom vamzdynas
- TOMEI ismetimo kolektorius
- MeganRacing outlet pipe
- Wallbro kuro siurblys 270lph
- Bosch Motorsport 044 pagrindinis kuro siurblys 330lph
- Padidinta isiurbimo sklende - 62mm
- X-ACT ProLite lengvas smagratis (4.8 kg)
- ACT Extreme keramikine sankaba
Suspension:
- Custo Safety21 7 tasku surenkami lankai
- Kei Office amortizatoriai 10/8
- Hidraulinis rankinis
- Naujai isvedziota stabdziu sistema
- Galinio traverso sutvirtinimas
- Ilgesnes ratu spilkos
- Padidintas vairo issukimas
- Poliuretanines galinio tilto ivores
- Poliuretanines vairo koloneles gumos
- Vairo standumo aliuminine "saga"
- CUSCO sutvirtinimas tarp stakanu
- TEIN vairo traukes ir ju antgaliai
- White Line galinis stabilizatorius
- Megan Racing rektyvines traukes
- Brembo Sport Line 324mm grezioti + raizyti stabdziu diskai
- Skyline R34 GTR Brembo stabdziu paketas
- EARLS armuotos stabdziu slangeles
- NISMO short shifter
- NISMO 2way blokiruote
- 4.0.6 JP perdavimas
Interior/Exterior:
- Carbon Fiber kapotas
- AEROcatch kapoto uzraktai (su spynele)
- Yashio Factory vandens temp. gaugas
- DRIFTWORKS 4 tasku dirzai (oranziniai)
- OMP sedyne (vairuotojo)
- SPARCO sedyne (keleivio)
- SPARCO lango tinklelis
- QSP salmo tinklas
- NARDI vairas 350mm
- NARDI vairo stebule
- HKS Vandens temp gaugas 60mm
- APEX'i el. Tepalo spaudimo gaugas 60mm
- APEX'i el. Tepalo temperaturos gaugas 60mm
- APEX'i el. Turbinos slegio gaugas 60mm
- APEX'i valdymo blokelis
- Greddy turbo timeris
- D2 stabdziu skyscio reguliatorius
- D2 Vairo greito nuemimo mechanizmas
- AGR motors detonacinis blokelis
- Work VS 9/95JJ et+15
- 25mm rastafkes
- ON/OFF jungikliai su apsauga
- Dirzu Nupjovimo peilis
- Gesintuvas
- Mazas akumuliatorius
- URAS style galinis buferis ir slenksciai
- URAS ptiekiniai plastikiniai sparnai
- URAS priekinis bumperis
- URAS pozibinciai
- KOUKI galines lempos
- ORIGIN 175cm wide spoiler
- Xenon 6k
- Stroboskopai
- Skaidrios faros
Nissan 180sx rps13 96'm RB26DET
Engine:
- SR20DET s14a BlackTop
- Wiseco kaltiniai stumokliai 87.00mm/8.5:1
- Brian Crower svaistikliai
- Greddy metaline galvos tarpine 1.2mm
- TOMEI PONCAM veleneliai 256/256
- ARP galvos smeiges
- Nauja OEM variklio grandine
- Nauji OEM pagrindiniai ir svaistikliniai indeklai (std)
- Nauji OEM alkuninio varstai
- Garrett T28RS guoline turbina
- 76/88mm ismetimo sistema
- Armuotos turbinos zarneles
- HKS super mega flow oro filtras
- Custom turbinos isiurbimo vamzdis
- Horsham Developments liambda zondas
- Tepalo filtro relocation kit + Mocal ausintuvas
- Denso #8 saltumo zvakes
- Samco silikonines jungtys ir vakuumines zarneles
- CAM sensor apsauginis dangtelis
- APEX'i vandens radiatorius
- Custom Oil catch tank'as
- NISMO 740cc purkstukai
- NISMO Dezes pagalves
- NISMO Variklio pagalves
- NISMO Tepalo dangtelis
- NISMO Vandens dangtelis
- VI-PEC programuojamas kompiuteris
- SPAL radiatoriaus ausintuvas 350mm
- APEXi FMIC + custom vamzdynas
- TOMEI ismetimo kolektorius
- MeganRacing outlet pipe
- Wallbro kuro siurblys 270lph
- Bosch Motorsport 044 pagrindinis kuro siurblys 330lph
- Padidinta isiurbimo sklende - 62mm
- X-ACT ProLite lengvas smagratis (4.8 kg)
- ACT Extreme keramikine sankaba
Suspension:
- Custo Safety21 7 tasku surenkami lankai
- Kei Office amortizatoriai 10/8
- Hidraulinis rankinis
- Naujai isvedziota stabdziu sistema
- Galinio traverso sutvirtinimas
- Ilgesnes ratu spilkos
- Padidintas vairo issukimas
- Poliuretanines galinio tilto ivores
- Poliuretanines vairo koloneles gumos
- Vairo standumo aliuminine "saga"
- CUSCO sutvirtinimas tarp stakanu
- TEIN vairo traukes ir ju antgaliai
- White Line galinis stabilizatorius
- Megan Racing rektyvines traukes
- Brembo Sport Line 324mm grezioti + raizyti stabdziu diskai
- Skyline R34 GTR Brembo stabdziu paketas
- EARLS armuotos stabdziu slangeles
- NISMO short shifter
- NISMO 2way blokiruote
- 4.0.6 JP perdavimas
Interior/Exterior:
- Carbon Fiber kapotas
- AEROcatch kapoto uzraktai (su spynele)
- Yashio Factory vandens temp. gaugas
- DRIFTWORKS 4 tasku dirzai (oranziniai)
- OMP sedyne (vairuotojo)
- SPARCO sedyne (keleivio)
- SPARCO lango tinklelis
- QSP salmo tinklas
- NARDI vairas 350mm
- NARDI vairo stebule
- HKS Vandens temp gaugas 60mm
- APEX'i el. Tepalo spaudimo gaugas 60mm
- APEX'i el. Tepalo temperaturos gaugas 60mm
- APEX'i el. Turbinos slegio gaugas 60mm
- APEX'i valdymo blokelis
- Greddy turbo timeris
- D2 stabdziu skyscio reguliatorius
- D2 Vairo greito nuemimo mechanizmas
- AGR motors detonacinis blokelis
- Work VS 9/95JJ et+15
- 25mm rastafkes
- ON/OFF jungikliai su apsauga
- Dirzu Nupjovimo peilis
- Gesintuvas
- Mazas akumuliatorius
- URAS style galinis buferis ir slenksciai
- URAS ptiekiniai plastikiniai sparnai
- URAS priekinis bumperis
- URAS pozibinciai
- KOUKI galines lempos
- ORIGIN 175cm wide spoiler
- Xenon 6k
- Stroboskopai
- Skaidrios faros
Last edited by NISMO' on 13 Apr 2010, 14:37, edited 108 times in total.
Re: Project: Nismo SR20DET s13
Last edited by NISMO' on 22 Dec 2008, 15:33, edited 7 times in total.
Re: Project: Nismo SR20DET s13
Viskas ishplauta ir isvalyta. laukia savo eiles keliant motora
photos coming...
photos coming...
Last edited by NISMO' on 26 Sep 2008, 04:53, edited 2 times in total.
Re: Project: NISMO' RPS 13
Re: Project: NISMO' RPS 13
rytoj bus dedamas motoras i vieta, ir apjungiama viskas kas susije, laukiu pakolkas restriktoriaus turbinai, bei sankabos..
Is isores daliu labiausiai laukiu Kouki lempu ir stiklo pluoshto kapoto
coming up...
Is isores daliu labiausiai laukiu Kouki lempu ir stiklo pluoshto kapoto
coming up...
Re: Project: NISMO' RPS 13
Tai, kad cia ne rps'as
Nors siaip tai modai teisingi, tikiuos riedes ir bus naudojamas pagal paskirti
Nors siaip tai modai teisingi, tikiuos riedes ir bus naudojamas pagal paskirti
skidofrenic
180sx
180sx
Re: Project: NISMO' RPS 13
r-hatchback'o kebulasPSI wrote:Tai, kad cia ne rps'as
Nors siaip tai modai teisingi, tikiuos riedes ir bus naudojamas pagal paskirti
p-sr'as viduj,
s13- kebulas.
geriau sakyk cia ne 180sx o 200sx. iprate visi prie 180sx'u prirasytu rpsu ir jau svaiguliuoja.
Re: Project: NISMO' RPS 13
Re: Project: NISMO' RPS 13
uzsikuriau
rytoj praeisiu technikine ir pradesim estrada po Lietuva )
gal kam ka atvesht - nuvesht?
rytoj praeisiu technikine ir pradesim estrada po Lietuva )
gal kam ka atvesht - nuvesht?
Re: Project: NISMO' RPS 13
Last edited by NISMO' on 20 Oct 2008, 04:50, edited 5 times in total.
Re: Project: NISMO' RPS 13
pakolkas planuose yra taip:
500km ir tepalu keitimas (rytoj jau keiciu nes prasukau apie 600km).
poto ties 1500km ir vel tepalu keitimas.
na ir galiausiai baigsim bobuciu vazinejima ties 3000km. galvoju dar ir tada pasikeisti tepalus..
gal kas ka patartumet kaip ten su apsukom elgtis? kelti jas ar neverta na turiu omeny i gala apkatkes?
o del arku tai yra toks reikalas.. kiek zinau tai moderna uzvalcuoja tik kanta.. bet jo neispucia i sona.. o man tai reikia padaryti nes man ten liecia apsisukinejant jei kelias nera lygus.. Gal zinot kas galetu ta kanta pariesti laukan? jis nera spakliuotas ar pan. ten tvarkingas metalas.
p.s. siandien pasidariau suvedima:) tai prieki -5 isvirtimas ble stovi gerai
500km ir tepalu keitimas (rytoj jau keiciu nes prasukau apie 600km).
poto ties 1500km ir vel tepalu keitimas.
na ir galiausiai baigsim bobuciu vazinejima ties 3000km. galvoju dar ir tada pasikeisti tepalus..
gal kas ka patartumet kaip ten su apsukom elgtis? kelti jas ar neverta na turiu omeny i gala apkatkes?
o del arku tai yra toks reikalas.. kiek zinau tai moderna uzvalcuoja tik kanta.. bet jo neispucia i sona.. o man tai reikia padaryti nes man ten liecia apsisukinejant jei kelias nera lygus.. Gal zinot kas galetu ta kanta pariesti laukan? jis nera spakliuotas ar pan. ten tvarkingas metalas.
p.s. siandien pasidariau suvedima:) tai prieki -5 isvirtimas ble stovi gerai
Re: Project: NISMO' RPS 13
Todo2 wrote:palauk su tuo isvirtimu isvaziuosi i autostrados vezes
jausies kaip laukus nuares is po keliones
del arku as prisidedu, man irgi reijkia
mano apkatke kur kas trumpesne buvo 1000km per akis.
is po 600km jau gali ir daugiau apsuku pakelt. neabejoju jau ta esi padares
heh arkas su vamzdziu vakar labai tarpkitko neblogai paputem su draugu
niekas nei truko nei ka..
dar reiktu kokios beisbolkes paapvalinimui ir bus isvis fantastika
o del isvisrtimo tai minant 150 jau pradedi nejaukiai jaustis
seip dabar apsistojau ties 4k rpm.. dar apie 50 km tasysiu o po to kelsiu vis daugyn ir daugyn.
Re: Project: NISMO' RPS 13
isimechiau nuo gtr'o visus big Brembo brake'us
priekis dabar yra taip: 324mm Brembo sportline grezioti diskai + Brembo aliumininiai dydeli suportai nuo GTR r33
galas: 300mm diskai +brembo galiniai dydeli suportai nuo GTR r33
atrodo afigenai ziuresim kaip veiks..
Beliko tik BMC pasijungt i bendra sistema. nes jis irgi is gtr'o tai ziuri i kita puse. Teks vamzdukus persidaryt..
kas cia dar... ai va:
Jau imontavau ir Cusco strut bara, toks old schoolinis, bet man patinka +salone bus lankai tikrai, tai manau stabiluma pajausti
rimtesni isvaziavus i gatve pavasariop.
Ishvaliau visus nesamoningus bitumus/smalas nuo salono grindu ir isdaziau su balioneliu.. bent jau atrodo nice..
ir pagaliau radau skylute maza pro kuria greiciausiai dregme ir kaupesi. nes galine sedyne buwo supelyjus..
Idejau Sparco sedyne, pakolkas tik 1 nes neturiu $ kitai ir nemanau jog jos reik
Jeigu leistu D Ciampas vaziuoti tik su 1 sedyne tai tos antros ne nebutu..
tai va, kas cia dar.. ai va isimontavau nistuna, tik reik dar tuos consult laidus atkast ir sumapint.. z32maf'as jau stovi vietoj, blitz EBC type-r toj bus savo vietoj ir nismo 740cc pushkalai. Vis neatrandu tam laiko, ypac su purshkalais, nes man nuo ju keitimo 2 dienas poto nugara skauda Gal kas turit koki patarima kaip palengvinti mano nashta ir juos "lengvai" pakeist?
hmm.. na ir iki pilnos laimes beliko 5 dalykai kuriuos planuoju iki naujuju sumontuot
t.y. Carbon kapotas, ACT flywheel, godspeed stabilyzai, oil filter relocation kit + cooler ir Normalus ismetimo kolikas, kuris jau yra, bet labai tyngiu ten dulkintis
priekis dabar yra taip: 324mm Brembo sportline grezioti diskai + Brembo aliumininiai dydeli suportai nuo GTR r33
galas: 300mm diskai +brembo galiniai dydeli suportai nuo GTR r33
atrodo afigenai ziuresim kaip veiks..
Beliko tik BMC pasijungt i bendra sistema. nes jis irgi is gtr'o tai ziuri i kita puse. Teks vamzdukus persidaryt..
kas cia dar... ai va:
Jau imontavau ir Cusco strut bara, toks old schoolinis, bet man patinka +salone bus lankai tikrai, tai manau stabiluma pajausti
rimtesni isvaziavus i gatve pavasariop.
Ishvaliau visus nesamoningus bitumus/smalas nuo salono grindu ir isdaziau su balioneliu.. bent jau atrodo nice..
ir pagaliau radau skylute maza pro kuria greiciausiai dregme ir kaupesi. nes galine sedyne buwo supelyjus..
Idejau Sparco sedyne, pakolkas tik 1 nes neturiu $ kitai ir nemanau jog jos reik
Jeigu leistu D Ciampas vaziuoti tik su 1 sedyne tai tos antros ne nebutu..
tai va, kas cia dar.. ai va isimontavau nistuna, tik reik dar tuos consult laidus atkast ir sumapint.. z32maf'as jau stovi vietoj, blitz EBC type-r toj bus savo vietoj ir nismo 740cc pushkalai. Vis neatrandu tam laiko, ypac su purshkalais, nes man nuo ju keitimo 2 dienas poto nugara skauda Gal kas turit koki patarima kaip palengvinti mano nashta ir juos "lengvai" pakeist?
hmm.. na ir iki pilnos laimes beliko 5 dalykai kuriuos planuoju iki naujuju sumontuot
t.y. Carbon kapotas, ACT flywheel, godspeed stabilyzai, oil filter relocation kit + cooler ir Normalus ismetimo kolikas, kuris jau yra, bet labai tyngiu ten dulkintis
Re: Project: NISMO' RPS 13
na va arku vaizdas is po beisbolkes..
bet gaila ji suluzo tikiuosi giegiau nedamusi jos iki galo
bet gaila ji suluzo tikiuosi giegiau nedamusi jos iki galo
- Attachments
-
- 20081125233.jpg (96.87 KiB) Viewed 22784 times
Re: Project: NISMO' RPS 13
Re: Project: NISMO' RPS 13
Goodies arrived (thanx for groozdas)
ACT flywheel 4.8kg
ACT Xtreme diskas su diskatorium
sekanti savaitgali jo laukia dyno stendas ir bus puciamas mapas. be 350hp neisvaziuosiu is ten
ACT flywheel 4.8kg
ACT Xtreme diskas su diskatorium
sekanti savaitgali jo laukia dyno stendas ir bus puciamas mapas. be 350hp neisvaziuosiu is ten
Last edited by NISMO' on 06 Mar 2009, 19:43, edited 2 times in total.
Re: Project: NISMO' RPS 13
arba ne taip perskaiciau arba... 76mm downpipe isplateja i 88 mm gale? jei taip,tai koks tolkas?NISMO' wrote:cia buwau dar neipostines ishmetimo: 76mm pereina i 88mm
BNV. 696 whk
Re: Project: NISMO' RPS 13
Iki galinio traverso eina 76 ir po to pereina i 88 iki pat galo.donce wrote: arba ne taip perskaiciau arba... 76mm downpipe isplateja i 88 mm gale? jei taip,tai koks tolkas?
Ogi delto kad islausht garsa grazesni. Is Japonijos buwo parvarytas vienas nissanas su tokiu ishmetimu,
tai sugalvojau pabandyti pasigaminti toki pati. Pakolkas i nieka nekeisciau savo ishmetimo. Nu nes garsas tai
ziauriai man geras. O apart manes jau 2 zmones paklause pasake, as darysiu TAIP PAT
Re: Project: NISMO' RPS 13
Ikrovem ir Oil Filter relocation kit'a su Mocal tepalo ausintuvu, ryt galutinai pritvirtinsim ir pastatysim viska i vietas,
keletas darbo eigos foto
keletas darbo eigos foto
Last edited by NISMO' on 14 Mar 2009, 18:21, edited 1 time in total.
Re: Project: NISMO' RPS 13
Oil coolerio galai i apacia iseina?
Paskaitykit, kad ka gamintojai rekomenduoja ar katais...
Paskaitykit, kad ka gamintojai rekomenduoja ar katais...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: NISMO' RPS 13
dar negirdejau kad Motec gamintu tepalo ausintuvus turbut Mocal tenNISMO' wrote:Ikrovem ir Oil Filter relocation kit'a su Motec tepalo ausintuvu