Project: Renault 11 Turbo 85 ...

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Locked
User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Project: Renault 11 Turbo 85 ...

Post by Arturas-zender »

Sveiki...
Na kagi vasara arteja tai manau reikia surimteti ir po truputi pradeti darbus...
Is pradziu noreciau viska susiplanuoti , su Jusu pagalba ;) nes vistik esu dar jaunas , neturiu patirties ...Tai gal pradeti nuo to ,kad turiu Renault 11 1.4 Tubro zender , stengiuos ruosti pilnai isores , bei salono restauracijai, o variklyje isvystiti keleta modu,norisi isgauti IKI 200ag .Siaip automobilis noreciau kad butu gatvinis/megeju drag .
Siuo metu turbina garett t3 , interkulerio nera kolkas isvis.
Ir net nezinau nuo ko pradejus... Pagal svarba matyt is pradziu turetu eiti interkuleris.. Koks jis turetu buti? Nenoriu darkyti bamperio.. nenoriu kapote orgaudziu.. toliau matyt reiktu bov'o.. noreciau atmosferinio.. nes visgi graziai skamba tas garsas :D koki pasiulytumet statyti? toliau reiktu oro paemima tobulinti.. siuo metu yra sioks toks , taciau butu idomu suzinoti slangu diametrus ir panasiai.. Kokie butu geriausi... Ismetimo tobulinimas ... Taipogi stovi netinkamo diametro vamzdziai.. Kiek skaiciau turi buti 6.4cm.. siuo metu yra 4.5 cm.. Bet jei statyti 6.4cm , tai turbut reiktu iskart kolektoriu keisti? Ar as klystu? Ka siuo atveju pasiulysit? Galiausiai turbinos slegis... Jusu forumas jau daug pagelbejo man del jo :)
Toliau domintu ka dar reiktu keisti darant siuos modus... Ir isvis gal ka pasiulysit daryti kitaip? As pats ieskosios informacijos ir internete , bet apie tokia auto nelengva ka nors rasti.. o jei ir yra tai dauguma prancuziskai.. Beje jei truksta kokios info.. ar dar ko klauskit.. Bandysiu paaiskint arba pafotkint... Laukiu kuo daugiau geru patarimu... Aciu.
Last edited by Arturas-zender on 05 Aug 2008, 11:49, edited 1 time in total.

User avatar
Tankystas
Posts: 129
Joined: 17 Dec 2006, 21:02
Location: Kaunas

Post by Tankystas »

200 Ag ? :shock: sekmes.

intercooleris tikrai pimo svarbumo daiktas, jei is pigumos - tai nuo dyzelio >2ltr arba is furos intercoolo korio daryti. Jei brangiau - yra tu cooleriu... pradedant kinietiskais baigiant firminiais uz kuriuos sumokesi kaip uz 5 kinietiskus.

ir OT klausimas - o ka veiksi su 200 Ag FWD masina ?
Save the world. Kill yourself.

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

del interkulerio.. as galiu skirti tokiam daiktui apie ~400lt nebutinai turi buti naujas.. bet aisku stovis turi buti geras. Gavau pasiulyma vakar nuo S14 uz 70lt stockini.. bet man jis toks nerimtas pasirode.. mazas labai :roll: taciau mazas telpa i ta vieta kur pas mane ir yra numatyta del interkulerio.. vairuotojo pusei prie priekiniu faru. Kaip manot ar butu efektyvu toki statyti? Ir kokio diametro vamzdziai butu palankiausi?

i tavo klausima bandysiu atsakyti ... visu pirma IKI 200ag buvo parasyta, kiek esu skaitinejes is R5 gtt su stokine turba , su tais modais kur as isvardinau puciant ~1.2 bar tokie arkliai realus. o ka as su ja veiksiu ? nu pradziai po poros meteliu issilaikysiu teises ir legaliai isbandysiu tuos arkliukus ;) o jei rimtai manai labai uzsikasinesiu? :roll:
Last edited by Arturas-zender on 24 Feb 2009, 15:24, edited 1 time in total.

User avatar
Tankystas
Posts: 129
Joined: 17 Dec 2006, 21:02
Location: Kaunas

Post by Tankystas »

jei planuoji daug pust, tikrai reiketu rimtesnio nei stock s14...


del 200 arkliu - as y savo polo (ypurskimas beje, o ne karbas) pusdamas 1 bar gaunu 130 Ag ir 170 Nm. IC didelis pakankamai. uzsikasu pirma beviltiskai, antra ant slapio - irgi.

Nors jei skaitei, tai gal ir tiesa, matyt renuko karbas geriau arkliukus isgimdo ;)
Save the world. Kill yourself.

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

beje buvau cia pas viena toki meistriuka kuri man rekomendavo Klaipedoje.. tipo su karbiuratoriais uzsiima , tai sake jau kazkas burta pas mane su karbiuratorium buvo.. krapste pakausi.. kilnojo pecius.. nelabai ka suprato.. sako kad gali pakeisti pagrindini voztuva karbiuratoriaus , kas uzriebintu misini ir leistu pustelet biusto.
Last edited by Arturas-zender on 24 Feb 2009, 15:26, edited 3 times in total.

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Variklis tas pats kas pas GTT, tai apie jie info ypac Anglijoj begale...

200Ag su std turbina - kliedesys. Jau sakiau kazkada.

Ir siaip jau - 200 is to variklio, tai ne suns pypas. Del to mesk is galvos tuos paaugliskus dregnus sapnus ir grizk mazumele i realybe.

I/c reiktu didelio - 200Ag is 2l dohc MPI variklio is is 1.4 ohv carb yra labai labai labai didelis skirtumas. Vaziuoji i shrota - ziuri kas tiktu... Arba forumuose laikas nuo laiko pardavineja.

Bovas - koks tik tau patinka.

Oro paemimas - iki turbinos, kuo didesnis. Nuo turbo iki i/c 5cm. Nuo i/c iki droselio - pagal droseli.

Ismetimas, kaip sakei bent 2,5''... ismetimo kolektorius tiks tau standartinis.

Ir taip, tau reikes to vadinamojo A-gruper pagr ziklerio... Is Anglijos galima parsisiust. Kainuos zinoma truputi. Su standartiniu 200 niekaip. Tu siaip isvis nors kazkiek isivaizduoji KAIP automoilio variklis veikia? Nusipirk nepagailes uz 90 lt knyga knygyne apie automobili...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

spade, pas mane ne stock turbina, pradzioje parasyta .. per daug nesvajoju as apie tuos 200 ag , uztektu ir ~170 :D na siaip ne ag esme.. o padaryti viska tvarkingai.. kaip +- as isivaizduoju...
del ziklerio.. tai dabar stovi pas mane 117.5 , tas meistras sake galiu va dabar iskart pastatyti 120... Koki Jus patartumet statyti?
Del variklio darbo.. nu truputi isivaizduoju kaip tai viskas dirba :roll:
p.s.
What size carb jets should I fit?
Standard carbs contain a 1.2mm (120) main jet and 1.15mm (115) or 1.25mm (125) air corrector jet. For up to 16psi, you should fit either a 1.35 or 1.40 main jet, and possibly reduce the air corrector to 0.9mm. This will ensure enough fuel can be supplied for the extra boost air supplied. Above 16psi, you may need a 1.5mm main jet. But take care not to over fuel because this can cause borewash and rapid wearing of the piston rings and cylinder liners can result.
Last edited by Arturas-zender on 13 May 2008, 02:22, edited 1 time in total.

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

kestux wrote:as tau siuliciau ta r11 davesti iki STANDARTO arkliu skaiciaus,sutvarkyt viska idealiai.kaip viskas ir turetu buti pas stock`a,o tik paskuj galvot apie ag kelima ir pan...
kodel? automobili jau turiu ilgai.. t.y. pas mus jis jau ilgai :D taip kad zinau mazdaug jo stovi.. noreciau perdazyt ja nuo galvos iki koju .. zinoma ne pats :D bet kadangi penkias stukas 16 metu pacanui :D nera lengva gauti.. tai is pradziu bandysiu daryti pigensius dalykus.. o dazyma planuoju jau ant 18 mazdaug... na vienu zdoziu.. is pradziu ir as galvojau daryti dazyma ir panasiai.. bet poto kazkaip pamasciau kad keliant galia ateity.. kai viskas blizges spindes.. ir su atviorkem man ten krapstysis prie tos masinos.. aciu.. ne..
Last edited by Arturas-zender on 24 Feb 2009, 15:31, edited 2 times in total.

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

stai ka manot apie toki IC http://www.student.kun.nl/p.oonincx/var ... 20e362.jpg
bandysiu det ne i standartine vieta, o prie bamperio... :roll:
keleta variklio nuotrauku .. ir keleta klausimu.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

A) si slangute siuo metu yra pajungta prie saltosios dalies turbinos... taciau.. niekas nera isitikines jog ji ten ir turi buti.. gal kas zinot ? - issiaiskinta , "fuel overflow" , turi buti saugiai nuvesta prie pavaru dezes.
B) taipogi nelabai kas zino kodel cia zagluske? - issiaiskinta, slangute nuo wg i karba.
C) kas cia per daviklis? kaip matot jis eina i "smegenis" kokia jo paskirtis? -issiaiskinta- detonacijos daviklis.
moderatoriam: sorry kad truputi paziedziu taisykles.. bet labai nepatogu butu editinti ... :wink:
Last edited by Arturas-zender on 24 Feb 2009, 15:32, edited 2 times in total.

User avatar
Tankystas
Posts: 129
Joined: 17 Dec 2006, 21:02
Location: Kaunas

Post by Tankystas »

kas ten per armuotas kugis ? :shock:
Save the world. Kill yourself.

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

Tankystas wrote:kas ten per armuotas kugis ? :shock:
prasom nesijuokt.. laikinas... :wink:
Last edited by Arturas-zender on 15 Mar 2008, 12:15, edited 2 times in total.

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

nusipirkau ic...
ka pasakysit?purvinas aisku dabar .. statysiu prie priekinio bamperio.
Image
Image
Image

User avatar
Fiend
Posts: 1670
Joined: 28 Mar 2004, 16:03
Location: Vilnius

Post by Fiend »

llabai gerai kad IC storas, bet labai labai blogai kad jo aukshtis dvigubai mazesnis uz stori :lol:
tau dabar ji reik deti taip, kad kuo daugiau srauto eitu per ji, nzn naudok koki difuzoriu priesh ji ar dar ka, nes kitaip tai abejooju ar jis ka duos.
imho.
omg!
200sx 92' Stage [6] Drift Tool

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

jis eis is apacios bamperio.. ten jam turetu oro buti nemazai..
Image
va cia va uz numerio yra tokia vietele nebloga .. specialiai ieskojau siauro nes tik toks man ten tilptu.. nenoriu nieko pjaustyt bamperyje tad tenka tenkintis tuo ka turiu.. del to ieskojau ganetinai ilgo. :roll: jis kaip tik tilps i ta viduriuka vat tarp priesrukiniu.. ir visa ta vieta atvira ... kaip manot?
p.s. intercoolerio vamzdyno diametras 4.5 cm.. spade minejo 5 cm .. ar duos ka tas puse centimetro?

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

aha didelis aciu.. tai labai pagelbejo mano apsisprendimui... :wink: dekui visiem del bov'o kolkas issiaiskinau .. rytoj bandysiu uzsisakyt. ;)

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

na nusipirkau interkuleri.. s14 stocka.. manau visgi geriausia ka galiu statyti nieko nepjauscius
Image
ispudis aisku geresnis nei bmw.. visu pirma stovis.. daug graziau atrodo sis.. o antra tai metaliniai galai.. na ziuresim kaip jis man ilis :wink:
Last edited by Arturas-zender on 11 Jun 2007, 20:44, edited 1 time in total.

User avatar
XR_as
Posts: 3222
Joined: 23 Jul 2005, 02:56
Location: Vilnius

Post by XR_as »

skyliu tik nepalik to ic sujungimuose. nes tie megsta trukinet.

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

XR_as wrote:skyliu tik nepalik to ic sujungimuose. nes tie megsta trukinet.
aciu uz patarima ;)

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

kokia mazdaug kaina butu gero stovio t25?
stai ir as :)
Image
Last edited by Arturas-zender on 13 May 2008, 02:30, edited 1 time in total.

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

gal kam butu nesunku tikslia vieta nurodyti kur geriau vakuma paimti? :D
Last edited by Arturas-zender on 15 Mar 2008, 12:20, edited 1 time in total.

User avatar
TLT
Posts: 201
Joined: 07 Dec 2004, 13:58
Location: Vilnius

Post by TLT »

vasara @ 7M-GTE

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

isidejau jau penktadieni.. bet tik dabar foto padariau.. nu trumpai tariant buvo verta isigyti vien tik del garso.. :oops: man patinka .. truputi pasilepinau :)
Image
Image

beje tai cia tas varztukas ant korpuso reguliuoja garsa ar kaip? bijau ka nors sukineti :D nenoriu problemu poto , pirmiau pasiklausiu pas Jusu ;)

User avatar
Minde_Kei
Posts: 2304
Joined: 17 Mar 2004, 22:21
Location: lietuva
Contact:

Post by Minde_Kei »

uzvedi masina, atidarai kapota... pridedi ausi prie bovo ir atleidineji varztuka. isgirsti snypstima - stop. atgal prisuki ciut, kad dingtu snypstimas. ir vsio. dabar vos spustelejus gaza ir atleidus snyps :) nereiks gerai uzboostint

p.s. ta verzle reguliuoja prispaudima voztuvo, kad ant laisvu netrauktu oro per bov'a.

p.p.s. proceduros metu variklis turi buti pilnai isiles, po pavazinejimo gali buti, tada vaakumas didziausias, tik atsargiai - bov'as megsta kaisti :) ypac virs ismetimo kolektoriaus :lol: :lol:
..

User avatar
Arturas-zender
Posts: 416
Joined: 06 Feb 2007, 16:51
Location: Klaipeda
Contact:

Post by Arturas-zender »

aha aciu uz pastabas ir paaiskinimus :wink:

Locked