Project: Mazda rx4/929 coupe
Project: Mazda rx4/929 coupe
Visad bijojau vardinti ka man dar liko padaryt, bet siai minutei tu darbu jau maziau....
Edit 2008 11
Kebulas
Stock. Coupe LA2VS 1975m (Luce)
Nera buferiu (laukiam ziniu). Yra
Nera dalies chromo apdailos (skrenda is australijos). Yra
Groteles rx4/929 coupe Pointy Nose Type. Yra
Kėbulas pervirintas kur reikia. Nudazyta. mėlyna
Salonas
Originalus. Rudas. nesurinktas. trūksta smulkmenų
Powertrain
V6 2,9 EFI (ford) 150AG 240Nm sukasi, si ta gali parodyt ant asfalto. noriu rotorinio 13b su Weber IDA 48mm. ateityje. tolimoj.
G deze Ford N9 tipo. Perrinkta.
Sankaba perdaryta is trosinės i hidraulinę. Veikia
Tiltas galinis Stock. Perrinktas
Ismetimas tiesioginis su keliomis kliutimis (2 atrodo) . laukia eilės
EFI. Pajungta, veikia
Stabdžiai
Buvo 230mm neventiliuojami, 1 cilindriuko suportai.
Pakeista į 276mm (S13) ventiliuojamus, 4 cilindriuku Rx7 FC S4/5 suportus
MC - 1"
Galas - 259mm x 9mm nissan, nissan s14 suportas.
Pakaba
stock.
Monroe priekiniai amortizatoriai nauji. Padaryta
KYB atraminiai guoliai nauji. Lentynoje
KYB galiniai amortizatoriai nauji. Padaryta
Pakabos elementai perrinkti, nusmėliuoti, padengti juodai.
Stabilizatoriaus gumos. Nėra
Planas - žemint.
Ratai.
Dabar R17.
Pavasarį bus R16 Epsilon Mesh 3 piece.
Jau nudažyti, nupoliruota palangė. chromuojami varžtai.
liko:
2008 11
Ausinima sutvarkyt. > nerandu tinkamo radiatoriaus.
Galiniai stabdziai.
el instaliacija uzbaigt.
sudet visus chromus.
Suklijuot stiklus.
Pilnai surinkti (nuimti sparnai, durys)
yra:
tikiuosi tokia bus
Edit 2008 11
Kebulas
Stock. Coupe LA2VS 1975m (Luce)
Nera buferiu (laukiam ziniu). Yra
Nera dalies chromo apdailos (skrenda is australijos). Yra
Groteles rx4/929 coupe Pointy Nose Type. Yra
Kėbulas pervirintas kur reikia. Nudazyta. mėlyna
Salonas
Originalus. Rudas. nesurinktas. trūksta smulkmenų
Powertrain
V6 2,9 EFI (ford) 150AG 240Nm sukasi, si ta gali parodyt ant asfalto. noriu rotorinio 13b su Weber IDA 48mm. ateityje. tolimoj.
G deze Ford N9 tipo. Perrinkta.
Sankaba perdaryta is trosinės i hidraulinę. Veikia
Tiltas galinis Stock. Perrinktas
Ismetimas tiesioginis su keliomis kliutimis (2 atrodo) . laukia eilės
EFI. Pajungta, veikia
Stabdžiai
Buvo 230mm neventiliuojami, 1 cilindriuko suportai.
Pakeista į 276mm (S13) ventiliuojamus, 4 cilindriuku Rx7 FC S4/5 suportus
MC - 1"
Galas - 259mm x 9mm nissan, nissan s14 suportas.
Pakaba
stock.
Monroe priekiniai amortizatoriai nauji. Padaryta
KYB atraminiai guoliai nauji. Lentynoje
KYB galiniai amortizatoriai nauji. Padaryta
Pakabos elementai perrinkti, nusmėliuoti, padengti juodai.
Stabilizatoriaus gumos. Nėra
Planas - žemint.
Ratai.
Dabar R17.
Pavasarį bus R16 Epsilon Mesh 3 piece.
Jau nudažyti, nupoliruota palangė. chromuojami varžtai.
liko:
2008 11
Ausinima sutvarkyt. > nerandu tinkamo radiatoriaus.
Galiniai stabdziai.
el instaliacija uzbaigt.
sudet visus chromus.
Suklijuot stiklus.
Pilnai surinkti (nuimti sparnai, durys)
yra:
tikiuosi tokia bus
Last edited by Apex on 08 Oct 2010, 17:47, edited 10 times in total.
kad jos nelabai skiriasi. maniske tik nedazyta ir lempos i prieki iskeltos. grazinisu viska po senovei kaip foto.
del lanku ir kitu dalyku :V matai as kolas noriu atstatyti originalia isvaizda, o priversti sita daikta judeti greitai (posukiuose) yra gan sudetinga. aisku imanoma, australuose ziedinese vazineja.
gamyklines paneles i nieka nekeisciau:
reikia kaskaip sutvarkyt tachometra, kad vietoj R4 variklio rodytu V6 apsukas, nes dabar 1/3 rodo per dideles apsukas.
del lanku ir kitu dalyku :V matai as kolas noriu atstatyti originalia isvaizda, o priversti sita daikta judeti greitai (posukiuose) yra gan sudetinga. aisku imanoma, australuose ziedinese vazineja.
gamyklines paneles i nieka nekeisciau:
reikia kaskaip sutvarkyt tachometra, kad vietoj R4 variklio rodytu V6 apsukas, nes dabar 1/3 rodo per dideles apsukas.
-
- Posts: 622
- Joined: 17 Apr 2004, 16:16
- Location: Klaipėda
-
- Posts: 622
- Joined: 17 Apr 2004, 16:16
- Location: Klaipėda
Jauciu, kad moderatoriai tuoj uz OT paris.
Sauletekyje jo panasi stovi tik su tiuningu, slenksciai sparnai....
kas del variklio tai 4-5 litru tikrai nereikia, kaskart kai isgirstu komentarus del variklio, grauziu save, kad nepasirasiau ant avantiuros - maserati V6 biturbo, kaina buvo proto ribose, arkliu beprotiskai - 240 + 320Nm atrodo... nera garantiju kad butu tilpes. beto galini tilta reiktu keisti, pakaba stiprint, gale vietoj lingiu reiktu jau det traukes, spyruokles.
ir tai tikrai jau butu tape desimtmecio projektu. kolkas penkmeciu kvepia
Man reikia kaskokio auksarankio meistro kuris atliktu pastaruosius darbus:
Truputi pervirintu (jau pervirinta) karteri - susukus ratus viena trauke remiasi i karteri siek tiek.
Keliose vietose suvirintu kebulo dugna.
Privirintu sedyniu laikiklius
Taip pat reikia Dazytojo. gero, altruisto dirbanciu is idejos. arba kasko panasaus. > paslifuoti, paspakliuot vietomis, gruntuot ir vazyti.
pasiulykit jei galit.
Sauletekyje jo panasi stovi tik su tiuningu, slenksciai sparnai....
kas del variklio tai 4-5 litru tikrai nereikia, kaskart kai isgirstu komentarus del variklio, grauziu save, kad nepasirasiau ant avantiuros - maserati V6 biturbo, kaina buvo proto ribose, arkliu beprotiskai - 240 + 320Nm atrodo... nera garantiju kad butu tilpes. beto galini tilta reiktu keisti, pakaba stiprint, gale vietoj lingiu reiktu jau det traukes, spyruokles.
ir tai tikrai jau butu tape desimtmecio projektu. kolkas penkmeciu kvepia
Man reikia kaskokio auksarankio meistro kuris atliktu pastaruosius darbus:
Truputi pervirintu (jau pervirinta) karteri - susukus ratus viena trauke remiasi i karteri siek tiek.
Keliose vietose suvirintu kebulo dugna.
Privirintu sedyniu laikiklius
Taip pat reikia Dazytojo. gero, altruisto dirbanciu is idejos. arba kasko panasaus. > paslifuoti, paspakliuot vietomis, gruntuot ir vazyti.
pasiulykit jei galit.
sutinku 110%.
tik va, rask oldschoolinius ratlankius...
siuo metu realiausias planas skardiniai platinti.
isnesimas pas maniskius mazdas - ET20 ir "palanges" det negaliu.
beto priekyje suportai stipriai ishsikishe tas koreguoja ratlankiu dizaina. ir "bliudu" su palange neina naudoti.
pastaruosius Kosei primatavau tik del vaizdo ir del isnesimo. cia ET18 ir dar siektiek laukan stumt galiu.
Oldschool yra amerikoj pvz nereali galima susirasti nebrangiai http://www.summitracing.com bullet ir pan ratukai. bet parvezimas ir isnesimai bedu daro.
p.s. galu gale sankaba pilnai sutvarkiau sureguliavau. pavaros smagiai jungiasi. mini burnout'a padariau. bus video
tik va, rask oldschoolinius ratlankius...
siuo metu realiausias planas skardiniai platinti.
isnesimas pas maniskius mazdas - ET20 ir "palanges" det negaliu.
beto priekyje suportai stipriai ishsikishe tas koreguoja ratlankiu dizaina. ir "bliudu" su palange neina naudoti.
pastaruosius Kosei primatavau tik del vaizdo ir del isnesimo. cia ET18 ir dar siektiek laukan stumt galiu.
Oldschool yra amerikoj pvz nereali galima susirasti nebrangiai http://www.summitracing.com bullet ir pan ratukai. bet parvezimas ir isnesimai bedu daro.
p.s. galu gale sankaba pilnai sutvarkiau sureguliavau. pavaros smagiai jungiasi. mini burnout'a padariau. bus video
jei riek blink-blink tai imi metalinius,ispaltini ir hromuoti(apie 100lt/vnt) jei seip- grazei nudazai...
sitie nieko bet per modernus. dar varijantas pazek monzoj jie turi senesniu seriju, kad ir tipo sport, tie klasikinei(ale oz) visai nieko ziurisi ir ant senu auto man ziguliui pasiule tokius su pav iliejimais metale krastelyje, nu zjbs ziurisi, tik kad R13 serija tokius turi nu ir t.t.
sitie nieko bet per modernus. dar varijantas pazek monzoj jie turi senesniu seriju, kad ir tipo sport, tie klasikinei(ale oz) visai nieko ziurisi ir ant senu auto man ziguliui pasiule tokius su pav iliejimais metale krastelyje, nu zjbs ziurisi, tik kad R13 serija tokius turi nu ir t.t.
uztiuninom
ratukai parinkti, tik pavasari padangeles aukstesnio profilio imsiu.
biski su Paint'u suzeminta
Ant savaiciu parkeliauja siunta is svedijos su detalem. ir jamam dazyt
sekantys darbai:
isimti stiklus.
isimti varikli. apvyniot kolektoriu bintuku.
kebuliniai (nauji sparnai, kapotas, buferiai)
paruosimas.dazymas.
.........
isejimas i pensija...
pirmas isvaziavimas.
ratukai parinkti, tik pavasari padangeles aukstesnio profilio imsiu.
biski su Paint'u suzeminta
Ant savaiciu parkeliauja siunta is svedijos su detalem. ir jamam dazyt
sekantys darbai:
isimti stiklus.
isimti varikli. apvyniot kolektoriu bintuku.
kebuliniai (nauji sparnai, kapotas, buferiai)
paruosimas.dazymas.
.........
isejimas i pensija...
pirmas isvaziavimas.
nu matai, skambinau i stiklita, sakau reik stikla isimti > OK.... 77 metai mazda. eeee, mmm ne bijom, jei suskils neturesim pakeisti kuo.
ir taip pat kitoj firmeleje.
Priekinis tai jei ir susklis, galima pagal pavyzdi padaryt galinis gi grudintas jei visas subyres - ata. vel brangumynai is svedijos/australijos.
seip stiko padarymas ~300lt tripleksas.
p.s. kaip ratai
ir taip pat kitoj firmeleje.
Priekinis tai jei ir susklis, galima pagal pavyzdi padaryt galinis gi grudintas jei visas subyres - ata. vel brangumynai is svedijos/australijos.
seip stiko padarymas ~300lt tripleksas.
p.s. kaip ratai