Projektas: VAZ 2101
Projektas: VAZ 2101
VAZ 2101 projektas tesiamas.
neziurint tai kad paskutini projekta elementariai kakzas pavoge, isigijau pries nepilna savaite kita ziguliuka.
esme dabar davesti ji iki idealaus stovio, praeiti apziura savo eiga, ir pavasary, galbut anksciau pradeti projekta planuojama jau daugybe metu....
kebulas restauruotas pilnai pries ~3metus, viskas ok iskyrus kosmetine apdaila, kaip zegas tai vienas is geresniu aplamai.
pakaba: dujiniai amortikai, zemintos spyruokles. medium, nei vartosi nei kratosi, tas ko reik.
variklis deja nekas, sprendziasi klausimas is 3 varijantu. kolkas neskubesiu.
transmisija, reikalauja perinkimo, reduktorius turi dyydeli klibejima, deze dirba netaip kaip man patiktu, matyt am,zius daro savo...
perdarymai:
pakaba kietinta, amortikai dujos.
perinkineju visa stabdziu sistema, pakaba, veliau bus transmisija, poto motoras, poto kebulas kosmetiskai...
sioki tokie lieti R15
salonas kaip ir 2106, sedynes nesuprasi kieno, bet ateity bus nuo SSGti
ismetimo sistema nerudijanti free flow vizualiai identiska orginaliai, bet...
isore siekiama visisko orginalumo be isssisokanciu elementu...
motoras kolkas standartas 1,5 sunkios bukles, bet esu apmastymuose kas kur kaip. ar laukt pavasario su rimtu atmosferiku, ar iskart det kazka linksmo (turbo savi niuansai) ...
sprendimas dvejonese, ar brangiai det uzbombinta atmosferika, ar paprastesnis/pigesnis varijantas det turba ir nesukt sau keusu....
dar galva skauda del stileus auto, ar daryt Harlei Davidson edition, ar Japanese Power stileus....
vienzo biski parkes. bet reikalai juda.
neziurint tai kad paskutini projekta elementariai kakzas pavoge, isigijau pries nepilna savaite kita ziguliuka.
esme dabar davesti ji iki idealaus stovio, praeiti apziura savo eiga, ir pavasary, galbut anksciau pradeti projekta planuojama jau daugybe metu....
kebulas restauruotas pilnai pries ~3metus, viskas ok iskyrus kosmetine apdaila, kaip zegas tai vienas is geresniu aplamai.
pakaba: dujiniai amortikai, zemintos spyruokles. medium, nei vartosi nei kratosi, tas ko reik.
variklis deja nekas, sprendziasi klausimas is 3 varijantu. kolkas neskubesiu.
transmisija, reikalauja perinkimo, reduktorius turi dyydeli klibejima, deze dirba netaip kaip man patiktu, matyt am,zius daro savo...
perdarymai:
pakaba kietinta, amortikai dujos.
perinkineju visa stabdziu sistema, pakaba, veliau bus transmisija, poto motoras, poto kebulas kosmetiskai...
sioki tokie lieti R15
salonas kaip ir 2106, sedynes nesuprasi kieno, bet ateity bus nuo SSGti
ismetimo sistema nerudijanti free flow vizualiai identiska orginaliai, bet...
isore siekiama visisko orginalumo be isssisokanciu elementu...
motoras kolkas standartas 1,5 sunkios bukles, bet esu apmastymuose kas kur kaip. ar laukt pavasario su rimtu atmosferiku, ar iskart det kazka linksmo (turbo savi niuansai) ...
sprendimas dvejonese, ar brangiai det uzbombinta atmosferika, ar paprastesnis/pigesnis varijantas det turba ir nesukt sau keusu....
dar galva skauda del stileus auto, ar daryt Harlei Davidson edition, ar Japanese Power stileus....
vienzo biski parkes. bet reikalai juda.
Last edited by r7kyc82k on 25 Oct 2007, 04:03, edited 1 time in total.
Re: VAZ 2101 projektas
Go for rotary power!! Pas McPie'ju turėtų iš dalių bent pora susirinkti bus tikrai ekskliuzyvinė kapeikar7kyc82k wrote: ar laukt pavasario su rimtu atmosferiku, ar iskart det kazka linksmo (turbo savi niuansai) ..
still (fire) breathing
patinka man tokie projektai Sekmes pletojant
Supra MKIII coming soon
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
jei darysiu tai karbas. nes zaisti su ipurskimu ir kazka burti ar programinti na neturiu tiek litu kad padaryt gerai. o su karbais aisku daugiau zaidimo bet galiu daryti pats ir nereik daug lt kisti. aisku cia dar gali pasikeisti, bet planai tai karbas. jei daryt karbas-turba , tai tinka bet kas ,darosi greitai bet mazai efektyvus. jei turba-karbas siektiek sudetingiau, reik special karbo ir kitu niuansu, bet jau galima det interkulery ir efektyvesnis reikalas.
didziausia parke yra degimo reguliavimas, va ce man ir skauda galva
naujienos bus negreit, nes pradinis tikslas- idealus stovis tehninis, kuo arciau orginalo su patobulinimais kurie reikalingiausi, visgi auto 76 metu, tai kaikurie sprendimai tehniniai reikalauja "upgreido"
kai viskas bus ledas, valdymas ir t.t. tik tada imsiuos astresniu veiksmu.
didziausia parke yra degimo reguliavimas, va ce man ir skauda galva
naujienos bus negreit, nes pradinis tikslas- idealus stovis tehninis, kuo arciau orginalo su patobulinimais kurie reikalingiausi, visgi auto 76 metu, tai kaikurie sprendimai tehniniai reikalauja "upgreido"
kai viskas bus ledas, valdymas ir t.t. tik tada imsiuos astresniu veiksmu.
Re: VAZ 2101 projektas
Heheh, keliauja ziguliukas ish ranku i rankas
Uz sita gali man padekoti (joke) Kaime kadaise turejau 2103... paskui mirtinai supuvo, tai vienintele ish sveikesniu detaliu, kuri liko - motoras (jis dabar pas tave ir idetas)r7kyc82k wrote: motoras kolkas standartas 1,5 sunkios bukles, bet esu apmastymuose kas kur kaip
A steering wheel to steer the front of the car,
A pedal to steer the rear.
A pedal to steer the rear.
na tokiu auto ir ypac daliu tai pas mus nerasidriver wrote:suprantama neissenkancio entuziazmo ir sekmes tau beje, apie carba turbo- tai gal bus naudinga, gal ne, bet kiek zinau buvo ford capri v6 2.3l turbo carb, pasearchink, gal pravers ateityje
as naudosiu lengvai prieinamas ir gaunamas dalis, paprastus sprendimus. viskas turi but nesudetinga
Re: VAZ 2101 projektas
blec.....Nookie wrote:Heheh, keliauja ziguliukas ish ranku i rankas
Uz sita gali man padekoti (joke) Kaime kadaise turejau 2103... paskui mirtinai supuvo, tai vienintele ish sveikesniu detaliu, kuri liko - motoras (jis dabar pas tave ir idetas)r7kyc82k wrote: motoras kolkas standartas 1,5 sunkios bukles, bet esu apmastymuose kas kur kaip
seip mires tas motoras, melynai dumija kaip garvezys
ir man kas keisciausia kad traukia jis nuo 2000rpm iki ~4000rpm, poto tik garso daug, kai vazinei motorai dazniausiai traukt pradeda nuo 3,5-4krpm.....
Re: VAZ 2101 projektas
Heh, sheip senelis pasakojo, mol kapitalke daryta ir po kapitalkes ten visai nedaug su juo prasukta... BET... 5 metus stovejo nejudinamas, tai kol mes ji uzhkurem po tokios pertraukos... (matyt daug kas 'supelyjo' per toki laika, prastam garaze bestovint)r7kyc82k wrote:blec.....
seip mires tas motoras, melynai dumija kaip garvezys
ir man kas keisciausia kad traukia jis nuo 2000rpm iki ~4000rpm, poto tik garso daug, kai vazinei motorai dazniausiai traukt pradeda nuo 3,5-4krpm.....
Vazinedavom labai retai su juo, tik kai vasara ateidavo.. (na toks, kaip zhaisliukas kaime )
A steering wheel to steer the front of the car,
A pedal to steer the rear.
A pedal to steer the rear.
Jeee pagaliau mano EX pakliuvo i geras rankas
Del kebulo, kada prisoksiu, parodysiu problematiskas vietas bet seip manau norma neskaitant kad Wolia po manes jy pazulino kaipreikiant...
Del kebulo, kada prisoksiu, parodysiu problematiskas vietas bet seip manau norma neskaitant kad Wolia po manes jy pazulino kaipreikiant...
http://www.ladaklubas.lt
Locost (Uzkonservuota )
Locost (Uzkonservuota )
na jo kosmetiskai ten tvarkymo tai yra.... na bet esme kad nepuves ir isvis mazai rudziu, dugnas isvis vizualiai ledinis.
perinkau priekine pakaba,ji pakankamai geram stovyje,tik vairo kolonele reik keisti, pritvirtinau stabilizatoriu dviguba i vieta, pakeiciau stabdziu diskus i naujus, bet desinej vistiek vos vos musa, itariu stupica?pritvirtinau rankinio trosa, nuluze tvirtinimai buvo. dar kaires puses priekinio rato varztas prasuktas stupicoj,reiks spilkes jauciu det, iskart susivirinau nerudijancia ismetimo sistema free flow atrodanti kaip standartine
susidejau siokius tokius lietus su 195/50 r15, teko isvalcuoti priekines arkas nes suzeminta pakaba ir kabina sparnus, daba ciki.
per sventes perinksiu visa gala naujom dalim, visas reaktyvines traukes,(viena buvo isvis nutrukusi,kalatojos)panaro svirti,desiu galini stabilizatoriu, nepatinka pusasiu klibejimas, kardanas lyg ok.
dar reiks keisti dezes tvirtinimo guma nes kazkas kalatojasi staigiau pagazavus prie apkrovos, nu dar spynele reik degimo sutvarkit, isrinkta kazkodel, ir keleivio lango pakeleja sutvarkyt cia kad butu padorus stovis. aisku viskas naujom dalim.
poto eis kebulo kosmetika, ir i valstybine tehnine apziura savo eiga
jei viskas ok, pradesim burti kazka jau linksmesnio.
belieka apsispresti ar 1,6-1,7 motora ar 1,3-1,4 imti uz pagrinda....
dar noriu isidet dujas, turiu nauja brc iranga, reik tik baliono , nes mintis yra bombinima daryt butent dujini, gaila kad duju kokybe prasta pas mus.
perinkau priekine pakaba,ji pakankamai geram stovyje,tik vairo kolonele reik keisti, pritvirtinau stabilizatoriu dviguba i vieta, pakeiciau stabdziu diskus i naujus, bet desinej vistiek vos vos musa, itariu stupica?pritvirtinau rankinio trosa, nuluze tvirtinimai buvo. dar kaires puses priekinio rato varztas prasuktas stupicoj,reiks spilkes jauciu det, iskart susivirinau nerudijancia ismetimo sistema free flow atrodanti kaip standartine
susidejau siokius tokius lietus su 195/50 r15, teko isvalcuoti priekines arkas nes suzeminta pakaba ir kabina sparnus, daba ciki.
per sventes perinksiu visa gala naujom dalim, visas reaktyvines traukes,(viena buvo isvis nutrukusi,kalatojos)panaro svirti,desiu galini stabilizatoriu, nepatinka pusasiu klibejimas, kardanas lyg ok.
dar reiks keisti dezes tvirtinimo guma nes kazkas kalatojasi staigiau pagazavus prie apkrovos, nu dar spynele reik degimo sutvarkit, isrinkta kazkodel, ir keleivio lango pakeleja sutvarkyt cia kad butu padorus stovis. aisku viskas naujom dalim.
poto eis kebulo kosmetika, ir i valstybine tehnine apziura savo eiga
jei viskas ok, pradesim burti kazka jau linksmesnio.
belieka apsispresti ar 1,6-1,7 motora ar 1,3-1,4 imti uz pagrinda....
dar noriu isidet dujas, turiu nauja brc iranga, reik tik baliono , nes mintis yra bombinima daryt butent dujini, gaila kad duju kokybe prasta pas mus.
Re: Projektas: VAZ 2101
juda visad. tik retai cia lankausi, pakeitus dizaina ir t.t. kazkaip forumas tapo saltas....
isidejau veleneli panasu i K7, tai vaziuoja tik nuo 2,5-3000rpm.iki 7-7500rpm trauka islieka. iki 2500rpm tai masina net negreiteja(itariu neteisingai idejau, reik persukti fazes), bet fun, 1,8 golfus ir kitoki mesla dedu i vieta su faktiskai standartu 1,5cc.
bedos su reduktoriumi, nebelaiko, leidzia garsus. lekiau is 1000km gonkiu palangoj, tai iki kauno ok o nuo kauno tik 80-90km/h nes pasalinei garsai isryskejo. dabar mieste lakstau vel viskas ok. bet jauciu reik keisti.
kebulo nutariau nebeatnaujinti, ner laiko ir galymybiu, pakaba beveik davesta iki asfaltinio drifto ar ziedo,truksta tik blokiruotes... stovi zegas posukiuose kaip ikaltas, toliau dirbu su motoru ir transmisija. gaila viskas issitempe nes daug trukdziu visokiu, na kaip visad gyvenime siurprizai
isidejau veleneli panasu i K7, tai vaziuoja tik nuo 2,5-3000rpm.iki 7-7500rpm trauka islieka. iki 2500rpm tai masina net negreiteja(itariu neteisingai idejau, reik persukti fazes), bet fun, 1,8 golfus ir kitoki mesla dedu i vieta su faktiskai standartu 1,5cc.
bedos su reduktoriumi, nebelaiko, leidzia garsus. lekiau is 1000km gonkiu palangoj, tai iki kauno ok o nuo kauno tik 80-90km/h nes pasalinei garsai isryskejo. dabar mieste lakstau vel viskas ok. bet jauciu reik keisti.
kebulo nutariau nebeatnaujinti, ner laiko ir galymybiu, pakaba beveik davesta iki asfaltinio drifto ar ziedo,truksta tik blokiruotes... stovi zegas posukiuose kaip ikaltas, toliau dirbu su motoru ir transmisija. gaila viskas issitempe nes daug trukdziu visokiu, na kaip visad gyvenime siurprizai
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Projektas: VAZ 2101
Kaip zmonem uztenka kantrybes su rusishka technika niekaip nesuprantu.
Kazkiek idomu kaip antikvarinis projektas, bet kas link performanco tai sunku ish tokios mashinos kazko gero tiketis, nebent koki golfa aplenkti isidejus veleneli sportini Ash tai sau prisiekiau prie rusishkos technikos daugiau nagu nekishiu, aisq nemazai ant jos ishmokta buvo savo laiku
P.S. Siulau tau r7kyc82k daugiau pagarbos kitu automobilistu atzvilgiu savo retorikoje naudoti.
Tinklapio dizaina gali pasidaryti sena per meniu, yra pasirinkimas kazkur ir turesi seno tipo foruma. Idomu bent 2% naudojasi naujo dizaino forumu?
Kazkiek idomu kaip antikvarinis projektas, bet kas link performanco tai sunku ish tokios mashinos kazko gero tiketis, nebent koki golfa aplenkti isidejus veleneli sportini Ash tai sau prisiekiau prie rusishkos technikos daugiau nagu nekishiu, aisq nemazai ant jos ishmokta buvo savo laiku
P.S. Siulau tau r7kyc82k daugiau pagarbos kitu automobilistu atzvilgiu savo retorikoje naudoti.
Tinklapio dizaina gali pasidaryti sena per meniu, yra pasirinkimas kazkur ir turesi seno tipo foruma. Idomu bent 2% naudojasi naujo dizaino forumu?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Projektas: VAZ 2101
very nice!! davai fotkiu paduok nauju, ir parasymu daugiau kas vyksta. idomu
p.s.
p.s.
nea:DDDTinklapio dizaina gali pasidaryti sena per meniu, yra pasirinkimas kazkur ir turesi seno tipo foruma. Idomu bent 2% naudojasi naujo dizaino forumu?
Re: Projektas: VAZ 2101
hm butu visai idomu suzinoti ka tu ten prikurei tose konstrukcijose idomaus?r7kyc82k wrote:pakaba beveik davesta iki asfaltinio drifto ar ziedo
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...
Re: Projektas: VAZ 2101
Ziuriu daznokai mindaugo manksimoj pamatau sita aparata . Paskutini karta eidamas pro sali ziurejau, tai kazkodel nuzvelgiai mane piktai
Re: Projektas: VAZ 2101
butent meistro lygis ir pamatomas rusiskoj tehnikoj nes kai pradedi ziuret kaip matricoj nuliukais vienetukais, pasidaro px ka tu tvarkai ir ka darai. metalas tautybes neturi, kaip ir varztai. remontinu naujus Harley Davidson, bet sau renku tik rusiskus motociklus sutinku, paemus japona ar kazka tobuliau sukonstruoto greiciau rezultata pasieksi. bet man kaip prisiekusiam mehanikui issukis yra savo rankom viska perinkti , patobulinti,davesti, ir pasakyt ! fignia ! viska galima sutvarkyt. tik nevisad kantrybes uztenkaromkasponka wrote:Kaip zmonem uztenka kantrybes su rusishka technika niekaip nesuprantu.
Kazkiek idomu kaip antikvarinis projektas, bet kas link performanco tai sunku ish tokios mashinos kazko gero tiketis, nebent koki golfa aplenkti isidejus veleneli sportini Ash tai sau prisiekiau prie rusishkos technikos daugiau nagu nekishiu, aisq nemazai ant jos ishmokta buvo savo laiku
P.S. Siulau tau r7kyc82k daugiau pagarbos kitu automobilistu atzvilgiu savo retorikoje naudoti.
Tinklapio dizaina gali pasidaryti sena per meniu, yra pasirinkimas kazkur ir turesi seno tipo foruma. Idomu bent 2% naudojasi naujo dizaino forumu?
kazkaip nesistengiu reiksti nepagarba kitiems automobilistams